Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

21 jul 2018, 07:26

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Hier schijnt de zon weer volop 

Gisteren enkele regendruppels gevallen , niet veel , de stoep was nog niet nat 

Meme- rietje , ik hoop dat je prei in de was geraakt met dit droge weer 

Fijn weekend voor iedereen 

Groetjes

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

21 jul 2018, 09:45

Ik had al een hele brief getypt en plots alles weg, donker met het logo HP dat ronddraait, PC start zichzelf weer op, in de rechterbovenhoek komt herstellen, ik klik daarop, hij keert wel terug op nieuw antwoord maar ZONDER TEKST.

Nu herhaal ik maar dat er hier gisteren ook maar een paar druppels gevallen zijn, er heel weinig zon was dat die zon ook vandaag nog niet te zien is.

Afwachten... maar hitte hoeft ook niet!
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

21 jul 2018, 09:51

Goeiemorgen

Hier ben ik dan weer !
Nee, ik laat jullie niet in de steek hoor
'k was gewoon enkele dagen van huis (gebeurt wel meer hé met mij)

Waar we waren heb ik verschillende pogingen gedaan om op het net te raken , zonder resultaat.
'k wilde ook niet teveel proberen want we waren bij familie en 't is toch niet erg beleefd en bovendien asociaal hé als je dan de hele tijd met je smartje bezig bent.

Vanaf nu dus weer trouw op post, tot onze volgende uitstap  :wink:
Oud maar niet out !

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

21 jul 2018, 10:01

Goede morgen,

Aan de westkust vanmorgen ook wat druppels gevallen, er zijn nog wolken, maar het is weer droog, alles ziet dor, in de duinen staat zelfs een waarschuwing voor brandgevaar... maar we hebben hier wel heel mooie duinen.
Ivette, niet plezant, zo je tekst kwijt zijn, heb het ook al gehad, dan wel van op een verkeerd knopje te duwen, een beetje te haastig hé !

Aan alle maatjes een mooie 21 juli, onze nationale feestdag, zoveel jaren geleden, toen ik G. in het begin kende ben ik nog eens mee geweest naar Brussel, hij had voorbehouden plaatsen. 't Was wel eens mooi alles van dichtbij te zien, 't was nog de tijd van koning Albert en Paola...

Maatjes, geniet maar van jullie dag, de wolken beginnen open te trekken, het had beter wat meer geregend, want alles is zo droog.

Vele groeten, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

21 jul 2018, 10:03

goeie morgen iedereen
heb nog niks te vertellen
buiten dat ik blij ben dat het niet meer zo warm is

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

21 jul 2018, 14:25

Oei de zon brandt hier al fel!
Sarah en Florian hebben hun bezoekje deze namiddag per SMS je gereserveerd, ik weet niet waar ze zullen willen zitten, op het terras en in de veranda is het zeer warm maar of die jonge gasten liever binnen zullen zitten? afwachten...
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

21 jul 2018, 21:19

Goedeavond

Wat is het geworden Ivette, terras of frisjes binnen ????

Nu is de temperatuur goed hier boven om te strijken Afbeelding.
Heel veel is er niet maar toch... met dit weer zijn hemd of bloesje en short na een dag toch wasmand rijp en de was van de bomma heb ik er ook nog bij gehaald deze namiddag.

Morgenvroeg gaan wandelen en voor de rest vd dag proberen rustig stil te houden ;)

Koers gekeken ?
Toch wel jammer van Jasper Stuyven hé, hij had de bloemetjes verdiend volgens mij, die laatste km was er echter teveel aan.

Voor straks voor iedereen slaap lekker...
ik ga  eerst nog een lekker frisse Sangria drinken met heel veel vers fruit erin


Afbeelding
Oud maar niet out !

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

21 jul 2018, 22:38

De jonge mensen kozen toch voor het terras en ik mee. Ze hadden al koffie gedronken bij de andere memé waar ze vanmiddag aten dus mocht ik die overschot weggieten. 
Of: die jonge gasten worden toch tegenwoordig in de watten gelegd!

Rietjes, vind ik ook dat Jasper Stuyven de overwinning verdiende, ik had er compassie mee  maar ja de eerste over de meet wint hé!

Slaapwel allemaal ook ondanks de warmte!
Ivette

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

22 jul 2018, 07:17

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Fijne zondag 

Geniet van het mooie weer 

Groetjes

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

22 jul 2018, 08:46

goeie morgen iedereen
aan tafel t'eten is gereed

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

22 jul 2018, 10:21

Hallo,

Fijne zondag allemaal !

Oei, was ook weer gans mijn tekst kwijt.... maar jullie weten toch dat ik aan jullie denk en genoten heb  van wat jullie hier schrijven !
Geniet maar van deze zondag, binnen of buiten, of het liefst toch in de schaduw !
Morgen is een drukke dag, 's morgens toch een uurtje sporten en mijn wagentje staat al klaar om te vertrekken naar mijn dochter in Kn-Heist, ja weer naar zee, maar dan wel de oostkust !

Groetjes aan jullie allemaal !

omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

22 jul 2018, 13:12

Goeiemiddag

Mijn 12km-wandeling zit erop
en ook het middagmaal is al voorbij;
tijd voor platte rust dus 
liefst in de schaduw dan toch.

Menu : lotte - puree - tomaatjes 
Oud maar niet out !

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

23 jul 2018, 00:52

Kom nog eens iedereen groeten want kan er moeilijk slapen , 's nachts en overdag. Morgen weer aan de naald in het ziekenhuis en hoop dat het doorgaat want neem reeds de hele week  penicillinepillen tegen de abcessen in mijn mond (bijwerking van avastin) en het is nog steeds niet gedaan. Ben benieuwd wat de oncoloog daarover zegt. De huisdokter zegde dat veel patiënten bij voorbaat al hun tanden laten trekken om dat niet aan de hand te hebben maar dan krijg je weer problemen met een gebit, dus haalt het allemaal niet veel uit.  
Hoop dat jullie wel allemaal goed slapen en stuur jullie lieve groeten voor iedereen. 
Michelly 
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

23 jul 2018, 08:44

Goede morgen,

Michelly, 't zou niet mogen dat je zo moet leven,  ik ben heel blij dat je hier binnenkomt. Je weet dat je welkom bent, en hoop dat de oncoloog positief nieuws heeft, en wij soms klagen omdat de zon ons een koortsblaasje heeft gegeven...dat mits een zalfje van de apotheek zo weer verdwenen is. Wij duimen voor jou, en ik wens je heel veel moed, het moet "goed " komen.

Aan  alle andere maatjes hier, een warme, fijne dag, hou jullie maar een beetje in de schaduw, terwijl ik toch om 9u30 een uurtje ga tennissen, dubbelspel, heb al een fles water in mijn sporttas gestoken, 't zal nodig zijn. Mijn dochter verklaarde me "gek" als ik haar belde....
Na een douche vertrek ik dan naar mijn oudste dochter, 't zal wel na de middag zijn als ik er aan kom.
Maatjes, nog een gezellige maandag !
groetjes en hou jullie goed !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

23 jul 2018, 08:46

knufje Michelly
goeie morgen iedereen
Ook eens zin in uitgebreid ontbijt?

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan