Bepaalde e-mails worden niet ontvangen
-
Rover - Lid geworden op: 13 jul 2004, 18:35
- Locatie: Waasland
Ik bestel mijn reis al jaren rechtstreeks bij het hotel in Torremolinos.
Vroeger had ik geen problemen wanneer er een bevestiging naar mij werd verstuurd. Echter vanaf 2016 ontvang ik hun antwoorden niet meer. Het antwoord wordt verzonden vanaf volgend adres: [url=mailto:root@mail.sybelio.com]root@mail.sybelio.com[/url]
Andere e-mails ontvang ik allemaal. Ik werk met Outlook 2010.
Ik heb dan telefonisch gevraagd om het antwoord naar mijn gmailaccount te sturen, dit kwam zonder problemen binnen.
Wanneer ik een (gewone) e-mail doorstuur, met of zonder bijlage, van mijn gmail naar mijn skynetadres ontvang ik dit antwoord zonder problemen.
Echter wanneer ik het antwoord van het hotel doorstuur naar mijn skynetadres ontvang ik dit niet.
Ik gebruik ook Mailwasher Pro, ook hier zie ik de mails niet binnenkomen.
Ik heb reeds enkele malen contact opgenomen met Proximus en daar kreeg laatst ik als antwoord dat het aan mijn instellingen ligt wat ik moeilijk kan geloven gezien ik ze ook niet zie zitten in Mailwasher.
Op mijn laptop is het het zelfde, ook hier komen de mails niet binnen.
Is er iemand die de oorzaak kent of een oplossing weet?
Alvast bedankt op voorhand.
Vroeger had ik geen problemen wanneer er een bevestiging naar mij werd verstuurd. Echter vanaf 2016 ontvang ik hun antwoorden niet meer. Het antwoord wordt verzonden vanaf volgend adres: [url=mailto:root@mail.sybelio.com]root@mail.sybelio.com[/url]
Andere e-mails ontvang ik allemaal. Ik werk met Outlook 2010.
Ik heb dan telefonisch gevraagd om het antwoord naar mijn gmailaccount te sturen, dit kwam zonder problemen binnen.
Wanneer ik een (gewone) e-mail doorstuur, met of zonder bijlage, van mijn gmail naar mijn skynetadres ontvang ik dit antwoord zonder problemen.
Echter wanneer ik het antwoord van het hotel doorstuur naar mijn skynetadres ontvang ik dit niet.
Ik gebruik ook Mailwasher Pro, ook hier zie ik de mails niet binnenkomen.
Ik heb reeds enkele malen contact opgenomen met Proximus en daar kreeg laatst ik als antwoord dat het aan mijn instellingen ligt wat ik moeilijk kan geloven gezien ik ze ook niet zie zitten in Mailwasher.
Op mijn laptop is het het zelfde, ook hier komen de mails niet binnen.
Is er iemand die de oorzaak kent of een oplossing weet?
Alvast bedankt op voorhand.
Z97-K ASUSTeK COMPUTER INC., Intel(R) HD Graphics Family, Windows NT, Prof, SP1, NL, Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz, 0 MB RAM, HDD:976 + 488 + 976 + 2930 GB, NTFS, Microsoft Outlook
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Rover,
Is je account in Outlook 2010 juist geconfigureerd
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... #/section5
Hoe Outlook 2010 configureren?
Sony
???Echter vanaf 2016 ontvang ik hun antwoorden niet meer
2018 ?het antwoord naar mijn gmailaccount te sturen, dit kwam zonder problemen binnen.
Is je account in Outlook 2010 juist geconfigureerd
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... #/section5
Hoe Outlook 2010 configureren?
- Klik in de menubalk op Bestand en vervolgens op Info.
- Klik op de knop Account toevoegen.
- Vink het vakje "Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren" aan en klik op Volgende.
- Vink het vakje "Internet E-mail" aan en klik op Volgende.
- Vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op de knop Meer instellingen.
- Naam: vul uw voornaam en familienaam in.
- E-mailadres: vul uw e-mailadres in.
- Type Account: selecteer IMAP in het dropdownmenu.
- Server voor inkomende e-mail: vul imap.proximus.be in.
- Server voor uitgaande e-mail (SMTP): vul relay.proximus.be in.
- Gebruikersnaam: vul opnieuw uw e-mailadres in.
- Wachtwoord: vul uw wachtwoord in. Als u dat wilt, kunt u het vakje "Wachtwoord onthouden" aanvinken.
- Selecteer de tab Geavanceerd, vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op de knop OK.
- Inkomende e-mail (IMAP): vul 993 in.
- Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer SSL in het dropdownmenu.
- Uitgaande e-mail (SMTP): vul 587 in.
- Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer STARTTLS (or TLS) in het dropdownmenu.
- Selecteer de tab Server voor uitgaande e-mail, vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op de knop OK.
- Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist: vink dit vakje aan.
- Aanmelden met: selecteer deze optie.
- Gebruikersnaam: vul uw e-mailadres in.
- Wachtwoord: vul uw wachtwoord in. Als u dat wilt, kunt u het vakje "Wachtwoord onthouden" aanvinken.
- Klik op Volgende en vervolgens op Voltooien.
Sony
I SeniorenNet
-
Rover - Lid geworden op: 13 jul 2004, 18:35
- Locatie: Waasland
Bedankt voor uw antwoord Sony,
Heb gedaan zoals u beschrijft en zoals op de website van Proximus ook wordt vermeld.
Krijg dan volgende foutmelding:
Mijn probleem blijft dus bestaan.
Rover
Heb gedaan zoals u beschrijft en zoals op de website van Proximus ook wordt vermeld.
Krijg dan volgende foutmelding:
Mijn probleem blijft dus bestaan.
Rover
Z97-K ASUSTeK COMPUTER INC., Intel(R) HD Graphics Family, Windows NT, Prof, SP1, NL, Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz, 0 MB RAM, HDD:976 + 488 + 976 + 2930 GB, NTFS, Microsoft Outlook
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Rover,
Selecteer hier GEEN
Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer STARTTLS (or TLS) in het dropdownmenu.
Of open de aangemaakte account
Betand --> Account Instellingen
Nogmaals Account instellingen
Dubbelklik in de kader op je account
Klik op de knop Meer instellingen
Tabblad Geavanceerd
Versleuteling kies Geen.
Sony
Selecteer hier GEEN
Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer STARTTLS (or TLS) in het dropdownmenu.
Of open de aangemaakte account
Betand --> Account Instellingen
Nogmaals Account instellingen
Dubbelklik in de kader op je account
Klik op de knop Meer instellingen
Tabblad Geavanceerd
Versleuteling kies Geen.
Sony
I SeniorenNet
-
Rover - Lid geworden op: 13 jul 2004, 18:35
- Locatie: Waasland
Sony,
Wanneer ik het nummer 993 invulvoor inkomende e-mail kan er gewoon geen verbinding gemaakt worden en blijft
het eeuwig duren voor er verder gegaan wordt (er wordt niet verder gegaan).
Ik begin te vermoeden dat ik er mij zal moeten bij neerleggen dat enkel de mails van het hotel niet binnen
komen en wanneer ik een verblijf boek mijn Gmalaccout zal moeten gebruiken
In elk geval hartelijk dank vooruw moeite.
Rover
Wanneer ik het nummer 993 invulvoor inkomende e-mail kan er gewoon geen verbinding gemaakt worden en blijft
het eeuwig duren voor er verder gegaan wordt (er wordt niet verder gegaan).
Ik begin te vermoeden dat ik er mij zal moeten bij neerleggen dat enkel de mails van het hotel niet binnen
komen en wanneer ik een verblijf boek mijn Gmalaccout zal moeten gebruiken
In elk geval hartelijk dank vooruw moeite.
Rover
Z97-K ASUSTeK COMPUTER INC., Intel(R) HD Graphics Family, Windows NT, Prof, SP1, NL, Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz, 0 MB RAM, HDD:976 + 488 + 976 + 2930 GB, NTFS, Microsoft Outlook
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
- Locatie: Lommel
Sorry hoor,
mijn ( laattijdige) tussenkomst op de eerste vraag.
Het hotel waarvan sprake had vroeger een eigen adres. Zij zijn overgeschakeld naar een commerciël bedrijf Sybelio dat al hun administratie doet ( vanaf 2016) misschien is toen dit adres bij de geblokkeerde terecht gekomen.
Misschien hadden er geen aanpassingen moeten gebeuren ,de rest ontvangt de vraagsteller normaal.
met zijn Gmail kan hij dit adres wel ontvangen omdat het daar niet geblokkeerd is
mijn ( laattijdige) tussenkomst op de eerste vraag.
Het hotel waarvan sprake had vroeger een eigen adres. Zij zijn overgeschakeld naar een commerciël bedrijf Sybelio dat al hun administratie doet ( vanaf 2016) misschien is toen dit adres bij de geblokkeerde terecht gekomen.
Misschien hadden er geen aanpassingen moeten gebeuren ,de rest ontvangt de vraagsteller normaal.
met zijn Gmail kan hij dit adres wel ontvangen omdat het daar niet geblokkeerd is
-
Rover - Lid geworden op: 13 jul 2004, 18:35
- Locatie: Waasland
Sony,
Toegepast zoals u meldde en nu schijnt alles te werken.
Dus afwachten tot bij mijn volgende bestelling.
Voor Paillamb,
Er kan wel iets inzitten wat u schrijft.
Ga hun hiervan in kennis stellen en vragen om nazicht te doen.
Hartelijke dank voor beiden,
Rover
Toegepast zoals u meldde en nu schijnt alles te werken.
Dus afwachten tot bij mijn volgende bestelling.
Voor Paillamb,
Er kan wel iets inzitten wat u schrijft.
Ga hun hiervan in kennis stellen en vragen om nazicht te doen.
Hartelijke dank voor beiden,
Rover
Z97-K ASUSTeK COMPUTER INC., Intel(R) HD Graphics Family, Windows NT, Prof, SP1, NL, Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz, 0 MB RAM, HDD:976 + 488 + 976 + 2930 GB, NTFS, Microsoft Outlook