welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 jan 2019, 08:38

GOEIEMORGEN BEKSKE :D
BEKSKE KUN JE GEEN ONDERTITELING ZETTEN
OP UW TV?  NIET ALLE POSTEN HEBBEN DIT,
MAAR WEL DE  VRT,VTM , EN NOG EEN PAAR;
DRUK OP UW AFSTANDSBEDIENING OP TELETEXT
EN DRUK DE TOETESEN 888 IN;

 Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 jan 2019, 09:25

Afbeelding
goede morgen iedereen lezers bezoekers.De eerste zondag van 2019 is er en zoals dagen al voorbij gegaan zijn .Zullen er snel andere dagen en zondagen voor bij gaan .Ben blij dat die feestdagen voor bij zijn .Af en toe komt de buurman even goede dag zeggen .Maar dat is hooguit 10 minuten .Het is verder van verleden week zondag dat ik nog iemand gezien heb .Als ik een blokje om ga zie ik amper iemand .Ja ik zie hier wel vele voorbij komen in de week die gaan werken en nu vanaf morgen weer vele kinderen .De kinderen uit de buurt hier zeggen wel goede dag als ik in mijn deur sta ook sommige die gaan werken .Maar nu is het te fris om buiten aan de deur te staan .Maar ja nu dinsdag zo de gezinshulp komen wel heel vroeg en nog een beetje te vroeg om boodschappen te doen .Zij komt om 8 uur en de winkel ga pas open om 8.30 uur dus een half uur dat ze moet wachten .Dan is het snel 10 uur als ze verder moet .Maar ja het is dan drie weken geleden dat ze geweest is.Dus blij als ze komt want de voorraad is zo goed als weg .Straks de 4 vogelkooien proper maken .De gewone parkiet en de twee dwergparkieten zijn gemakkelijk die zitten rustig als ik bezig ben met hun kooi .Maar de twee kanaries dat is iets anders vooral 1 ondanks er iets over zijn kooi ligt vliegt hij nog onder de doek door .Je moet vliegensvlug zijn bij deze .Nu zijn ze hun ochtendconcert aan het geven .De viervoeters liggen rustig op het bed .Zo geniet van jullie zondag dat ga ik ook doen groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 jan 2019, 10:09

Afbeelding


Een aangename zondag Bekske,
niks moet... alles mag... als het kan :roll:
Groetjes en tot later
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

06 jan 2019, 10:49

Een fijne zondag voor iedereen ,straks eten maken ze 
EN dan nog eens naar bos met billy
Tot later grtj
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 jan 2019, 18:06

Afbeelding
de zondag is ook weer gepasseerd nu nog even kijken wat de tv in petto heeft .Heb de vogelkooien proper gemaakt .Maar natuurlijk was een kanarie weer vlugger dan ik .Heb hem toch kunnen pakken na een tijdje .En daarna me bezig gehouden met een en ander .Nu wens ik iedereen een knusse avond en een rustige nacht toe groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 jan 2019, 18:09

Afbeelding

Slaap lekker Bekske en tot morgen... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 jan 2019, 08:50

Afbeelding
goede dag een knusse maandag iedereen .Terug een gewone week nu .Hopelijk hebben jullie goed geslapen ik redelijk .ZAl weer een grijze dag worden denk ik .Maar ik trek me van het weer niks aan .Wel een geluk dat er geen sneeuw is zoals ik op tv zag in buitenland.Want als er sneeuw zo liggenkom ik helemaal niet buiten .Dus hopelijk krijgen we er niet mee te maken.De kinderen zijn weer naar school ook vele die vakantie hadden moesten terug beginnen met werken .Afijn ja geniet om het even hoe want de tijd gaat snel .Ik ga me met van alles bezig houden groetje

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

07 jan 2019, 10:00

hey Bekske , een goeie morgen

ik heb goed geslapen en ik denk dat wij een beetje aan onze winterslaap bezig zijn want we geraken de laatste tijd zooooo moeilijk wakker , maar das misschien omdat het zo lang donker blijft
hopelijk heb je een goed weekend achter de rug en tis winter dus das veel binnen zitten hé
maar daar hebben wij geen problemen mee en jij hopelijk ook niet
allé ik ga mijn pot verse soep opzetten en een beetje verder doen
nog een gezellige maandag verder

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

07 jan 2019, 10:32

Goede morgen iedereen,terug een grijze dag maar wel droog
ik slaap ook slecht ,kan 2 nachten beter zijn maar dan weel slecht  sta  altijd om 7 uur op.
hopelijk jullie een goed weekend gehad met uw hondjes ,hier valt dat ook eens voor een vogel de kooi uit 
zonnebloemetje is zeker veel binnen zitten in winter
grtj 
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 jan 2019, 17:30

Afbeelding
hallo lezers en bezoekers kom nog een fijne avond en een goede nachtrust wensen.Heb me bezig gehouden met naaiwerk en haakwerk .Af en toe wel even rusten Alsook het briefje klaar gemaakt voor boodschappen morgen vroeg.Want anders zouden de muizen dood liggen bij manier van spreken.En nu nog een beetje kippensoep met beschuit eten en daarna richting tv .Nog een knusse avond en geniet om het even hoe groetje 

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 jan 2019, 06:48

Afbeelding
in de rapte even komen een leuke dinsdag wensen aan de bezoekers en lezers.Ja er komt tegen 8 uur eindelijk hulp om boodschappen te doen .Is wel te vroeg want winkel ga pas open om 8.30 uur maar ja niks aan te doen.Heb een redelijk nacht achter de rug .Zal straks wel enorm moe zijn .Want ik ben altijd moe wel ga niet weg door rusten of slapen .Bij het minst dat ik doe neem de vermoeidheid toe.En deze avond komt mijn kapster aan huis mijn haar kort wieken.Zo ik ga nu ontbijten zodat ik stevig op men voeten sta .Nog een fijne dag iedereen groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

08 jan 2019, 11:19

GOEIEMIDDAG  BEKSKE :D
EINDELIJK TIJD GEVONDEN OM EENS LANGS
TE KOMEN  IN JOUW TOPIC, HIER SCHIJNT ER  ZON :wink:
BIJ ONS   VANMORGEN WAS HET WEL FRISKES HOOR.

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

08 jan 2019, 14:05

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 jan 2019, 17:30

Afbeelding
van morgen boodschappen gedaan met enorme ellende met die aan de kassa zat .Ze scan bijna alles plots roep ze de verantwoordelijke erbij .Ze had iets verkeerd gedaan maar wat weet het niet .De hulp dan had bijna alles in de zakken gedaan moest dus terug alles op de loopband gezet worden .Dan begint ze opnieuw met enorme getreuzel en plots roep ze weer de verantwoordelijke erbij .De hulp zei sorry maar ik laad niks meer uit afijn ja de verantwoordelijk heeft dan op een paar toetsen gedrukt .Dan kon ik betalen .Maar je kunt daar een uur gratis parkeren daarna moet je betalen .Met als resultaat ik heb 2 euro in de parkeermeter moeten steken of we konden niet weg was 15 minuten later dank zij die heisa aan kassa .In de winkelmoest je goed zien waar je liep aan de frigos daar stonden plassen .Ik ben dan al slecht te been .Dit moet niet meer voorvallen heb ik gezegd als het van de eerste keer niet in orde is laat ik winkelwaar gewoon achter aan kassa .De hulp heeft dan hier langer gebleven om alles weg te zetten wat ook mij meer geld kost .Had die van de kassa haar werk goed gedaan haddenwe binnen het uur thuis geweest maar nu bijna een half uur aan de kassa .Gewoon verkwist .Nu komt de kapster tegen 18 uur om mijn hier thuis de knippen .Ik betaal nog geen 20 euro voor mijn haar aan huis te laten knippen .Gemakkelijk is dat wel .Een fijne avond iedereen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

09 jan 2019, 08:43

Afbeelding
hallo lieve bezoekers en lezers we starten weer een nieuwe dag daarmee is de week dan in twee.Over het weer kan veel gezegd worden maar in feite hebben we er hier niet over te klagen tegenover andere landen .Alsook mogen we tevreden zijn als we een dak boven ons hoofd hebben en warm zitten en buikje gevuld op tijd .Want als je niks heb en op straat moet leven is het enorm erg en zwaar zo denk ik erover.Afijn ja gewoon genieten ga ik doen wat de dag met zich meebreng .Nu is er hier weer een ochtendconcert  bezig .De viervoeters die liggen weer op hun warm plaatsje .En nu nog een ontbijt .Gisteren zijn haartjes weer kort gewiekt kan weer enkele weken voort.Gemakkelijk kort haar hebben bij het opstaan ik hoef er niks aan te doen .Zo ik wens jullie allemaal een rustige woensdag groetje