welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

09 jan 2019, 09:49

hey Bekske , een goeie morgen

je haartjes weer mooi in de plooi lees ik hier en je kan er weer tegen
en je voorraad is ook weer aangevuld
ja tis lastig hé als je iemand nodig hebt om je boodschappen te doen maar als het niet anders kan is het toch gemakkelijk dat je hulp hebt
wij moeten dadelijk ook nog boodschappen doen sè
dus wens ik jou nog een gezellige woensdag bij je beestjes in de warmte

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

09 jan 2019, 10:49

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

09 jan 2019, 17:20

Afbeelding
De dag is ook weer bijna voorbij .Dus kom ik langs om iedereen bezoekers en lezers een knusse gezellige avond te wensen .Daarna een dromerige nacht .Heb me vandaag met van alles bezig gehouden .Want die vermoeidheid van gisteren is nog niet weg .Boodschappen doen is enorm zwaar vermoeid voor mij maar zolang het ga ,ga ik mee .Zodat ik toch ergens kom ik moet niks dragen en ook het zwaar word door de hulp op zijn plaats gezet .Ja ik zo het liever zelf willen doen maar spijtig gaat het niet .Ik zo nog eens moeten gaan kijken om nieuwe kleren te kopen want ik ben weer vermagerd .Of heb ik soms veel te warm water gebruik dat ik daarmee in een gekrompen ben .Mijn kleren worden te groot zoals mijn rokken zakken af doe nu een elastiek erop om het omhoog te houden .Met een pul erover zie je die rek ook niet .Afijn ja ik weet wel niet hoe ik vermager want ik eet zoals anders geen dieet ofzo.De hulp had het gisteren ook gemerkt zei ze het was drie weken ertussen dat ze me nog gezien had.Dus zal de huisarts het ook wel opmerken denk ik als hij vrijdag langs kom.Dus geniet van jullie avond en nacht groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

10 jan 2019, 08:49

Afbeelding
hallo is iedereen klaar om de dag te beginnen .Ik wens jullie allemaal bezoekers en lezers een knusse (warme binnen )donderdag .Tracht van deze dag iets leuks knus gezellig te maken .Zodat je vanavond met plezier terugdenk aan deze dag .1/3 Van de maand januari is al voorbij gevlogen.En zeggen dat er zovelen getracht hebben om het nieuwe jaar te starten .Afijn ja hopelijk krijgen we geen winterse toestand zoals sneeuw en glad op de weg.Ik ga vandaag weer even met de franse vlag rond want de poets komt volgende week pas.Zodat het toch iets opgefrist is en ik zal wel een pijnstiller meer moeten nemen .Maar ja niks aan te doen .Zo ik wens jullie een knusse dag toe groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

10 jan 2019, 10:37

Ook een goede morgen Bekske zoals je schrijft is de waarheid
Ga zeker nog wat gezellig doen ,deze morgen met Billy naar bos geweest ,en met mijn swiffer wat rond geweest en straks eten maken ,en teug naar bos
hopelijk krijgen we zeker geen winter met sneeuw ,en glad want daar hoe ik niet van
nog fijne dag en geniet maar van uw diertjes 

Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

10 jan 2019, 17:44

Afbeelding
de avond is er weer dus zeg ik gewoon een fijne avond en een deugddoende nacht.Met mooie dromen .De laatste tijd als ik eens droom zijn het nare dromen .Zoals dat er overal muizen zitten die over mij lopen of een achtervolging .Waar door je angstig nat in zweet van wakker word .Dus liever dan geen dromen .Heb met de franse vlag bezig geweest en de rug protesteert nu dus een pijnstiller meer nemen.Zo graag eens naar de markt willen gaan misschien morgen hang af van weer .De huisarts komt toch maar pas na de middag .Heb ook met haakwerk bezig geweest terug een sjaal van de resten van wol .Het zal in drie kleuren worden wil ik een lange sjaal maken .Ik heb overschot van wol waar je anders niks mee kan maken .En zijn hier bij mij liefhebbers die de sjaals willen .Ik zelf kan geen sjaal verdragen ik doe altijd nu een pul met rolcol aan .Misschien dat ik op de markt iets moois tegen kom want alles word de groot.Ondanks ik na de middag altijd iets snoep en ook met de avond .Ik eet drie keer per dag en eet veel fruit ook .Heb daarjuist een brusselse wafel met bloemsuiker geeten .Met lekkere tas thee erbij .Koffie drink ik amper misschien 3 tassen op een maand.Heb nu terug een theepot klaargemaakt ombij tv te drinken .Ik doe de thee wel in een thermos zodat hij goed warm blijf .Afijn ja nu naar de beddenbak om tv te kijken want de beddenbak sta voor de tv .Waarom zo ik dan op de zetel gaan liggen .De zetel word toch in beslag genomen door de kleinste viervoeter .Die geniet ervan van op die driezit te liggen .De andere lig liever bij mij op bed .Nu ben ik er vandoor geniet maar groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

11 jan 2019, 08:21

Afbeelding
een knusse gezellige dag iedereen .Ondanks het nat buiten is .vandaag na de middag komt de huisarts ben benieuwd of ik meer moet betalen .Dan daarna of morgenvroeg apotheker .Een geluk dat we het kunnen betalen en dat het bestaat .Want anders zo het erg zijn .Door de pijnstillers met rode streep op verpakking lukt het me min of meer om de pijnen onder controle te houden.Heb wel 24 uur op de 24 uur pijn maar als de pijnstiller zijn werk doe gaat het redelijk.Het is niet alleen dat ik met puijn zit er zijn nog enkele dingen waar ik rekening moet aangeven .Maar er zijn personen die het nog moeilijker hebben dan ik .Dus het nemen zoals het is want klagen brengt geen oplossing .Dus nu ga ik eens mijn neus aan de deur steken zo zo graag eens naar de markt willen gaan .Zalafhangen hoe het nu buiten is groetje en tot later

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

11 jan 2019, 10:19

hey Bekske , een goeie morgen

ik ben nog niet veel van zegs want ik voel me ook niet zo goed
een ambetante valling op de luchtwegen en mijn stem ben ik ook kwijt
maar er zijn ergere dingen dan dat
ik kom je een aangename vrijdag wensen en het weekend staat alweer voor de deur
en hopelijk gaat het met je beestjes ook goed
nog een gezellig weekend verder

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

11 jan 2019, 10:34

Bekske en zonnebloemetje en wie langs komt een fijne dag
Zonnebloemetje een valling kan soms lastig zijn 
Bekske jij hebt ook altijd wat te doen ondanks dat je soms moeilijk hebt  ik bewonder uw
Een fijn weekend
Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 jan 2019, 08:23

Afbeelding
hallo bezoekers ,lezers ja gisteren avond hier niet geraakt .De huisarts was tegen de avond er .Iets voor 19 uur was hij er en dan moest ik nog eten .Afijn ja nu kom ik iedereen een knus weekend en zaterdag wensen .Om het even welk weer of wat je doet geniet ervan .Want de dagen vliegen voorbij volgens mijn gevoel toch .Gisteren morgen goed aangekleed toch eventjes naar de markt geweest .Er stonden weinig kramen en veel was er niet te zien .Dus een 1uur later was ik al thuis.Maar ben even weg geweest .Wat er vandaag ga gebeuren weetik pas vanavond .Moet wel nog naar de apotheker gaan maar dat is niet dringend .Afijn ja vervelen zal ik niet groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

12 jan 2019, 11:09

Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 jan 2019, 17:36

Afbeelding
de avond is er weer hopelijk hebben jullie genoten van jullie dag .Ik heb naar tv gekeken hoe ze in het slijk fietsen .Was meer lopen en schuiven ,vallen .Morgen de beurt aan de mannen .Nu hopen dat er vanavond iets op tv is alhoewelik er voor vrees .Dan doe ik anders maar haakwerk ofzo en ga dan op tijd mijn ogen sluiten .Zodat ik morgen uitgerust weer een nieuwe dag kan beginnen .Maak van jullieavond iets leuk zodat je daarna een deugddoende nacht heb groetje

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

12 jan 2019, 17:43

hey Bekske een goeie avond alweer

ik heb zojuist een lekker broodje gebakken om straks vers van te eten
vandaag een beetje van alles gedaan maar morgen doe ik het wat rustiger aan
ik zie dat jij ook jou bezigheid gehad hebt en wij hebben ook een stukje van de cros gezien in het slijk
ik wens je nog een gezellige avond verder , ook voor Billyken en de andere bezoekers die hier regelmatig komen in jou nieuw hoekje
voor straks , slaapwel

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 jan 2019, 08:23

Afbeelding
hallo lezers en bezoekers hier zijn we weer om de dag te beginnen .Wens jullie een rustige aangename zondag .Zal een tv dag hier worden denk ik .Zeker deze namiddag om te kijken naar de cross .Ook moet ik weer de vogelkooien proper maken .Waar ik tegenop zie omdat er altijd een kanarie probeer uit te vliegen.Dat is zo klein maar snel..Jemoet die voorzichtig behandelen anders kunnen ze sterven van de stress.Afijn ja ik zal zie wat ik ermee zal doen .Mijn dwergpapegaaien zijn zo een tamme als ik hun kooi proper maakt .Ondanks ze al pogingen zelf geprobeerd hebben om eruit te komen .Doe ik hun kooi blijven ze rustig zitten .Heeft al geweest als ik thuis kwam dat ze er bijna uit waren uit hun kooi .Maar ja Dus geniet maar om het even hoe groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 jan 2019, 08:52

GOEIEMORGEN BEKSKE :D
WAT LEES IK HIER? VOGELLIEFHEBSTER :lol:
IK HEB JAREN LANG EEN VOLLIERE GEHAD MET
ALLEMAAL KANARIES,IN ALLE KLEUREN. MAAR HEB DIT
MOETEN STOPPEN OMDAT WE GINGEN VERHUIZEN :(
NU ZIT IK OP EEN APPARTEMENT, GEEN HUISDIEREN!

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus