welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

13 jan 2019, 10:26

Voor ieder die langs komt een fijne zondag 
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 jan 2019, 16:56

Afbeelding
de dag is ook weer bijna voorbij.Dus wens ik iedereen een knusse gezelige avond en daarna een goede nacht groetje .Heb naar die slijk cross gekeken .Vraag me af hoe je die koerskleding proper krijgt met als dat slijk erop .Nu een stukje eten en daarna terug naar tv kijken tot als het tijd is om naar dromenland te vetrekken .Hou jullie goed en geniet maar om het even hoe groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 jan 2019, 08:03

Afbeelding
halloiedereen een fijne knusse gezellige week en maandag.Wat de dag met zich meebreng weet ik nog niet .Ik maak geen plannenmeer zie gewoon hoe ik me voel .Ik zal wel een stukje haken ,woordzoekers doen enz kortom ik hou me bezig met op tijd rusten .Want ik moet rekening houden met mijn vermoeidheid .Zodat ik donderdag een zware dag goed door spartel .Dus hoop ik dat jullie ook een fijne dag zullen hebben groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 jan 2019, 10:43

GOEIEMORGEN BEKSKE,GOED GESLAPEN? :D
ZO HET WEEKEND IS VOORBIJ,TERUG  EEN NIEUWE
DAG  VAN DE WEEK;

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

14 jan 2019, 10:57

hey Bekske , een goeie morgen

ik heb me gisteren ook afgevraagd hoe ze al dat slijk uit die koerskledij zullen krijgen
ja dat zijn van die praktische dingen waar vrouwen wel aan denken en mannen niet hé
maar dat zullen waarschijnlijk vrouwelijke trekjes zijn
het weekend is alweer voorbij en we zijn weer gestart met een nieuwe week
ik wens je een gezellige maandag samen met je beestjes

daaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 jan 2019, 17:32

Afbeelding
hallo iedereen is jullie dag ook gezellig voorbij gevlogen hier wel .Ondanks ikniet buiten geweest ben .Heb me bezig gehouden en dan vliegt de tijd zo voorbij.Ik wens jullie allemaal een gezellige knusse avond toe en geniet met wat je ook doe .Ik ga eerst nog mijn dagboek invullen en dan richting tv .Als de rolluik af is zet ik me al in avond tenue.Dat zit gemakkelijker of liever lig gemakkelijker .Want ik plaats me op bed met de twee juffertjes bij mij.Met een knabbeltje en thee in handbereik .De juffertjes hun snoepje ookklaar leggen nog een fijne nacht daarna groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 jan 2019, 08:33

Afbeelding
weer een nieuwe dag dat we kunnen beginnen .Hopelijk een knusse gezellige dinsdag iedereen .Een dag waarbij je tevreden mee ben vanavond .We mogen van geluk spreken dat we zo geen weer hebben als in de alpen enz .Of zoals enkele jaren terug dat het plots sneeuwde .Waardoor je ook amper buiten kon komen .Toen hebben hier zelfs een paar dagen geen bussen gereden .Wat ik me afvraag als die sneeuw ga smelten daar in de alpen enz .Waar gaat die hoeveelheid water naartoe .Maar ja binnen kan het ook lekker gezellig zijn .Een geluk dat we nog een dak boven ons hebben en warm zitten .Wat sommige spijtig genoeg niet hebben .Dus  ben ik tevreden en geniet vanmijn warm huisje groetje

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

15 jan 2019, 11:08

hey Bekske een goeie morgen

hier is het droog en bewolkt maar echt koud vind ik
maar ja tis winter hé
wat onze dag verder brengt zullen we wel zien en dat hangt ook een beetje van het weer af
jij zal waarschijnlijk gezellig binnen blijven met je beestjes en ik kan je geen ongelijk geven
dus verder nog een gezellige dinsdag

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

15 jan 2019, 11:14

Goede morgen bekske en wie lang komt 
Het is droog hier ,maar terug grijs weer ,maar gaat kouder worden tegen eind van de week,maar is winter en op sommige plaatsen sneeuw ,dat maar weg blijft dat.
we gaan ons gezellig warmen ze eten maken en nog eens naar bos met billy
zonnebloemetje ook fijne dag
Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

15 jan 2019, 12:09

HALO BEKSKE,BEN EINDELIJK ALEEN
EN KAN NU OP PC WERKEN :D

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 jan 2019, 17:41

Afbeelding
De avond is er weer eerst de rolluik naar beneden gedaan en gordijnen dicht getrokken zodat het licht aan kan .Want ik zit hier kort aan straat en ze kijken graag binnen .Ze mogen kijken heb niks te verbergen maar toch voel me geruster als het afgesloten is.Ook is het warmer in huis als alles dicht is .Veel wind is er wel .In de voormiddag kwam iemand uit de buurt vragen of ik mee reed naar een schoenwinkel .Ze weet dat ik daar niet meer geraak .Naar daar zo nog lukken bergaf maar naar huis komen bergop zo een paar andere mouwen zijn .Zij was er zondag al naartoe geweest en dacht ik ga terug nog nu het in solden staat de pantoffels vooral .Ik heb nu drie paar pantoffels voor de prijs van anders 1 paar .Ik zet die gewoon weg en dat eet toch geen brood en zoiets kun je toch altijd aandoen .Dat heeft niks te maken met mode of mooi het is toch maar in huis dat je zo iets draag.Alsook nog een witte pull aan de helft van de prijs .Ik had haar wel op voorhand gezegd ik zal eens mee gaan kijken maar kopen neen .Onderweg naar huis komen was ze er nog mee aan lachen je kocht niks he .Afijn ik heb haar enorm bedank omdat ik mee mocht rijden.Nu ben ik een hele tijd gerust met pantoffels ,schoenen en lage botten heb ik genoeg .En een witte pull met rolkraag kun je op veel dragen .En zo was de voormiddag snel voorbij .Ben blij met mijn aankoop want in huis draag ik pantoffels omdat hier in de living vinyl ligt .Schoenen maken soms strepen erop .Om naar de tuin te gaan heb ik iets staan om buiten te gaan .Ga ik anders weg zijn het schoenen of korte botten .Want botten tot onder de knie kan ik niet aandoen door de brache aan knie.Ook broeken doe ik daardoor niet aan altijd rokken .Met een pull erop .Meestal nu zeker in de winter pull met rolkraag .Zo ik wensiedereen bezoekers lezers een knusse avond een rustige nacht voor straks slaapwel groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

16 jan 2019, 08:37

Afbeelding
weer een nieuwe dag om gezellig aan te vullen met hopelijk goede gezellige dingen .Waar je achteraf nog kan van genieten .In de vroege nacht heb ik iets bij genomen om de pijn onder controle te krijgen .Daarna goed uitgeslapen .Ja ik maak er geen misbruik van maar als het zwart voor de ogen word van de pijn .Moet je wel iets doen .Afijn ja ik wens iedereen bezoekers ,lezers een knusse woensdag toe.Wat ik ga doen vandaag weet het niet in elk geval rustige dingen .Want nu dat de pijn onder controle weer is wil ik het zo houden .Want morgen word heteen zware dag voor mij .Dus vandaag rustig houden en genieten van wat ik ga doen ..GROETJE

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

16 jan 2019, 13:40

Goede middag Bekske
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

16 jan 2019, 17:39

Afbeelding
de avond is er weer dus kom ik jullie een knusse warme avond wensen en een dromerige nacht voor straks .Heb vandaag weinig gedaan ben geen sikkepit waard vandaag .De pijnen proberen baas te zijn .Maar ja er ga er verder niks over zeggen .Morgen moet ik vroeg op staan en het zal een zware dag voor mij worden geniet van jullie avond dat ga ik ook proberen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jan 2019, 06:58

Afbeelding
een gezellige donderdag iedereen .Ja ik ben vroeg maar het word voor mij een zware dag vandaag .Deze voormiddag komt de poetsdienst .Is 4 weken geleden dat ze geweest is .Na de middag de hulp voor boodschappen moest normaal dinsdag geweest zijn .Maar ze werd ergens anders geplaatst daardoor vandaag na de middag .Dus moet ik me recht houden anders zo ik na de middag kunnen rusten hebben .Want als ze komen poetsen is dat voor mij al enorm vermoeid .Ja vele begrijpen het niet als ik zeg dat ik altijd moe ben .Maar toch is het zo om te zwijgen over de rest .Ga nu nog iets eten voordat ze hier is .Zo het liever zelf doen maar spijtig genoeg gaat het niet meer .Geniet maar om het even hoe dat ga ik ook proberen om te genieten groetje