DigitCrea
  • Discussies
  • Activiteit
  • Inloggen
Index › MODELLEN
Inloggen · Registreren

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Inloggen Registreren
  • Alle Categorieën
  • Recente Discussies
  • Activiteit

Categorieën

• 15.9K Alle Categorieën
  • 15K Inzendingen fotobeoordeling
  • 688 PORTRET
  • 241 MODELLEN
  • 1.9K Evenementen en straatfotografie
  • 240 Sport en spel
  • 1K Architectuur / Urban Exploring
  • 3.1K Natuur en landschap
  • 278 Gemanipuleerde foto's en of HDR
  • 705 Zwart/Wit
  • 270 Reeksen
  • 2.8K Macro en close-up
  • 155 Abstract
  • 252 Stilleven
  • 3K Dieren
  • 342 Diverse
  • 866 Foto's van georganiseerde uitstappen
  • 88 Historia Mundi 27-06-2015
  • 31 Arboretum Kalmthout 21-05-2015
  • 21 Japanse tuin Hasselt 16-04-2015
  • 32 Schoonselhof 26-03-2015
  • 694 Uitstappen van 2012-2013-2014

In this Discussion

• January 2014 django
  • January 2014 nies

Anouk 02

niesnies
December 2013 January 2014 aangepast in MODELLEN
Nog eentje die ik persoonlijk mooi vind. Dat onschuldig gezicht he.

......898-20131229-34f5a8.jpg
EXIF informatie foto schreef:
Datum foto: 07-12-2013 09:58:21
Sluitertijd: 1/80
ISO: 100
Belichtinscompensatie: 0.0
Brandpuntafstand: 116 mm
Diafragma: f/11.0
Flits: Flash did not fire, compulsory flash mode.
Merk fototoestel: Canon
Model fototoestel: Canon EOS 5D Mark II

Reacties

• niesnies
    December 2013 13:47 aangepast
    Dank voor de reacties.
    Dit is zeker geen vlakke belichting Dushi, wel zeer uitgemeten, om zo weinig mogelijk verschil te zien tussen de links en rechtse zijde. Het gelaat is wel dezelfde belichting.
    Eenvoud van het meisje was ook de bedoeling Willem, zo simpel en toch zo mooi... dat kapsel.... vervlogen tijden... of worden we oud :wink:
    Voor deze foto wilde ik het braafjes Jomar, als je haar gezicht bekijkt met deze uitdrukking zou een overdreven expressie de zachtheid teniet doen.
    Wel kan ik inkomen op jullie reacties voor de belichting en vroomheid.
    Niet getreurd... met het nieuwe jaar in het verschiet, zal ik andere laten zien met de lat nog iets hoger. Het zit al te broeden bij ons en de voorbereidingen zijn reeds begonnen.
    Mag ik iedereen langs deze weg nog prettige feestdagen wensen en vooral veel gezondheid.

Gr Nies
  • djangodjango
    January 2014 13:47 aangepast
    Prachtige opname ,tof grts,django
  • niesnies
    January 2014 13:47 aangepast
    Jawel Thuis, je mag zeker je zeg doen, daar is het tenslotte een forum voor.
    Bij modelfotografie heb je verschillende categories, fashion, beauty enz enz. Al de foto's die je hier op ziet zijn stuk voor stuk bewerkt, de ene meer als de andere. Het is daarom dat ze ook voor een bepaald publiek gemaakt zijn. Het model of gelaat er op zijn mooist laten uitzien hoort nu bij beautyfotografie. Bij fashionfotografie vind je dikwijls modelhoudingen terug waarvan je denkt: das nie normaal. Doch dit heeft zijn redenen om ze zo te fotograferen want de ontwerpers willen zien hoe het kledingstuk valt of hangt bij een bepaalde houding enz.
    Indien de foto's niet bewerkt zijn mag je ze gerust bij de rubriek straatfotografie plaatsen want daar heb je de mogelijkheid niet om een model te herschikken en op te maken.
    Op je vraag mag het wat subtieler: neen, ieder maakt voor zichzelf uit hoever hij gaat bij dit soort shoots, slechts één ding telt: "het gelaat of model" er op zijn mooist laten uitzien.
    Ik hoop je hiermee vooruit geholpen te hebben met je vraag.
Log In of Registreer om te reageren.
facebook Deel op Facebook
Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.be.
Seniorennet
Copyright © 2001-2025 SeniorenNet - Alle rechten voorbehouden - Adverteren | Contacteer ons | Logo SeniorenNet | Over ons | Privacy | Disclaimer