Waar vandaan: Helpcentrum > Problemen oplossen > U ontvangt e-mails ondanks uitschrijving

Problemen oplossen: U ontvangt e-mails ondanks uitschrijving

Als u zich uitschrijft op één of meerdere mailgroepen, dan ontvangt u geen e-mails meer. 

 

Soms komen er nog wel enkele door, dat is omdat deze reeds vanaf SeniorenNet zijn verzonden naar uw e-mail adres en die nog onderweg waren op het internet en die dan aankomen.

 

Maar na enkele uren mag er niets meer aankomen. 

 

Indien dit toch het geval is, dan heeft u zich niet goed uitgeschreven, in de meeste gevallen is het probleem dat u zich ofwel:

·         op meerdere mailgroepen heeft ingeschreven en zich nog niet overal heeft uitgeschreven dus nog e-mails blijft ontvangen van de andere e-mails groepen

·         dat u zich met 2 e-mail adressen (en 2 gebruikersnamen) heeft ingeschreven en dus maar één e-mail adres (gebruikersnaam) heeft uitgeschreven, maar niet de andere.  Zo dus moet u zich ook met uw andere e-mail adres uitschrijven.

 

Als u zich corréct heeft uitgeschreven, krijgt u geen e-mails meer van de mailgroepen.



Gerelateerde helponderwerpen:
Is het mogelijk een gebruiker over het hele netwerk te blokkeren?
Gebruikers Blokkeren
Oplossing bij inlogproblemen op het SeniorenNet - knop beantwoorden, fout pagina kan niet weergegeven worden…
Inlog problemen bij het wijzigen van schuilnaam en/of paswoord
Ik krijg virussen via SeniorenNet?!
Kan het paswoord worden gereset ?
Melding overtredingen - Klachtencommissie
Ik wens geen e-mails meer te ontvangen
Ik heb het even druk, en wens tijdelijk geen mails te ontvangen.
Ik wens mijn gegevens te wijzigen!
Uw e-mail adres wijzigen
Mijn gebruikersnaam veranderen
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ik ben ingeschreven, maar ontvang geen berichten van de mailgroepen
Ik ben ingeschreven zonder dat ik dit heb gevraagd
Uitgeschreven en toch nog e-mails ontvangen?

Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.