Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
u790105

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 7:25  Onderwerp: is senioren voordeelkaart.be nuttig ?
is senioren voordeelkaart .be nuttig?

dafke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 9:51 
Eerste vraag wat kost die kaart? Welke webwinkels? enz.
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 10:03 
Bekijk hier de site:

https://seniorenvoordeelkaart.be/aanmelden/
Prima Vera

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 10:12 
dafke schreef:
Eerste vraag wat kost die kaart? Welke webwinkels? enz.

25 eur.  Je zou dan zogezegd een eerste geschenk van 60 of 90 eur ontvangen als welkom. Ik heb de ervaring met zo'n kaarten dat je op dure websites terechtkom en die resto's waar ze het over hebben ook zeer duur zijn.
Mij kan het niet bekoren.

Op FB wordt er zo reclame gemaakt voor deze kaart. Iemand vroeg naar de lijst van die winkels e/o websites en het antwoord was dat die nog niet klaar was die lijst. Ze waren er aan bezig en ik dacht dat dat maar pas in september zou lukken. 
dafke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 10:19 
Als ge eerst iets moet betalen voordat je (misschien) iets krijgt  dan ben ik al op mijn hoede!
lode

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 13 Jun 2018, 10:53 
Lees dit maar eens, beetje naar beneden scrollen.

'Schoolvoorbeeld van oneerlijke handelspraktijk'

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/30-09-2017/seniorenvoordeelpas-24-euro-per-jaar-voor-korting-die-er-niet-is/
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1/Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb /IE 11/MS Office 2013/ OpenOffice/ Eset Smart Security V11
u790105

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 14 Jun 2018, 7:44 
dank aan allen voor de goede informatie
doke0491

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Aug 2018, 15:02 
Na 't horen van afgevaardigden van Radar, een Nederlandse organisatie, volgens mij vergelijkbaar met Test Aankoop, rijft 'Senioren Voordeelpas 'wel heel wat euro's binnen, maar staat er nog helemaal niets op zijn 'poten'....
Dat de verkopers van deze pas er eerst maar eens voor zorgen dat alles goed georganiseerd wordt, zodat ze met duidelijke bewijzen hun voordelen kunnen staven.
Wachten is dus de boodschap...
Er moeten eerst bewijzen op tafel komen en geen beweringen, waarvan je niet eens kan controleren op ze waar zijn !?

Verzin eer je begint !!!!!
't Is beter te leven, dan geleefd te worden !?
Paca

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 04 Aug 2018, 23:24 
Mundus vult decipi !
flupke2

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 19 Sep 2018, 13:18 
Dit bericht kreeg ik binnen vanuit het hoofdbestuur van seniorenvereniging OKRA waarvan ik voorzitter ben van de plaatselijke afdeling in mij dorp. Als een organisatie met +- 200.000 leden ( senioren) een dergelijke waarschuwing verstuurt , dan zal het wel degelijk iets zijn om rekening mee te houden.
 [table]Heel wat ouderen ontvingen de laatste tijd een mailtje over de Seniorenvoordeelkaart,
ook wel Seniorenvoordeelpas genoemd in Nederland. De kaart zou hoge korting
geven bij webwinkels, lokale winkels, restaurants, energieleveranciers... Je
krijgt er ook nog een welkomstgeschenk en een grote kortingsbon bovenop. Te mooi
om waar te zijn? Ja, wel degelijk. Laat je dus niet misleiden! De Federale
Overheidsdienst Economie kreeg al verscheidene klachten binnen. Ook
OKRA onderzocht samen met Test Aankoop de kaart. Wij en de FOD Economie zijn het er over eens: koop geen Seniorenvoordeelkaart! De beloftes die het bedrijf doet, zijn schimmig en het niet duidelijk of ze die kunnen waarmaken. Het bedrijf is
daarenboven uiterst opdringerig en stuurt snel dreigende
boodschappen.  Ook in Nederland viel het bedrijf intussen door de mand. Toch blijven ze reclame
maken en gaan er heel wat ouderen op het aanbod in. Wil je meer weten? Lees dan
verder bij De Inspecteur van Radio 2 of bekijk de uitzending van TROS Radar in Nederland. We zouden het op prijs stellen, mocht je jouw trefpuntleden ook op de hoogte brengen van deze malafide handelspraktijk. Heb je toch reeds een kaart aangekocht? Lees dan onderaan de pagina van Radio 2 wat je moet doen!

[/table]

Ga naar: