Waar vandaan: Helpcentrum > Problemen oplossen > Is het mogelijk een gebruiker over het hele netwerk te blokkeren?

Problemen oplossen: Is het mogelijk een gebruiker over het hele netwerk te blokkeren?

Indien een gebruiker écht lastig doet, en enorm veel reclame of ongewenste e-mails begint te verzenden; dan kunnen wij beslissen om deze gebruiker over het hele netwerk te blokkeren.

Indien u wenst dat iemand wordt geblokkeerd over het hele netwerk, kan u dat laten weten op klachtencommissie@seniorennet.be

Indien meerdere meldingen binnenkomen, vergezeld van enkele voorbeelden, kan er overgaan worden tot het blokkeren van deze persoon.



Gerelateerde helponderwerpen:
Gebruikers Blokkeren
Oplossing bij inlogproblemen op het SeniorenNet - knop beantwoorden, fout pagina kan niet weergegeven worden…
Inlog problemen bij het wijzigen van schuilnaam en/of paswoord
Ik krijg virussen via SeniorenNet?!
U ontvangt e-mails ondanks uitschrijving
Kan het paswoord worden gereset ?
Melding overtredingen - Klachtencommissie
Ik wens geen e-mails meer te ontvangen
Ik heb het even druk, en wens tijdelijk geen mails te ontvangen.
Ik wens mijn gegevens te wijzigen!
Uw e-mail adres wijzigen
Mijn gebruikersnaam veranderen
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ik ben ingeschreven, maar ontvang geen berichten van de mailgroepen
Ik ben ingeschreven zonder dat ik dit heb gevraagd
Uitgeschreven en toch nog e-mails ontvangen?

Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.