Waar vandaan: Wonen & Zorg > Ombudsdiensten >

BGDA (Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling)

De BGDA stelt alles in het werk om u een optimale dienstverlening aan te bieden. Het kan echter gebeuren dat u niet tevreden bent met een antwoord of een beslissing van één van de diensten van de BGDA.  In dit geval kunt u zich wenden tot de verantwoordelijke van de betrokken dienst van de BGDA. Indien dit geen bevredigend resultaat oplevert, kunt u een klacht indienen bij de Ombudsdienst.

Het is niet de taak van de Ombudsdienst om informatie te verstrekken. De Ombudsdienst is een bemiddelingsdienst waar u terecht kan met uw klachten over de diensten van de BGDA. Er kan pas een klacht bij de Ombudsdienst worden ingediend nadat een eerste poging om de zaak met de verantwoordelijke van de betrokken dienst op te lossen, is mislukt.

Uw klacht dient steeds schriftelijk te worden ingediend behalve indien schrijven voor u een probleem oplevert. In dit laatste geval kunt u telefonisch een bericht inspreken op ons antwoordapparaat.

Dien uw klacht in :

  • in de brievenbus op de eerste verdieping van de BGDA:

    BGDA, Ombudsdienst, Anspachlaan 65, 1000 Brussel.
  • per e-mail: : ombuds@bgda.be
  • via fax/antwoordapparaat : 02/505.15.96

Bron: Federale ombudsman