In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Wat een snoesjes jadi.
Fijne middag
Vanmorgen gewerkt en daarna kind bij school afgezet.
Hij moest om kwart voor 7 al op school zijn en om 7 uur zijn ze in de bus gestapt.
Daarna nog een poosje op bed gelegen, maar niet geslapen
Toen oudste zoon naar school was, in de auto gestapt, want man had wat dingendie weg moesten en opgehaald, nu gaar, het was warm in de auto
Ergens eind van de middag komt kind weer thuis en moet hij bij school vandaan gehaald worden
Vanavond slaan we het sporten maar even over.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig
Fijne middag
Vanmorgen gewerkt en daarna kind bij school afgezet.
Hij moest om kwart voor 7 al op school zijn en om 7 uur zijn ze in de bus gestapt.
Daarna nog een poosje op bed gelegen, maar niet geslapen
Toen oudste zoon naar school was, in de auto gestapt, want man had wat dingendie weg moesten en opgehaald, nu gaar, het was warm in de auto
Ergens eind van de middag komt kind weer thuis en moet hij bij school vandaan gehaald worden
Vanavond slaan we het sporten maar even over.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanochtend na de ‘t boodschappen doen nog ‘n leuk stukje kunnen fietsen in de polder en was ook nog net op tijd thuis om een pakketje aan te kunnen nemen waar mijn handtekening voor vereist was.

Nu is er weer koers voor mij op TV, en onder ‘t genot van ‘n
zit ik daar ook weer van te genieten.Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Excursie, ze zijn naar het memory museum in Nijverdal en daarna gingen ze nog naar een begraafplaats (oorlogsslachtoffers)
Het is voor een project dat ze hier in het dorp opgezet hebben voor groep 7/8
Is wel een lange rit, bijna 2 uur heen en terug ook weer 2 uur.
Als het goed is zijn ze nu weer onderweg naar school en kunnen we hem om 17.00 uur weer ophalen
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
het ziet er nog niet uit alsof het avond is want het zonnetje schijnt nog volle bak
en tis weeral warmer vandaag , ben ik blij dat wij niet in Limburg wonen want daar is het altijd warmer dan bij ons niet ver van de kust , en ik vind het hier al warm genoeg
vandaag heb ik een slechte dag want ik kan heel moeilijk stappen vandaag en morgen heb ik een afspraak bij de dokter en ook nog wat boodschappen in de plaatselijke supermarkt zodat we alles in huis hebben voor het weekend
Remie mooi die sperwer en zo'n beest is echt wel moeilijk om goed op de foto te hebben , dus jou poging is toch wel geslaagd vind ik
jadi wat een leuke hondjes die West Highland white terriers en ze zien er echt schattig uit
gerda hopelijk was het ook een fijne dag vandaag voor jou
inge wat een drukke dag bij jullie vandaag
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie , Adam2 en Arina
nog een aangename avond verder
en nu ist tijd voor het avondeten
daaaaaag

het ziet er nog niet uit alsof het avond is want het zonnetje schijnt nog volle bak
en tis weeral warmer vandaag , ben ik blij dat wij niet in Limburg wonen want daar is het altijd warmer dan bij ons niet ver van de kust , en ik vind het hier al warm genoeg
vandaag heb ik een slechte dag want ik kan heel moeilijk stappen vandaag en morgen heb ik een afspraak bij de dokter en ook nog wat boodschappen in de plaatselijke supermarkt zodat we alles in huis hebben voor het weekend
Remie mooi die sperwer en zo'n beest is echt wel moeilijk om goed op de foto te hebben , dus jou poging is toch wel geslaagd vind ik
jadi wat een leuke hondjes die West Highland white terriers en ze zien er echt schattig uit
gerda hopelijk was het ook een fijne dag vandaag voor jou
inge wat een drukke dag bij jullie vandaag
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie , Adam2 en Arina
nog een aangename avond verder
en nu ist tijd voor het avondeten
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Zeker weten.
Een hele belevenis
En een mooi museum zoals ik op de foto's, die hun juf gedeeld heeft, heb gezien
De kinderen konden zelfs een stuk presentatie doen van de rondleiding, zo goed waren ze al voorbereid
Kind was ontzettend moe en is al naar boven vertrokken om te slapen
-
Zonnebloemetje, zeker druk.
Oudste kind moest ook nog van school gehaald worden
En voordat jongste zoon opgehaald moest worden, moest man nog ergens heen.
Ben nu ook wel weer klaar met deze dag en ga zo richting bed.
Voor iedereen een goede nacht
En ik hoop voor jouw, Zonnebloemetje, dat het morgen wat beter gaat
Oudste kind moest ook nog van school gehaald worden
En voordat jongste zoon opgehaald moest worden, moest man nog ergens heen.
Ben nu ook wel weer klaar met deze dag en ga zo richting bed.
Voor iedereen een goede nacht
En ik hoop voor jouw, Zonnebloemetje, dat het morgen wat beter gaat
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
bedankt inge , en hopelijk kan je lang genoeg slapen want jullie hebben het echt wel druk de laatste tijd
en nu kan ik mijn ogen al bijna niet meer open houden
dus slaapwel iedereen en tot morgen

bedankt inge , en hopelijk kan je lang genoeg slapen want jullie hebben het echt wel druk de laatste tijd
en nu kan ik mijn ogen al bijna niet meer open houden
dus slaapwel iedereen en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond kleppertjes
Eindelijk raak ik hier ook nog eens, en heb in de vlucht een beetje bijgelezen
Het was hier erg druk, maar ik heb ook geweldige dagen beleefd met de dogs in la douce France
Maar eerst welkom aan Arina, al moest ik lachen met de "uitnodiging"
bijna zielig als excuus om meteen tegen wat schenen te trappen, erg knap van je. Van een mooie entree gesproken....de woorden van Gerda leken wel van mij ook te komen
@jadi ik volg je de hele tijd door en snap niet dat niemand je naar de zorgverzekering verwijst via het ziekenfonds!
Elke Belg betaalt jaarlijks verplicht (dit jaar) 58,- € aan de zorgkas. Daarmee wordt voorzien in oa paliatieve zorg, en alle andere beslommeringen. Er is zelfs hulp mogelijk tot overblijven (overnachting) en zoveel meer. Bel daarom naar je ziekenfonds dat ze per direct iemand sturen om je uit de nood te helpen voor je er zelf onderdoor gaat. Dat wordt geregeld terwijl je erbij bent, mocht je zelf kunnen gaan en dan bedoel ik de dag na de aanvraag. Wil je dat alsjeblieft doen, en neem een briefje mee van de huisarts. Aanvaard geen ja maar, en sta op je rechten. Gaan ze hier niet gelijk in mee, dan maar via de ombudsdienst of dreig met een klacht!
Ik wens je heel veel kracht en wijsheid in deze tijden, en vooral hulp en steun! Dikke knuffel

Heel gave foto, grappig ook!
@An fijne deugdzame vakantie gewenst
Hoi Inge, jij hebt het ook maar druk - denk ook om jezelf hoor! En ja, ik had enkele shows en wat heb ik genoten, maar helemaal leeg toen ik midden in de nacht thuiskwam - later meer!
Hallo Gerda, fijn dat je aan me dacht, hier alles (weer) goed, eens de batterijtjes opgeladen waren...en het werk was vreemd genoeg blijven liggen
Foto's komen nog....
Marietteke en Sita, fijn van jullie ook te lezen!
En nu ga ik even alles klaarzetten voor morgen, en m'n mandje in - welterusten dus!

Eindelijk raak ik hier ook nog eens, en heb in de vlucht een beetje bijgelezen
Het was hier erg druk, maar ik heb ook geweldige dagen beleefd met de dogs in la douce France
Maar eerst welkom aan Arina, al moest ik lachen met de "uitnodiging"
bijna zielig als excuus om meteen tegen wat schenen te trappen, erg knap van je. Van een mooie entree gesproken....de woorden van Gerda leken wel van mij ook te komen@jadi ik volg je de hele tijd door en snap niet dat niemand je naar de zorgverzekering verwijst via het ziekenfonds!
Elke Belg betaalt jaarlijks verplicht (dit jaar) 58,- € aan de zorgkas. Daarmee wordt voorzien in oa paliatieve zorg, en alle andere beslommeringen. Er is zelfs hulp mogelijk tot overblijven (overnachting) en zoveel meer. Bel daarom naar je ziekenfonds dat ze per direct iemand sturen om je uit de nood te helpen voor je er zelf onderdoor gaat. Dat wordt geregeld terwijl je erbij bent, mocht je zelf kunnen gaan en dan bedoel ik de dag na de aanvraag. Wil je dat alsjeblieft doen, en neem een briefje mee van de huisarts. Aanvaard geen ja maar, en sta op je rechten. Gaan ze hier niet gelijk in mee, dan maar via de ombudsdienst of dreig met een klacht!
Ik wens je heel veel kracht en wijsheid in deze tijden, en vooral hulp en steun! Dikke knuffel

Heel gave foto, grappig ook!
@An fijne deugdzame vakantie gewenst
Hoi Inge, jij hebt het ook maar druk - denk ook om jezelf hoor! En ja, ik had enkele shows en wat heb ik genoten, maar helemaal leeg toen ik midden in de nacht thuiskwam - later meer!
Hallo Gerda, fijn dat je aan me dacht, hier alles (weer) goed, eens de batterijtjes opgeladen waren...en het werk was vreemd genoeg blijven liggen
Marietteke en Sita, fijn van jullie ook te lezen!
En nu ga ik even alles klaarzetten voor morgen, en m'n mandje in - welterusten dus!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Zo, de eerste
uitnodiging van dit jaar hebben we gisterenavond alweer binnen gehad, en wel voor morgen met de hele familie bij onze oudste zoon Marco en z'n lief Annemarie in Gouda.Straks (vroeg) nog weer even op ‘t
mijn geliefde POLDER in. 
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...