een goeie dinsdagmorgen iedereen
eerst was het zonnetje er al maar nu hangen er al dreigende donkere wolken boven ons hoofd , dus dat het zal regenen kan je nu al zien , maar wij blijven vandaag toch thuis want er moet een pakje geleverd worden en dus moeten we thuis zijn
jadi bedankt voor die lekkere taart hoor , mjammie ze ziet er echt lekker uit
en hopelijk was jullie dag geslaagd gisteren samen met je zoon
Remie één dag tegelijk en probeer zoveel mogelijk te genieten van de kleine dingen en doe wat je gelukkig maakt , veel sterkte
inge je rug al wat beter hoop ik
Yuna ja als ik zit moet dat zoveel mogelijk met de beentjes omhoog want anders heb ik last van vocht in mijn benen en voeten sinds mijn schildklier bijna niet meer werkt
allé nu ga ik verder doen
eerst langs de badkamer passeren en daarna een grote pot verse soep koken
en mijn broodje is al aan 't bakken
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder
tot later

eerst was het zonnetje er al maar nu hangen er al dreigende donkere wolken boven ons hoofd , dus dat het zal regenen kan je nu al zien , maar wij blijven vandaag toch thuis want er moet een pakje geleverd worden en dus moeten we thuis zijn
jadi bedankt voor die lekkere taart hoor , mjammie ze ziet er echt lekker uit
en hopelijk was jullie dag geslaagd gisteren samen met je zoon
Remie één dag tegelijk en probeer zoveel mogelijk te genieten van de kleine dingen en doe wat je gelukkig maakt , veel sterkte
inge je rug al wat beter hoop ik
Yuna ja als ik zit moet dat zoveel mogelijk met de beentjes omhoog want anders heb ik last van vocht in mijn benen en voeten sinds mijn schildklier bijna niet meer werkt
allé nu ga ik verder doen
eerst langs de badkamer passeren en daarna een grote pot verse soep koken
en mijn broodje is al aan 't bakken
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***
tochtjes of zomaar tijdens de nacht en ik wakker schiet, komt mijn hele leven voorbij aan herinneringen die ik me niet meer voor mogelijk had gehouden dat ik die nog zou her- of kunnen beleven tot in de kleinste details..!
van wat de plannen waren. Heeft u dat nou ook..?

en