Goede morgen,
Mémérietje, dank voor je wensen voor deze mooie zondag met dit prachtig bloemenboeket.
Ook van de mooie foto's van Ritavdm, van tijdens haar fietstochten in Frans Vlaanderen, en de grensstreek heb ik genoten. Ik heb er ook nog gefietst , maar dat is ondertussen al enkele jaren geleden, en ja Ploegsteert, de streek van VDB, en het lekkere bier voor de liefhebbers hé: Queue de charrue. Oei, zijn arm in het gips, niet plezant voor je kleinzoon, het is al zo anders voor de kinderen...
Ivette , maak je maar niet te veel zorgen, dat is niet goed voor jou Wel een mooie woordspeling van Ritavdm, "niets aantrekken", wel je kleren hé", haha dat is een goeie !
Corry, voor jou een dikke knuffel, alles komt wel goed, gelukkig kunnen jullie samen praten, en gedeelde zorgen zijn halve zorgen hé, zo zegt het spreekwoord.
Vera-Maria, ja de streek rond Tielt ken ik natuurlijk ook goed, ben vele jaren Tieltenaar geweest, en dat blijft toch altijd bij. Geniet er maar van, van jullie wandelingen samen.
Gisteren heb ik in de voormiddag een fietstochtje gemaakt, en toch eens G. meegekregen tot op de dijk en een klein wandelingetje over het strand van St.Idesbald. Het verwonderde hem dat er zoveel volk was, mensen met kinderen en met honden, die speelden en wandelden, of hun picnic opaten op het strand.
Vandaag, ik ben al brood, ja ook een stokbrood, maar dan een Vlaams hé, en nog een chocomousseke. Mijn bakker hier op Koksijde dorp maakt die zelf en hij is super lekker.
Veel groetjes aan jullie allemaal, geniet van het mooie herfstweer en de mooie herfstkleuren, en vele groeten, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !