In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Sita

Goedemorgen iedereen,
Bloemeke van harte proficiat met je verjaardag.
Geniet ervan, ondanks het vele werk vandaag
Marietteke, wat een mooie foto.
Nog eens zo jong zijn en weten wat we nu weten, hé
Aan iedereen een aangename dag gewenst.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje ook van mij de felicitaties voor je verjaardag en pensioen.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

hoera, hoera , en da is ...... Bloemeke...

Bloemeke,
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en met je pensioen ! dubbel reden om te feesten !
voor je een bezoek gaat brengen aan je favoriete tearoom , een voorproefje... een verwenkoffie voor jullie beidjes

hopelijk kan je, niettegenstaande het ' werk op verplaatsing ' toch genieten van deze feestelijke dag .
liefs
Mies xxx
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

Goede morgen,
puzzel, Gerda, bloemeke, Nonkeltje, An, Sita,
en iedereen die nog gaat langskomen ..
een

gewenst !
Laatst gewijzigd door miesmarpel op 17 jun 2020, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonneboempje gefeliciteerd met je verjaardag
Geniet van deze dag
Marieteke, mooie foto
Goedemorgen en een fijne dag
Mijn boodschappen zijn binnen
Straks nog even wat spullen van zoon zijn slaapkamer aan kant zetten.
Als het goed is staan ze morgen ochtend om 8 uur hier op de stoep voor de reparatie, dus dan moet alles aan de kant staan zodat men er bij kan.
Telefoontje laat weer op zich wachten
Word er een beetje moe van.
Geniet van deze dag
Marieteke, mooie foto
Goedemorgen en een fijne dag
Mijn boodschappen zijn binnen
Straks nog even wat spullen van zoon zijn slaapkamer aan kant zetten.
Als het goed is staan ze morgen ochtend om 8 uur hier op de stoep voor de reparatie, dus dan moet alles aan de kant staan zodat men er bij kan.
Telefoontje laat weer op zich wachten
Word er een beetje moe van.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
amai we hebben lekker gegeten deze middag en we moeten toch de horeca ook een steuntje in de rug geven hé want die mensen moesten door corona zolang gesloten blijven en hebben dan ook niks verdiend en sociaal als wij zijn hebben we vandaag ons steentje bijgedragen en onze eurootjes eens goed laten rollen want daar dienen die toch voor , en deze namiddag zijn we dan nog eens uitgebreid koffie gaan drinken en voor mij een stuk lekkere zelfgebakken frambozentaart van het huis en voor mijn ventje een hele lekkere wafel met slagroom en daarna nog een 2 de koffie er boven op met wat lekkers er bij
grootjegerda bedankt en we hebben er zeker van genoten en er staan op jou afbeelding zeker dingen die ik graag doe hoor
Bertje , wat een mooi passend gedicht , dank je wel en dan nog mijn lievelingsbloemen ook
An-Wildflower bedankt voor de felicitaties en de mooie bloemen en 't was inderdaad dubbel genieten vandaag
Sita bedankt voor de mooie creatie die jij hebt gemaakt met mijn lievelingsbloemen , echt mooi
miesje die verwen koffie ziet er heerlijk uit en de chocolademousse hebben we deze namiddag ook bij onze koffie gekregen , dank je wel
thijli bedankt voor de wensen en ik zal zeker proberen om van mijn pensioen te genieten , want wij kunnen echt goed genieten van kleine dingen en daar word een mens toch gelukkig van hé
puzzel tis natuurlijk niet aan iedereen gegeven om een goede gezondheid te hebben en ik heb al veel mankementen en niks doen staat ook niet in mijn woordenboek maar wij proberen toch te genieten van het leven en een beetje rustiger aan zal zeker wel lukken , bedankt
mama-inge bedankt voor de wensen en we hebben er zeker van genoten vandaag
allé tis alweer etenstijd sè
ik zal nu niet veel meer eten want we hebben vandaag al goed ons best gedaan en al van alles gesmuld , maar ja ik ga ook niet iedere dag op pensioen hé
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

amai we hebben lekker gegeten deze middag en we moeten toch de horeca ook een steuntje in de rug geven hé want die mensen moesten door corona zolang gesloten blijven en hebben dan ook niks verdiend en sociaal als wij zijn hebben we vandaag ons steentje bijgedragen en onze eurootjes eens goed laten rollen want daar dienen die toch voor , en deze namiddag zijn we dan nog eens uitgebreid koffie gaan drinken en voor mij een stuk lekkere zelfgebakken frambozentaart van het huis en voor mijn ventje een hele lekkere wafel met slagroom en daarna nog een 2 de koffie er boven op met wat lekkers er bij
grootjegerda bedankt en we hebben er zeker van genoten en er staan op jou afbeelding zeker dingen die ik graag doe hoor
Bertje , wat een mooi passend gedicht , dank je wel en dan nog mijn lievelingsbloemen ook
An-Wildflower bedankt voor de felicitaties en de mooie bloemen en 't was inderdaad dubbel genieten vandaag
Sita bedankt voor de mooie creatie die jij hebt gemaakt met mijn lievelingsbloemen , echt mooi
miesje die verwen koffie ziet er heerlijk uit en de chocolademousse hebben we deze namiddag ook bij onze koffie gekregen , dank je wel
thijli bedankt voor de wensen en ik zal zeker proberen om van mijn pensioen te genieten , want wij kunnen echt goed genieten van kleine dingen en daar word een mens toch gelukkig van hé
puzzel tis natuurlijk niet aan iedereen gegeven om een goede gezondheid te hebben en ik heb al veel mankementen en niks doen staat ook niet in mijn woordenboek maar wij proberen toch te genieten van het leven en een beetje rustiger aan zal zeker wel lukken , bedankt
mama-inge bedankt voor de wensen en we hebben er zeker van genoten vandaag
allé tis alweer etenstijd sè
ik zal nu niet veel meer eten want we hebben vandaag al goed ons best gedaan en al van alles gesmuld , maar ja ik ga ook niet iedere dag op pensioen hé
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
en nu nog efkes genieten van mijn zetel en de tv voor de rest van de avond
voor alle leutertjes nog een leuke avond verder
daaaaag

voor alle leutertjes nog een leuke avond verder
daaaaag

halloooo leutertjes allemaal
Lenk bedankt voor de wensen en we hebben vandaag een leuke dag gehad en het er eens goed van genomen , maar op zo'n dag mag dat wel eens hé
maar nu ben ik toch al moe en ondanks dat ik nu op pensioen ben heb ik morgen alweer van alles te doen want het heeft hier vandaag al water gegoten met onweer en zelfs hagel er bij en zelfs op sommige plaatsen wateroverlast hier niet ver vandaan , en dus wil ik morgen buiten kuisen zodat alles weer proper is en ik wil ook nog mijn boven kuisen
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

Lenk bedankt voor de wensen en we hebben vandaag een leuke dag gehad en het er eens goed van genomen , maar op zo'n dag mag dat wel eens hé
maar nu ben ik toch al moe en ondanks dat ik nu op pensioen ben heb ik morgen alweer van alles te doen want het heeft hier vandaag al water gegoten met onweer en zelfs hagel er bij en zelfs op sommige plaatsen wateroverlast hier niet ver vandaan , en dus wil ik morgen buiten kuisen zodat alles weer proper is en ik wil ook nog mijn boven kuisen
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
@zonnebloemetje

♪♫ ☺ ♫ ♪
Ik ben nog niet te laat het is nog geen middernacht
Sorry maar ik was gans de dag in het huis van de zoon.
Maar gemeend uit de grond van mijn hart samen met jullie egeltjes

Een stille serenade

♪♫ ☺ ♫ ♪
Ik ben nog niet te laat het is nog geen middernacht
Sorry maar ik was gans de dag in het huis van de zoon.
Maar gemeend uit de grond van mijn hart samen met jullie egeltjes
Een stille serenade
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.