In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-

Straks eerst effe goed de weersverwachting bekijken, misschien zit ’t er nog in dat ik effe op de trappers kan voor de broodnodige vitamientjes en om de conditie wat op peil te houden.
Nu kan ikzelf ook effe naar de lucht kijken om 'n inschatting te maken als de tijd daar is om even (klein uurtje) te kunnen gaan fietsen natuurlijk
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne pinkstermaandag
IHet is hier gisteren eind van de middag begonnen met regenen en alle planten zijn er goed van opgeknapt
Op het moment is het droog en af en toe komt het zonnetje achter de wolken weg.
Heb al een was gedraaid en wat voorbereidingen gedaan voor het avondeten
IHet is hier gisteren eind van de middag begonnen met regenen en alle planten zijn er goed van opgeknapt
Op het moment is het droog en af en toe komt het zonnetje achter de wolken weg.
Heb al een was gedraaid en wat voorbereidingen gedaan voor het avondeten
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
er is veel wind vandaag en de temperatuur is 15° en volgens het weerbericht zal het hier niet warmer worden
het is ook bewolkt en er was al een flauw zonnetje dat alweer vertrokken is achter de wolken want er is voor deze namiddag regen op komst , maar wij blijven toch binnen deze namiddag dus geen probleem
ik heb gisteren eens niet veel gedaan en dat is mij wel goed bekomen en ik had eindelijk het gevoel dat ik op pensioen ben maar dat kan ik niet iedere dag hé want de kaboutertjes komen hier nooit langs en dus moet ik toch alles op tijd doen wat nodig is , maar vandaag zal ik wel zien
Lenk jou pensioen komt ook stilaan dichterbij en je kijkt er waarschijnlijk al naar uit , nog een beetje geduld
en soep van verse asperges uit je eigen tuin zal zeker lekker zijn
Ponneke amai zo'n druk weekend achter de rug en dan nog een goeie prestatie van de hondjes ook , proficiat met de 2de plaats
marietteke gisteren een leuke namiddag gehad in het home en meer moet da nie zijn hé samen met je zusje
Remie oei ben je vermoeid , misschien teveel fietstochtjes gedaan de laatste dagen ??????????,
dus een beetje naar je lichaam luisteren hé en je niet forceren
Sarina wat een mooie fotootjes alweer , en ja tis soms eens nodig om de kasten eens goed uit te mesten , ik doe dat ook regelmatig want een mens vergaart echt veel te veel en ik heb graag plaats in mijn kasten en overvolle kasten hou ik niet van
mama-inge al aan de wasjes bezig , ja gedaan is gedaan hé en met twee kinderen heb je altijd wel was denk ik , gelukkig bestaan er wasmachines
gerda spoedig herstel en hopelijk vlug beterschap voor jou en je ventje
jadi veel sterkte voor jou en je ventje en dat alles terug goed mag komen na de behandeling
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie pinkstermaandag
en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

er is veel wind vandaag en de temperatuur is 15° en volgens het weerbericht zal het hier niet warmer worden
het is ook bewolkt en er was al een flauw zonnetje dat alweer vertrokken is achter de wolken want er is voor deze namiddag regen op komst , maar wij blijven toch binnen deze namiddag dus geen probleem
ik heb gisteren eens niet veel gedaan en dat is mij wel goed bekomen en ik had eindelijk het gevoel dat ik op pensioen ben maar dat kan ik niet iedere dag hé want de kaboutertjes komen hier nooit langs en dus moet ik toch alles op tijd doen wat nodig is , maar vandaag zal ik wel zien
Lenk jou pensioen komt ook stilaan dichterbij en je kijkt er waarschijnlijk al naar uit , nog een beetje geduld
en soep van verse asperges uit je eigen tuin zal zeker lekker zijn
Ponneke amai zo'n druk weekend achter de rug en dan nog een goeie prestatie van de hondjes ook , proficiat met de 2de plaats
marietteke gisteren een leuke namiddag gehad in het home en meer moet da nie zijn hé samen met je zusje
Remie oei ben je vermoeid , misschien teveel fietstochtjes gedaan de laatste dagen ??????????,
dus een beetje naar je lichaam luisteren hé en je niet forceren
Sarina wat een mooie fotootjes alweer , en ja tis soms eens nodig om de kasten eens goed uit te mesten , ik doe dat ook regelmatig want een mens vergaart echt veel te veel en ik heb graag plaats in mijn kasten en overvolle kasten hou ik niet van
mama-inge al aan de wasjes bezig , ja gedaan is gedaan hé en met twee kinderen heb je altijd wel was denk ik , gelukkig bestaan er wasmachines
gerda spoedig herstel en hopelijk vlug beterschap voor jou en je ventje
jadi veel sterkte voor jou en je ventje en dat alles terug goed mag komen na de behandeling
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie pinkstermaandag
en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeiemorgend
ik ben nog wat aan het oefenen voor mijn plaatjes , alles lukt nog niet , maar tijd brengt raad hé
hallo

mama igne
hier komt af en toe het zonneke piepen ,
door de dikke wolken heen , zal zeker nog gaan regenen vandaag ,
Remie al in de startblokken ,
gereed om op je fietske te springen ,
hopelijk blijft het droog ginder
sarina , tof je nieuwe fiets ,
is zalig om met een EB te fietsen hoor ,
tja alleen de "echte sportmensen " met goede conditie ,
die fietsen nog anders
En weer mooie foto's gezien , tof !
voor iedereen nog 'n fijne rustige dag gewenst
ik ben nog wat aan het oefenen voor mijn plaatjes , alles lukt nog niet , maar tijd brengt raad hé
hallo
mama igne
hier komt af en toe het zonneke piepen ,
door de dikke wolken heen , zal zeker nog gaan regenen vandaag ,
Remie al in de startblokken ,
gereed om op je fietske te springen ,
hopelijk blijft het droog ginder
sarina , tof je nieuwe fiets ,
is zalig om met een EB te fietsen hoor ,
tja alleen de "echte sportmensen " met goede conditie ,
die fietsen nog anders
En weer mooie foto's gezien , tof !
voor iedereen nog 'n fijne rustige dag gewenst
geluk vind je onverwacht
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen leutertjes, een fijne 2de Pinksterdag

Na de zondvloed hier gisteren, hebben we nu winderig en wisselend bewolkt weer. Dan kunnen de mensen de modder uit hun huizen en kelders halen....
Vandaag weinig plannen, hier en daar een klusje doen en verder relax voor een keer
Whaha, ook ik zit te dromen van de aspergesoep van Lenk, en de mooie e-bike van Sarina.
Mama-inge doet me denken aan mijn handwasjes die toch moeten, en een nieuwe pantalon wat inkorten
Gerda en zeker ook Jadi : hou jullie sterk en probeer toch wat te genieten
Bert nog aan 't wakker worden?
Puber hier is weer niet te genieten, dus blijf ik daar maar uit de buurt
Maak er een fijne dag van, doeiiiiiiiiii

Na de zondvloed hier gisteren, hebben we nu winderig en wisselend bewolkt weer. Dan kunnen de mensen de modder uit hun huizen en kelders halen....
Vandaag weinig plannen, hier en daar een klusje doen en verder relax voor een keer
Whaha, ook ik zit te dromen van de aspergesoep van Lenk, en de mooie e-bike van Sarina.
Mama-inge doet me denken aan mijn handwasjes die toch moeten, en een nieuwe pantalon wat inkorten
Gerda en zeker ook Jadi : hou jullie sterk en probeer toch wat te genieten
Bert nog aan 't wakker worden?
Puber hier is weer niet te genieten, dus blijf ik daar maar uit de buurt
Maak er een fijne dag van, doeiiiiiiiiii
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje, Marietteke, Sarina, Ponneke en An-W

voor de beterschapswensen
groetjes gerda.
voor de beterschapswensen
groetjes gerda.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke schreef: ↑06 jun 2022, 11:34ik ben nog wat aan het oefenen voor mijn plaatjes , alles lukt nog niet

Mijn fietsrondje kon vanwege de
niet doorgaan Marietteke. Inderdaad Z-Bloemetje, 'n Goede Raad.. zeker van U..zonnebloemetje schreef: ↑06 jun 2022, 11:27Remie oei ben je vermoeid, dus een beetje naar je lichaam luisteren hé en je niet forceren

-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Ponneke ik heb je een Pb gestuurd
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-

Menu:

‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Dank je voor het verwittigen, ik keek er zomaar over...
Je hebt antwoord hoor!

-

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en