Goede morgen,
Dank aan jullie allemaal voor de mooie verjaardagswensen voor Mauro. 14 jaar, een tiener, maar hij is nog zo graag eens "Mauro(tje), ja ik ben je jongste kleinkind hé, Oma, zegt hij me dan.
Corry, en jouw kleindochter is ook al 18 ! Zeker ook een dikke proficiat, en ik ben blij voor jou dat ze toch een lief woordje voor je had. Dat zal je zeker goed gedaan hebben. Je zet je al zo in voor je man, ja voor hem zal het zeker niet gemakkelijk zijn, in deze bizarre tijd. Zorg ook maar goed voor jezelf Corry !
Viv, gelukkig kan jij je nog goed bezighouden, nu de cursus die je volgt digitaal verder gegeven wordt. Die schilderijen op de muren, echt mooi, dat zijn de nieuwe kunstenaars ! Dank de foto's hier te plaatsen.
Vera Maria, jij ging zo vaak naar je mama, ik kan geloven dat het lastig moet zijn voor haar, maar ook voor jou. Hopelijk krijgt ze toch de nodige hulp voor haar boodschappen en zo, en ja een telefoontje af en toe dat doet zeker goed. Doe haar mijn groeten, en zeg maar dat ze zich goed houdt.
Yvette, mooie tekst van je zoon, ja dat is nog goed dat vele mensen zich op klusjes gooien die anders misschien uitgesteld werden, en zo vergaat de tijd toch sneller. Hou je goed Yvette, ja de markt, nog even geduld, die komt wel terug.
Rietjes, eens fietsen, eens wandelen, jullie zullen wel eens afwisselen, en ja met hevige wind fietsen, dat vind ik ook niet zo leuk, zelfs niet met een elektrische fiets.
Ik ga iedere dag wel eens een wandelingetje maken, 't wordt zo een gewoonte dat ik iedere dag de zee wil zien. Als ik mijn fiets neem, ben ik er in 3 minuutjes, maar ik stap liever flink door, en dan een strandwandeling zoals gisteren, 't Was zalig, enkele wandelaars, en een kabbelend water. Eergisteren was dat niet te doen, het zand waaide hoog op, en zo hebben de gemeente-arbeiders weer werk om de dijk zandvrij te maken. Ik hoorde één van hen zeggen: ze zullen toch eens een deftig muurtje moeten bouwen om die duinen op de dijk te voorkomen bij stormweer...
Ik kook ook meer dan gewoonlijk, zo kan ik G. helpen, en tot nu toe is hij daar wel blij mee. Zijn kinderen wonen ook alle drie veraf, en koken is niet zijn hobby. Ja, op restaurant gaan, dat is nu ook uitgesloten, dus laat ik maar mijn goed hart zien hé.
Erika, mémérietje, alle lieve mensen van ons hoekje, hou jullie goed bezig en zorg voor jezelf en je geliefden.
omadina

een wandelweg !