In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Daar kan mijn vrouw (
Gina) over meepraten.Soms wordt die jeukende huiduitslag gevolgd door vochtige blaasjes, zeer vervelend iets…! Ze heeft veel middeltjes en smeerseltjes gebruikt, maar niets heeft totnogtoe echt resultaat opgeleverd.
Inderdaad.. zoveel als mogelijk de zon vermijden Arina, dat helpt ’t beste, hier voor haar ook..!
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag alweer
tis weer een warme dag maar ik vind dat het gisteren toch rond deze tijd al warmer was
en deze morgen vond ik ook dat de warmte vandaag een beetje beter te verdragen is
en dus hebben we terug op ons overdekt terras van ons ontbijt genoten en het was daar aangenaam in de schaduw
miesje ik hou het zeker rustig met die warmte en ik vind dat je in zo'n warm weer echt niet veel kan doen , maar er is betering op komst want verder in de week zal de wind terug naar het noorden draaien zodat het dan wat koeler word volgens de weerman en dat heb ik graag
marietteke die 29° is echt wel veel daar bij jou binnen , hier is het 22° in onze living zonder airco
Remie hopelijk ben je al wat beter , en ik heb ook nog veel last gehad van zonneallergie en daarvoor kreeg ik dan een inspuiting van mijn huisarts met cortisone ( diprophos ) en daarmee was ik toch bijna gans de zomer geholpen
inge hopelijk kan je een beetje slapen met die warmte
jadi hopelijk gaat het een beetje met je ventje , sterkte hoor
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie , Adam2 en Arina
nog een warme maandag verder
daaaaaag

tis weer een warme dag maar ik vind dat het gisteren toch rond deze tijd al warmer was
en deze morgen vond ik ook dat de warmte vandaag een beetje beter te verdragen is
en dus hebben we terug op ons overdekt terras van ons ontbijt genoten en het was daar aangenaam in de schaduw
miesje ik hou het zeker rustig met die warmte en ik vind dat je in zo'n warm weer echt niet veel kan doen , maar er is betering op komst want verder in de week zal de wind terug naar het noorden draaien zodat het dan wat koeler word volgens de weerman en dat heb ik graag
marietteke die 29° is echt wel veel daar bij jou binnen , hier is het 22° in onze living zonder airco
Remie hopelijk ben je al wat beter , en ik heb ook nog veel last gehad van zonneallergie en daarvoor kreeg ik dan een inspuiting van mijn huisarts met cortisone ( diprophos ) en daarmee was ik toch bijna gans de zomer geholpen
inge hopelijk kan je een beetje slapen met die warmte
jadi hopelijk gaat het een beetje met je ventje , sterkte hoor
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie , Adam2 en Arina
nog een warme maandag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Goeie tip Zonnebloemetje, bedankt..! 'k Geef hem door aanzonnebloemetje schreef: ↑12 jun 2023, 11:53Remie. ik heb ook nog veel last gehad van zonneallergie en daarvoor kreeg ik dan een inspuiting van mijn huisarts met cortisone ( diprophos ) en daarmee was ik toch bijna gans de zomer geholpen

-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Wat geweldig Ponneke, en dan al die prijzen!
En wat een mooie locatie zeg.
Nogmaals proficiat
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
graag gedaan Remie en door die inspuiting had ik gans de zomer geen last meer van jeuk en uitslag , en das tevens ook een goeie tip voor Arina die ook last heeft van zonneallergie want dat heb ik hier toch gelezen
vandaag is het hier enkele graadjes minder dan gisteren maar tis toch nog goed warm
hier onder nog eens een fotootje van enkele van onze egeltjes van vorige nacht in onze tuin die ik gepikt heb van de filmpjes op de camera en daardoor is die natuurlijk niet zuiver van beeld

vandaag is het hier enkele graadjes minder dan gisteren maar tis toch nog goed warm
hier onder nog eens een fotootje van enkele van onze egeltjes van vorige nacht in onze tuin die ik gepikt heb van de filmpjes op de camera en daardoor is die natuurlijk niet zuiver van beeld

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Arina
Hoi, fijne avond
oooooo, zonnebloemetje, wat lief die egeltjes in jullie tuin. Echt leuk hoor die foto.
En dank u voor de tip betreffende de zonneallergie. Is genoteerd in het grote tips boek.
Remie, doe maar kalmpjes aan. Komt wel weer goed.
mama-inge, en zijn de hondjes in hun bad geweest? Misschien moest u er bij gaan zitten?
Zaalig hier met de airco. Op 22 graden staat ie en dit is perfect voor mij.
Buiten kom ik bijna niet, enkel als het echt moet. Er moeten natuurlijk ook boodschappen gedaan worden.
Auto zat onder een laag geel stof. Pollen of saharazand, ik heb geen idee. Langs de wasstraat gepasseerd en die is terug proper.
Maar het is een beetje te voor het ogenblik. Opwarming van de aarde??
oooooo, zonnebloemetje, wat lief die egeltjes in jullie tuin. Echt leuk hoor die foto.
En dank u voor de tip betreffende de zonneallergie. Is genoteerd in het grote tips boek.
Remie, doe maar kalmpjes aan. Komt wel weer goed.
mama-inge, en zijn de hondjes in hun bad geweest? Misschien moest u er bij gaan zitten?
Zaalig hier met de airco. Op 22 graden staat ie en dit is perfect voor mij.
Buiten kom ik bijna niet, enkel als het echt moet. Er moeten natuurlijk ook boodschappen gedaan worden.
Auto zat onder een laag geel stof. Pollen of saharazand, ik heb geen idee. Langs de wasstraat gepasseerd en die is terug proper.
Maar het is een beetje te voor het ogenblik. Opwarming van de aarde??
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Jadi, heel veel sterkte met uw verlies.

Annemarie

Annemarie