In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Van harte gewoon echt gemeend een heel fijne huwelijksverjaardag.zonnebloemetje schreef: ↑20 jun 2020, 19:51halloooo een goeie avond alweer
ik heb daarjuist lekkere pannenkoeken gebakken en ze hebben gesmaakt hoor , mjammie
en voor morgen heb ik ook al iets lekkers voorzien want tis hier nog maar eens een speciale dag morgen
wij zijn morgen op de langste dag van het jaar 46 jaar getrouwd en das toch al een hele tijd hé
en we hebben vandaag zelfs al een cadeau gekregen van Celine voor onze trouwverjaardag morgen en dat was een aangename verrassing
maar nu ben ik eigenlijk al moe van van alles te doen vandaag en ik wil zo rap mogelijk naar mijn bad en daarna gezellig en relax in de zetel voor de tv
en morgen komen er weer kopers om iets te kopen uit het appartement van mijn schoonouders en zo zien we daar iedere dag minder in de weg staan en das goed ook
allé ik ga verder doen sè want mijn hersencellen werken niet goed meer mee als ik moe ben
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en hieronder nog een fotootje uit onze tuin
daaaaaag
![]()
-
Bert
Ach Lenk, tegen mij zeggen ze ook niet erg veel. Trek ik mij niet veel van aan.
Is niet leuk, weet ik ook wel, maar daarvoor blijf ik niet weg hoor.
Ik reageer immers ook niet op iedereen. En hoe groter de groep, hoe moeilijker om overal op te reageren vind ik.Maar dat is nog niet negeren hoor.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Lenk jammer
Ik ben een piep in het onthouden van namen.
Lees van alles en dan weet ik niet meer wie wat geschreven heeft
Of inderdaad zo veel reacties dat alleen een paar dingen blijven hangen.
Onze jongens hebben op school geknutseld voor vaderdag en omdat ze met moederdag niets gedaan hadden (thuis zaten door dat alles plat lag i.v.m. corona) hebben ze ook wat voor de moeders gemaakt.
Gisteravond cake gebakken, voor mijn ouders
En er staat nu een brood in de oven voor schoonouders
Lenk jammer
Ik ben een piep in het onthouden van namen.
Lees van alles en dan weet ik niet meer wie wat geschreven heeft
Of inderdaad zo veel reacties dat alleen een paar dingen blijven hangen.
Onze jongens hebben op school geknutseld voor vaderdag en omdat ze met moederdag niets gedaan hadden (thuis zaten door dat alles plat lag i.v.m. corona) hebben ze ook wat voor de moeders gemaakt.
Gisteravond cake gebakken, voor mijn ouders
En er staat nu een brood in de oven voor schoonouders
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Hier is het vandaag vaderdag , in Belgie vorige week zondag toch ?
Onze kinderen komen eten vanavond , we laten bezorgen.
Lenk , ik vind het vervelend dat je je genegeerd voelt .
Ik probeer wel op iedereen te reageren , maar op iedereen elke dag en op elk bericht te reageren lukt niet altijd he ? Het zijn er gewoon zo veel.
Maar ik zie jou ook niet altijd op alles en iedereen reageren hoor .
Ik wens jullie , marietteke , zonnebloemetje , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , Inge , tontoos en thijli een fijne zondag .

Hier is het vandaag vaderdag , in Belgie vorige week zondag toch ?
Onze kinderen komen eten vanavond , we laten bezorgen.
Lenk , ik vind het vervelend dat je je genegeerd voelt .
Ik probeer wel op iedereen te reageren , maar op iedereen elke dag en op elk bericht te reageren lukt niet altijd he ? Het zijn er gewoon zo veel.
Maar ik zie jou ook niet altijd op alles en iedereen reageren hoor .
Ik wens jullie , marietteke , zonnebloemetje , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , Inge , tontoos en thijli een fijne zondag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen.
Lenk ook ik ben geen grote schrijver en reageer niet op iedereen maar dat is toch nog geen reden voor je om weg te gaan?
Zonnebloemetje van harte gefeliciteerd met je trouwdag.
An veel plezier vandaag.
Wij doen meestal niet aan Vaderdag en Moederdag vind het ook belangrijker dat we het de rest van de tijd fijn hebben.
Heb net de
nu even wachten tot de nieuwe is

wens jullie een

Lenk ook ik ben geen grote schrijver en reageer niet op iedereen maar dat is toch nog geen reden voor je om weg te gaan?
Zonnebloemetje van harte gefeliciteerd met je trouwdag.
An veel plezier vandaag.
Wij doen meestal niet aan Vaderdag en Moederdag vind het ook belangrijker dat we het de rest van de tijd fijn hebben.
Heb net de
nu even wachten tot de nieuwe is
wens jullie een

Iedere dag een lach
-
Bert
Goede middag alweer,
Zonnebloemetje, gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag.

Nog een leuke dag allemaal.
Zonnebloemetje, gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag.

Nog een leuke dag allemaal.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag iedereen
deze voormiddag al genoten van ons overdekt terras om onze koffie te drinken en het was er heerlijk en op zo'n speciale dag moeten we er toch van profiteren hé
An-Wildflower , Lenk en thijli en Bertje
van harte bedankt voor de wensen voor onze huwelijksverjaardag
Lenk wat jammer als je niet meer zou komen schrijven maar denk er nog eens over na en morgen zal je er misschien al anders over denken en wie weet zie je het weer zitten om langs te komen maar je bent hier altijd welkom en dat mag je zeker niet vergeten en als je eens een fotootje van Lenka plaatste vond ik het altijd leuk hoor
allé en nu ga ik het middageten klaar maken sè
kipfilet in champignonroomsaus met frietjes en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
en hieronder een paar fotootjes van 46 jaar geleden
daaaaaag

deze voormiddag al genoten van ons overdekt terras om onze koffie te drinken en het was er heerlijk en op zo'n speciale dag moeten we er toch van profiteren hé
An-Wildflower , Lenk en thijli en Bertje
van harte bedankt voor de wensen voor onze huwelijksverjaardag
Lenk wat jammer als je niet meer zou komen schrijven maar denk er nog eens over na en morgen zal je er misschien al anders over denken en wie weet zie je het weer zitten om langs te komen maar je bent hier altijd welkom en dat mag je zeker niet vergeten en als je eens een fotootje van Lenka plaatste vond ik het altijd leuk hoor
allé en nu ga ik het middageten klaar maken sè
kipfilet in champignonroomsaus met frietjes en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
en hieronder een paar fotootjes van 46 jaar geleden
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo een goeie zondagnamiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken sè op ons overdekt terras en het was daar zaaaaalig
en om dat het onze huwelijksverjaardag is vandaag doen we dus niks meer vandaag , want werken dat kan je altijd maar nu efkes niet vandaag
en morgen heb ik dan vroeg al een afspraak in het ziekenhuis , dus dat word vroeg opstaan
allé ik ga nog wat tv kijken sè
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder
en hier onder één van mijn cactussen die nu in bloei staat in mijn tuinveranda en ook nog een fotootje uit onze tuin met het vingerhoedskruid die ieder jaar rond mijn verjaardag in bloei staat
daaaaaag

zojuist onze koffie gedronken sè op ons overdekt terras en het was daar zaaaaalig
en om dat het onze huwelijksverjaardag is vandaag doen we dus niks meer vandaag , want werken dat kan je altijd maar nu efkes niet vandaag
en morgen heb ik dan vroeg al een afspraak in het ziekenhuis , dus dat word vroeg opstaan
allé ik ga nog wat tv kijken sè
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder
en hier onder één van mijn cactussen die nu in bloei staat in mijn tuinveranda en ook nog een fotootje uit onze tuin met het vingerhoedskruid die ieder jaar rond mijn verjaardag in bloei staat
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
vandenamiddag effe gaan fietsen , en ja ...terrasje gedaan ,
en wafel mét slagroom gegeten , was zalig

Bloemeke een heel fijne huwelijksverjaardag gewenst ,
van mij en m'n zus
en 'n mooie foto , in uwe prachtige tuin hé ..was tof !
maar amaai ...zo mooi ! jullie huwelijksfoto ,
en precies nog zo jong toen jullie trouwde ,
en je ventje ...zoveel haar ..
Lenk , maar lieveke toch , als ik ga terug kijken ,
is er bij mij ook , dat ge geen of weinig reactie krijgt ,
maar dat wil ni zeggen , dat je genegeerd wordt hoor ,
want ik reageer soms ook niet op iedereenn..
allee , kom maar vlug terug , want ik mis je nu al ,
thijli
..kleine wasjes ..grote wasjes ..
..stop ze in de wasmachine
ja 'n mens blijft wel bezig ,
An wildflower ,
ja hier is het verleden week ook "vaderkensdag " geweest hoor ,
geniet van jullie etentje , samen met de kids ,
mama inge ,
leuk dat de kinderen iets geknutseld hebben voor jullie ,
en je ouders ook kontent , met zo'n lekkere zelf gebakken cake ,
puzzel , hier kruipt het zonneke ,
regelmatig weg achter de wolken ,
want we zijn toch 'n fijne groep ,vind ik
, marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , zonnebloemetje , Inge , tontoos , thijli en Sita
fijne avond allemaal
vandenamiddag effe gaan fietsen , en ja ...terrasje gedaan ,
en wafel mét slagroom gegeten , was zalig

Bloemeke een heel fijne huwelijksverjaardag gewenst ,
van mij en m'n zus
en 'n mooie foto , in uwe prachtige tuin hé ..was tof !
maar amaai ...zo mooi ! jullie huwelijksfoto ,
en precies nog zo jong toen jullie trouwde ,
en je ventje ...zoveel haar ..
Lenk , maar lieveke toch , als ik ga terug kijken ,
is er bij mij ook , dat ge geen of weinig reactie krijgt ,
maar dat wil ni zeggen , dat je genegeerd wordt hoor ,
want ik reageer soms ook niet op iedereenn..
allee , kom maar vlug terug , want ik mis je nu al ,
thijli
..kleine wasjes ..grote wasjes ..
..stop ze in de wasmachine
ja 'n mens blijft wel bezig ,
An wildflower ,
ja hier is het verleden week ook "vaderkensdag " geweest hoor ,
geniet van jullie etentje , samen met de kids ,
mama inge ,
leuk dat de kinderen iets geknutseld hebben voor jullie ,
en je ouders ook kontent , met zo'n lekkere zelf gebakken cake ,
puzzel , hier kruipt het zonneke ,
regelmatig weg achter de wolken ,
Bertje , dat heb je mooi verwoord ,Ach Lenk, tegen mij zeggen ze ook niet erg veel. Trek ik mij niet veel van aan.
Is niet leuk, weet ik ook wel, maar daarvoor blijf ik niet weg hoor.
Ik reageer immers ook niet op iedereen. En hoe groter de groep, hoe moeilijker om overal op te reageren vind ik.Maar dat is nog niet negeren hoor.
want we zijn toch 'n fijne groep ,vind ik
, marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , zonnebloemetje , Inge , tontoos , thijli en Sita
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
zo het melken gaat gewoon door ondanks vaderdag. Wij vieren zoiets altijd, dan moeten we wel een datum prikken zodat iedereen kan en bv. niet hoeft te werken. Vandaag lukte dat en waren we er allemaal. Ik heb niks hoeven te doen. De oudste en middelste hadden hun barbecue meegenomen en wat er allemaal op en bij moest. De oudste had spareribs gekocht en was zaterdag al begonnen met marineren en aangaren. Thee, wat waren die lekker. Die van de Lidl zijn ook goed, maar deze!!! De jongste was van de sausjes enz.
Het was fijn weer met zon en zonder zon. En de vader genoot.!
Het was fijn weer met zon en zonder zon. En de vader genoot.!
-
halloooo een goeie avond allemaal
daarjuist een beetje rustig aan gedaan sè en de vuilzakken staan aan de straatkant ook al klaar om morgen opgehaald te worden
marietteke bedankt en ook Rozetteke voor de wensen voor onze huwelijksverjaardag
en hopelijk heeft jou wafel gesmaakt
mijn ventje heeft er woensdag op mijn verjaardag ook één gegeten met slagroom en ik heb een lekker stuk frambozentaart gegeten van het huis
allé ik ga dadelijk mijn vers gebakken meergranenbroodje snijden sè en daarvoor heb ik een hele goeie snijmachine , want ik krijg al honger
daaaaag

daarjuist een beetje rustig aan gedaan sè en de vuilzakken staan aan de straatkant ook al klaar om morgen opgehaald te worden
marietteke bedankt en ook Rozetteke voor de wensen voor onze huwelijksverjaardag
en hopelijk heeft jou wafel gesmaakt
mijn ventje heeft er woensdag op mijn verjaardag ook één gegeten met slagroom en ik heb een lekker stuk frambozentaart gegeten van het huis
allé ik ga dadelijk mijn vers gebakken meergranenbroodje snijden sè en daarvoor heb ik een hele goeie snijmachine , want ik krijg al honger
daaaaag

miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
ben ik nog op tijd ?????
zal maar spurtje inzetten ...

Bloemeke en Picasso

wens je vele gelukkige jaren samen
en wat een prachtige foto's.....
waar is de tijd ? voorbijgevlogen zeker ?
wens iedereen, marietteke , zonnebloemetje , ghyra , Bekske , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , An, grootjegerda , puzzel , Inge , tontoos en thijli nog een fijne zondag .
geniet nog van wat koelere temperaturen want volgende week wordt het ....tropisch ...
en dat is tussen haakjes , niet ideaal voor mij .....
22 à 25° vind ik perfect zomerweer ! méér moet da ni zijn
zal maar spurtje inzetten ...

Bloemeke en Picasso

wens je vele gelukkige jaren samen
en wat een prachtige foto's.....
waar is de tijd ? voorbijgevlogen zeker ?
wens iedereen, marietteke , zonnebloemetje , ghyra , Bekske , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , An, grootjegerda , puzzel , Inge , tontoos en thijli nog een fijne zondag .
geniet nog van wat koelere temperaturen want volgende week wordt het ....tropisch ...
en dat is tussen haakjes , niet ideaal voor mij .....
22 à 25° vind ik perfect zomerweer ! méér moet da ni zijn