In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Zonnebloemetje gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
Wij zijn vanmorgen even bij schoonouders geweest, kop koffie gedronken en daarna richting mijn ouders.
Onderweg bij een natuurgebied gestopt en daar gepicknickt en hond uit gelaten.
Vanmiddag bij mijn ouders thee gedronken
Beide ouders waren tevreden met het brood en de cake, gaan ze nog van smullen
Zonnebloemetje gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
Wij zijn vanmorgen even bij schoonouders geweest, kop koffie gedronken en daarna richting mijn ouders.
Onderweg bij een natuurgebied gestopt en daar gepicknickt en hond uit gelaten.
Vanmiddag bij mijn ouders thee gedronken
Beide ouders waren tevreden met het brood en de cake, gaan ze nog van smullen
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo nog efkes in de rapte sè
juist wat gerelaxt in mijn badje en het deed deugd
miesje en mama-inge van harte bedankt voor de wensen van onze huwelijksverjaardag
en miesje je bent echt nog op tijd hoor en tis niet te geloven waar al die jaren naar toe zijn
want 46 jaar is toch al een groot stuk van een mensenleven hé
marietteke , ghyra , bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower , thijli , mama-inge en Tontoos
voor iedereen nog een aangename avond verder
en nu nog een uurtje tv kijken want we moeten er vroeg uit morgenochtend om vroeg te vertrekken naar het ziekenhuis voor mijn afspraak
daaaaag

juist wat gerelaxt in mijn badje en het deed deugd
miesje en mama-inge van harte bedankt voor de wensen van onze huwelijksverjaardag
en miesje je bent echt nog op tijd hoor en tis niet te geloven waar al die jaren naar toe zijn
want 46 jaar is toch al een groot stuk van een mensenleven hé
marietteke , ghyra , bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower , thijli , mama-inge en Tontoos
voor iedereen nog een aangename avond verder
en nu nog een uurtje tv kijken want we moeten er vroeg uit morgenochtend om vroeg te vertrekken naar het ziekenhuis voor mijn afspraak
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Goede morgen allemaal,
ben nog eens vroeg uit de veren. Is niet altijd zo.
Wat een mooie morgen om een korte wandeling te maken. Bij het passeren
langs de bakkerij toch eens binnen gesprongen om een koffiekoek.
Sinds het niet meer mag heb ik daar toch nog regelmatig zin in. En zo af en toe kan
ik de verleiding niet weerstaan.
Nog geen plannen voor vandaag, dus we zien wel wat of waar de dag ons brengt.
Puzzel, ik zat ook net te denken aan de schoonouders van Bloemeke. Hoe zou het daar nu
mee zijn??? Blijken moeilijke mensen te zijn.
Weer mooie foto's gepasseerd ook.
Ik zal het bakje voorlopig dicht doen want ik moet nog ontbijten. Mmmmm, koffiekoek.
Tot latersss....
ben nog eens vroeg uit de veren. Is niet altijd zo.
Wat een mooie morgen om een korte wandeling te maken. Bij het passeren
langs de bakkerij toch eens binnen gesprongen om een koffiekoek.
Sinds het niet meer mag heb ik daar toch nog regelmatig zin in. En zo af en toe kan
ik de verleiding niet weerstaan.
Nog geen plannen voor vandaag, dus we zien wel wat of waar de dag ons brengt.
Puzzel, ik zat ook net te denken aan de schoonouders van Bloemeke. Hoe zou het daar nu
mee zijn??? Blijken moeilijke mensen te zijn.
Weer mooie foto's gepasseerd ook.
Ik zal het bakje voorlopig dicht doen want ik moet nog ontbijten. Mmmmm, koffiekoek.
Tot latersss....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zonnebloemetje wat een leuke trouwfoto . Jonge koppies nog
Mooie foto's van je bloeiende cactus en vingerhoedskruid .
Marietteke zat gezellig op het terras met zusje .
Puzzel lekker aan de bbq .
Miesmarpel kwam voorbij fietsen .
Inge heeft ook vaderdag gevierd .
Bert kon de koffiekoek niet weerstaan .
Ik ben werken . Toedeloe .

Mooie foto's van je bloeiende cactus en vingerhoedskruid .
Marietteke zat gezellig op het terras met zusje .
Puzzel lekker aan de bbq .
Miesmarpel kwam voorbij fietsen .
Inge heeft ook vaderdag gevierd .
Bert kon de koffiekoek niet weerstaan .
Ik ben werken . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Lenk wat een mooie foto uit jou tuin met die vlinder, prachtig!
Zonnebloemetje nog van Harte Gefeliciteerd met jullie
46 jarig vhuwelijk, en wat een mooie bruisfoto!
Marietteke heeft heerlijk genoten van een wafel met slagroom, mmm
Bert heeft lekker genoten van zijn koffiekoek, jummie
An is weer werken.
Gisteren een drukke maar heel gezellige dag gehad, alle kids en kleinkids geweest.
Verder wens ik iedereen een fijne dag verder.
Zonnebloemetje nog van Harte Gefeliciteerd met jullie
46 jarig vhuwelijk, en wat een mooie bruisfoto!
Marietteke heeft heerlijk genoten van een wafel met slagroom, mmm
Bert heeft lekker genoten van zijn koffiekoek, jummie
An is weer werken.
Gisteren een drukke maar heel gezellige dag gehad, alle kids en kleinkids geweest.
Verder wens ik iedereen een fijne dag verder.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo een bijna goeie middag iedereen
we zijn al terug thuis van het ziekenhuis doordat ik daar vroeg moest zijn voor een coronatest omdat ik woensdag voormiddag een afspraak heb voor een onderzoek en blijkbaar is het verplicht om een test te laten doen als je een onderzoek moet hebben
en daarjuist hebben we al een beetje van ons overdekt terras genoten om onze koffie te drinken en het is daar nu echt zaaaalig in de schaduw
we hebben terug een drukke week in het vooruitzicht met nog veel geloop door die verhuis van mijn schoonouders , maar soit we zullen wel zien zeker hoe het vooruit gaat
grootjegerda bedankt voor de wensen en tis nie te geloven hoe rap dat die jaren voorbij vliegen
An-Wildflower ja toen waren we nog jong als we getrouwd zijn
ik was 19 jaar en mijn ventje was er bijna 23 , maar ik zou zeker weer zo jong trouwen hoor
en nog veel werkplezier verder vandaag
Bertje hopelijk heeft jou koffiekoek gesmaakt deze morgen en tis zoals je zegt mijn schoonouders zijn echt moeilijke mensen hoor , je zou er soms horens van krijgen
puzzel mijn schoonmoeder belt iedere dag sinds dat ze in het rusthuis zijn om te zeggen dat we moeten langs gaan om iets op te halen dat ze mee verhuisd heeft maar die daar nu teveel staat
deze voormiddag zijn we in het naar huis rijden van het ziekenhuis ook al langs geweest om een doos en een zak en een grote vuilniszak te halen met van alles dat ze daar teveel heeft en das al niet meer de eerste keer , maar ja voor haar is het ook nooit goed
allé ik ga de patatjes schillen sè en dan verder doen aan het middageten want ik wil deze namiddag nog een dringend naaiwerkje doen
voor alle leutertjes nog een gezellige maandag verder
daaaag

we zijn al terug thuis van het ziekenhuis doordat ik daar vroeg moest zijn voor een coronatest omdat ik woensdag voormiddag een afspraak heb voor een onderzoek en blijkbaar is het verplicht om een test te laten doen als je een onderzoek moet hebben
en daarjuist hebben we al een beetje van ons overdekt terras genoten om onze koffie te drinken en het is daar nu echt zaaaalig in de schaduw
we hebben terug een drukke week in het vooruitzicht met nog veel geloop door die verhuis van mijn schoonouders , maar soit we zullen wel zien zeker hoe het vooruit gaat
grootjegerda bedankt voor de wensen en tis nie te geloven hoe rap dat die jaren voorbij vliegen
An-Wildflower ja toen waren we nog jong als we getrouwd zijn
ik was 19 jaar en mijn ventje was er bijna 23 , maar ik zou zeker weer zo jong trouwen hoor
en nog veel werkplezier verder vandaag
Bertje hopelijk heeft jou koffiekoek gesmaakt deze morgen en tis zoals je zegt mijn schoonouders zijn echt moeilijke mensen hoor , je zou er soms horens van krijgen
puzzel mijn schoonmoeder belt iedere dag sinds dat ze in het rusthuis zijn om te zeggen dat we moeten langs gaan om iets op te halen dat ze mee verhuisd heeft maar die daar nu teveel staat
deze voormiddag zijn we in het naar huis rijden van het ziekenhuis ook al langs geweest om een doos en een zak en een grote vuilniszak te halen met van alles dat ze daar teveel heeft en das al niet meer de eerste keer , maar ja voor haar is het ook nooit goed
allé ik ga de patatjes schillen sè en dan verder doen aan het middageten want ik wil deze namiddag nog een dringend naaiwerkje doen
voor alle leutertjes nog een gezellige maandag verder
daaaag

thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Ben even zelf met de nieuwe printer aan de slag geweest en heb al een aantal dingen kunnen doen,maar nu wordt het verder ingewikkeld,dus dat doet schoonzoon het weekend.
NonkelBert heb je diabetes dat je geen zoet mag hebben?
Gerda dus jij hebt het gezellig druk gehad.
tot laterssss
Ben even zelf met de nieuwe printer aan de slag geweest en heb al een aantal dingen kunnen doen,maar nu wordt het verder ingewikkeld,dus dat doet schoonzoon het weekend.
NonkelBert heb je diabetes dat je geen zoet mag hebben?
Gerda dus jij hebt het gezellig druk gehad.
tot laterssss
Iedere dag een lach
-
voor iedereen straks SMAKELIJK
onze menu voor deze middag
kip cordon bleu met puree en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes

onze menu voor deze middag
kip cordon bleu met puree en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes

Bert
thijli, ja, ben diabeet. Dit is nog maar pas begin dit jaar vastgesteld.
Mijn suikerwaarden waren vroeger altijd oké. Nu ineens niet meer.
Moet ook een pilletje nemen nu. En een beetje opletten hé met zoetigheden.
Ook nog hartpatient. Moet ook regelmatig op controle.
Mag me niet meer druk maken en zo...Dus kalmpjes aan, zo geraken we er ook wel.
Beste mensen, tot latersss...En smakelijk allemaal.