In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
amai zo'n wind buiten , ik ben daarjuist eens buiten geweest en het was niet te doen en dan wonen wij nog 15 km van het zeetje en aan de kust zijn de rukwinden nog erger dan hier
ik dacht dat mijn shirt van mij lijf aan 't waaien was
dus weer rap naar binnen en ik heb dat niet graag zo'n weer want tis bangelijk nu buiten
wij hebben deze voormiddag al vroeg onze boodschappen gedaan en nu moeten we niet meer weg vandaag
hopelijk is de wind rap een beetje minder en word het niet meer erger
Sita wauw wat mooi die vlag met de leutertjes er op
jij bent toch een artiest hé want jij kunt echt mooie dingen maken vind ik
en ik heb die al gepikt ook hoor , hopelijk mag dat ??????
ik heb daarjuist een life uitzending gezien op tv van aan onze kust en de reporter waaide bijna omver langs de dijk in Oostende en toch zag je daar verschillende mensen lopen langs de dijk die niet meer recht konden lopen van die wind , wat een onnozelaars zijn dat om daar nu rond te lopen , maar soit wie ben ik om daar iets over te zeggen hé
en onze weerman Frank Duboccage van VTM was in de studio en vertelde dat het wat later op de dag in Nederland nog erger zal waaien dan hier bij ons , dus voor de Nederlandertjes hou jullie maar goed vast en hopelijk heeft er niemand schade door die storm
allé ik ga nu de visjes een vers badje geven sè
daaaaaaag

amai zo'n wind buiten , ik ben daarjuist eens buiten geweest en het was niet te doen en dan wonen wij nog 15 km van het zeetje en aan de kust zijn de rukwinden nog erger dan hier
ik dacht dat mijn shirt van mij lijf aan 't waaien was
dus weer rap naar binnen en ik heb dat niet graag zo'n weer want tis bangelijk nu buiten
wij hebben deze voormiddag al vroeg onze boodschappen gedaan en nu moeten we niet meer weg vandaag
hopelijk is de wind rap een beetje minder en word het niet meer erger
Sita wauw wat mooi die vlag met de leutertjes er op
ik heb daarjuist een life uitzending gezien op tv van aan onze kust en de reporter waaide bijna omver langs de dijk in Oostende en toch zag je daar verschillende mensen lopen langs de dijk die niet meer recht konden lopen van die wind , wat een onnozelaars zijn dat om daar nu rond te lopen , maar soit wie ben ik om daar iets over te zeggen hé
en onze weerman Frank Duboccage van VTM was in de studio en vertelde dat het wat later op de dag in Nederland nog erger zal waaien dan hier bij ons , dus voor de Nederlandertjes hou jullie maar goed vast en hopelijk heeft er niemand schade door die storm
allé ik ga nu de visjes een vers badje geven sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het gaat echt flink tekeer hier, totnogtoe heb ik nu alleen nog maar even (als de gesmeerde bliksem) ‘n groenafval-containers van de rijweg af moeten halen die de buren toebehoord, wat dat aangaat letten die zelden op zulk soort dingen/waarschuwingen is me al vaker opgevallen..! Beste (jonge) buurtjes voor de rest hoor, verder nooit wat over te klagen.
Onze kleindochter Eva is door haar ouders vanmorgen al van school opgehaald, niet direct vanwege de storm, maar omdat haar andere oma (plots) heel slecht ligt.
Dus zijn zij met Eva toch nog even naar oma geweest in het verpleeghuis als ’n soort van afscheid alvast voor Eva horen we net.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ach, naar Remie
Sterkte voor de familie
Hier waren de kinderen gewoon tot 14.00 uur naar school
Wel regen en wind, maar niet zo erg als aan de kust.
Vanmiddag met de hond nog even het natuurgebied in geweest, die heeft zich goed uitgeleefd in alle plassen en daarna nog liggen rollen.
We hebben nu een zwarte in plaats van een witte hond
Ik ga zo zoetjes aan voorbereidingen doe voor het eten.
Zuurkool taartjes
Sterkte voor de familie
Hier waren de kinderen gewoon tot 14.00 uur naar school
Wel regen en wind, maar niet zo erg als aan de kust.
Vanmiddag met de hond nog even het natuurgebied in geweest, die heeft zich goed uitgeleefd in alle plassen en daarna nog liggen rollen.
We hebben nu een zwarte in plaats van een witte hond
Ik ga zo zoetjes aan voorbereidingen doe voor het eten.
Zuurkool taartjes
-
Bert

Hahaha, bloemeke toch. Eerst pikken en daarna vragen of het wel mocht......
Remie, sterkte voor de familie.
-
Bert
Het zonnetje is er!!!! Maar de wind ook nog. Gelukkig valt het hier nog mee.
Het zal niet zijn zoals aan de kust of in Nederland.....
Hopelijk niet te veel schade.
Het zal niet zijn zoals aan de kust of in Nederland.....
Hopelijk niet te veel schade.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
Remie sterkte voor de familie hoor
en voor Eva zal het niet gemakkelijk zijn veronderstel ik

Remie sterkte voor de familie hoor
en voor Eva zal het niet gemakkelijk zijn veronderstel ik

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Inderdaad Z-Bloemetje, Gina heeft net haar moeder Marica aan de telefoon gehad, Eva is er maar heel even bij geweest.
Direct daarna is ze met haar vader ergens anders gaan zitten en heeft haar vader haar heel goed opgevangen hoorden we van haar.
-
Sita
Ja hoor, zonnebloemetje, jij mag datzonnebloemetje schreef: ↑18 feb 2022, 16:00Sita wauw wat mooi die vlag met de leutertjes er op
Remie, alweer niet zo'n best nieuws in de familie. Erg voor jouw schoondochter en zoon en voor Eva.
Ik hoop dat de vlaggen op jouw Remie van betere kwaliteit zijn.
Akelige berichten, An.
Hier, twee huizen verder, is men een ouder huis aan het verbouwen.
De voor- en een zijgevel van de garage weggeblazen, het puin tot op de straat.
Gelukkig de brandweer en politie snel ter plaatse, ze hebben alles opgeruimd
en de zijgevel verder afgebroken, uit voorzorg.
Gelukkig is dat maar materiële schade, momenteel is het huis onbewoond.
En de wind blijft maar razen ...
Een veilige avond nog iedereen.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes
We komen ook nog een binnenwaaien. Pff wat en storm, bangelijk. Onze dubbele houten afsluiting zagen we over een weer gaan. En de bomen in de tuin vreselijk. En dat geluid
Gelukkig is ons bruintje een geruste ziel, die heeft ganse middag geslapen. Daarnet om 16 uur wilde ze buiten in de tuin. Heb haar gezegd nu nog niet. Ze heeft deze voormiddag en late voormiddag twee wandelingen gehad zodat ze uitgeplast. Daarnet stond ze weer aan de deur ben dan meer even met haar meegegaan, ze mocht van mij enkel snel plassen en terug naar binnen, geen ronddwalen in de tuin zoals ze graag doet. Onze tuin is 100 m lang met allemaal hoekjes en kantjes dus voor een snuffelaar als ze is heel interessant om rond te kuieren.
Ik denk dat het hoogtepunt stilaan bereikt is de heel hevige windstoten komen nu met een ietsje pietje langere tussenpauzes.
Op het menu lasagna met spinazie en ventje garnaalkroketten.
Leuters allemaal hou het veilig en hopelijk kommen jullie er allemaal vanaf met de bibber en geen schade.
Oh ja Sita heeft nog steeds de wind mee bij puzzelen. Mooie vlag ik ga bekennen ik heb ze ook gepikt toen ze nog heel was.
Remie sterkte voor de familie
We komen ook nog een binnenwaaien. Pff wat en storm, bangelijk. Onze dubbele houten afsluiting zagen we over een weer gaan. En de bomen in de tuin vreselijk. En dat geluid
Gelukkig is ons bruintje een geruste ziel, die heeft ganse middag geslapen. Daarnet om 16 uur wilde ze buiten in de tuin. Heb haar gezegd nu nog niet. Ze heeft deze voormiddag en late voormiddag twee wandelingen gehad zodat ze uitgeplast. Daarnet stond ze weer aan de deur ben dan meer even met haar meegegaan, ze mocht van mij enkel snel plassen en terug naar binnen, geen ronddwalen in de tuin zoals ze graag doet. Onze tuin is 100 m lang met allemaal hoekjes en kantjes dus voor een snuffelaar als ze is heel interessant om rond te kuieren.
Ik denk dat het hoogtepunt stilaan bereikt is de heel hevige windstoten komen nu met een ietsje pietje langere tussenpauzes.
Op het menu lasagna met spinazie en ventje garnaalkroketten.
Leuters allemaal hou het veilig en hopelijk kommen jullie er allemaal vanaf met de bibber en geen schade.
Oh ja Sita heeft nog steeds de wind mee bij puzzelen. Mooie vlag ik ga bekennen ik heb ze ook gepikt toen ze nog heel was.
Remie sterkte voor de familie