In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
allé ja tis al weer bijna avond
wij zijn om 13u vertrokken naar het vaccinatiecentrum voor mijn ventje zijn derde prik en in het naar huis rijden dan ook nog wat nodige boodschappen gedaan en ook gaan tanken en het was 16u toen we thuis waren , dus zojuist nog maar onze koffie gedronken en dat smaakte
en nu nog een koekebroodje bakken sè en daarna nog eens met de stofzuiger rondgaan terwijl mijn ventje buiten het kippenhok gaat toedoen
allé ik ga verder doen
daaaaag

allé ja tis al weer bijna avond
wij zijn om 13u vertrokken naar het vaccinatiecentrum voor mijn ventje zijn derde prik en in het naar huis rijden dan ook nog wat nodige boodschappen gedaan en ook gaan tanken en het was 16u toen we thuis waren , dus zojuist nog maar onze koffie gedronken en dat smaakte
en nu nog een koekebroodje bakken sè en daarna nog eens met de stofzuiger rondgaan terwijl mijn ventje buiten het kippenhok gaat toedoen
allé ik ga verder doen
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe , ik kom nog vlug even binnen om een fijne avond te wensen.
Deze namiddag op netflix naar een film gekeken...
De menu was: zuurkool met worst
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bert
Hey leuterkes,
bloemeke, wij gaan ook altijd samen boodschappen doen. Vind ik veel leuker dan alleen.
Als ik er goed begin over na te denken, wij gaan altijd samen ergens naartoe.
Ik had daar nog niet bij stilgestaan. Zal een gewoonte ding zijn zekers?
Remie, wat hebben jullie met dat visje gedaan? Toch wel terug gezet zeker.
Bekske, amai, dat is ook niet leuk zo. Houd u sterk hé. En Louiseke in een mooi kadertje gestoken

An, hier is dat ook op deze manier hoor voor de prikken. Maar ik denk dat we er hier vroeger aan begonnen zijn.
Marietteke, wat was dat een mooie foto van de poes. Ze heeft het blijkbaar goed naar haar zin.
miesje, thijli, mama-inge, puzzel, grootjegerda, Lenk, Sita, jadi,
halloooooooooooo
bloemeke, wij gaan ook altijd samen boodschappen doen. Vind ik veel leuker dan alleen.
Als ik er goed begin over na te denken, wij gaan altijd samen ergens naartoe.
Ik had daar nog niet bij stilgestaan. Zal een gewoonte ding zijn zekers?
Remie, wat hebben jullie met dat visje gedaan? Toch wel terug gezet zeker.
Bekske, amai, dat is ook niet leuk zo. Houd u sterk hé. En Louiseke in een mooi kadertje gestoken
An, hier is dat ook op deze manier hoor voor de prikken. Maar ik denk dat we er hier vroeger aan begonnen zijn.
Marietteke, wat was dat een mooie foto van de poes. Ze heeft het blijkbaar goed naar haar zin.
miesje, thijli, mama-inge, puzzel, grootjegerda, Lenk, Sita, jadi,
halloooooooooooo
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bloemeke 3de prik voor je ventje. Ben jij al aan de beurt geweest ik zal er wel overgelezen hebben.
Mijn man heeft 3 prikken anti Covid en 1 prik anti griep. Ik 2 prikken en 1 prik anti griep.
Mijn man heeft geen enkele bijwerking gehad deze keer noch van 3 de prik of griepprik, was nochtans zijn eerste griepprik in zijn leven
Jadi goede tip, zuurkool. Ik vind die in de verstoog van de C.lr..t heel lekker,
An W graag gedaan de tip
Nu einde scroll, het eten vraagt trouwens aandacht
Sorry voor het kort bericht, volgende keer beter
Dadada
Effe edit wegens teveel tikfouten foei foei Lenk
Mijn man heeft 3 prikken anti Covid en 1 prik anti griep. Ik 2 prikken en 1 prik anti griep.
Mijn man heeft geen enkele bijwerking gehad deze keer noch van 3 de prik of griepprik, was nochtans zijn eerste griepprik in zijn leven
Jadi goede tip, zuurkool. Ik vind die in de verstoog van de C.lr..t heel lekker,
An W graag gedaan de tip
Nu einde scroll, het eten vraagt trouwens aandacht
Sorry voor het kort bericht, volgende keer beter
Dadada
Effe edit wegens teveel tikfouten foei foei Lenk
-
halloooo een goeie avond allemaal
nog efkes in de rapte want ik wil zo rap mogelijk naar mijn bad en daarna nog enkele uurtjes in de zetel voor de tv
Lenk ik heb al 2 covid vaccins gekregen en mijn 3de zou ik in december krijgen want doordat ik al 2 Pfizer vaccins heb gekregen moet ik nu wachten tot in december en mijn ventje had eerder Astra zeneca gekregen en doordat deze niet zo lang werken als Pfizer worden de mensen die deze hebben gekregen eerst ingeënt
en dan hebben wij in de laatste weken ook al ons griepvaccin gekregen en vorige week ook al een inenting tegen longontsteking
jadi wij hebben gisteren zuurkool gegeten met spek en worstjes
Bertje wij doen al 47,5 jaar samen onze boodschappen en dat vind ik veel leuker dan alleen
maar tis zoals je zegt waarschijnlijk een gewoonte
Remie allé waarom moest dat visje nu opgegeten worden ????
maar ja ik ben geen vis eter
Bekske oooo wat een mooie bewerkingen van Louizeke
en hopelijk voel jij je vlug wat beter
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond verder
daaaaag

nog efkes in de rapte want ik wil zo rap mogelijk naar mijn bad en daarna nog enkele uurtjes in de zetel voor de tv
Lenk ik heb al 2 covid vaccins gekregen en mijn 3de zou ik in december krijgen want doordat ik al 2 Pfizer vaccins heb gekregen moet ik nu wachten tot in december en mijn ventje had eerder Astra zeneca gekregen en doordat deze niet zo lang werken als Pfizer worden de mensen die deze hebben gekregen eerst ingeënt
en dan hebben wij in de laatste weken ook al ons griepvaccin gekregen en vorige week ook al een inenting tegen longontsteking
jadi wij hebben gisteren zuurkool gegeten met spek en worstjes
Bertje wij doen al 47,5 jaar samen onze boodschappen en dat vind ik veel leuker dan alleen
maar tis zoals je zegt waarschijnlijk een gewoonte
Remie allé waarom moest dat visje nu opgegeten worden ????
maar ja ik ben geen vis eter
Bekske oooo wat een mooie bewerkingen van Louizeke
en hopelijk voel jij je vlug wat beter
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond verder
daaaaag

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Als men niet eet ga je dood Z-Bloemetje..!
En verandering van spijs doet eten, dat weet U toch ook zeker? En deze keer was het waarschijnlijk vis voor de verandering wat deze twee mannen (watersportvrienden van mij) op het menu hadden staan voor die dag.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
zonnebloemetje schreef: ↑23 nov 2021, 19:52halloooo een goeie avond allemaal
![]()
ik heb 2 astras gehad en aangezien ik geen 65 plus ben geen extra boost. En ...... als gevolg. Pff....
-
koekoek tis ikke
in mijn hoofd ben ik al héél moe en dus wil ik maar één ding en das mij neerleggen in mijn bedje
Lenk volgens de laatste berichten op tv zou iedereen toch een derde prik krijgen , dus zal jij er ook nog wel één krijgen hoor
Remie er zijn eigenlijk héél veel dieren waar wij niet willen van eten zuiver uit principe maar das dan natuurlijk persoonlijk hé
want er is in de wereld nog ander voedsel genoeg om te eten vind ik , maar das dan mijn mening en iedereen denkt daar anders over
allé voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

in mijn hoofd ben ik al héél moe en dus wil ik maar één ding en das mij neerleggen in mijn bedje
Lenk volgens de laatste berichten op tv zou iedereen toch een derde prik krijgen , dus zal jij er ook nog wel één krijgen hoor
Remie er zijn eigenlijk héél veel dieren waar wij niet willen van eten zuiver uit principe maar das dan natuurlijk persoonlijk hé
want er is in de wereld nog ander voedsel genoeg om te eten vind ik , maar das dan mijn mening en iedereen denkt daar anders over
allé voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM , naar het ziekenhuis ga ik bijna mee met mijn man. Mijn afspraken zijn vaak telefonisch tegenwoordig.
Maar als er dadelijk een uitnodiging voor de 3e prik komt, mogen wij samen (is gezegd) en anders doe ik dat toch>want stel dat hij niet goed tegen deze kan, hij is is wel alleen dan hé, dan zal hij het fijn vinden dat ik er ben
Maar als er dadelijk een uitnodiging voor de 3e prik komt, mogen wij samen (is gezegd) en anders doe ik dat toch>want stel dat hij niet goed tegen deze kan, hij is is wel alleen dan hé, dan zal hij het fijn vinden dat ik er ben
-
Dat vind ik echt heel nobel van julliezonnebloemetje schreef: ↑23 nov 2021, 22:32er zijn eigenlijk héél veel dieren waar wij niet willen van eten zuiver uit principe

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

stukje?