In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

24 jun 2020, 09:50

Tontoos , daarom was ik thuis daarna ook goed mijn handen :D
Maar onze buurtsuper heeft wel het echte spul hoor haha , ik ken de eigenaar :wink:
Veel plezier op je boot .

Ik ben net terug van de huisarts . Hij heeft 3 " zonschade "plekjes aangestipt met vloeibaar stikstof ( moet volgende week weer ) .
2 andere plekjes vond hij nog niet zo spannend , die moet ik in oktober weer komen laten inspecteren.
Daarna nog gezellig gekletst over ons ( en zijn ) favoriete wandeleiland en over corona natuurlijk haha ( wij kennen hem al 30 jaar :wink: en het was rustig vandaag ).
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

grootjegerda

24 jun 2020, 11:01

Goedemorgen,

Wat is het al warm pfff, blij dat ik de ventilator heb.
mannetje komt vanavond thuis uit zweden en moet morgen naar belgie.
dan eten we maar bami, is zo klaar want weet nooit exact hoe laat hij thuis komt.

Thijli is de bbq goedgekeurd, dan vanavond maar lekker genieten
van de kleinkids.
Lenk heeft lekker bloemkool uit eigen tuin gegeten, mmm
Bruintje lekker op de koelmat, vanmiddag moet ik met Chelsea naar de dierenarts voor haar jaarlijkse spuit.
Inge veel sterkte met je buren, wat een ellende.
Bert voor jou geen koffiekoeken vandaag.
An heeft gezellig bijgekletst met de HA

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

thijli

24 jun 2020, 11:08

goedemorgen,
De bbq is goedgekeurd :D
Ga zo met manlief naar het zkh. voor de Mri.

Dus tot...........
Iedere dag een lach

mama-inge

24 jun 2020, 12:40

Lenk schreef:
23 jun 2020, 22:00
mama-inge schreef:
23 jun 2020, 21:46
Fijne avond.
Wij hadden gisteren een afspraak voor manlief, die is 3 maand geleden onwel geworden tijdens het wandelen met hond
Vermoeden is epilepsie, maar zeker weten wat het is en achter komen wat het is, zullen we waarschijnlijk nooit, omdat het sporadisch gebeurt
En vanmorgen een afspraak met iemand van het zorgteam van school om de situatie met de buren eens goed te bespreken en te kijken of zij iets voor ons kan doen.
Daarnaast nog kinderen van een vriendin hier gehad, dus nu helemaal gaar.

Heb het 1 en ander gelezen en foto's voorbij zien komen.
Maar door vermoeidheid weet ik niet meer wie wat geschreven heeft
Slaap lekker voor straks en rustig aan met de warmte
Sterkte hoor. Je bent toch geen moment meer gerust zou ik denken
Klopt.
Nog steeds hoor, dat ik wat ongerust word als hij wat langer dan normaal weg blijft
Of dat ik wil dat hij me een appje stuurt als hij wat verder weg moet, dat hij goed is aangekomen.

marietteke

24 jun 2020, 15:53

Afbeelding
hallo goeienamiddag ,
vanmiddag gaan lunchen samen met zussen ,
lekker gezellig op terrasje onder de bomen , :D
en gisteren fietstochtje gedaan , van zo'n 20 kilometerkens ,
en op tijd terug thuis voor de warmte :lol:

thijli , ik duim voor goede uitslag in ziekenhuis hoor ,

grootjegerda , hier staan mijn ventilators ook te draaien hoor ,
warm hé , gelukkig wel windje van buiten ,

An windflower , ik heb ook over enkele jaren terug ,
een plekje laten weg snijden , op mijne rug ,
en alles is ok hoor ,

tantoos , goed weertje om bootje te varen ,
geniet ervan ,

puzzel ik kan ook nooit vlug genoeg zijn ,
om uit de winkel te komen , en nee het is zeker nog niet voorbij , denk ik

Bertje , allee geen koffiekoeken ,
nee mag niet in de week hé :lol: :lol:

Granny M welkom in ons huisje ,
ons deurtje staat altijd op 'n kiertje ,
dus wip gerust af en toe eens binnen :lol:

bloemeke hopelijk valt het wat mee ,
met je schoonmoeder , nu ze in 't home is ,

ik wens ALLE LEUTERKENS een fijne dag toe ,
geluk vind je onverwacht

zonnebloemetje

24 jun 2020, 18:02

halloooo een goeie namiddag allemaal

voila sè we zijn juist terug thuis
eerst zijn we een koffietje gaan drinken met wat lekkers er bij in onze favoriete tearoom en daarna nog wat boodschappen gedaan en in het naar huis rijden nog langs het rusthuis want mijn schoonmoeder had gisteren weeral gebeld dat we daar nog iets moesten gaan halen die weeral in haar weg stond en we moesten ook verschillende soorten fruit meenemen voor haar want blijkbaar krijgen ze daar geen fruit ondanks dat de dagprijs echt wel hoog genoeg is om daar te verblijven
en deze morgen is alles goed gegaan in het ziekenhuis en is er bij dat onderzoek gelukkig niks ernstig gevonden , dus das dan ook al goed nieuws hé

marietteke mooie foto hoor van jou en je zusjes

mama-inge hopelijk komt het terug goed met je man en blijven die aanvallen nu weg , sterkte hoor

thijli hopelijk een goeie uitslag in het ziekenhuis en laat de bbq maar smaken hé

grootjegerda wij hebben ook 2 ventilators op een voet en op onze slaapkamer hangt er ook één aan het plafond maar nu hebben we er nog geen nodig gehad
in onze living is het nu 22° en das goed te doen

An-Wildflower gelukkig zullen jou plekjes nu verdwijnen door die vloeibare stikstof want ik heb ook niet graag dat er iets blijft zitten die er niet moet zitten , groot gelijk dat je die laat weg nemen

Tontoos hopelijk heeft jou koffie gesmaakt deze voormiddag en geniet maar van jou boot op het frisse water

puzzel wij passen hier ook nog goed op als we gaan winkelen en we doen ook altijd een mondmasker aan en onze handen veel wassen en ontsmetten

Bertje oeps zo vroeg uit de veren vandaag maar groot gelijk hoor dat je van de friste in de ochtend profiteert , dat vind ik 's morgens ook zo leuk als het nog fris is

Lenk nog 2 jaartjes geduld en dan kan je doen waar je goesting in hebt als je niet meer moet gaan werken en je zal dat rap gewoon worden , geloof mij maar

granny M als je goesting hebt dan kom je maar langs om koffieklets te houden hé
en we zullen de koffie klaarzetten hoor in ons koffie & thee huisje

ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Sita , Remie , Flowers
halloooooo

allé ik ga nog wat met mijn zeemvel rondgaan sè om het nodige stof weer weg te nemen zodat alles weer blinkt in de zon ( ondanks dat mijn ventje zegt dat er hier geen stof ligt )
maar soit gedaan is gedaan hé

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

puzzel

24 jun 2020, 18:33

als je ongerust bent over het flesje alcohol in het k flesje, koop je er zelf in en doe dat in je tas oid.
Mijn dochter en ik melden iedere morgen>alles oké hier en daar, kleine moeite. En het zit in ons systeem.
Je schoonmoeder belt nou iedere dag, zonnebloemke, om te klagen, gelukkig ben je niet altijd bereikbaar ....
Hier is het ook lekker binnen, vanmorgenvroeg alles ff open en toen alles dicht en dus donker.
Dadelijk de kussenslopen in de koelkast>worden ze lekker koel; maar dat doe ik al een paar jaar.

zonnebloemetje

24 jun 2020, 19:00

hallooootjes

nu nog efkes langskomen voor het avondeten want om kuiswerkjes te doen is het echt wel warm
maar ik heb graag dat alles op tijd gedaan is

puzzel wij laten hier 's nachts zoveel mogelijk openstaan en vorige nacht had ik zelfs koud en heb ik rond 2u aan mijn kant van het bed een extra dekentje moeten bijleggen want mijn ventje heeft altijd warmer dan ik

allé tis tijd voor het avondeten
voor iedereen nog een gezellige avond verder

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

An-W

24 jun 2020, 20:12

Marietteke , je zus ( de bovenste op de foto ) lijkt sprekend op mijn collegaatje .
Ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft he ? :lol:

Zonnebloemetje , fijn dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis en dat er niks ernstig is gevonden .
Dat is altijd een hele opluchting .

Thijli , alles goed gegaan met de MRI ?

Gerda , alles goed met Chelsea ?

Ik ga even alle ramen boven tegen elkaar openzetten boven .
Het is bloedheet hier .

Fijne avond , marietteke , zonnebloemetje , ghyra , Bekske , miesje , An-Wildflower, omadina , jadi , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , Mama Inge , tontoos , thijli en granny M .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

puzzel

25 jun 2020, 06:06

gdm, alles open beneden, daar slapen wij, alles in de wasmachine en dekbed buiten.,
Zonnebloemke heeft goed geslapen en de anderen ook, behalve dat iedereen het warm had of heeft>het is nou wel lekker buiten hoor.
De koeien hebben gisteravond nog een frisse neus gehaald.

puzzel

25 jun 2020, 06:13

het gaat nou te vlug met corona, wat mag en niet mag, maar de regering moet op reces kunnen?

grootjegerda

25 jun 2020, 10:47

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

thijli

25 jun 2020, 10:58

goedemorgen,

Het is te warm om hier te zitten.

fijne dag allemaal.
Iedere dag een lach

An-W

25 jun 2020, 12:40

Goedemiddag allemaal .

Ik zit te wachten op de ketelboer voor het jaarlijkse onderhoud .

Na het eten komt de hond van onze oudste dochter logeren tot zondag .

Ik ga nu even een bak sla opeten , die nog over was van gisteren .

Fijne dag allemaal .

Afbeelding

grootjegerda

25 jun 2020, 16:15

An-Wildflower schreef:
24 jun 2020, 20:12

Gerda , alles goed met Chelsea ?

Ben gisteren niet geweest, was bloedje heet in de auto en moet naar een andere plaats, dus afgebeld.
is niet te doen voor mijn hondje.