In de Vier Seizoenen reeks 10: Lente
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vandaag nog maar eens geconfronteerd met mijn beperkingen.
Ik wou heel dapper de hele badkamer poetsen, maar na de douche wisten ze te vertellen dat ik nu maar kon stoppen. Ik zweette gelijk een paard en kon niet meer vooruit. Soit, dat weten we dan weeral. De lavabo en de wc zullen niet gaan lopen, die staan daar morgen nog...
Als ik soms nog twijfel waarom J. en K. nodig zijn, dan weet ik dat vandaag weeral opnieuw...
Deze namiddag toffe theevisite!...
Voor de rest van de dag niet veel meer ondernemen.
Zoals MM zegt: eten, ja, omdat een mens moet eten zeker...
Aan iedereen een heel gezellige avond gewenst!
Ik wou heel dapper de hele badkamer poetsen, maar na de douche wisten ze te vertellen dat ik nu maar kon stoppen. Ik zweette gelijk een paard en kon niet meer vooruit. Soit, dat weten we dan weeral. De lavabo en de wc zullen niet gaan lopen, die staan daar morgen nog...
Als ik soms nog twijfel waarom J. en K. nodig zijn, dan weet ik dat vandaag weeral opnieuw...
Deze namiddag toffe theevisite!...
Voor de rest van de dag niet veel meer ondernemen.
Zoals MM zegt: eten, ja, omdat een mens moet eten zeker...
Aan iedereen een heel gezellige avond gewenst!
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
de matrassen zijn omgedraaid, de nieuwe donsdekens staan klaar.
beetje opgeruimd met de franse slag. zodat A. niet al te veel gaat reclameren.
ventje met (h)openbaar vervoer. de naft is weer opgeslagen dus rest van de week geen tuut.
Gimly heeft gisterenavond nogal de trunt uitgehangen.
om 9 uur om een zak dieetkorrels. beest zit bijna zonder en dàt is een ramp!
tevens een paar dingen in de brievenbus gaan stoppen.
gsm heeft vannacht een update gedaan dus vanmorgen zitten sukkelen om die weer in gang te krijgen. pascode si en pascode la.
ik hoor de vogeltjes fluiten. ik ga begot content zijn dat als ik opsta het al daglicht is.
morgen naar madam den doktoor. secretaresse is met verlof dus geen babbeltje.
geen idee waar ons bontjasje op pootjes is.
Helena: kans op een nieuw huisdier? ik zou zeggen gaan met die banaan, maar komt Poes logeren dan verwacht je problemen? kans is groot dat of het klikt of het botst vrees je? vraag anders eens raad op FB. kattensnoetjes of de kattensofa. het zijn wel gesloten groepen. anders stel je de vraag aan mij en ik stel die dan in die twee groepen. met zijn allen weten we meer.
ben nu tot de conclusie gekomen door de poezenhaven te volgen dat Vinny eigenlijk ook het syndroom van Down had. ik ben verbaasd dat Nick dat niet doorhad.
als ze alle katten gaan sterriel maken dan zullen er alleen maar raskatten zijn en die zijn natuurlijk behoorlijk duur en zo gaan ze dan weer broodfok in de hand werpen.
hier in onze buurt is al geen enkele zwerfkat meer gezien sinds de "moord" op cezarinneke, een paar jaar geleden.
ventje is boos omdat hij weer een bus gemist heeft. hij wèèt dat het vakantie is! dan doen we vrijdag de boodschappen maar later.
ik heb een nieuwe uplichter. als die stuk is, moet ie naar het containerpark. het is wel LED.
moet nog iemand vinden om de andere uplichter te herstellen. volgens ventje is daar een draadje los. dan kan die naar boven naar de bibliotheek.
verder geen nieuws.
Fijne woensdag allen, groetjes en een knuffel.
de matrassen zijn omgedraaid, de nieuwe donsdekens staan klaar.
beetje opgeruimd met de franse slag. zodat A. niet al te veel gaat reclameren.
ventje met (h)openbaar vervoer. de naft is weer opgeslagen dus rest van de week geen tuut.
Gimly heeft gisterenavond nogal de trunt uitgehangen.
om 9 uur om een zak dieetkorrels. beest zit bijna zonder en dàt is een ramp!
tevens een paar dingen in de brievenbus gaan stoppen.
gsm heeft vannacht een update gedaan dus vanmorgen zitten sukkelen om die weer in gang te krijgen. pascode si en pascode la.
ik hoor de vogeltjes fluiten. ik ga begot content zijn dat als ik opsta het al daglicht is.
morgen naar madam den doktoor. secretaresse is met verlof dus geen babbeltje.
geen idee waar ons bontjasje op pootjes is.
Helena: kans op een nieuw huisdier? ik zou zeggen gaan met die banaan, maar komt Poes logeren dan verwacht je problemen? kans is groot dat of het klikt of het botst vrees je? vraag anders eens raad op FB. kattensnoetjes of de kattensofa. het zijn wel gesloten groepen. anders stel je de vraag aan mij en ik stel die dan in die twee groepen. met zijn allen weten we meer.
ben nu tot de conclusie gekomen door de poezenhaven te volgen dat Vinny eigenlijk ook het syndroom van Down had. ik ben verbaasd dat Nick dat niet doorhad.
als ze alle katten gaan sterriel maken dan zullen er alleen maar raskatten zijn en die zijn natuurlijk behoorlijk duur en zo gaan ze dan weer broodfok in de hand werpen.
hier in onze buurt is al geen enkele zwerfkat meer gezien sinds de "moord" op cezarinneke, een paar jaar geleden.
ventje is boos omdat hij weer een bus gemist heeft. hij wèèt dat het vakantie is! dan doen we vrijdag de boodschappen maar later.
ik heb een nieuwe uplichter. als die stuk is, moet ie naar het containerpark. het is wel LED.
moet nog iemand vinden om de andere uplichter te herstellen. volgens ventje is daar een draadje los. dan kan die naar boven naar de bibliotheek.
verder geen nieuws.
Fijne woensdag allen, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Zwanenmeer, flink gepoetst en opgeruimd. Geeft altijd voldoening ,vind ik.
HVT, gelukkig was de theevisite dan duidelijk een rustpunt na het poesten van de douche.
Oma-C, vandaag de Scheldeprijs als ik mij niet vergis.
Muddy Maddy, Vinny het syndroom van Down ? En vlug nog even opruimen voordat A. komt
Je hebt gelijk wat betreft de raskatjes, maar ik vind wel dat er veel te veel zwerfkatjes zijn, die geen eten drinken of zoals Gimly een goede thuis hebben. Hier waar wij wonen, zijn er echt veel zwerfkatjes. Als ze deze al eens castreren/ steriliseren, zouden er het al minder worden. Kom met een kleine zak kattenvoeding nauwelijks 2 weken toe. Morgen naar de dokter, hoop dat alles oké gaat zijn.
In het weekend zouden we een lentegevoel krijgen. Het werd tijd. Iedereen verlangt naar een beetje warmte en het zonnetje.
Ik heb de idee dat Niels verkouden aan het worden is. Ga het even afzien en als het erger wordt, gaan we vanavond of morgenochtend ten laatste naar de dierenarts. Maar hij heeft tegenwoordig de kwalijke gewoonte, als hij in de tuin is, op de koude , vochtige klinkers te gaan liggen. Dat kan niet goed zijn natuurlijk. Ga hem goed in het oog houden.
Vandaag boven alles poetsen en nieuwe dekbedden leggen, dat laatste doen we met zijn tweetjes. Ga dadelijk starten als Niels ontbeten heeft.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een fijne woensdag toe. Liefs en een knuffel voor wie hem wil.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede woensdagmorgen iedereen... grijs en regenachtig,
maar niet koud denk ik..ben nog niet buiten geweest
het zou beter van ° zijn tot zondag en dan weer frisser... maar we zien wel...
Helena, M-M, clive, Zwanenmeer, wingerd, bobijntje, M-J, omasenga,
en alle andere seizoentjes... een aangename woensdag maak er het beste van...
clive, ja de Scheldeprijs... de renners vertrekken in Terneuzen NL en komen aan in Schoten
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Clive, je hebt gelijk wat die zwerfkatjes betreft. Het is niet verantwoord zoveel katten een miserabel bestaan te laten leiden.
Wij krijgen hier straks de twee oudsten van de zoon op logement, voor twee dagen. Dat wordt weer frutselen met de kleindochter.
Ons eerste tulpje staat open, een mini schattig exemplaar. De tulpen zullen het dit jaar niet goed doen, geraakt door de kou.
Net terug van de oogarts. Allebei geslaagd, niet met tien op tien maar ja dat komt door de oude dag
, in elk geval geen nieuwe bril.
Dames, geniet van deze dag.
Wij krijgen hier straks de twee oudsten van de zoon op logement, voor twee dagen. Dat wordt weer frutselen met de kleindochter.
Ons eerste tulpje staat open, een mini schattig exemplaar. De tulpen zullen het dit jaar niet goed doen, geraakt door de kou.
Net terug van de oogarts. Allebei geslaagd, niet met tien op tien maar ja dat komt door de oude dag
Dames, geniet van deze dag.
-
Goede avond iedereen... heb de koers gezien die reed hier door de straat achter de hoek...als ze van Nederland kwamen zo over Putte en Hoevenen en dan langs de zijstraat hier....richting Merksem en Schoten
het waren nog maar weinig renners want een groot deel was geschorst omdat ze
nog in Nederland door een overweg waren gereden door het rode licht
eigen schuld dikke bult.... het mag niet dus moesten ze de gevolgen dragen...
Afstappen en koers gedaan...
Amaai het kletterde nogal....
Ik wens jullie allen een aangename nacht en tot morgen
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Hier heb ik bijna geen regen gezien ,op een paar drupjes na ....... Jammer , had ik dat geweten, had een wasmachine was gedraaid en buiten kunnen laten drogen .... Enfin , dan is het voor vrijdag ....

een goede avond aan iedereen !
Hier heb ik bijna geen regen gezien ,op een paar drupjes na ....... Jammer , had ik dat geweten, had een wasmachine was gedraaid en buiten kunnen laten drogen .... Enfin , dan is het voor vrijdag ....

een goede avond aan iedereen !
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Gisteren een ganse dag in de tuin gewerkt,het tuinseizoen is hier begonnen.Eigenlijk heb ik veel gedaan, meer dan voorzien.Maar er moet nog veel gebeuren, vooraleer ik "rond" ben.
Eergisteren een lange wandeling gedaan met club.Tijdens het laatste stuk kwamen we voorbij een markt.Manlief stelde voor om even op de markt te lopen.Zo gezegd, zo gedaan.Maar achteraf bleek dit toch geen goed idee, vooral met spaanse woef.Overal langs beide kanten kramen met lekkers, smullende mensen, kinderen met grote wafels.En dan spaanse woef die zo gefixeerd is op eten.Ja, dat was ook goed voor 1 keer
.
Dames, tot morgen allemaal.
Gisteren een ganse dag in de tuin gewerkt,het tuinseizoen is hier begonnen.Eigenlijk heb ik veel gedaan, meer dan voorzien.Maar er moet nog veel gebeuren, vooraleer ik "rond" ben.
Eergisteren een lange wandeling gedaan met club.Tijdens het laatste stuk kwamen we voorbij een markt.Manlief stelde voor om even op de markt te lopen.Zo gezegd, zo gedaan.Maar achteraf bleek dit toch geen goed idee, vooral met spaanse woef.Overal langs beide kanten kramen met lekkers, smullende mensen, kinderen met grote wafels.En dan spaanse woef die zo gefixeerd is op eten.Ja, dat was ook goed voor 1 keer
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede avond iedereen,
Deze morgen de badkamer verder afgewerkt.
De slaapkamer stond ook op het programma, maar het ging toch weer zooooo fantastisch goed vooruit dat het middag was eer die badkamer gedaan was...
Dus, die slaapkamer zullen we morgen goede dag zeggen.
De strijk is ook blijven liggen waar hij lag:in de mand. Hij ligt daar goed, zegt hij...
Ik heb nog wat in de tuin gefoefeld en was net op tijd binnen voor die bui die ook bij oma-C gepasseerd is.
Ik was daarnet zo een beetje triestig mijn eten aan het opeten en dacht aan grootvake en hoe hij toch eigenijk nooit uit mijn gedachten geraakt.
Iemand schreef in reactie op een foto van hem waar ik bij schreef: "Je laatste hoofdstuk aan zee", het volgende: "Hij leest nu jouw boek verder met je mee" Het moet zijn, want nog geen minuut nadat ik daaraan dacht, sms-te de jongste om te vragen of Poes tot dinsdag bij mij mag komen logeren. Voilà, zijn antwoord op mijn eenzaamheid. En ik mag niet klagen, want ik heb veel volk over de vloer tegenwoordig, maar toch, maar toch....
Dus haar stoel klaar gezet, haar matje klaar gelegd, haar schabje in de garage voorbereid. Alle plantengieters in veiligheid brengen en leegmaken, want dat mag in geen geval blijven staan en zeker niet met water in. Ik zal grootvake ook maar in veiligheid brengen, want wat ze tegen die zijn foto heeft, dat weet ik niet. Koba wou ook nooit dat die foto op zijn plaats bleef staan. Rare katten!
Gezelschap dus de volgende dagen.
Een ganse dag in de tuin gewerkt, Anjelier! Ik kan daar alleen maar van dromen. Na een uur, maximum twee, moet ik het opgeven...Maar ondertussen weten we dat langzaam rap ook gaat volgens oma-C!
Gelukkig dat ik vandaag niet gewassen heb want het zou een natte bedoening geworden zijn hier Zwanenmeer.
Dat was het laatste nieuws vanuit het Rivierenland gelijk onze brandweerzone heet...
Maak er nog een mooie avond van. Hier schijnt de zon toch weer...
Deze morgen de badkamer verder afgewerkt.
De slaapkamer stond ook op het programma, maar het ging toch weer zooooo fantastisch goed vooruit dat het middag was eer die badkamer gedaan was...
Dus, die slaapkamer zullen we morgen goede dag zeggen.
De strijk is ook blijven liggen waar hij lag:in de mand. Hij ligt daar goed, zegt hij...
Ik heb nog wat in de tuin gefoefeld en was net op tijd binnen voor die bui die ook bij oma-C gepasseerd is.
Ik was daarnet zo een beetje triestig mijn eten aan het opeten en dacht aan grootvake en hoe hij toch eigenijk nooit uit mijn gedachten geraakt.
Iemand schreef in reactie op een foto van hem waar ik bij schreef: "Je laatste hoofdstuk aan zee", het volgende: "Hij leest nu jouw boek verder met je mee" Het moet zijn, want nog geen minuut nadat ik daaraan dacht, sms-te de jongste om te vragen of Poes tot dinsdag bij mij mag komen logeren. Voilà, zijn antwoord op mijn eenzaamheid. En ik mag niet klagen, want ik heb veel volk over de vloer tegenwoordig, maar toch, maar toch....
Dus haar stoel klaar gezet, haar matje klaar gelegd, haar schabje in de garage voorbereid. Alle plantengieters in veiligheid brengen en leegmaken, want dat mag in geen geval blijven staan en zeker niet met water in. Ik zal grootvake ook maar in veiligheid brengen, want wat ze tegen die zijn foto heeft, dat weet ik niet. Koba wou ook nooit dat die foto op zijn plaats bleef staan. Rare katten!
Gezelschap dus de volgende dagen.
Een ganse dag in de tuin gewerkt, Anjelier! Ik kan daar alleen maar van dromen. Na een uur, maximum twee, moet ik het opgeven...Maar ondertussen weten we dat langzaam rap ook gaat volgens oma-C!
Gelukkig dat ik vandaag niet gewassen heb want het zou een natte bedoening geworden zijn hier Zwanenmeer.
Dat was het laatste nieuws vanuit het Rivierenland gelijk onze brandweerzone heet...
Maak er nog een mooie avond van. Hier schijnt de zon toch weer...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik voel me vreemd. kan niet precies zeggen wat er scheelt. enfin dat zal ook wel overgaan zeker?
het aankomen van het blad?
Oma C: ik het het gezien op het avondnieuws van die renners.
had vanmorgen helemaal geen zin om op te staan.
gisteren moest ik nog mijn haar kammen en A. stond al voor de deur.
gisteren restje chinees gegeten samen met ventje. er is weer lookalarm in oostende!
Helena: Poes op logement. vreemd dat zowel zij als Koba de foto van grootvake omsmijten.
of zouden ze er kopjes aan kunnen geven? dat zou ook een verklaring zijn natuurlijk.
kwam vanmorgen naar beneden en de tv stond nog aan. de digi was wel uit.
in de apotheek was veel volk en ik had mij neergezet omdat ik pijn in mijn benen had. en voorsteken natuurlijk. tot ze zeiden dat ik eigenlijk aan de beurt was. denk dat ze beter met nummerkes zullen moeten gaan werken.
Gimly profiteert ervan om op tafel te liggen want daar ligt nu een stoffen tafelkleed. A. zei van de plastieken te wassen in de wasmachien op delicaat.
heb nog drie machienes was en dan ben ik erdoor.
denk dat ventjes papyrus kapot is.
A. gaat dan kunnen zeggen: zie je wel: ik had gelijk dat die plant kapot is.
ventje belt net: netwerk plat. ze kunnen niet beginnen werken. morgen is die op zending.
vandaag naar de dokter en ik heb geen zin.
echt geen zin maar ik moet. e- reader is aan het opladen. straatlicht is al uit en je kan weer in je blootje rondlopen, geen mens die het gezien zal hebben.
wat de hoogtewerker van buurman onkruid hier staat te doen, daar heb ik het raden naar. als hij die gaat gebruiken om zijn dakgoot te schilderen, ga ik eens goed lachen. ik heb een beklede dakgoot en daar moet ik niet meer aankomen.
zou er al stuifmeel in de lucht zitten? want ik heb weer last van mijn slijmvliezen.
A. denkt van volgende keer de ruiten te kuisen.
en ja ze zeggen dat het een prachtweekend zal zijn.
moet nog de foto's van de tablet overzetten op mijn harde schijf.
Clive: Niels verkouden? of koelt hij gewoon zijn buikje af? Vinny lag altijd op de radiator en als hij het te warm had aan zijn buik dan ging hij languit de de vloer gaan liggen.
zo dat was mijn geratel.
Fijne donderdag allen, groetjes en een lookknuffel.
ik voel me vreemd. kan niet precies zeggen wat er scheelt. enfin dat zal ook wel overgaan zeker?
het aankomen van het blad?
Oma C: ik het het gezien op het avondnieuws van die renners.
had vanmorgen helemaal geen zin om op te staan.
gisteren moest ik nog mijn haar kammen en A. stond al voor de deur.
gisteren restje chinees gegeten samen met ventje. er is weer lookalarm in oostende!
Helena: Poes op logement. vreemd dat zowel zij als Koba de foto van grootvake omsmijten.
of zouden ze er kopjes aan kunnen geven? dat zou ook een verklaring zijn natuurlijk.
kwam vanmorgen naar beneden en de tv stond nog aan. de digi was wel uit.
in de apotheek was veel volk en ik had mij neergezet omdat ik pijn in mijn benen had. en voorsteken natuurlijk. tot ze zeiden dat ik eigenlijk aan de beurt was. denk dat ze beter met nummerkes zullen moeten gaan werken.
Gimly profiteert ervan om op tafel te liggen want daar ligt nu een stoffen tafelkleed. A. zei van de plastieken te wassen in de wasmachien op delicaat.
denk dat ventjes papyrus kapot is.
A. gaat dan kunnen zeggen: zie je wel: ik had gelijk dat die plant kapot is.
ventje belt net: netwerk plat. ze kunnen niet beginnen werken. morgen is die op zending.
vandaag naar de dokter en ik heb geen zin.
echt geen zin maar ik moet. e- reader is aan het opladen. straatlicht is al uit en je kan weer in je blootje rondlopen, geen mens die het gezien zal hebben.
wat de hoogtewerker van buurman onkruid hier staat te doen, daar heb ik het raden naar. als hij die gaat gebruiken om zijn dakgoot te schilderen, ga ik eens goed lachen. ik heb een beklede dakgoot en daar moet ik niet meer aankomen.
zou er al stuifmeel in de lucht zitten? want ik heb weer last van mijn slijmvliezen.
A. denkt van volgende keer de ruiten te kuisen.
en ja ze zeggen dat het een prachtweekend zal zijn.
moet nog de foto's van de tablet overzetten op mijn harde schijf.
Clive: Niels verkouden? of koelt hij gewoon zijn buikje af? Vinny lag altijd op de radiator en als hij het te warm had aan zijn buik dan ging hij languit de de vloer gaan liggen.
zo dat was mijn geratel.
Fijne donderdag allen, groetjes en een lookknuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, bedankt voor het overzichtje.We gaan vanavond met Niels naar de dierenarts. Hij kucht maar heeft tot nu toe nog geen koorts. Denk eerder dat hij uit luiheid buiten op de tegels gaat liggen, maar dat is natuurlijk veel te koud voor hem. Je hoort hem ook ademen, denk echt aan een stevige verkoudheid . Moet dan waarschijnlijk toch medicatie nemen. Vanavond weten we meer.
Heb vandaag veel te doen. Zou de paasboom willen afbreken en alle paasgerief opruimen en in de box stoppen. Moet dan de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen. En moet naar shopping voor brood, gemengd gehakt en nog een vochtinbrengend productje voor mijn snoet. Zou dan ook nog graag de spaghettisaus maken. De groentjes eerst snijden en de tomaten bijvoegen en terwijl die op een laag vuurtje staan, beginnen aan de rest. Kan ik namiddag het vlees toevoegen en dan laat ik de saus een nachtje trekken. En dan diepvries ik die morgenochtend.
Boven heb ik gisteren alles gedaan.
HVT, de badkamer poetsen , gaat bij mij ook altijd in slow motion. Vind dat nooit leuk te doen. En toch moet het elke week gebeuren.
Wingerd, jij hebt dan dezelfde mening als ik wat betreft zwerfkatjes. Geniet van de logeetjes.
Anjelier, Spaanse woef dan gefixeerd op eten. En er is zoveel lekkers op de markt.
Zwanenmeer, nog even geduld, in het weekend is het lente.
Zo, ga Niels zijn ontbijt geven en dan badje in en beginnen.
Liefs aan jullie allen en een stevige knuffel voor diegenen die hem nodig hebben.
-

Goede natte donderdagmorgen... vuilkar en oud papier vandaag... en ja
dan 'moet' het regenen... dat is altijd zo... tja... dan nemen ze het maar nat mee
ik kan er moeilijk met een plu over gaan staan
Dank voor de overzichtjes..
vandaag een beetje vaart geven want morgen komt de voetenverzorgster
die 6 weken zijn weer zo vlug voorbijgevlogen
Ik wens jullie allen... wat je ook gaat doen... een fijne donderdag
groetjes allen en tot later
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Ben deze morgend al naar de plaatselijke markt geweest.Bedoeling was om groentenplantjes te kopen, maar kraam stond er niet.Er waren veel open plekken, nadien dacht ik : ja, het is paasvakantie.
Heb wel op de markt een rok gevonden voor moeder.Ze is zo mager dat ze maatje xs heeft.Nu waren dit heel kleine maatjes,dus maar meegenomen.Bloesjes of truitjes vind je veel vaker in xs, maar rokjes of broeken bijna nooit.Heb er hier thuis al lusjes aangenaaid om op te hangen.Verkoper had me een kapstok meegegeven, maar dat was te moeilijk, zo geraakt het "uitgerekt ".
Straks boven kuisen.Ondertussen gaat manlief wandelen met spaanse woef, want die verveelt zich hier.
Ben deze morgend al naar de plaatselijke markt geweest.Bedoeling was om groentenplantjes te kopen, maar kraam stond er niet.Er waren veel open plekken, nadien dacht ik : ja, het is paasvakantie.
Heb wel op de markt een rok gevonden voor moeder.Ze is zo mager dat ze maatje xs heeft.Nu waren dit heel kleine maatjes,dus maar meegenomen.Bloesjes of truitjes vind je veel vaker in xs, maar rokjes of broeken bijna nooit.Heb er hier thuis al lusjes aangenaaid om op te hangen.Verkoper had me een kapstok meegegeven, maar dat was te moeilijk, zo geraakt het "uitgerekt ".
Straks boven kuisen.Ondertussen gaat manlief wandelen met spaanse woef, want die verveelt zich hier.