In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Gerda, wat erg voor uw kleindochter. Het zal een lange weg worden.
Veel sterkte voor uw kleindochter, ouders en grootouders.
Ook voor alle kinderen die het zagen gebeuren.
Er zijn valse e-mails (phishing e-mails) in omloop die gestuurd lijken te zijn door de Belgische federale overheid, soms met visuele kenmerken van de portaalsite www.belgium.be of my.belgium.be. Volgens de e-mails zou u bijvoorbeeld recht hebben op een belastingteruggave of een betaling moeten doen.
Daartoe vraagt men u om vertrouwelijke gegevens in te vullen via een formulier.
Laat u niet misleiden. Het gaat om phishing e-mails van internetcriminelen die als enig doel hebben u op te lichten. Klik nooit op links of afbeeldingen in dergelijke e-mails en open geen bijlagen. Vul geen persoonlijke gegevens in.
U mag zulke e-mails doorsturen naar verdacht@safeonweb.be.
Veel sterkte voor uw kleindochter, ouders en grootouders.
Ook voor alle kinderen die het zagen gebeuren.
Er zijn valse e-mails (phishing e-mails) in omloop die gestuurd lijken te zijn door de Belgische federale overheid, soms met visuele kenmerken van de portaalsite www.belgium.be of my.belgium.be. Volgens de e-mails zou u bijvoorbeeld recht hebben op een belastingteruggave of een betaling moeten doen.
Daartoe vraagt men u om vertrouwelijke gegevens in te vullen via een formulier.
Laat u niet misleiden. Het gaat om phishing e-mails van internetcriminelen die als enig doel hebben u op te lichten. Klik nooit op links of afbeeldingen in dergelijke e-mails en open geen bijlagen. Vul geen persoonlijke gegevens in.
U mag zulke e-mails doorsturen naar verdacht@safeonweb.be.
-
Sita
Bert, een grabbel in de moppentrommel gedaan. Grappig
Marietteke, hier ook de ganse dag regen, de meeste sneeuw is weggesmolten.
Bloemeke, mooi dat roodborstje en meesje in jullie tuin. Ik zie hier bijna geen kleine vogeltjes.
Wel grote, kauwen, eksters en bosduiven.
Lekkere rode kool, dat lust ik ook wel.
An, de afbeelding in je posting van 12.32u is niet te zien
En Remie vermist blijkbaar ...
Gerda, dat is helemaal geen fijn bericht dat jij hebt gekregen. Ik ga helemaal akkoord met Lenk.
Meestal ligt het baasje aan de basis van de agressie van de hond.
Veel beterschap gewenst aan je kleindochter.
Aan iedereen nog een gezellige avond.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
nog efkes in de rapte voor dat ik een duik neem in mijn badje
oei oei gerda wat erg voor jou kleindochter en hopelijk houd ze er geen erge littekens aan over
en goed ook dat die hond is afgemaakt , ik ben wel een echte dierenvriend maar iemand aanvallen en bijten kan toch niet en de baas van die hond zou zeker moeten gestraft worden want hij is verantwoordelijk voor zijn hond
hopelijk komt alles weer goed met jou kleindochter
Sita het zit hier vol met kleine vogeltjes in onze tuin , wij hebben hier ook een grote familie mussen en ze zijn zeker met meer dan 50 maar ze krijgen hier iedere dag eten en drinken zowel in de winter als in de zomer
An-w , als wij iedere dag en nacht onze camera zetten dan heeft dat ook zijn voordelen hoor
wij hebben in onze tuin enkele egeltjes die nu hun winterslaap doen en in onze tuin wonen en als ze uit hun winterslaap komen dan kunnen we hen zien op de camera en zo weten we ook wanneer we eten moeten zetten voor hen en we zien 's nachts soms ook een steenmarter voor onze camera lopen en we kunnen ook altijd zien wie er hier het voer komt opeten die wij zetten
Remie je bent toch niet ingesneeuwd hé
hopelijk is er niks ernstig
Bertje , Lenk , tontoos , thijli , jadi , mama-inge , puzzel , marietteke ,frankje , Bekske en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder
daaaaag

nog efkes in de rapte voor dat ik een duik neem in mijn badje
oei oei gerda wat erg voor jou kleindochter en hopelijk houd ze er geen erge littekens aan over
en goed ook dat die hond is afgemaakt , ik ben wel een echte dierenvriend maar iemand aanvallen en bijten kan toch niet en de baas van die hond zou zeker moeten gestraft worden want hij is verantwoordelijk voor zijn hond
hopelijk komt alles weer goed met jou kleindochter
Sita het zit hier vol met kleine vogeltjes in onze tuin , wij hebben hier ook een grote familie mussen en ze zijn zeker met meer dan 50 maar ze krijgen hier iedere dag eten en drinken zowel in de winter als in de zomer
An-w , als wij iedere dag en nacht onze camera zetten dan heeft dat ook zijn voordelen hoor
wij hebben in onze tuin enkele egeltjes die nu hun winterslaap doen en in onze tuin wonen en als ze uit hun winterslaap komen dan kunnen we hen zien op de camera en zo weten we ook wanneer we eten moeten zetten voor hen en we zien 's nachts soms ook een steenmarter voor onze camera lopen en we kunnen ook altijd zien wie er hier het voer komt opeten die wij zetten
Remie je bent toch niet ingesneeuwd hé
Bertje , Lenk , tontoos , thijli , jadi , mama-inge , puzzel , marietteke ,frankje , Bekske en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Ocharme Gerda,
Ik heb zo te doen met je kleindochter . Dat is wel een verschrikkelijke ervaring voor haar, ze krijgt hopelijk toch wel genoeg medicatie voor de pijn ook ?
Eigenlijk maar het beste, dat de hond meteen een spuitje heeft gekregen. Maar daar is je kleindochter op dit moment niets mee,
ik hoop dat ze goed geneest en er geen trauma van over houdt ...
Ik heb zo te doen met je kleindochter . Dat is wel een verschrikkelijke ervaring voor haar, ze krijgt hopelijk toch wel genoeg medicatie voor de pijn ook ?
Eigenlijk maar het beste, dat de hond meteen een spuitje heeft gekregen. Maar daar is je kleindochter op dit moment niets mee,
ik hoop dat ze goed geneest en er geen trauma van over houdt ...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zo leuk is dat Z'bloemeke , zoveel diertjes in jouw tuin. Geniet er maar van .zonnebloemetje schreef: ↑15 feb 2021, 19:58An-w , als wij iedere dag en nacht onze camera zetten dan heeft dat ook zijn voordelen hoor
Hier hebben veel buren katten , die in de tuinen rondlopen , die jagen alles weg helaas .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Bekske en Frankje mooie bewerkingen weer .
Remie is nog steeds vermist .
Gerda , hoe gaat het nu met haar . Kan de slachtofferhulp veel betekenen ?
Mijn collegaatje heeft haar hand ( middenhandsbeentje ) gebroken met schaatsen zaterdag . Ze viel .
Ik vind het stoer dat zij als eind vijftiger nog op natuurijs durft te schaatsen . Ik durf het niet hoor .
Hier is de sneeuw in de straat bijna weg , dus ik ga rond lunchtijd de supermarkt onveilig maken ( na 3 dagen niet geweest te zijn
) . Dan is het rustig denk ik ( ik kijk eerst even op de app of dat zo is ) .

Fijne dinsdag allemaal .
Bekske en Frankje mooie bewerkingen weer .
Remie is nog steeds vermist .
Gerda , hoe gaat het nu met haar . Kan de slachtofferhulp veel betekenen ?
Mijn collegaatje heeft haar hand ( middenhandsbeentje ) gebroken met schaatsen zaterdag . Ze viel .
Ik vind het stoer dat zij als eind vijftiger nog op natuurijs durft te schaatsen . Ik durf het niet hoor .
Hier is de sneeuw in de straat bijna weg , dus ik ga rond lunchtijd de supermarkt onveilig maken ( na 3 dagen niet geweest te zijn

Fijne dinsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, dat is nogal een ander weertje hé.
Wat de dag brengt weet ik nog niet. Wat HH in de voormiddag en in de namiddag gaat ventje naar zijn ma in het wooncenter. Ik zal intussen wat boodschappen doen. Ja alles in één keer zoals vroeger, doe ik ook niet meer. Het wordt me teveel..Dat was Colruyt-Aldi-Renmans-Lidl en soms nog de bakker en bank..
Ik ben einde mijn epistel. Straks nog even in de krant neuzen.
*Je hebt wel veel verschillende vogeltjes in de tuin Zonnebloemetje. Zo mooi dat je die kan vastleggen.Dank om mee te genieten..Hier moeten we het hebben van de balustrade en in de kruin van de bomen. En ja ook op de daken kan er al eens een vogeltje rusten.
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: varkenshaasje met spruitjes en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

Goede morgen ,
och, Gerda, vreselijk , zo'n telefoontje hoop je nooit te krijgen ..
zal wel veel impact hebben op haar, niet alleen fysiek maar ook mentaal , en je staat zelf zo machteloos!
en idd. uiteindelijk is het baasje verantwoordelijk voor zijn hond , hopelijk wordt hij ook aangepakt .
Veel sterkte !
zonnebloemeke , mooie foto's altijd van de tuinpopulatie bij jullie , jullie zijn wel echte dierenvrienden !

hier een foto van een hongerig roodborstje in de tuin, in t weekend genomen, nu nog maar een herinnering ...alle sneeuw foetsie !
Puzzel, mama-inge, Frankje, Bekske, Ann, Jadi, en iedereen die nog gaat langskomen , fijne dag nog !
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen
Gerda wat erg voor je kleindochter,ik hoop dat ze er geen trauma aan over houdt.
Hier is de sneeuw nog niet helemaal weg,dus nog wat glibberen.
Prachtig is dat met de vogeltjes,hier is het roodborstje ook gek op pindakaas.
ik ga weer even verder met tikken voor mijn man.
Dochter is even met onze auto weg.
fijne dag.
Gerda wat erg voor je kleindochter,ik hoop dat ze er geen trauma aan over houdt.
Hier is de sneeuw nog niet helemaal weg,dus nog wat glibberen.
Prachtig is dat met de vogeltjes,hier is het roodborstje ook gek op pindakaas.
ik ga weer even verder met tikken voor mijn man.
Dochter is even met onze auto weg.
fijne dag.
Iedere dag een lach
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemiddag,
Mijn kleindochter heeft van8 pijn gehad maar krijgt de
tabletten niet weg, dan moet ze kotsen.
Mijn zoon vandaag het opgehaald in poedervorm met een smaakje en dat gaat goed.
De eigenaar van de hond is ook erg ontdaan hiermee,
wil op alle mogelijke manieren helpen.
Hij had die hond al jaren, zo zie je maar weer.
Vrijdag moet ze naar ZH voor controle.
Het is zo zielig als je haar ziet liggen, pluchen beer naast haar.
Mijn zoon zit er ook helemaal doorheen.
Hij is aan het beuken geweest op die hond om haar los te laten,
dat beeld raakt hij nooit meer kwijt
Mijn kleindochter heeft van8 pijn gehad maar krijgt de
tabletten niet weg, dan moet ze kotsen.
Mijn zoon vandaag het opgehaald in poedervorm met een smaakje en dat gaat goed.
De eigenaar van de hond is ook erg ontdaan hiermee,
wil op alle mogelijke manieren helpen.
Hij had die hond al jaren, zo zie je maar weer.
Vrijdag moet ze naar ZH voor controle.
Het is zo zielig als je haar ziet liggen, pluchen beer naast haar.
Mijn zoon zit er ook helemaal doorheen.
Hij is aan het beuken geweest op die hond om haar los te laten,
dat beeld raakt hij nooit meer kwijt
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Goedemiddag allemaal
Geknutseld een koekenpan bewerkt. Tennis gekeken.
Lees grootjegerda hond je kleindochter aangevallen jeetje heftig hoor.
Straks ff goed lezen. Beterschap hoor.
Groetjes en hou jullie gezond
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............