Hoekje: "De oase van rust" 2021(2)
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Vanmorgen pas om 8u uit bed en dan naar de kine, dat deed deugd
maar zo is het middag voor je het beseft.
Voor deze namiddag heb ik een afspraak op het containerpark want de papier- en kartonberg in Zwe...m was gisteren weer niet te overzien. Ja ze weten het hoor dat opa dat wel zal wegvoeren. Graag.
On-line bestellen en laten thuisbrengen
doe ik zo al heeeeeeeeel weinig maar nu helemaal niet meer denk ik.
De film van gisterenavond (filmuniversiteit) "Sorry, we missed you" heeft er mij werkelijk een dégout van gegeven. Hoe die pakjesbezorgers uitgebuit worden, echt niet meer menselijk.
Menu : mossels... als er nog zijn in de A...i straks want de blauwe bakjes van daar vind ik nog altijd de beste.
Vanmorgen pas om 8u uit bed en dan naar de kine, dat deed deugd
maar zo is het middag voor je het beseft.
Voor deze namiddag heb ik een afspraak op het containerpark want de papier- en kartonberg in Zwe...m was gisteren weer niet te overzien. Ja ze weten het hoor dat opa dat wel zal wegvoeren. Graag.
On-line bestellen en laten thuisbrengen
De film van gisterenavond (filmuniversiteit) "Sorry, we missed you" heeft er mij werkelijk een dégout van gegeven. Hoe die pakjesbezorgers uitgebuit worden, echt niet meer menselijk.
Menu : mossels... als er nog zijn in de A...i straks want de blauwe bakjes van daar vind ik nog altijd de beste.
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik vind die mossels ook de beste Rietjes, voor mij moeten het geen jumbo's zijn, ik eet veel liever de kleinere, die zijn niet zo taai, de schelpen niet zo groot, aangenamer eten!
Het bendeke van één jaar gratis mindert snel, ik zal het jammer vinden als ook dat weer eindigt op TV.
Ik ben nog aan het regelen voor zondag, voor dat eten in Buitengewoon in Koolskamp: we bezoeken vooraf cinema de Keyzer, moesten lang wachten op toelating, nu kan ik iedereen verwittigen.
Hier lijkt het klaar, ik haal nog wat geld van de Bank, gelukkig kan DAT nog in Gits!
Het bendeke van één jaar gratis mindert snel, ik zal het jammer vinden als ook dat weer eindigt op TV.
Ik ben nog aan het regelen voor zondag, voor dat eten in Buitengewoon in Koolskamp: we bezoeken vooraf cinema de Keyzer, moesten lang wachten op toelating, nu kan ik iedereen verwittigen.
Hier lijkt het klaar, ik haal nog wat geld van de Bank, gelukkig kan DAT nog in Gits!
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen, en aan jullie allemaal een gezellig, mooi en (als het even kan) zonnig weekend !
Kom hier alle dagen wel lezen, en hoop jullie dit jaar zeker eens allemaal terug te zien.
Anders niks speciaals te melden.
Groetjes, omadina

Kom hier alle dagen wel lezen, en hoop jullie dit jaar zeker eens allemaal terug te zien.
Anders niks speciaals te melden.
Groetjes, omadina

Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Weinig te melden, dagelijkse dingen met nu een dan iets waar ik mij aan optrek, telkens Staf van de bloedtransfusie komt is hij heel anders.
Meer toegankelijk maakt dat ik even vergeet hoe ernstig zijn toestand is.
Veel wind aan morgen beter, aan zee krijgen we de meeste zon, een dagje om buiten te komen. Staf gaat mee !
Hoor weinig uit Assebroek, papa van onze kindjes , wij zijn geen bellers, wil ook niet storen als er niets speciaal te melden is.
Zij staan er niet bij stil hoe belangrijk een telefoontje voor ons kan zijn.
Gunther, belt regelmatig, ook Ineke leeft met ons mee.
Bianca is diegene welke bijna dagelijks belt, ze heeft er behoefte aan en ik stel het zeer op prijs.
Mooie foto Omadina , misschien tot in het voorjaar.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
voor Yvetje proficiat

goeie morgen iedereen,
het zonneke is er , hopelijk voor de hel dag

goeie morgen iedereen,
het zonneke is er , hopelijk voor de hel dag

-
Goedemorgen

Kleinzoon Gunther
Deze knappe gast wordt vandaag 35 jaar.
Hierbij ook de jarige Ivette niet vergeten.
Ivette, van harte een gelukkige verjaardag.
Geniet van deze dag, komt nooit meer terug

Corry

Kleinzoon Gunther
Deze knappe gast wordt vandaag 35 jaar.
Hierbij ook de jarige Ivette niet vergeten.
Ivette, van harte een gelukkige verjaardag.
Geniet van deze dag, komt nooit meer terug

Corry
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
HIeperdepiep Hoera ! Een hele dikke verjaardagsknuffel voor onze pittige, fitte , bijdehandse, lieve, knappe, verstandige, geweldige.... jarige ! Doe maar verder Ivette zoals je bezig bent
zodat wij nog lang kunnen meegenieten van je schrijfsels en je belevenissen.

ook voor de kleinzoon van Corry een dike HIEPERDEPIEP
voor alle anderen, maak er een mooie da vaan de zon zal je erbij helpen.
HIeperdepiep Hoera ! Een hele dikke verjaardagsknuffel voor onze pittige, fitte , bijdehandse, lieve, knappe, verstandige, geweldige.... jarige ! Doe maar verder Ivette zoals je bezig bent

ook voor de kleinzoon van Corry een dike HIEPERDEPIEP
voor alle anderen, maak er een mooie da vaan de zon zal je erbij helpen.
Oud maar niet Out
-
een grote proficiat aan je kleinzoon Corry
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Eerst een heel gelukkige verjaardag voor jou Yvette ! Geniet van het samenzijn met je familie ! Nog heel veel gezonde actieve mooie jaren !
Ook voor de kleinzoon van Corry, mooi koppel ! Dat ze nog heel veel mooie momenten mogen beleven ! Jullie kunnen er mee vangenieten. Blij te horen dat Staf zich weer beter voelt.
Hier is het zonnig , dus moet ik dringend naar buiten... maar ik ben met één oog aan het kijken naar de finalematch van "the Australian Open" tussen Nadal en Medvedev.... Nadal al een set verloren me 2-6.... ja 't zal moeilijk worden, denk ik voor Nadal, al is hij wel mijn favoriet, ja, het leeftijdsverschil en toegegeven Medvedev is een top-speler.
Heb vanmorgen al wat werkjes verricht, bed nieuwe lakens en bedovertrek, ben altijd content dat dat gedaan is. De was is voor morgen.
Voor jullie allemaal een stralende zondag !
omadina
Eerst een heel gelukkige verjaardag voor jou Yvette ! Geniet van het samenzijn met je familie ! Nog heel veel gezonde actieve mooie jaren !
Ook voor de kleinzoon van Corry, mooi koppel ! Dat ze nog heel veel mooie momenten mogen beleven ! Jullie kunnen er mee vangenieten. Blij te horen dat Staf zich weer beter voelt.
Hier is het zonnig , dus moet ik dringend naar buiten... maar ik ben met één oog aan het kijken naar de finalematch van "the Australian Open" tussen Nadal en Medvedev.... Nadal al een set verloren me 2-6.... ja 't zal moeilijk worden, denk ik voor Nadal, al is hij wel mijn favoriet, ja, het leeftijdsverschil en toegegeven Medvedev is een top-speler.
Heb vanmorgen al wat werkjes verricht, bed nieuwe lakens en bedovertrek, ben altijd content dat dat gedaan is. De was is voor morgen.
Voor jullie allemaal een stralende zondag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
-

Juist getrokken, bijna 8 kg minder, het blijft er maar afgaan.
Niemand moet er jaloers op zijn, geen gezonde mannier om af te vallen.
Bedankt voor de verjaardagwensen.
Wij gaan naar Wenduine een hapje eten en het zeetje zien.
Corry
-
Goedemorgen
Snotterend, niezend zo is mijn dag begonnen.
De storm welke de naam Corrie kreeg raast over ons heen.
Gelukkig komt zij vanuit zee, minder inpak op ons huisje.
Gisteren een bijna zomerse dag met veel volk aan zee, wij zijn in Wielingen iets gaan eten, hebben bijna drie kwart uur moeten wachten zo druk.
Kleinzoon Jürgen gaat trouwen, hoop dat ze het volhouden.
Geeft de indruk dat hij gelukkig is .
2 maart is het zover.
Voor de rest niet veel te melden
Fijne dag met de wind van voor , al zal dit moeilijk worden
Corry
Snotterend, niezend zo is mijn dag begonnen.
De storm welke de naam Corrie kreeg raast over ons heen.
Gelukkig komt zij vanuit zee, minder inpak op ons huisje.
Gisteren een bijna zomerse dag met veel volk aan zee, wij zijn in Wielingen iets gaan eten, hebben bijna drie kwart uur moeten wachten zo druk.
Kleinzoon Jürgen gaat trouwen, hoop dat ze het volhouden.
Geeft de indruk dat hij gelukkig is .
2 maart is het zover.
Voor de rest niet veel te melden
Fijne dag met de wind van voor , al zal dit moeilijk worden
Corry
-
goeie morgen iedereen

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Bedankt allemaal voor uw verjaardagwensen, ik hoop dat ik gezond mag blijven zodat er nog vele kunnen volgen!
Het was heel lekker eten in Buitengewoon in Koolskamp, in een grote living in een villa, heel verzorgd en ook de prijs viel mee. Voor herhaling vatbaar!
Wel jammer dat we aan 2 tafels van 6 moesten zitten door de Corona want zo moest Sander bij de "oudjes" zitten maar het smaakte hem evengoed.
Ivette