In de Vier Seizoenen reeks 26 Lente 2022
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Voor clive die vroeg hoe het met mij is,
Ik voel me vandaag beter...
Mijn zoon wou niet dat ik door het slechte weer
naar de apotheek ging en hij is gisteren voor
mij iets gaan halen bij de apotheek en een Covid-test
die was na gebruik gelukkig negatief
ik had verder ook geen symptomen, smaak en zo
was goed en geen koorts...
en met de zuigpillen voor de keel is het nu beter
Ik hou me nog wat rustig en warm...
en zoals ze zeggen hé.... onkruid vergaat niet
ik ben er rap bij geweest dat scheelt ook
Dank voor de belangstelling hier gaat het bijna
terug normaal, de dagelijkse ouderdomskwalen
die ben ik al gewoon hé
M-M 't is me wat met Suus, veel sterkte en beterschap!
Groetjes aan allen en tot.....................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
En toen deed ze haar ogen open en zag dat het negen uur was!
Heel goed geslapen!
Spinazie gereed maken,
vuilbakken voor morgen klaar zetten,
eindelijk de broek omzomen die daar al, maanden, ligt te wachten,
verder wassen,
administratie afwerken en dossiers ordenen,
lichtstraat langs binnen poetsen en de garagedeur langs buiten...
Dat is weer eens een ambitieus programma waar niet veel van terecht zal komen vrees ik.
Raar maar waar het lijkt hier uit te klaren!
Prettige dag iedereen!
Heel goed geslapen!
Spinazie gereed maken,
vuilbakken voor morgen klaar zetten,
eindelijk de broek omzomen die daar al, maanden, ligt te wachten,
verder wassen,
administratie afwerken en dossiers ordenen,
lichtstraat langs binnen poetsen en de garagedeur langs buiten...
Dat is weer eens een ambitieus programma waar niet veel van terecht zal komen vrees ik.
Raar maar waar het lijkt hier uit te klaren!
Prettige dag iedereen!
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Wat vliegt de tijd, soms denk ik nog dat het maart is
Buiten regen, is goed voor de plantjes ,die begonnen dorst te lijden.
Heb zaterdag een citroenboompje gekocht. Mijn vorige boompje is kapot gegaan van de schildluis. En ik miste die bio citroenen. Van de verkoper goeie tips gekregen . Volgens hem mag dat boompje in de winter buiten blijven staan tot -5°C. Dat ga ik nu niet doen, misschien tot net onder het vriespunt .Die kunnen meer koude verdragen , dan je denkt.
MM: een goed idee dat Suus een tijdje bij jullie kan verblijven. Eens op een andere locatie en andere mensen zien , zal haar goed doen.
Nu is het hier serieus aan het regenen.
Dames, tot morgen allemaal.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond, seizoentjes,
Hier niet veel regen vandaag wel veel bewolking. Gisteren bijna gans de dag regen, en ze gingen juist de ramen langs de buitenkant kuisen. De firma heeft niet veel moeten doen, enkel onthaal binnen en de buitendeur. Wanneer ze terugkomen weet ik niet.
Vandaag goed nieuws gehad van vastgoedmakelaar, ons huis dat maar een week te koop stond, is verkocht, en dat aan de vraagprijs. Het zouden turken zijn, de kopers. Er woont al een marokaan en een familie chinezen in onze buurt, maar allemaal brave mensen.
Straks noemen ze onze staat nog de 'wereldstraat' .....
Deze week zal hier nog druk worden, maar dat zijn we al wat gewoon.
Nu nog wat tv kijken.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Hier niet veel regen vandaag wel veel bewolking. Gisteren bijna gans de dag regen, en ze gingen juist de ramen langs de buitenkant kuisen. De firma heeft niet veel moeten doen, enkel onthaal binnen en de buitendeur. Wanneer ze terugkomen weet ik niet.
Vandaag goed nieuws gehad van vastgoedmakelaar, ons huis dat maar een week te koop stond, is verkocht, en dat aan de vraagprijs. Het zouden turken zijn, de kopers. Er woont al een marokaan en een familie chinezen in onze buurt, maar allemaal brave mensen.
Straks noemen ze onze staat nog de 'wereldstraat' .....
Deze week zal hier nog druk worden, maar dat zijn we al wat gewoon.
Nu nog wat tv kijken.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Matice is een powernapke aan het doen, gisteren zijn we laat gaan slapen en hij dus ook, maar nu is hij nog moe. Eergisteren is hij getrimd, hij ruikt naar eucalyptus en hij ziet er nimmer uit als een beatle ,want zijn pluche was echt wel lang geworden. Heb zijn oren carré laten knippen, daar staat hij goed mee. Het is sinds een tweetal maanden trouwens een andere trimster. C. heeft besloten truck chauffeuse te worden en heeft haar aangepaste bestelwagen overgegeven aan C 2. Die hebben we nu al 3X gehad en enkel de eerste keer vonden we het iets minder goed gedaan. Maar de tweede keer en eergisteren dan was alles mooi in orde. Niet te kort en niet te lang. Heb al terug 3 afspraken gemaakt. C2 is trouwens wat goedkoper. Ze vond zelf dat wat C. vroeg buiten proportie en dat was de laatste maanden ook zo. Het moet om de 8 weken gebeuren en dat was telkens een flinke hap uit het budget. Maar nu valt het mee. Matice is tijdens de trimbeurt een modelhond, enkel het föhnen van zijn hoofd heeft hij niet graag.
Hebben hem dan eergisteren zijn nieuwe teken/vlooien halsband aangedaan en een fris gewassen en gestreken sjaal, een rode met witte bolletjes. Daar staat hij zo leuk mee. En ze doet ook zijn nageltjes.
Ben dus heel tevreden met haar.
Vandaag boven poetsen en nieuwe dekbedhoezen leggen. En nog een strijk doen van de dekbedden dan, maar ook nog van een vol droogrek was die gisteren niet droog was. Maar eerst boven alles doen.
Zo, een heel betoog, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs en een dikke en warme knuffel aan elk van jullie.
-

Goede morgen alle seizoenmaatjes,
Een grijze dag, maar voorlopig nog geen regen
We zien wel wat we krijgen....
Ik wens beterschap aan wie het kan gebruiken
en goede hoop.... ik duim en brand een kaars
baat het niet? het schaadt ook niet hé
M-J daar heb je geluk gehad dat je zo vlug jullie huis
verkocht hebt... da's al een zorg minder, en wie het koopt
is geen probleem zolang je de gevraagde prijs ervoor krijgt
een beetje geluk mag wel na alle miserie vind ik...
Een knuffeltje voor jullie allen en tot later...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
MJ: wat leuk dat jullie huis zo snel verkocht is geraakt. het zijn dus Turkse mensen en er woont een marokaan in de buurt, oei, je weet toch dat die elkaar niet kunnen zien of rieken?
Clive: best dat ik het nu weet dat Matice bandana's draagt. ik weet via een dame een site van die sjaaltjes maar momenteel is Charlie de kat model. ze hebben er ook ouderwets gecrochteerde. dat gaat wel eens te ver vind ik als in Charlie in zo'n ding op foto zie staan. en ik weet Matice zijn halsomtrek niet.
Oma C, ik heb dat al een paar keer voor gehad dat ik hoofd en keelpijn had en 's anderdaags was dat weg. ik heb wel na de boosterprik last gehad van een lichte verhoging, ook hoofd en keelpijn.
Gisteren wist Suus me te vertellen dat Jolie uit Zeeland hoteldebotel is dat ze me eindelijk gaat zien 'in the flesh'. ze heeft al zo veel verhalen gehoord en is supernieuwsgierig. ook met Buufje gesproken die gaat verhuizen morgen en die keek me via de camera met open mond en tranen in haar ogen aan en zei: wat ben jij een mooie vrouw. Ik zat hier gewoon in mijn zetel gelijmd van zoveel lof. Wat zien zij dat de anderen niet zien?
Hans zei het me, Suus zei het me, maar mijn moeder heeft het nooit gezegd en ook de schoonfamilie bekijkt me als een aanhangsel.
Dus van zodra Suus haar voet genezen is, brengt haar zus haar naar zeeland, blijft ze daar een nachtje en dan gaan wij haar "ontvoeren" naar België.
Ze betaalt haar deel want ten slotte is ze hier op vakantie. Ze zei dat ze helemaal geen intentie heeft om te profiteren. Ik ken een vrouwtje uit Brugge die daar anders over nadenkt.
Suus had ook geen weet dat als ze uit gehoorsafstand was Jo mompelde: daar zijn die belgen weer. de microfoon bleef aanstaan alleen zag ik de sofa, maar zij zat dus ver van de camera, maar niet ver genoeg om door de microfoon opgepikt te worden. Gisteren kwam Astor, ons pete en metekind de hele tijd voor de camera lopen. De katten zijn zeer rustig geworden. voor hen moet dat ook een hele opluchting zijn nu die negativiteit uit het huis is. Buufje is heel gelovig en begon God te danken dat hij mij op Suus d'r pad had gebracht.
nu over op iets anders: wij eten vandaag kippeburgers en hebben huisarrest voor volwassenen. ze brengen normaal Gimly zijn eten, batterijen, kaarsen en nog andere dingen.
Overmorgen eten we garnaalkroketten al dan niet vooraf gegaan door calemares. zaterdag Pizza en voor zondag moeten we nog nadenken. ventje moet nog shana haar kaartje brengen tot aan haar brievenbus. Morgen eten we gelijk normaal frituursnacks. ventje moest gisteren nog naar peter voor kerstomaatjes maar die was dicht. het was dan 4 uur in de middag. dat was raar vond ventje. Als peter naar de veilig moet is dat de woensdag.
Het huisarrest is voorbij. 4 dozen zijn hier geleverd. goed, want anders zou Gimly op zijn kinnebakje kunnen kloppen. morgen kan ventje dan kijken of er toch kateten is en aanvullen. Castle seizoen 6 is er ook. we moeten er nog twee kopen en we hebben het hele seizoen en dan is het bingewatchen. nu is het ( weeral) de beurt aan CSI. Normaal zijn we bezig met under the dome. maar nu we weten dat Julia de monarch is en niet Barbie die voor de militairen werkt. dat heeft die corrupte Jim ontdekt. voor wie graag leest, het boek is van Stephen King met dezelfde naam. die heb ik liggen. daar zijn maar twee delen van maar er zijn 3 dvd's.
we hebben ook 6 nieuwe zetelkussentjes gekocht maar die zijn een beetje dun. volgende maand de hoezen met katten op. die komen van een andere firma dan van het blauwe mannetje.
Ik ben gisteren naar de boerderij geweest maar was te vroeg en daarna is het uit mijn gedacht gegaan omdat ik met andere dingen bezig was. Ventje heeft gisteren een pistache-ijsje gegeten. ik had geen zin. maar nu is het wel tijd om naar de boerderij te gaan nu we geen huisarrest meer hebben.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel!
MJ: wat leuk dat jullie huis zo snel verkocht is geraakt. het zijn dus Turkse mensen en er woont een marokaan in de buurt, oei, je weet toch dat die elkaar niet kunnen zien of rieken?
Clive: best dat ik het nu weet dat Matice bandana's draagt. ik weet via een dame een site van die sjaaltjes maar momenteel is Charlie de kat model. ze hebben er ook ouderwets gecrochteerde. dat gaat wel eens te ver vind ik als in Charlie in zo'n ding op foto zie staan. en ik weet Matice zijn halsomtrek niet.
Oma C, ik heb dat al een paar keer voor gehad dat ik hoofd en keelpijn had en 's anderdaags was dat weg. ik heb wel na de boosterprik last gehad van een lichte verhoging, ook hoofd en keelpijn.
Gisteren wist Suus me te vertellen dat Jolie uit Zeeland hoteldebotel is dat ze me eindelijk gaat zien 'in the flesh'. ze heeft al zo veel verhalen gehoord en is supernieuwsgierig. ook met Buufje gesproken die gaat verhuizen morgen en die keek me via de camera met open mond en tranen in haar ogen aan en zei: wat ben jij een mooie vrouw. Ik zat hier gewoon in mijn zetel gelijmd van zoveel lof. Wat zien zij dat de anderen niet zien?
Hans zei het me, Suus zei het me, maar mijn moeder heeft het nooit gezegd en ook de schoonfamilie bekijkt me als een aanhangsel.
Dus van zodra Suus haar voet genezen is, brengt haar zus haar naar zeeland, blijft ze daar een nachtje en dan gaan wij haar "ontvoeren" naar België.
Ze betaalt haar deel want ten slotte is ze hier op vakantie. Ze zei dat ze helemaal geen intentie heeft om te profiteren. Ik ken een vrouwtje uit Brugge die daar anders over nadenkt.
Suus had ook geen weet dat als ze uit gehoorsafstand was Jo mompelde: daar zijn die belgen weer. de microfoon bleef aanstaan alleen zag ik de sofa, maar zij zat dus ver van de camera, maar niet ver genoeg om door de microfoon opgepikt te worden. Gisteren kwam Astor, ons pete en metekind de hele tijd voor de camera lopen. De katten zijn zeer rustig geworden. voor hen moet dat ook een hele opluchting zijn nu die negativiteit uit het huis is. Buufje is heel gelovig en begon God te danken dat hij mij op Suus d'r pad had gebracht.
nu over op iets anders: wij eten vandaag kippeburgers en hebben huisarrest voor volwassenen. ze brengen normaal Gimly zijn eten, batterijen, kaarsen en nog andere dingen.
Overmorgen eten we garnaalkroketten al dan niet vooraf gegaan door calemares. zaterdag Pizza en voor zondag moeten we nog nadenken. ventje moet nog shana haar kaartje brengen tot aan haar brievenbus. Morgen eten we gelijk normaal frituursnacks. ventje moest gisteren nog naar peter voor kerstomaatjes maar die was dicht. het was dan 4 uur in de middag. dat was raar vond ventje. Als peter naar de veilig moet is dat de woensdag.
Het huisarrest is voorbij. 4 dozen zijn hier geleverd. goed, want anders zou Gimly op zijn kinnebakje kunnen kloppen. morgen kan ventje dan kijken of er toch kateten is en aanvullen. Castle seizoen 6 is er ook. we moeten er nog twee kopen en we hebben het hele seizoen en dan is het bingewatchen. nu is het ( weeral) de beurt aan CSI. Normaal zijn we bezig met under the dome. maar nu we weten dat Julia de monarch is en niet Barbie die voor de militairen werkt. dat heeft die corrupte Jim ontdekt. voor wie graag leest, het boek is van Stephen King met dezelfde naam. die heb ik liggen. daar zijn maar twee delen van maar er zijn 3 dvd's.
we hebben ook 6 nieuwe zetelkussentjes gekocht maar die zijn een beetje dun. volgende maand de hoezen met katten op. die komen van een andere firma dan van het blauwe mannetje.
Ik ben gisteren naar de boerderij geweest maar was te vroeg en daarna is het uit mijn gedacht gegaan omdat ik met andere dingen bezig was. Ventje heeft gisteren een pistache-ijsje gegeten. ik had geen zin. maar nu is het wel tijd om naar de boerderij te gaan nu we geen huisarrest meer hebben.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede voormiddag!
Toch maar de lakens aan de draad gehangen.
Ik hou het in het oog gelijk vroeger toen ik nog geen buienradar had.
Het waait serieus en dan kan het vlug drogen.
Vandaag proberen de ruiten te doen van de lichtstraat in de keuken.
Morgen komen ze de zonnewering aanbrengen.
Dat is ook een werk van lange adem worden.
Meer dan een jaar geleden besteld.
Hopelijk valt het mee.
Proficiat met de verkoop van jullie huis, MJ!
Weeral een zorg minder.
Fijn dat jullie daar zo graag zijn in de flat.
Ik heb ontdekt dat de bushalte niet ver van mijn deur is.
Dus als het beter weer wordt!
Matice zal er uitzien als een plaatje zo pas getrimd en met zijn bandana.
Oma-C iemand van de libelle site van vroeger heeft bij het ruimen van het huis van een familielid zo een wringer gevonden uit de jaren stilletjes. Ze vroegen zich af wat dat ding was.
Dus vandaag die ruiten en de broek omstikken.
Alles ligt klaar gespeld het is zaak de machine te installeren.
Op tijd doen zodat er genoeg licht is, want donkerblauw en zwart wordt moeilijk.
Ook hier huisarrest voor volwassenen.
Het pakketje is van het bolletje...
Was voor gisteren voorzien, maar dat zag ik al niet gebeuren.
Er was op tijd verwittigd, dus geen probleem.
Ik ben een geduldig mens.
Als alles op stel en sprong moet gebeuren, dan moe tik maar zelf naar de winkel gaan.
Behalve dat het gekochte meer dan eens niet aangevuld is in de rekken.
Online steeds verkrijgbaar en goedkoper.
Ik zal als de besteller geweest is toch mijn moed moeten bijeenrapen en boodschappen doen.
Het is niet warm buiten.
Geniet van de dag en wat hij brengt.
Toch maar de lakens aan de draad gehangen.
Ik hou het in het oog gelijk vroeger toen ik nog geen buienradar had.
Het waait serieus en dan kan het vlug drogen.
Vandaag proberen de ruiten te doen van de lichtstraat in de keuken.
Morgen komen ze de zonnewering aanbrengen.
Dat is ook een werk van lange adem worden.
Meer dan een jaar geleden besteld.
Hopelijk valt het mee.
Proficiat met de verkoop van jullie huis, MJ!
Weeral een zorg minder.
Fijn dat jullie daar zo graag zijn in de flat.
Ik heb ontdekt dat de bushalte niet ver van mijn deur is.
Dus als het beter weer wordt!
Matice zal er uitzien als een plaatje zo pas getrimd en met zijn bandana.
Oma-C iemand van de libelle site van vroeger heeft bij het ruimen van het huis van een familielid zo een wringer gevonden uit de jaren stilletjes. Ze vroegen zich af wat dat ding was.
Dus vandaag die ruiten en de broek omstikken.
Alles ligt klaar gespeld het is zaak de machine te installeren.
Op tijd doen zodat er genoeg licht is, want donkerblauw en zwart wordt moeilijk.
Ook hier huisarrest voor volwassenen.
Het pakketje is van het bolletje...
Was voor gisteren voorzien, maar dat zag ik al niet gebeuren.
Er was op tijd verwittigd, dus geen probleem.
Ik ben een geduldig mens.
Als alles op stel en sprong moet gebeuren, dan moe tik maar zelf naar de winkel gaan.
Behalve dat het gekochte meer dan eens niet aangevuld is in de rekken.
Online steeds verkrijgbaar en goedkoper.
Ik zal als de besteller geweest is toch mijn moed moeten bijeenrapen en boodschappen doen.
Het is niet warm buiten.
Geniet van de dag en wat hij brengt.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
MJ: proficiat met de verkoop van jullie huis. Weeral iets dat achter de rug is.
Clive: Matice is al op z'n paasbest
De vijver ligt bezaaid met witte bloemblaadjes van het krentenboompje. Manlief heeft er zoveel mogelijk uitgeschept. Soms lijkt het alsof het sneeuwt, als de bloemblaadjes wegvliegen.
Zoon en gezinnetje zijn op vakantie, heb daarnet bericht gehad dat ze veilig zijn aangekomen .Je bent daar toch mee bezig hé.
Ik zal nu de komende dagen enkele keren naar ginder rijden , om de kippen eten te geven .We weten weeral wat te doen
Dames, tot morgen allemaal.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik was echt in de veronderstelling dat het lente was, maar blijkbaar is het nog herfst. Het is echt guur buiten. Maar volgende week zou het eindelijk wat warmer en droger worden.
Gisteren buiten de strijk boven alles gedaan gekregen. Vandaag is het eerste verdiep aan de beurt en dan nog de strijk van gisteren en het GV voorbereiden voor morgen, zodat ik daar dan enkel alles moet dweilen.
Manlief is naar BXL werken, dus kan ik in alle rust poetsen en moet ik mij niet haasten.
Als ik wil ga wandelen met Matice, moet het toch iets droger worden en moet hij zijn regenjas aan, als het te erg regent, stel ik de wandeling uit, want het waait dan ook nog eens behoorlijk en daar is onze held bang van, luistert dan ook slecht, dus oefeningen met hem doen is nutteloos met deze wind.
IK ga niet alle namen noemen , maar wens iedereen een rustige donderdag. Maak het binnen gezellig en kijk niet teveel naar buiten. Liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal.
-

Goede morgen alle seizoentjes
regen voor de verandering en veel wind
die huilt om de bouw, vervelend geluid
Volgende week zou er weer een beetje lente komen
laat ons hopen dan kunnen we weer buiten...
Groetjes allemaal en sterkte wie het nodig heeft...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ook ik was in de veronderstelling dat we in de lente waren.Het regent hier pijpestelen!
Ventje is op grote boodschap naar de carrf. het zijn vooral the usual suspects die hij meebrengt en nu we punten krijgen op haarverzorging gaat hij op zoek naar mijn haarkleurverf. Hopelijk vind hij die. vroeger gebruikte ik een ander merk maar na de recenties te lezen overgestapt op wat ik nu gebruik.
kwam een pakje laat in de middag toe en buurman v was in de veronderstelling dat ik niets meer voor hen wilde aanvaarden. ik vroeg hem hoe lang hij me nu al kende. ik zei hem dat buurman het liet komen en zelfs zijn buurman Eric en voor dat pakje meer, zeg. ik ben toch thuis en dan zie ik nog iemand. hij zei dan dat ik er ene tegoed had van hem. jaja.
we zullen wel zien.
straks de afwas van de kippehamburgers. de reden waarom Peter zo vroeg gesloten was, was omdat hij al drie uur geen volk had gezien. de ene helft is op reis en de andere helft komt de deur niet uit omdat het slecht weer is. en hadden ze enkel brood nodig dan was D&D nog open. Rita sluit al om 14 u. Morgen is haar sluitingsdag. dat is wel een beetje ambetant gekozen vind ik. en er mogen nog steeds maar 3 personen haar winkel in. Ze heeft wel een rek voor bestellingen en dan mag je voorkruipen. dat staat aan de ingang. En in de vitrine opzij, staan de paasartikelen. ik kreeg vroeger een groot ei in witte chocolade met allemaal kleine witte eitjes met pistachesmaak. Die eitjes met pistachesmaak vind je niet veel meer. toch zeker niet bij een zeer bekend merk van chocolade-eitjes. ( paarse zakjes als tip)
Omdat vandaag de beenhouwer zijn sluitingsdag heeft, eten we vanmiddag een hammetje met preisoep. en dan frituursnacks. Er zit dan genoeg tijd tussen om niet overpoeft te geraken. ik moest gisteren degistil nemen om die hamburgers te verteren. zal waarschijnlijk wel aan het broodje gelegen hebben want als ik brood eet, heb ik een zwaar gevoel in mijn maag. Misschien als ik einde maand terug naar de dokter mag dat eens laten testen.
ventje keek gisterenavond naar een natuurdocumentaire met een van de attenbouroughs. ik viel gelijk in slaap en begon te snurken. die heeft echt zo'n monotone stem. en ook ventje werd er moe van wat resulteerde dat die al om 4 uur opgestaan is. normaal bekijkt hij dvd tot 23 u.
ik heb ontdekt dat een gsm of tablet opladen op deze pc niet kan. die gaat in slaapmodus. dus dan maar the Sims 4 gespeeld waar ik de vooruitgang tussen mijn twee Sims kwijt was! in het vervolg saven als ik vooruitgang tussen die Sims boek. ik moet van de oude pc nog mijn twee verhalen halen en op een usb stick zetten. de andere zit in tuutje voor als ik mee ben naar ergens dat ik mijn muziek kan spelen.
Ventje is al terug. geen haarkleur met dat nummer gevonden. moeten dan toch naar het kruidende vat. heb toch warmtesprays nodig en die zijn 0.60 cent opgeslagen. de actimel zelfs 0.40 in de carref. ventje was daarvoor boos.
gisteren moest er ook een boek bij de zending zitten maar die komt een week later toe. ook mijn ring heeft vertraging. en nog steeds geen handgebreide handschoentjes ontvangen. ik zal dan volgende maand wel die andere druk/warmte hanschoenen kopen die ik gevonden heb.
het is hier precies aan het uitklaren. Gimly is een zakje met valeriaan aan het molesteren. vreemd genoeg is die niet aan catnip. ik moet nog een flesje valeriaan van dr vogeltje kopen. Gisteren liep die al miauwend naar boven. tot helemaal aan de zolder. hij had zijn zotte5 minuten. en nu moet zijn vel goed liggen om een dutje te doen.
Fijne dag seizoentjes keep Safe en knuffel.
Ook ik was in de veronderstelling dat we in de lente waren.Het regent hier pijpestelen!
Ventje is op grote boodschap naar de carrf. het zijn vooral the usual suspects die hij meebrengt en nu we punten krijgen op haarverzorging gaat hij op zoek naar mijn haarkleurverf. Hopelijk vind hij die. vroeger gebruikte ik een ander merk maar na de recenties te lezen overgestapt op wat ik nu gebruik.
kwam een pakje laat in de middag toe en buurman v was in de veronderstelling dat ik niets meer voor hen wilde aanvaarden. ik vroeg hem hoe lang hij me nu al kende. ik zei hem dat buurman het liet komen en zelfs zijn buurman Eric en voor dat pakje meer, zeg. ik ben toch thuis en dan zie ik nog iemand. hij zei dan dat ik er ene tegoed had van hem. jaja.
we zullen wel zien.
straks de afwas van de kippehamburgers. de reden waarom Peter zo vroeg gesloten was, was omdat hij al drie uur geen volk had gezien. de ene helft is op reis en de andere helft komt de deur niet uit omdat het slecht weer is. en hadden ze enkel brood nodig dan was D&D nog open. Rita sluit al om 14 u. Morgen is haar sluitingsdag. dat is wel een beetje ambetant gekozen vind ik. en er mogen nog steeds maar 3 personen haar winkel in. Ze heeft wel een rek voor bestellingen en dan mag je voorkruipen. dat staat aan de ingang. En in de vitrine opzij, staan de paasartikelen. ik kreeg vroeger een groot ei in witte chocolade met allemaal kleine witte eitjes met pistachesmaak. Die eitjes met pistachesmaak vind je niet veel meer. toch zeker niet bij een zeer bekend merk van chocolade-eitjes. ( paarse zakjes als tip)
Omdat vandaag de beenhouwer zijn sluitingsdag heeft, eten we vanmiddag een hammetje met preisoep. en dan frituursnacks. Er zit dan genoeg tijd tussen om niet overpoeft te geraken. ik moest gisteren degistil nemen om die hamburgers te verteren. zal waarschijnlijk wel aan het broodje gelegen hebben want als ik brood eet, heb ik een zwaar gevoel in mijn maag. Misschien als ik einde maand terug naar de dokter mag dat eens laten testen.
ventje keek gisterenavond naar een natuurdocumentaire met een van de attenbouroughs. ik viel gelijk in slaap en begon te snurken. die heeft echt zo'n monotone stem. en ook ventje werd er moe van wat resulteerde dat die al om 4 uur opgestaan is. normaal bekijkt hij dvd tot 23 u.
ik heb ontdekt dat een gsm of tablet opladen op deze pc niet kan. die gaat in slaapmodus. dus dan maar the Sims 4 gespeeld waar ik de vooruitgang tussen mijn twee Sims kwijt was! in het vervolg saven als ik vooruitgang tussen die Sims boek. ik moet van de oude pc nog mijn twee verhalen halen en op een usb stick zetten. de andere zit in tuutje voor als ik mee ben naar ergens dat ik mijn muziek kan spelen.
Ventje is al terug. geen haarkleur met dat nummer gevonden. moeten dan toch naar het kruidende vat. heb toch warmtesprays nodig en die zijn 0.60 cent opgeslagen. de actimel zelfs 0.40 in de carref. ventje was daarvoor boos.
gisteren moest er ook een boek bij de zending zitten maar die komt een week later toe. ook mijn ring heeft vertraging. en nog steeds geen handgebreide handschoentjes ontvangen. ik zal dan volgende maand wel die andere druk/warmte hanschoenen kopen die ik gevonden heb.
het is hier precies aan het uitklaren. Gimly is een zakje met valeriaan aan het molesteren. vreemd genoeg is die niet aan catnip. ik moet nog een flesje valeriaan van dr vogeltje kopen. Gisteren liep die al miauwend naar boven. tot helemaal aan de zolder. hij had zijn zotte5 minuten. en nu moet zijn vel goed liggen om een dutje te doen.
Fijne dag seizoentjes keep Safe en knuffel.
Cats Rule!