In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Voor jullie allemaal, een zonnige dag.
Zonnebloemetje, zorg maar goed voor jezelf, ja het is toch direct opletten hé, als je nu keelpijn of een verkoudheid krijgt. Maar met goede medicatie en voorzichtig zijn, zal je hopelijk vlug herstellen.
Dank om je medeleven ivm met mijn dochter die nu op "intensieve" werkt. Ze is operatie-verpleegkundige en nu dus in de eerste -lijnszorg .
Lenk, ja ik zal e-reader moeten installeren, als ik zonder boeken val, dank omme te willen helpen. mooi verhaal over Lenka en de poes.
Hou jullie allemaal goed, Bekske, Miesje, Ghyra, Marietteke, Bert, iedereen van ons gezellige hoekje !
omadina
Voor jullie allemaal, een zonnige dag.
Zonnebloemetje, zorg maar goed voor jezelf, ja het is toch direct opletten hé, als je nu keelpijn of een verkoudheid krijgt. Maar met goede medicatie en voorzichtig zijn, zal je hopelijk vlug herstellen.
Dank om je medeleven ivm met mijn dochter die nu op "intensieve" werkt. Ze is operatie-verpleegkundige en nu dus in de eerste -lijnszorg .
Lenk, ja ik zal e-reader moeten installeren, als ik zonder boeken val, dank omme te willen helpen. mooi verhaal over Lenka en de poes.
Hou jullie allemaal goed, Bekske, Miesje, Ghyra, Marietteke, Bert, iedereen van ons gezellige hoekje !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, het is jammer genoeg in een rapke..
Ik kom even op adem bij jullie
Vandaag pakketjes dag in het rusthuis..
Ik heb daar altijd veel werk aan, omdat ik ook altijd iets doe voor eenzame bewoners die niemand horen of zien..
Ik ben net klaar en was begonnen om 7.30 u...
De wasmachine draait ook nog een donkere was
En ik zou nog graag wat stoffen en de badkamer kuizen..
Daar poetske niet komt doe ik het nu zelf in etappen wel te verstaan
Verder weet ik niks meer te zeggen
En nu terug de duracell batterij insteken
Fijne dag allen
toedeloe
menu: air fryer dikke friet met paardenoog, of spiegelei of hoe jullie dat ook noemen, met kleine tomaatjes..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen iedereen
we hebben al onze koffie gedronken met een chocolaatje er bij en dat smaakt altijd in de voormiddag vind ik
vannacht heb ik beter geslapen dan vorige nacht , maar mijn hoofd voelt maar mottig aan door die kop valling dus daar juist een sinutab genomen en bij mij helpt dat altijd goed
jadi ik moet mijn kuiswerkjes ook in verschillende keren doen want met al mijn mankementen gaat het niet anders , en laat de frietjes jullie maar smaken en zijn die frietjes uit de airfryer even lekker als andere frietjes ????????????
omadina ik blijf zoveel mogelijk binnen hoor met die keelontsteking en die kopvalling en ondanks dat het de laatste tijd mooi weer is hebben we nog tijd genoeg voor de buitenwerkjes want we zijn nog maar Maart en in April zullen we dan wel wat buitenwerkjes doen die nodig zijn
Bekske ook voor jou een knusse donderdag verder
Lenk oeps jou dochter in quarantaine , hopelijk is ze rap weer beter , en geniet maar van je tuin nu het mooi weer is
allé ik ben er mee weg sè
nog een beetje kuiswerk doen boven
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder
daaaaag

we hebben al onze koffie gedronken met een chocolaatje er bij en dat smaakt altijd in de voormiddag vind ik
vannacht heb ik beter geslapen dan vorige nacht , maar mijn hoofd voelt maar mottig aan door die kop valling dus daar juist een sinutab genomen en bij mij helpt dat altijd goed
jadi ik moet mijn kuiswerkjes ook in verschillende keren doen want met al mijn mankementen gaat het niet anders , en laat de frietjes jullie maar smaken en zijn die frietjes uit de airfryer even lekker als andere frietjes ????????????
omadina ik blijf zoveel mogelijk binnen hoor met die keelontsteking en die kopvalling en ondanks dat het de laatste tijd mooi weer is hebben we nog tijd genoeg voor de buitenwerkjes want we zijn nog maar Maart en in April zullen we dan wel wat buitenwerkjes doen die nodig zijn
Bekske ook voor jou een knusse donderdag verder
Lenk oeps jou dochter in quarantaine , hopelijk is ze rap weer beter , en geniet maar van je tuin nu het mooi weer is
nog een beetje kuiswerk doen boven
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
De eerste keer moest ik wennen. Ik neem al fijne friet speciaal voor de air fryer..Maar verleden hadden ze geen meer dus nam ik dikke mee voor oven/air fryer..zonnebloemetje schreef: ↑26 mar 2020, 11:27
En ik moet zeggen dat we hier de fijne frietjes de beste vinden..
Maar die dikke moeten ook uit hé..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
voor iedereen straks SMAKELIJK
en geniet nog van het zonnetje
tot later

en geniet nog van het zonnetje
tot later

halloooo een goeie namiddag allemaal
we hebben al onze koffie gedronken sè en dat heeft weer eens gesmaakt
en ik ga zo dadelijk een lekker koekebroodje bakken om morgenochtend vers van te eten
en wat ik verder nog zal doen dat weet ik nog niet want bij mij is dat soms een ingeving van het moment wat ik doe
en het zonnetje is er ook nog altijd maar hier is er een redelijk frisse wind
daaaag

we hebben al onze koffie gedronken sè en dat heeft weer eens gesmaakt
en ik ga zo dadelijk een lekker koekebroodje bakken om morgenochtend vers van te eten
en wat ik verder nog zal doen dat weet ik nog niet want bij mij is dat soms een ingeving van het moment wat ik doe
en het zonnetje is er ook nog altijd maar hier is er een redelijk frisse wind
daaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag
Bekske bedankt voor de fotootjes in zo'n mooie kader te zetten ,
vind ik zo lief van je ,
bloemeke hopelijk helpt uwe antibiotica vlug ,
zodat je snel weer beter bent ,
jadi , ik heb ook een airfreyer ,
de fritjes zijn wel veel droger , dan als je ze in fritpot bakt he ,
maar ook wel lekker , kan je natuurlijk niet vergelijken ,
met zo'ne goeie vettige frit van 't frituur ,
maar wel een stuk gezonder hé
Lenk ik hoop dat je dochter snel weer beter is ,
en tof als je nu een tuin hebt ,
in 't zonneke en uit de wind , moet zalig zijn ,
omadina , veel respect voor je dochter ,
en kleindochter , die verdienen echt allemaal een standbeeld hoor ,
sita ghyra miesje Bert
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
oeps marietteke zo lenig over mij gesprongen , das zeker van op jou matje te zitten of is het liggen ??? want van yoga daar weet ik niks van af
en ik voel me nogal mottig in mijn hoofd door die kopvalling maar dan doe ik deze week eens alleen dat waar ik goesting voor heb
en hopelijk heeft jou zoon een gezellige verjaardag gehad samen met zijn vrouwtje en kleine Sookie , want nu kan dat niet anders hé
allé ik ga me nog wat bezig houden en met mijn stofzuiger eens rondgaan sè
daaaaag

en ik voel me nogal mottig in mijn hoofd door die kopvalling maar dan doe ik deze week eens alleen dat waar ik goesting voor heb
en hopelijk heeft jou zoon een gezellige verjaardag gehad samen met zijn vrouwtje en kleine Sookie , want nu kan dat niet anders hé
allé ik ga me nog wat bezig houden en met mijn stofzuiger eens rondgaan sè
daaaaag

halloooo een goeie avond iedereen
het is bijna donker en ons Treesje zat al een uurtje geleden in haar doos om te slapen toen mijn ventje het kippenhok ging afsluiten , ja ze is altijd flink en gaat altijd vroeg binnen in haar kot
en wij zijn vandaag ook in ons kot gebleven alhoewel ik het geen kot zou noemen want er is een achterdeur aan en ik heb altijd horen zeggen als er een achterdeur aan is dan is het geen kot
allé ik ga dadelijk een duik nemen in een warm bad met lekker ruikende badcreme er in en dat zal weer deugd doen sè
marietteke , omadina , Bekske , jadi , Bertje , Lenk , miesje , Sita en ghyra
nog een gezellige avond verder en geniet er van
daaaaaag

het is bijna donker en ons Treesje zat al een uurtje geleden in haar doos om te slapen toen mijn ventje het kippenhok ging afsluiten , ja ze is altijd flink en gaat altijd vroeg binnen in haar kot
en wij zijn vandaag ook in ons kot gebleven alhoewel ik het geen kot zou noemen want er is een achterdeur aan en ik heb altijd horen zeggen als er een achterdeur aan is dan is het geen kot
allé ik ga dadelijk een duik nemen in een warm bad met lekker ruikende badcreme er in en dat zal weer deugd doen sè
marietteke , omadina , Bekske , jadi , Bertje , Lenk , miesje , Sita en ghyra
nog een gezellige avond verder en geniet er van
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

ik kom nog effe slaapwel zeggen ,
bloemeke ja ik doe toch een poging om wat joga te doen ,
maar is natuurlijk niet te vergelijken met ons wekelijkse les ,
maar ik doe mijn best , ...en we komen er wel doorheen hé ,
slaapwel allemaal
geluk vind je onverwacht
-
slaapwel iedereen en tot morgen

halloooo een goeie zonnige morgen iedereen
ja het zonnetje is er nog altijd en dat geeft een aangenaam gevoel
tis alweer vrijdag en het weekend staat voor de deur , dus morgen weer wasjes dag aan nachttarief
verder heb ik nog niet veel te vertellen want mijn hoofd is nog niet in orde door die kopvalling
maar er zijn ergere dingen dan dat hé
Bekske ook een fijne vrijdag voor jou
marietteke , omadina , jadi , Bertje , Lenk , miesje , Sita , ghyra en Bekske
nog een fijne vrijdag voor jullie allemaal
daaaaag

ja het zonnetje is er nog altijd en dat geeft een aangenaam gevoel
tis alweer vrijdag en het weekend staat voor de deur , dus morgen weer wasjes dag aan nachttarief
verder heb ik nog niet veel te vertellen want mijn hoofd is nog niet in orde door die kopvalling
maar er zijn ergere dingen dan dat hé
Bekske ook een fijne vrijdag voor jou
marietteke , omadina , jadi , Bertje , Lenk , miesje , Sita , ghyra en Bekske
nog een fijne vrijdag voor jullie allemaal
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***