In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jadi en Bert , leuke mopjes
Ai Bert , zo zag jouw teen er toch niet uit hopelijk ?
Inge , druk bezig en bijna klaar . Ben je blij ?
Op de markt liep gisteren een wappie luid te oreren over de vaccins die je vooral niet moet nemen.
De complottheorieën vlogen om je oren . Pfff , er lopen er meer los dan dat er vast zitten.
Viel me trouwens op hoeveel " noodzakelijke " kramen er nog stonden op de markt .
Fruit , groente , vis , kip/vlees , kaas , frietkraam , vietnamese loempia kraam , bloemenkraam , stoffen mondkapjes kraam , hondenvoer kraam , fietsreparatie kraam
Fijne zaterdag allemaal .

Ai Bert , zo zag jouw teen er toch niet uit hopelijk ?
Inge , druk bezig en bijna klaar . Ben je blij ?
Op de markt liep gisteren een wappie luid te oreren over de vaccins die je vooral niet moet nemen.
De complottheorieën vlogen om je oren . Pfff , er lopen er meer los dan dat er vast zitten.
Viel me trouwens op hoeveel " noodzakelijke " kramen er nog stonden op de markt .
Fruit , groente , vis , kip/vlees , kaas , frietkraam , vietnamese loempia kraam , bloemenkraam , stoffen mondkapjes kraam , hondenvoer kraam , fietsreparatie kraam
Fijne zaterdag allemaal .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Bert veel plezier met wat je gaat doen.
Inge gelukkig dus bijna klaar met de oude buren,en genieten van je nieuwe huis.
Remie gelukkig ook weer even hier,ik maakte mij al zorgen.
Zo heb de boodschappen weer binnen,ook iedere keer maar wat voor de kerst.

Bert veel plezier met wat je gaat doen.
Inge gelukkig dus bijna klaar met de oude buren,en genieten van je nieuwe huis.
Remie gelukkig ook weer even hier,ik maakte mij al zorgen.
Zo heb de boodschappen weer binnen,ook iedere keer maar wat voor de kerst.

Iedere dag een lach
-
Bert
Het begint te regenen. Nog maar lichtjes nu.
Bedankt thijli, maar we hebben besloten om nu toch maar in ons kot te blijven.

Was niet om aan te zien.
En het was zo pijnlijk daar er een barstje in was.
Die was beter gebroken, dan had ik minder pijn gehad.
Gelukkig is alles in orde nu, enkel af en toe nog een pijnscheut.
De foto's zien er goed uit, en ik sta er mooi op...

Bedankt thijli, maar we hebben besloten om nu toch maar in ons kot te blijven.
Haha, neen An, zo zag die er niet uit. Maar had wel alle kleuren van de regenboog.
Was niet om aan te zien.
En het was zo pijnlijk daar er een barstje in was.
Die was beter gebroken, dan had ik minder pijn gehad.
Gelukkig is alles in orde nu, enkel af en toe nog een pijnscheut.
De foto's zien er goed uit, en ik sta er mooi op...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede middag allemaal,
hier wolken en zon,en ook veel wind......
bert gelukkig wat beter.......
leuke mopjes weer
maandag zoon jarig,dus vanmiddag schoonzus ff op visite.....
feestje niet......en hij moet gewoon werken.......
drukke week nu met de kerst,toch je boodschappen doen en zo.....
morgen de dogclub schoonmaken en opruimen......
we zijn ook gesloten,zeker tot 17januari......
fijn weekend allemaal...hou jullie gezond......groetjessssssssssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ja ik las het net , en hij was er al zo bang voor
Ook het 3 maanden oude dochtertje van Jan Dullus ( zanger van de 3 J's ) is vandaag plotseling overleden
Wat een narigheid allemaal
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Zo beste Luitjes, ik heb de stoute schoenen aangetrokken om weer heel even voor dit
geitending te gaan zitten.Kan ik gelijk weer ff bekend maken wat er straks als diner op de dis zal verschijnen:

En nu ga ik mezelf weer ’n poosje heel rustig houden, tot nog eens (binnenkort)

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog ‘n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
vandaag nog geen tijd gehad om mijn laptop open te doen
deze voormiddag druk bezig geweest aan de wekelijkse wasjes en ook een grote pot lekkere erwtensoep gemaakt en onze menu voor deze middag was gestoofd witloof in ham met kaassaus en puree en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk frangipanne
en deze namiddag hebben we naar een film gekeken eens lekker lui in de zetel want ik had het deze voormiddag al druk genoeg gehad
mama-inge gelukkig is de verhuis achter de rug tegen de feestdagen en ik hoop dat jullie daar betere buren hebben nu
Lenk alles nog O K met jou en met lenka ???????
frankje wat een mooi beest op jou afbeelding en heb ik eens gelezen dat het jou dochter haar hond is of ben ik mis ????????????
Bertje zo lachen met de Limburgers
maar ik vind het ook grappig hoor
An-W weest markten gisteren awel wij doen dat ook eens graag maar dan wel aan de zomerkant
thijli al een voorraadje opgeslaan voor kerst , groot gelijk
wij hebben gisteren ook al een lekkere kerstbuche gekocht voor in de diepvries
ghyra mooie foto van Dieseltje hoor en tis toch ook een echt fotomodel hé
Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor , laat het jullie maar smaken vanavond
puzzel hallooooo
allé tis tijd om mijn versgebakken speltbroodje te snijden sè want het ruikt goed en het zal zeker weer lekker smaken dadelijk
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

vandaag nog geen tijd gehad om mijn laptop open te doen
deze voormiddag druk bezig geweest aan de wekelijkse wasjes en ook een grote pot lekkere erwtensoep gemaakt en onze menu voor deze middag was gestoofd witloof in ham met kaassaus en puree en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk frangipanne
en deze namiddag hebben we naar een film gekeken eens lekker lui in de zetel want ik had het deze voormiddag al druk genoeg gehad
mama-inge gelukkig is de verhuis achter de rug tegen de feestdagen en ik hoop dat jullie daar betere buren hebben nu
Lenk alles nog O K met jou en met lenka ???????
frankje wat een mooi beest op jou afbeelding en heb ik eens gelezen dat het jou dochter haar hond is of ben ik mis ????????????
Bertje zo lachen met de Limburgers
An-W weest markten gisteren awel wij doen dat ook eens graag maar dan wel aan de zomerkant
thijli al een voorraadje opgeslaan voor kerst , groot gelijk
wij hebben gisteren ook al een lekkere kerstbuche gekocht voor in de diepvries
ghyra mooie foto van Dieseltje hoor en tis toch ook een echt fotomodel hé
Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor , laat het jullie maar smaken vanavond
puzzel hallooooo
allé tis tijd om mijn versgebakken speltbroodje te snijden sè want het ruikt goed en het zal zeker weer lekker smaken dadelijk
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Allé, smakelijk hé Bloemekezonnebloemetje schreef: ↑19 dec 2020, 18:49

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zonnebloemmeke alles ok hier.
Alles gewoon saai hier. Dan heb ik eens vrij en dan regent het. Dus geen fietstocht met mijn nieuwe elektrische fiets. Heb hem twee maanden er staat 7 km op.
Ik heb vandaag zelf kruiden of lookboter gemaakt, lekker zeg, beter dan van de supermarkt, geen werk aan en de rest invriezen.
Alles gewoon saai hier. Dan heb ik eens vrij en dan regent het. Dus geen fietstocht met mijn nieuwe elektrische fiets. Heb hem twee maanden er staat 7 km op.
Ik heb vandaag zelf kruiden of lookboter gemaakt, lekker zeg, beter dan van de supermarkt, geen werk aan en de rest invriezen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeienavond allemaal
Bertje mijn speltbroodje was superlekker en dat kan eigenlijk niet anders hé als het zo vers is
frankje dan had ik het verkeerd voor maar het is en blijft toch echt wel een mooi beest hoor
Lenk nog efkes geduld hoor want als de winter voorbij zal zijn dan zal het wel aangenamer zijn en mooier weer om jou nieuwe E bike van de nodige kilometertjes te voorzien , veel fietsplezier nog
allé we hebben een beetje lang tv gekeken maar nu ist hoogtijd om in ons warm bedje te gaan liggen sè en de electrische deken zal weer deugd doen na dat die een uurtje ons bed heeft verwarmd
slaapwel iedereen en tot morgen

Bertje mijn speltbroodje was superlekker en dat kan eigenlijk niet anders hé als het zo vers is
frankje dan had ik het verkeerd voor maar het is en blijft toch echt wel een mooi beest hoor
Lenk nog efkes geduld hoor want als de winter voorbij zal zijn dan zal het wel aangenamer zijn en mooier weer om jou nieuwe E bike van de nodige kilometertjes te voorzien , veel fietsplezier nog
allé we hebben een beetje lang tv gekeken maar nu ist hoogtijd om in ons warm bedje te gaan liggen sè en de electrische deken zal weer deugd doen na dat die een uurtje ons bed heeft verwarmd
slaapwel iedereen en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***