In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Met de Paasdagen houdt Uzonnebloemetje schreef: ↑03 apr 2021, 11:32en nu roept mijn droogkast alweer , dus dadelijk de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè
toch wel 'n beetje Uw gemakkie toch?Vriendelijke groet,
en
-
Kan natuurlijk aan mij liggen hè, maar ik vind het nogal rustig de laatste tijd hier in het Koffie & Theehutje..!
Is er misschien 'n bommelding geweest

die dan aan mij voorbij is gegaan?
Is er misschien 'n bommelding geweest

die dan aan mij voorbij is gegaan?

Vriendelijke groet,
en
-
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken met wat lekkers er bij
en deze middag was onze dagschotel ook weer lekker
en terwijl er nog enkele wasjes aan 't draaien zijn hebben we na de middag naar een film gekeken
want ik was alweer moe gelopen van deze voormiddag
en gisteren had ik dus een afspraak in het ziekenhuis in de namiddag voor een EMG van mijn benen omdat ik de laatste tijd alsmaar moeilijker kan stappen en niet vast op mijn benen sta en nogal veel last heb van evenwichtsproblemen waardoor ik al verschillende keren gevallen ben en das begonnen een tijdje na mijn operatie van mijn knie prothese en die dokter heeft zeker wel 40 keer een naald in mijn benen gestoken om van alles uit te meten ivm de zenuwen in mijn benen , maar nu weet ik nog altijd van niks want er moeten eerst nog verschillende onderzoeken gebeuren en das afwachten wat er dan uit de bus zal komen
miesje en heeft jou frikandellenkoek gesmaakt deze middag ??????
oooo Remie wat leuk dat een puzzel hebt gemaakt van één van onze egeltjes
en ik heb ook alweer mooie fotootjes gezien van jou tochtjes en leuk hoor dat filmpje
laat de hutsepot jullie maar smaken hé
puzzel de poesjes hadden honger zeker ??
Bekske nog steeds zoveel pijn ???? sterkte hoor
mama-inge weer een mooie vloer bij jullie met hulp van vrienden
An-W is me dat toch een soepje geworden met die vaccins , ik ben al bang tegen dat ik een uitnodiging krijg om te zien welk vaccin er op staat dat ik zal krijgen
gerda mooi plaatje hoor en is jou ventje nu thuis voor het paasweekend ?????
frankje een mooie kleurrijke bewerking gemaakt
Bertje jij bent zeker aan jou training bezig voor de Ronde Van Vlaanderen morgen
marietteke oei wat jammer dat er een poes vermist is , misschien is ze vergiftigd wie weet , want sommige mensen durven zeker zulke dingen doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige zaterdag verder
en nu nog een ander wasje insteken sè
maar morgen doe ik het wat rustiger aan hoor
daaaaaaag

zojuist onze koffie gedronken met wat lekkers er bij
en deze middag was onze dagschotel ook weer lekker
en terwijl er nog enkele wasjes aan 't draaien zijn hebben we na de middag naar een film gekeken
want ik was alweer moe gelopen van deze voormiddag
en gisteren had ik dus een afspraak in het ziekenhuis in de namiddag voor een EMG van mijn benen omdat ik de laatste tijd alsmaar moeilijker kan stappen en niet vast op mijn benen sta en nogal veel last heb van evenwichtsproblemen waardoor ik al verschillende keren gevallen ben en das begonnen een tijdje na mijn operatie van mijn knie prothese en die dokter heeft zeker wel 40 keer een naald in mijn benen gestoken om van alles uit te meten ivm de zenuwen in mijn benen , maar nu weet ik nog altijd van niks want er moeten eerst nog verschillende onderzoeken gebeuren en das afwachten wat er dan uit de bus zal komen
miesje en heeft jou frikandellenkoek gesmaakt deze middag ??????
oooo Remie wat leuk dat een puzzel hebt gemaakt van één van onze egeltjes
en ik heb ook alweer mooie fotootjes gezien van jou tochtjes en leuk hoor dat filmpje
laat de hutsepot jullie maar smaken hé
puzzel de poesjes hadden honger zeker ??
Bekske nog steeds zoveel pijn ???? sterkte hoor
mama-inge weer een mooie vloer bij jullie met hulp van vrienden
An-W is me dat toch een soepje geworden met die vaccins , ik ben al bang tegen dat ik een uitnodiging krijg om te zien welk vaccin er op staat dat ik zal krijgen
gerda mooi plaatje hoor en is jou ventje nu thuis voor het paasweekend ?????
frankje een mooie kleurrijke bewerking gemaakt
Bertje jij bent zeker aan jou training bezig voor de Ronde Van Vlaanderen morgen
marietteke oei wat jammer dat er een poes vermist is , misschien is ze vergiftigd wie weet , want sommige mensen durven zeker zulke dingen doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige zaterdag verder
en nu nog een ander wasje insteken sè
maar morgen doe ik het wat rustiger aan hoor
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
klopt Zonnebloemke>de poezen hadden honger, maar ze krijgen pas eten als ik de krant ga halen, dus daarom moesten ze ff wachten., want als ik de achterdeur open doe dan weten ze > daar komt het vrouwke met eten.
Zo gaat dat hier ook Marietteke, diverse bakjes met eten.
Zo gaat dat hier ook Marietteke, diverse bakjes met eten.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Boodschappen zijn gehaald op de fiets
Viel me reuze mee wat betreft het weer.
Ik vond het gisteren koud, nu aangenaam
Toch nog wat vergeten, dus manlief 's middags met oudste nog even richting winkel
Verder de bijkeuken leeg gehaald
Het schuurtje is zo goed als klaar, dus dat spul daar heen verhuisd en ik weer een opgeruimde bijkeuken
photo upload
Boodschappen zijn gehaald op de fiets
Viel me reuze mee wat betreft het weer.
Ik vond het gisteren koud, nu aangenaam
Toch nog wat vergeten, dus manlief 's middags met oudste nog even richting winkel
Verder de bijkeuken leeg gehaald
Het schuurtje is zo goed als klaar, dus dat spul daar heen verhuisd en ik weer een opgeruimde bijkeuken
photo upload-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeienavond iedereen
Remie ik hoop dat jij het mis hebt hoor met die bommelding
en dat het hier zo rustig is dat vind ik toch niet want er zijn hier andere topic's bij sennet waar het véél rustiger is dan hier en waar er soms maar enkele postings staan op een ganse dag , dus volgens mij valt dat hier nog reuze mee in het k&t huisje en we kunnen hier nog eens lachen ook en das ook belangrijk en we zijn een hecht groepje waar iedereen elkaar goed verstaat , maar tis zeker niet verboden om hier nog meer te posten hoor
hoe meer hoe liever
jadi ik hoop van harte dat je goed nieuws hebt gekregen ivm jou ventje
en nu heb ik bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
dus nu rap 14 trapjes hoger sè naar ons warm bedje
voor iedereen slaapwel en veel mooie dromen
daaaaag

Remie ik hoop dat jij het mis hebt hoor met die bommelding
en dat het hier zo rustig is dat vind ik toch niet want er zijn hier andere topic's bij sennet waar het véél rustiger is dan hier en waar er soms maar enkele postings staan op een ganse dag , dus volgens mij valt dat hier nog reuze mee in het k&t huisje en we kunnen hier nog eens lachen ook en das ook belangrijk en we zijn een hecht groepje waar iedereen elkaar goed verstaat , maar tis zeker niet verboden om hier nog meer te posten hoor
jadi ik hoop van harte dat je goed nieuws hebt gekregen ivm jou ventje
en nu heb ik bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
dus nu rap 14 trapjes hoger sè naar ons warm bedje
voor iedereen slaapwel en veel mooie dromen
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Nu ben ik wat later hier vandaag, maar U begrijpt wel dat zo’n ontbijt klaarmaken voor veel mensen nogal even tijd in beslag neemt toch..?
Vandaag zal mijn dag bijna geheel in ’t teken staan van de KOERS, en dat zal niet alleen bij mij zo zijn toch Luitjes?

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-

Een ouder echtpaar nodigde de buren uit om te komen eten.
Telkens als de oude man zijn vrouw iets vroeg, begon hij met ’schat’, ‘lieveling’, ‘duifje’, ‘honnepon’ enz….
De buren waren onder de indruk, want het echtpaar was al bijna 60 jaar getrouwd.
Toen de vrouw even naar de keuken was, zei de buurman tegen de man: "Ik vind het zo mooi dat u uw vrouw na al die jaren dat u getrouwd bent, nog steeds koosnaampjes geeft".
De oude man boog zijn hoofd.
"Om eerlijk te zijn, ik kan al tien jaar niet meer op haar naam komen."

Vriendelijke groet,
en

Geitending met 'n fotootje toch zeker Thijli?