Ons vrolijk babbelhoekje anno 2019(17)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Aan de mannen ik zou het nu niet riskeren om buiten te gaan piesen hoor...
Hier een "gezapige" namiddag voor de buis
Fleece dekentje op de voetjes, en cocoonen met een taske thee citron
Ik ga verder kijken naar de film
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
hier bij mijn gebuur al dakschade
al een stuk leisteen pannetjes zijn weggewaaid ,en ook verluchtingskoepel!
en het is nog maar pas 18h jawadde. brandweer moeten wij niet bellen;want dakpannen hebben geen prioriteit. we kunnen dan ook niemand bereiken van de huisvestingsmaatschappij.
t'is zondag hé...spreekt uw bericht in na de toon. awel ze kunnen de pot op.
jadi ik sta nooit tegenwind
al een stuk leisteen pannetjes zijn weggewaaid ,en ook verluchtingskoepel!
en het is nog maar pas 18h jawadde. brandweer moeten wij niet bellen;want dakpannen hebben geen prioriteit. we kunnen dan ook niemand bereiken van de huisvestingsmaatschappij.
t'is zondag hé...spreekt uw bericht in na de toon. awel ze kunnen de pot op.
jadi ik sta nooit tegenwind
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
ja RIEKSKE en dit is de gebuur naast mij
ik heb al 20 onze vaders ,100 weesgegroetjes , akte van berouw . gebeden .
en ben nu aan het bellen naar boven ,naar de grote baas in de hemel. maar hij pakt niet op,
t'is ook zondag voor HEM
en ben nu aan het bellen naar boven ,naar de grote baas in de hemel. maar hij pakt niet op,
t'is ook zondag voor HEM
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
hoshinkido schreef: ↑09 feb 2020, 18:30ja RIEKSKE en dit is de gebuur naast mij![]()
t'is ook zondag voor HEM![]()

Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Goede morgen maatjes allemaal,
ja voor vele mensen een triestig weekend geweest ;En met de moderne tijd kan men toch nog niet geholpen worden Hoshi moet erg zijn voor uw buur. Wat schade zal er nog van in huis zijn .
Hier is het in de gewone straat en aan de voorkant was het doenbaar van de wind.Ik heb goed kunnen slapen .Aan de achterkant was het erge wind.Maar we hebben maar een kleine tuin .Alleen het kunstgras hebben we moeten beschermen om niet weg te waaien. Nu is het al veel beter. IK ga toch maar nog thuis blijven .gelukkig eten in huis.
Ik hoop dat niemand miserie gehad heeft en hopelijk is het na vandaag gedaan .Maar februari kan ook nog veel toeren uithalen.
Ik begin er door te komen van mijn verkoudheid , Nog wat pilletjes slikken voor bescherming en goed induffelen als ik buiten moet zijn. Ik ga wel met de auto ,maar die staat in een garage op he teinde van de straat.
groetjes voor iedereen Gerarda

ja voor vele mensen een triestig weekend geweest ;En met de moderne tijd kan men toch nog niet geholpen worden Hoshi moet erg zijn voor uw buur. Wat schade zal er nog van in huis zijn .
Hier is het in de gewone straat en aan de voorkant was het doenbaar van de wind.Ik heb goed kunnen slapen .Aan de achterkant was het erge wind.Maar we hebben maar een kleine tuin .Alleen het kunstgras hebben we moeten beschermen om niet weg te waaien. Nu is het al veel beter. IK ga toch maar nog thuis blijven .gelukkig eten in huis.
Ik hoop dat niemand miserie gehad heeft en hopelijk is het na vandaag gedaan .Maar februari kan ook nog veel toeren uithalen.
Ik begin er door te komen van mijn verkoudheid , Nog wat pilletjes slikken voor bescherming en goed induffelen als ik buiten moet zijn. Ik ga wel met de auto ,maar die staat in een garage op he teinde van de straat.
groetjes voor iedereen Gerarda

-
-

goeiemorgen BABBELKES allemaal.
bijna niet geslapen ,en ben opgebleven tot bijna 2uur vannacht..het deed hier serieus lelijk.
gerarda,de schade aan het dak bij buurvrouw is niet apart hoor!
voor alle bewoners ,snap je t'plaatje
ik heb daarnet gebeld naar de maatschappij,eens zien hoe snel die gaan komen kijken
vorig jaar lagen er 4 a5 pannetjes los,dat is hersteld na 6maanden verd..;
en ik moet mij kalm houden,voor de maandag niet goed voor mijn turbo.
straks direct meteen subiets dadelijk ,om mijn gazette en de apotheker .
er is veel schade in antwerpen volgens de nieuwsberichten.
-
Noelchr - Lid geworden op: 04 jul 2006, 15:18
Goedemorgen Jadi, Hoshi, Gerarda, Oma-c, Fifi, Joy, Assa, Pattje, Therie,
Angel4, Jadi, Ghyra, Billyken, Marietteke, Bekske en Riekske,
Hoshi, 't is inderdaad te hopen dat ze snel de schade aan het dak komen herstellen. Want met die maatschappijen moet je inderdaad meestal veel tijd hebben.
Qua weer en wind was het hier gisterennamiddag nog goed te doen (quasi geen regen). Ik heb deze morgen mijn huis gecontroleerd en er is geen zichtbare schade. Ook niet aan de zonnepanelen. Dus dat is dik meegevallen.
Hopelijk zijn alle Babbeltjes en hun panden verder oké.
Omdat het weer hier meeviel ben ik toch nog iets gaan drinken. Maar dan kwam de wet van Murphy mij de rest van de dag parten spelen.
In de brasserie had ik het geluid van mijn smartphone afgezet om andere mensen niet te storen toen ik op internet zat. Daarna ben ik vergeten het geluid terug in te schakelen.
Resultaat: ik was telefonisch niet meer te bereiken. Mijn collega heeft mij gebeld en de vriendin van Dolfijntje. Herhaaldelijk zelfs. Toen ik gisterenavond opmerkte dat ik diverse telefoontje had gekregen, heb ik mijn collega opgebeld. Ik kreeg natuurlijk onder mijn voeten. Ondertussen was Dolfijntje haar vriendin zeer ongerust, en belde ze naar het toestel van Dolfijntje. En zo is het aan het licht gekomen dat het geluid van mijn mobieltje uit stond. Twee slechte punten, en mijn excuses aangeboden !
Toen ik later in de garage ging, zag ik dat er via een opening langs de poort water was binnengelopen. Als alles weer netjes was ben ik gaan slapen.
Rond 00.15 uur begon plots in huis een luid alarm te gaan. Ik sprong uit mijn bed en hoorde dat het uit de keuken kwam. Bij het uitschakelen van de keukenradio moet ik op een verkeerde toets geduwd hebben.
Toen vroeg ik mij af, wat er nog zou gebeuren die nacht ... Gelukkig bleef alles verder rustig.
Menu: Zwitserse rollolade met gemengde wortelen, aardappelen en mosterdsaus.
Deze namiddag met de tram naar 't stad.
Aan alle Babbeltjes nog een heel fijne dag toegewenst !
Angel4, Jadi, Ghyra, Billyken, Marietteke, Bekske en Riekske,
Hoshi, 't is inderdaad te hopen dat ze snel de schade aan het dak komen herstellen. Want met die maatschappijen moet je inderdaad meestal veel tijd hebben.
Qua weer en wind was het hier gisterennamiddag nog goed te doen (quasi geen regen). Ik heb deze morgen mijn huis gecontroleerd en er is geen zichtbare schade. Ook niet aan de zonnepanelen. Dus dat is dik meegevallen.
Hopelijk zijn alle Babbeltjes en hun panden verder oké.
Omdat het weer hier meeviel ben ik toch nog iets gaan drinken. Maar dan kwam de wet van Murphy mij de rest van de dag parten spelen.
In de brasserie had ik het geluid van mijn smartphone afgezet om andere mensen niet te storen toen ik op internet zat. Daarna ben ik vergeten het geluid terug in te schakelen.
Resultaat: ik was telefonisch niet meer te bereiken. Mijn collega heeft mij gebeld en de vriendin van Dolfijntje. Herhaaldelijk zelfs. Toen ik gisterenavond opmerkte dat ik diverse telefoontje had gekregen, heb ik mijn collega opgebeld. Ik kreeg natuurlijk onder mijn voeten. Ondertussen was Dolfijntje haar vriendin zeer ongerust, en belde ze naar het toestel van Dolfijntje. En zo is het aan het licht gekomen dat het geluid van mijn mobieltje uit stond. Twee slechte punten, en mijn excuses aangeboden !
Toen ik later in de garage ging, zag ik dat er via een opening langs de poort water was binnengelopen. Als alles weer netjes was ben ik gaan slapen.
Rond 00.15 uur begon plots in huis een luid alarm te gaan. Ik sprong uit mijn bed en hoorde dat het uit de keuken kwam. Bij het uitschakelen van de keukenradio moet ik op een verkeerde toets geduwd hebben.
Toen vroeg ik mij af, wat er nog zou gebeuren die nacht ... Gelukkig bleef alles verder rustig.
Menu: Zwitserse rollolade met gemengde wortelen, aardappelen en mosterdsaus.
Deze namiddag met de tram naar 't stad.
Aan alle Babbeltjes nog een heel fijne dag toegewenst !
We reizen om te leren, maar ook om te relaxen!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen alle babbeltjes,
bij mijn toeristen en hier gelukkig geen schade
ik heb al gaan controleren, ook bij de kinderen..
Er is nog wel veel wind maar niet meer als gisteren
vannacht rond 2 u is het geminderd en heb ik
toch nog een beetje kunnen slapen...
er is veel sirene-lawaai geweest maar gelukkig
niet voor hier in mijn buurt
Jammer voor wie wel schade heeft,
dat is een gevecht met de verzekeringen weeral
De hevige wind is er nog wel hoor maar veel minder
Ik kreeg serieuze rukken als ik op weg was naar de kinderen
maar ze krijgen mij nog niet zo rap omver hahaha
regenjas en kap op en zo ben ik veilig weer thuis geraakt tegenwind
Alle babbeltjes een aangename dag ...
bij mijn toeristen en hier gelukkig geen schade
ik heb al gaan controleren, ook bij de kinderen..
Er is nog wel veel wind maar niet meer als gisteren
vannacht rond 2 u is het geminderd en heb ik
toch nog een beetje kunnen slapen...
er is veel sirene-lawaai geweest maar gelukkig
niet voor hier in mijn buurt
Jammer voor wie wel schade heeft,
dat is een gevecht met de verzekeringen weeral
De hevige wind is er nog wel hoor maar veel minder
Ik kreeg serieuze rukken als ik op weg was naar de kinderen
maar ze krijgen mij nog niet zo rap omver hahaha
regenjas en kap op en zo ben ik veilig weer thuis geraakt tegenwind
Alle babbeltjes een aangename dag ...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
ja noel ,dat kan soms eens gebeuren hé
wat dacht je toen,rustig geen berichtjes of gebeld worden terwijl
ik op mijn gemak zat?
ja ik heb daarnet gebeld naar die members van de maatschappij
spreek een bericht in na de biep toon;naam adres en telefoon nr,wij nemen kontakt met u op????
ondertussen is het al 13h,en nog geen telefoon gekregen. ik veeg er mijn voeten aan.
de schade is voor hun,niet voor mij. vandaag een 3sterren menu die ik klaar
ga maken vanavond: aardappel puree met gebakken n'eiers van een brussels kieken.
wat dacht je toen,rustig geen berichtjes of gebeld worden terwijl
ik op mijn gemak zat?
ja ik heb daarnet gebeld naar die members van de maatschappij
spreek een bericht in na de biep toon;naam adres en telefoon nr,wij nemen kontakt met u op????
ondertussen is het al 13h,en nog geen telefoon gekregen. ik veeg er mijn voeten aan.
de schade is voor hun,niet voor mij. vandaag een 3sterren menu die ik klaar
ga maken vanavond: aardappel puree met gebakken n'eiers van een brussels kieken.