In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Nog een fijne avond verder en voor straks, slaapwel.
Ik ga seffens ook mijn bedje opzoeken.
Ik ga seffens ook mijn bedje opzoeken.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zielig..! Jammer..!
Lijkt mij maar 'n verdomd saai klote leventje. Zelf zou ik knettergek worden om zo mijn laatste tijd van het leven te moeten slijten..!
-
Als ik het zo bij sommige en u lees gebeuren er inderdaad spookachtige dingen hierbij het SeniorenNet Sita.
Nu heb ik daarvan in al die tijd dat ik bij jullie te gast ben, dus sinds 08 mei 2020, nooit en te nimmer (nog) met dat probleem te maken gehad gelukkig.
Zelf werk ik op dit
geitending met Edge en W10 Misschien rare vraag, waar werkt U mee..?
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

sorry iedereen heeft de mond vol van kerst en nieuwjaar hewel ik zo willen dat we al in januari bezig waren .Ik doe niet mee om huis te versieren enz ik gun het wel aan iedereen maar voor mij mag het zo snel voorbij zijn .PS dat zal wel komen ook doordat ik tegen geen licht kan teveel licht heb ik nog erger dan migraine aanval hoofdpijn dus groetje
-
Oeps, da's natuurlijk heel naar Bekske, sterkte in deze voor U moeilijke tijd....

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Sita
Remie schreef: ↑28 nov 2021, 07:28
Als ik het zo bij sommige en u lees gebeuren er inderdaad spookachtige dingen hierbij het SeniorenNet Sita.![]()
Nu heb ik daarvan in al die tijd dat ik bij jullie te gast ben, dus sinds 08 mei 2020, nooit en te nimmer (nog) met dat probleem te maken gehad gelukkig.
Zelf werk ik op ditgeitending met Edge en W10
Misschien rare vraag, waar werkt U mee..?
Op dit geitending
De oplossing die Bert en Zonnebloemetje hebben voor dit 'probleem', werkt niet bij mij.
Ik moet me telkens afmelden, de site verlaten en mij opnieuw aanmelden.
Hetgeen ik nu doe is me iedere keer afmelden als ik sennet verlaat.
Als ik het niet vergeet tenminste ...
Ik heb nog op verschillende andere fora een account,
daar heb ik nog nooit een gelijkaardig probleem gehad.

Fijne zondag nog iedereen.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Niet gebreid maar gehaakt.
En ja zelf gemaakt
En bedankt.
Ik had een hele lieve oma die veel handwerkte en die heeft me het al op jonge leeftijd geleerd.
En komt me af en toe goed van pas.
Goedemorgen en een fijne zondag
Oudste moet nog even de laatste versiering aanbrengen op zijn surprise, cadeautje er nog in en dan is hij ook klaar.
Nog wel 2 gedichten
Maar dat gaat ook wel goed komen
-
Bert
Dag allemaal,
lang geslapen, tot 9 uur!! Niet van gewoonte maar het kan al eens gebeuren hé.
Sita, jammer dat mijn tip niet werkt bij u. Dus, inloggen en de pagina opslaan in de werkbalk favorieten.
Niet uitloggen. Als u de volgende maal op dit icoon klikt dan krijgt u de melding dat u geen toegeng hebt tot sennet maar u bent wel aangemeld.
Tenminste, dat staat er toch bij mij. Als ik deze melding krijg klik ik nog eens op het icoon van sennet en dan ben ik binnen. Vind het wat vreemd allemaal. En dat zo veel mensen dit probleem hebben is toch ook ergens niet normaal.
Remie, ik heb helemaal geen klote leventje hoor. Maar met mijn tikker die zo zijn kuren heeft en de staat van mijn gewrichten kan ik niet veel meer uitrichten. Fietsen gaat al niet en wandelen??? Ik denk dat ik te veel gewandeld heb in mijn leven. Nu lukt ook dat bijna niet meer. Wel korte eindjes op een rustig tempo.
Ik ken ook mensen waarvan je ziet dat ze minder valide zijn en die nog heel wat meer kunnen dan ik.
Bij mij zie je het niet maar ik kan niet wandelen, niet fietsen.......
Maar ik pas me aan zonder daar problemen over te maken. Als we eens naar de kust willen of naar Brugge, dan doen we dat gewoon. Voor een dag of een weekend.
Maar het probleem van wandelen is daarmee niet weg.
En sinds de corona er is komen wij bijna niet buiten. Heb er geen zin in om die rotziekte te krijgen.
Ik amuseer mij met mijn laptop en de tv. Een goed soldaat trekt zijne plan hé.
Allé, tot latersss...
lang geslapen, tot 9 uur!! Niet van gewoonte maar het kan al eens gebeuren hé.
Sita, jammer dat mijn tip niet werkt bij u. Dus, inloggen en de pagina opslaan in de werkbalk favorieten.
Niet uitloggen. Als u de volgende maal op dit icoon klikt dan krijgt u de melding dat u geen toegeng hebt tot sennet maar u bent wel aangemeld.
Tenminste, dat staat er toch bij mij. Als ik deze melding krijg klik ik nog eens op het icoon van sennet en dan ben ik binnen. Vind het wat vreemd allemaal. En dat zo veel mensen dit probleem hebben is toch ook ergens niet normaal.
Remie, ik heb helemaal geen klote leventje hoor. Maar met mijn tikker die zo zijn kuren heeft en de staat van mijn gewrichten kan ik niet veel meer uitrichten. Fietsen gaat al niet en wandelen??? Ik denk dat ik te veel gewandeld heb in mijn leven. Nu lukt ook dat bijna niet meer. Wel korte eindjes op een rustig tempo.
Ik ken ook mensen waarvan je ziet dat ze minder valide zijn en die nog heel wat meer kunnen dan ik.
Bij mij zie je het niet maar ik kan niet wandelen, niet fietsen.......
Maar ik pas me aan zonder daar problemen over te maken. Als we eens naar de kust willen of naar Brugge, dan doen we dat gewoon. Voor een dag of een weekend.
Maar het probleem van wandelen is daarmee niet weg.
En sinds de corona er is komen wij bijna niet buiten. Heb er geen zin in om die rotziekte te krijgen.
Ik amuseer mij met mijn laptop en de tv. Een goed soldaat trekt zijne plan hé.
Allé, tot latersss...
-
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft