In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Arina
Hoi, ik weer
met een hernieuwde start.
Had ik verdorie een gans epistel geschreven en floep alles weg toen ik op verstuur klikte.
Jadi ik lees net uw berichtje. Vooral geen sorry zeggen hoor. En een traantje laten vloeien dat mag hoor!
Dit is volkomen normaal bij wat u nu meemaakt na het overlijden van uw levensgezel. We begrijpen het wel met ons allen.
Ik kan u geen raad geven want ben nog niet in deze situatie geweest, maar ik kan alleen zeggen houd u sterk jadi.
Yuna ik pas me wel een beetje aan. Ik ben bij Seniorennet terecht gekomen via via. Voorheen had ik er nog nooit van gehoord. Door de link van Remie kwam ik in dit huisje terecht. Anders was ik misschien in een ander hoekje terecht gekomen. Is overal wel oké denk denk ik zo.
Marietteke zouden wij twee niet samen op zwier gaan om een nieuwe wasmachine aan te kopen?? Misschien krijgen we dan wel korting? Haha.
En ja, pasfoto's moeten een witte achtergrond hebben. Dit werd ingevoerd met de nieuwe ID kaarten.
Bij onze vorige kaart mochten we ook huiswaarts keren om nieuwe foto's te laten maken.
Zonnebloemetje gaat het zo wat met u? Wat erg wat u allemaal meemaakt en waar ze geen remedie voor hebben om u te helpen. Hopelijk komt er toch wat beterschap in.
An-W heeft een drukke oppasdag achter de rug. En vandaag naar de markt. Leuk hoor.
mama-inge zal wel aan wat rust toe zijn. Moet niet makkelijk zijn om elke dag zo vroeg op te staan voor de krantenronde. En dan nog het gezin runnen. Petje af!
De hondjes oké mama-inge?
Grootjegerda wat een mooie plaatjes kies jij uit om hier te plaatsen. Toppie.
Adam wat een mooie tuin heeft u. Prachtig die foto's.
Remie zo kalmpjes nog. Is de gezondheid nog steeds niet in orde?
Miesmarpel hallooooo. Alles oké met u?
Eventjes wat geprobeerd met de tekst. Ben anders nog niets durven aanraken.
met een hernieuwde start.
Had ik verdorie een gans epistel geschreven en floep alles weg toen ik op verstuur klikte.
Jadi ik lees net uw berichtje. Vooral geen sorry zeggen hoor. En een traantje laten vloeien dat mag hoor!
Dit is volkomen normaal bij wat u nu meemaakt na het overlijden van uw levensgezel. We begrijpen het wel met ons allen.
Ik kan u geen raad geven want ben nog niet in deze situatie geweest, maar ik kan alleen zeggen houd u sterk jadi.
Yuna ik pas me wel een beetje aan. Ik ben bij Seniorennet terecht gekomen via via. Voorheen had ik er nog nooit van gehoord. Door de link van Remie kwam ik in dit huisje terecht. Anders was ik misschien in een ander hoekje terecht gekomen. Is overal wel oké denk denk ik zo.
Marietteke zouden wij twee niet samen op zwier gaan om een nieuwe wasmachine aan te kopen?? Misschien krijgen we dan wel korting? Haha.
En ja, pasfoto's moeten een witte achtergrond hebben. Dit werd ingevoerd met de nieuwe ID kaarten.
Bij onze vorige kaart mochten we ook huiswaarts keren om nieuwe foto's te laten maken.
Zonnebloemetje gaat het zo wat met u? Wat erg wat u allemaal meemaakt en waar ze geen remedie voor hebben om u te helpen. Hopelijk komt er toch wat beterschap in.
An-W heeft een drukke oppasdag achter de rug. En vandaag naar de markt. Leuk hoor.
mama-inge zal wel aan wat rust toe zijn. Moet niet makkelijk zijn om elke dag zo vroeg op te staan voor de krantenronde. En dan nog het gezin runnen. Petje af!
De hondjes oké mama-inge?
Grootjegerda wat een mooie plaatjes kies jij uit om hier te plaatsen. Toppie.
Adam wat een mooie tuin heeft u. Prachtig die foto's.
Remie zo kalmpjes nog. Is de gezondheid nog steeds niet in orde?
Miesmarpel hallooooo. Alles oké met u?
Eventjes wat geprobeerd met de tekst. Ben anders nog niets durven aanraken.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen allemaal
tis een stukje frisser dan de vorige dagen en 17° buiten maar dat vind ik niet erg
ik hou van de friste en zeker 's morgens
er moeten deze voormiddag nog boodschappen gedaan worden naar de plaatselijke supermarkt zodat we weer enkele dingen vers hebben voor het weekend en verder nog deze namiddag naar de kinesist
en in het weekend houden we het ook rustig
marietteke hier bij ons moet het al een witte achtergrond zijn op de pasfoto van sinds het die nieuwe passen zijn met de afmetingen van een bankkaart en op de foto mag je niet lachen want hier moet je dan ook weer nieuwe foto's laten nemen waar je niet op lacht
Remie de tour de France komt er aan en je zal veel naar het wielrennen kunnen kijken hoor , veel kijkplezier nog
jadi kom gerust maar in het k&t huisje om eens te zeggen wat er op je hart ligt , want je hebt het nu duidelijk héél moeilijk
veel sterkte en goede moed en laat je tranen maar lopen want das heel normaal en misschien lucht het wel eens op
An niet alles kopen hé zodat je niet in onkosten moet komen voor een nieuwe kleerkast
Arina oei gans je tekst weg , awel als ik je een goeie raad mag geven , ik copieer altijd mijn tekst voordat ik op iets anders druk want ik heb het ook al meegemaakt en das miserie
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een aangename vrijdag
en er staat er ééntje van mijn cactussen in bloei

tis een stukje frisser dan de vorige dagen en 17° buiten maar dat vind ik niet erg
ik hou van de friste en zeker 's morgens
er moeten deze voormiddag nog boodschappen gedaan worden naar de plaatselijke supermarkt zodat we weer enkele dingen vers hebben voor het weekend en verder nog deze namiddag naar de kinesist
en in het weekend houden we het ook rustig
marietteke hier bij ons moet het al een witte achtergrond zijn op de pasfoto van sinds het die nieuwe passen zijn met de afmetingen van een bankkaart en op de foto mag je niet lachen want hier moet je dan ook weer nieuwe foto's laten nemen waar je niet op lacht
Remie de tour de France komt er aan en je zal veel naar het wielrennen kunnen kijken hoor , veel kijkplezier nog
jadi kom gerust maar in het k&t huisje om eens te zeggen wat er op je hart ligt , want je hebt het nu duidelijk héél moeilijk
veel sterkte en goede moed en laat je tranen maar lopen want das heel normaal en misschien lucht het wel eens op
An niet alles kopen hé zodat je niet in onkosten moet komen voor een nieuwe kleerkast
Arina oei gans je tekst weg , awel als ik je een goeie raad mag geven , ik copieer altijd mijn tekst voordat ik op iets anders druk want ik heb het ook al meegemaakt en das miserie
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een aangename vrijdag
en er staat er ééntje van mijn cactussen in bloei

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Prachtig !

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Yuna

Dat komt wel in orde Arina, uitproberen en als iets niet lukt, raad vragen.
Er zal altijd wel iemand bereid zijn je te helpen.
Wat een mooie kleur van de cactusbloem, zonnebloemetje
Fijn weekeinde iedereen!
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Bed weer uit en ook al boodschappen gedaan
Was ik van de week nog niet aan toe gekomen
Normaal doe ik dat op woensdag, maar toen hadden we visite
En gisteren zijn man en ik de hort op geweest voor een andere auto.
Straks nog even wat reclame folders weg brengen en verder zien we het wel weer.
Vroeg uit bed is niet altijd even makkelijk
Maar als ik eenmaal eruit ben, dan is het ook wel goed
Las iets over koelkasten die stuk zijn, hoop dat jullie snel een andere vinden, is echt een ding wat je niet kunt missen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Bed weer uit en ook al boodschappen gedaan
Was ik van de week nog niet aan toe gekomen
Normaal doe ik dat op woensdag, maar toen hadden we visite
En gisteren zijn man en ik de hort op geweest voor een andere auto.
Straks nog even wat reclame folders weg brengen en verder zien we het wel weer.
Vroeg uit bed is niet altijd even makkelijk
Maar als ik eenmaal eruit ben, dan is het ook wel goed
Las iets over koelkasten die stuk zijn, hoop dat jullie snel een andere vinden, is echt een ding wat je niet kunt missen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Yuna
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

vandaag aan de vrijdagse poets geweest ,
plezant ...als 't gedaan is
jadi , ik leef zo met je mee ,
wat 'n pijn en verdriet moet je verweken lieveke , sterkte
mama inge , wat leuk ..'n nieuwe auto ,
en wat gaat het worden ,?
Arina , leuk dat je dat allemaal kan ,
tof plaatje hoor ,
zou wel leuk zijn , wij op stap ..maar ik heb mijn wasmachine al hoor
het is een AEG geworden
bloemeke , ja lachen mag niet op pasfoto ,
dus we staan allemaal "zuur" op de foto ,
ik zou liever wél lachen hoor ,...nee ! mag niet
remie , grootjegerda an w ,yuna ,
en iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
Arina
Marietteke, wat een toeval. Vandaag stonden we bij AEG wasmachines te kijken en ik dacht zo, dat zou het wel kunnen worden. Zeer mooie machines hebben ze bij AEG. Hopelijk ook goed??
Zonnebloemetje wat een mooie bloem aan uw cactus. Hoe lang blijft die bloeien?
Heb een leuke mop gevonden. We mogen toch eens lachen he

Nog een zalige nachtrust voor iedereen.
Zonnebloemetje wat een mooie bloem aan uw cactus. Hoe lang blijft die bloeien?
Heb een leuke mop gevonden. We mogen toch eens lachen he

Nog een zalige nachtrust voor iedereen.
Laatst gewijzigd door Arina op 01 jul 2023, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Het regent . Wel goed voor de tuin , maar hopelijk is het om half 3 droog .
Wij gaan op verjaardagsvisite op de fiets , maar als het regent moet ik met de auto .
En de start van de Tour de France geloof ik . Voor de liefhebbers
Fijne dag allemaal , toedeloeeeee.

Het regent . Wel goed voor de tuin , maar hopelijk is het om half 3 droog .
Wij gaan op verjaardagsvisite op de fiets , maar als het regent moet ik met de auto .
En de start van de Tour de France geloof ik . Voor de liefhebbers
Fijne dag allemaal , toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Hi hi en ik ben één van die liefhebbers. . Zalig gewoon , ik heb er heel veel aan gehad in de periode toen ik voor mijn ventje moest zorgen. Ik keek er dubbel naar uit. . en nog Remie
Merci, dank je ♥
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, je kunt niet geloven hoe goed het me doet dat er zo'n medeleven is
Dat is een nieuw hoofdstuk in mijn leven, en moet nog veel euch.. hoe moet ik het zeggen verwerken, veranderen enz. .
Maar het komt goed zeker weten, alles op zijn tijd en niks forceren.
Het is raar, vooral die stilte is opvallend. Als speelt de radio gans de dag hier in huis.
Toch . . gelukkig heb ik nog heel veel kontact met de kinderen, en de kleindochter is hier ook geweest. En er onze zoon kwam elke dag helpen met de opkuis man cave..
Niet te doen, wat mijn ventje allemaal verzamelde ..En wat er zo'n klein kamertje binnen kon..
Maar ooit komt er een tijd dat alles in orde is . . Och we zien wel. .
En dank dat ik mijn "ei" kwijt kan hier. .
Mijn vroeger buurvrouw is 2j geleden haar man verloren . Heel jong hij was maar in de 50j. Toen we elkaar terug zagen vlogen we in elkaars armen, het was precies een pact dat er werd gesloten. Zo van "welkom in de club"...
Inderdaad, je moet het meemaken om anderen te begrijpen. Het geeft een heel grote impact op uw leven. .
Dat moet ik zeker bevestigen.
Oeps dat is een serieus epistel. .
Aan allen die nog een ventje/vrouwtje hebben. Besef het en geniet van elke dag samen. Neem elkaar eens vast voor een ferme bewuste knuffel
En nu stop ik
Vandaag wordt de menu: koude schotel
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie natte zaterdagmorgen allemaal
ik ben vandaag maar traag op gang gekomen want toen ik gisteren naar de kinesist ben geweest had ik een venijnige rugpijn gekregen omdat hij nogal serieus aan mijn benen getrokken had om mijn spieren wat te stretchen en toen kreeg ik al pijn in mijn rug wat ik hem toen ook had gezegd , en gisterenavond heb ik me moeten drogeren met een pijnstiller met morfine want ik kon bijna niet in mijn bed liggen van de rugpijn en deze morgen was het ietsie pietsie beter maar niet om naar huis te schrijven en dus heb ik weeral de nodige pijnstillers binnen want ik kon deze morgen bijna niet op mijn stoel zitten van de pijn , maar soit het zal wel weer beteren zeker , allé dat hoop ik toch
en vandaag doe ik het dan maar rustig aan want het kan niet anders
jadi je kan hier altijd je zegje komen doen dat weet je wel hé en hier vind je altijd een luisteren oor
want het moet niet gemakkelijk zijn voor jou
dus kom maar regelmatig schrijven wat je kwijt wil als dat je kan helpen
en om alleen te eten zal je waarschijnlijk ook nog moeten gewoon worden
Remie mooie puzzel hoor en veel kijkplezier vandaag met de start van de " tour de France "
An hier ook regen en ik duim voor jullie dat je met de fiets weg kan deze namiddag en geniet van het verjaardagsfeestje
Arina ha ha ha wat een goeie mop , en die bloem bloeit jammer genoeg maar 2 dagen en dan laat hij al zijn oren hangen bij manier van spreken hé
marietteke je hebt een goeie koop gedaan hoor want ik heb al altijd AEG voor mijn wasmachine en droogkast en ik ben daar zeer tevreden over en ik vind AEG ook heel mooi van uitzicht en ze zijn ook gemakkelijk in bediening en zeker nu dat ze al veel jaren electronisch zijn
inge ik geloof je wel dat het niet gemakkelijk is om zo vroeg op te staan en hopelijk krijg je weer vlug hulp van je ventje
Yuna ja das inderdaad mooi die cactusbloem en ik heb nog een andere soort die jaarlijks heel mooi bloeit , en ik had een hele verzameling cactussen maar ondertussen heb ik die al allemaal verkocht ( de laatste enkele weken geleden ) en ik heb er nog 3 kleinere die ik wil houden want als we verhuizen naar een appartement kan ik die daar toch niet allemaal kwijt en ik had ook een grote mooie tropische plant ( cycas )die in de zomer buiten stond die ik onlangs ook verkocht heb voor een mooie prijs want ze was in hele mooie staat en al heel groot
gerda een fijn weekend voor jou
allé het klaart hier een beetje op en tis gestopt met regenen
voor iedereen nog een aangename zaterdag
hieronder nog een fotootje van een " winterkoninkje " die we gisteren hebben gespot met de camera bij de voederschaal en we hebben er hier al veel jaren in onze tuin maar ze komen zelden naar de voederschaal en ze wonen achter ons tuinhuis in struiken hulst want daar voelen ze zich goed en veilig in

ik ben vandaag maar traag op gang gekomen want toen ik gisteren naar de kinesist ben geweest had ik een venijnige rugpijn gekregen omdat hij nogal serieus aan mijn benen getrokken had om mijn spieren wat te stretchen en toen kreeg ik al pijn in mijn rug wat ik hem toen ook had gezegd , en gisterenavond heb ik me moeten drogeren met een pijnstiller met morfine want ik kon bijna niet in mijn bed liggen van de rugpijn en deze morgen was het ietsie pietsie beter maar niet om naar huis te schrijven en dus heb ik weeral de nodige pijnstillers binnen want ik kon deze morgen bijna niet op mijn stoel zitten van de pijn , maar soit het zal wel weer beteren zeker , allé dat hoop ik toch
en vandaag doe ik het dan maar rustig aan want het kan niet anders
jadi je kan hier altijd je zegje komen doen dat weet je wel hé en hier vind je altijd een luisteren oor
want het moet niet gemakkelijk zijn voor jou
dus kom maar regelmatig schrijven wat je kwijt wil als dat je kan helpen
en om alleen te eten zal je waarschijnlijk ook nog moeten gewoon worden
Remie mooie puzzel hoor en veel kijkplezier vandaag met de start van de " tour de France "
An hier ook regen en ik duim voor jullie dat je met de fiets weg kan deze namiddag en geniet van het verjaardagsfeestje
Arina ha ha ha wat een goeie mop , en die bloem bloeit jammer genoeg maar 2 dagen en dan laat hij al zijn oren hangen bij manier van spreken hé
marietteke je hebt een goeie koop gedaan hoor want ik heb al altijd AEG voor mijn wasmachine en droogkast en ik ben daar zeer tevreden over en ik vind AEG ook heel mooi van uitzicht en ze zijn ook gemakkelijk in bediening en zeker nu dat ze al veel jaren electronisch zijn
inge ik geloof je wel dat het niet gemakkelijk is om zo vroeg op te staan en hopelijk krijg je weer vlug hulp van je ventje
Yuna ja das inderdaad mooi die cactusbloem en ik heb nog een andere soort die jaarlijks heel mooi bloeit , en ik had een hele verzameling cactussen maar ondertussen heb ik die al allemaal verkocht ( de laatste enkele weken geleden ) en ik heb er nog 3 kleinere die ik wil houden want als we verhuizen naar een appartement kan ik die daar toch niet allemaal kwijt en ik had ook een grote mooie tropische plant ( cycas )die in de zomer buiten stond die ik onlangs ook verkocht heb voor een mooie prijs want ze was in hele mooie staat en al heel groot
gerda een fijn weekend voor jou
allé het klaart hier een beetje op en tis gestopt met regenen
voor iedereen nog een aangename zaterdag
hieronder nog een fotootje van een " winterkoninkje " die we gisteren hebben gespot met de camera bij de voederschaal en we hebben er hier al veel jaren in onze tuin maar ze komen zelden naar de voederschaal en ze wonen achter ons tuinhuis in struiken hulst want daar voelen ze zich goed en veilig in

*** Zie het leven van de zonnige kant ***
Was deze voor de liefhebber bijna vergeten te plaatsen hier. 

en