In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
hier is het nu goed aan 't regenen
en vanavond is Celine haar paard in shock gegaan toen ze daar in de dierenkliniek op bezoek was
gelukkig hebben ze haar direct vanalles toegediend in haar baxter waardoor ze na een tijdje weer wat beter werd , maar tis nu nog bang afwachten hoe ze de nacht zal doorbrengen en de komende 24u zijn van cruciaal belang of ze het zal halen
en nu ga ik naar mijn bedje sè want ik kan bijna mijn ogen niet meer open houden
slaapwel iedereen en tot morgen

hier is het nu goed aan 't regenen
en vanavond is Celine haar paard in shock gegaan toen ze daar in de dierenkliniek op bezoek was
gelukkig hebben ze haar direct vanalles toegediend in haar baxter waardoor ze na een tijdje weer wat beter werd , maar tis nu nog bang afwachten hoe ze de nacht zal doorbrengen en de komende 24u zijn van cruciaal belang of ze het zal halen
en nu ga ik naar mijn bedje sè want ik kan bijna mijn ogen niet meer open houden

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanwege het overweldigende succes, voor de liefhebber nog zo’n bewerking van 't onkruid wat ik tijdens mijn fietstochtjes vast kon leggen met de modernste apparatuur en technieken 

Zoomend beeld
Zometeen neem ik eerst voor
de
terhand om de wekelijks zuigklus te klaren van huisje ‘Weltevree’ om haar wat verlichting te kunnen geven i.v.m. de huishoudelijke taken.. we doen trouwens veel van zulk soort dingen samen, da's geen enkel probleem voor dit manneke hoor..! Daarna, als het tenminste droog is, probeer ik toch weer effe een rondje op ‘t
te maken in de omgeving.Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Remie , weer een prachtige foto van jouw onkruid
Ik zeg altijd onkruid bestaat niet . Onkruid is ontzettend belangrijk voor de bio-diversiteit.
En veel 'onkruid' kan je eten en thee van zetten
Z'bloemeke , hoe gaat het met het paard ?
Lenk , wat een geluk dat hij een helm op had dan .
Snap dat je helemaal van slag bent .
Ponneke , hier heeft het vannacht ook weer lang geregend .
Een zegen voor alles wat bloeit en groeit .
Hier niet veel te vertellen . Wij hebben ( lees : ik
) een nieuw ( klein) laptop bureau/kastje gekocht en dat moet in elkaar gezet worden ( bouwpakket ) . Mijn man zit er al 3 weken tegen aan te hikken , want de 30 jaar oude grote eikenhouten computerkast moet eerst uit elkaar en weg . Ben benieuwd , zal wel met flink wat gemopper gebeuren . Nu al zin in ... pffffffff
Fijne woensdag allemaal .

Remie , weer een prachtige foto van jouw onkruid
Ik zeg altijd onkruid bestaat niet . Onkruid is ontzettend belangrijk voor de bio-diversiteit.
En veel 'onkruid' kan je eten en thee van zetten
Z'bloemeke , hoe gaat het met het paard ?
Lenk , wat een geluk dat hij een helm op had dan .
Snap dat je helemaal van slag bent .
Ponneke , hier heeft het vannacht ook weer lang geregend .
Een zegen voor alles wat bloeit en groeit .
Hier niet veel te vertellen . Wij hebben ( lees : ik
Fijne woensdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Vanmorgen maar ’n beetje rondgedoold als ’n kip zonder kop op ‘t
in onze omgeving.Ook was de
weer mee natuurlijk, volgens mij heeft dit rondje mooie beelden opgeleverd.. maar die zijn later wel weer ’n keer aan de beurt..!Wel nog even deze:

Want nu gaat dit irritante manneke weer sport kijken op TV, ook is er gelijktijdig weer de
om leeg te slurpen..! Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond allemaal,
Het weer is anders maar het voelt goed aan voor mij
Alleen die muggen mogen van mij op vakantie gaan
Ik weet niet hoe het zit bij jullie, maar hier zijn er nog vele bakkers in verlof
Vandaag wou ventje naar Nieuwpoort.
Het werd zijn dutje in het bed.
Intussen heb ik dan maar van alles gedaan.
Vervelen doe ik me nooit
Het voelt wel raar aan dat de zomer voorbij is. .
Wij hebben er werkelijk niks aan gehad.
Ik wens iedereen een fijne avond toe
Menu was, biefstuk voor mij , kaashamburger voor ventje met rauw witloof in mayo en puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond ,
hier effe terug op mijne"ouwe trage " pc ,
want ni te geloven , maar miijn nieuwe pc , krijg ik weer niet aan ,
ik durf het haast niet te zeggen tegen mijn zoon ,
zal maar wachten tot morgen ,
ik heb hier ook 'n leuk moppeke gelezen ,
en alweer mooie plaatjes gezien ,
Lenk ik denk er ook over ; om een helm te nemen ,
als ik dat zo lees
bloemeke hopelijk wat beter met Celine haar paard
ik ga verder iedereen 'n fijne nachtrust wensen ,
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeienavond allemaal
deze avond nog nieuws gekregen van Celine die heeft laten weten dat de toestand van haar paard licht verbeterd is sinds gisteren
vorige nacht was het kritiek en hebben ze in de dierenkliniek 2x de medicatie moeten aanpassen omdat de toestand slechter werd , maar gelukkig ging het dan deze morgen weer wat beter en nu is het nog steeds afwachten of het de volgende dagen nog beter zal worden
dus hopelijk komt het goed en kan ze vanaf morgen al een beetje eten binnen krijgen want das de volgende stap die moet goed komen
iedereen bedankt voor de bezorgdheid
en nu val ik bijna in slaap , want deze middag kreeg ik een aanval van " vestibulaire migraine " waardoor ik serieus draaierig werd en dus voel ik mij nog niet goed nu

deze avond nog nieuws gekregen van Celine die heeft laten weten dat de toestand van haar paard licht verbeterd is sinds gisteren
vorige nacht was het kritiek en hebben ze in de dierenkliniek 2x de medicatie moeten aanpassen omdat de toestand slechter werd , maar gelukkig ging het dan deze morgen weer wat beter en nu is het nog steeds afwachten of het de volgende dagen nog beter zal worden
dus hopelijk komt het goed en kan ze vanaf morgen al een beetje eten binnen krijgen want das de volgende stap die moet goed komen
iedereen bedankt voor de bezorgdheid
en nu val ik bijna in slaap , want deze middag kreeg ik een aanval van " vestibulaire migraine " waardoor ik serieus draaierig werd en dus voel ik mij nog niet goed nu

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Kom op de valreep ook nog piepen.....goedenacht
Pfftttt puber de hele dag in huis, en dan is er geen ogenvlik rust.Of hij hitst de honden op zodat die nerveus zijn, of hij zit mij te jennen en de hele dag te pesten
Heb vanavond m'n bord eten laten staan, ik was het beu
M'n sleutels gepakt en een hond, en richting hondenschool gereden
Daar fijn kunnen afreageren, en relaxen tot het hoog tijd werd om naar huis te gaan.
De ganse tijd mooi weer, en nu ik dan de honden nog eens wil uitlaten hoost het water weer - stevige bui!
Ja lenk, heel verstandig om een fietshelm te dragen, daarvoor dienen ze!
Nu maar even rustig tot je rug beter voelt hoor...
Zonnebloemetje, fijn dat het met het paard van Celine weer wat beter gaat, hoop dat hij spoedig snel geneest
En ook jij rustig aan, ik zie je zo weer van de ene hoek naar de andere hollen
En Marietteke, oei je laptop wil weer niet mee zoals je wil? Die dingen zijn ook niet meer wat ze waren...toch maar zeggen, wat wie weet is het een fout aan het model waardoor die zo vlug stuk gaan?
Mama-inge, fijn hé die puppycursus? Allemaal jonge honden, allemaal lekker vanalles leren daar - ik vind het zo leuk om in die klas les te geven! Gewoon omdat die mensen zeer gemotiveerd zijn, en zo graag leren
Jadi, leuk beeldje heb je daar gevonden - en hoe die z'n neus dichtknijpt!
Ons menu was echt Belgische kost : friet met stoofvlees
Zo, nu even douchen en dan tussen de frisgewassen lakens in!

Pfftttt puber de hele dag in huis, en dan is er geen ogenvlik rust.Of hij hitst de honden op zodat die nerveus zijn, of hij zit mij te jennen en de hele dag te pesten
Heb vanavond m'n bord eten laten staan, ik was het beu
M'n sleutels gepakt en een hond, en richting hondenschool gereden
Daar fijn kunnen afreageren, en relaxen tot het hoog tijd werd om naar huis te gaan.
De ganse tijd mooi weer, en nu ik dan de honden nog eens wil uitlaten hoost het water weer - stevige bui!
Ja lenk, heel verstandig om een fietshelm te dragen, daarvoor dienen ze!
Nu maar even rustig tot je rug beter voelt hoor...
Zonnebloemetje, fijn dat het met het paard van Celine weer wat beter gaat, hoop dat hij spoedig snel geneest
En ook jij rustig aan, ik zie je zo weer van de ene hoek naar de andere hollen

En Marietteke, oei je laptop wil weer niet mee zoals je wil? Die dingen zijn ook niet meer wat ze waren...toch maar zeggen, wat wie weet is het een fout aan het model waardoor die zo vlug stuk gaan?
Mama-inge, fijn hé die puppycursus? Allemaal jonge honden, allemaal lekker vanalles leren daar - ik vind het zo leuk om in die klas les te geven! Gewoon omdat die mensen zeer gemotiveerd zijn, en zo graag leren

Jadi, leuk beeldje heb je daar gevonden - en hoe die z'n neus dichtknijpt!
Ons menu was echt Belgische kost : friet met stoofvlees
Zo, nu even douchen en dan tussen de frisgewassen lakens in!

-

Straks eerst de wekelijkse boodschappen samen doen in de supers en nog wat andere winkels in het dorp hier.
Het weer zal daarna bepalen wat er voor mij dan nog inzit om te gaan doen tot aan de lunch (±12:00u)
Op dit ogenblik regent het in ieder geval licht... JOEPIE..!
Zomaar wat beelden van ‘t fietstochtje gisterenochtend:

Wisselende beelden
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en