In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
ja Bertje het zal zeker een koude nacht worden
maar wij hebben een verwarmd bedje hoor als we gaan slapen
en das echt aangenaam bij zo'n koud weer
tot later

maar wij hebben een verwarmd bedje hoor als we gaan slapen
en das echt aangenaam bij zo'n koud weer
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert

Jadi of Bloemeke, zijn die overstromingen in jullie buurt soms???? Heb beelden gezien op TV, 't is de moeite.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Om 8:30 uur zit al bij Carglass in Gouda voor ’n nieuwe voorruit van de
Pinda. Zou ±1½ uur in beslag gaan nemen is mij medegedeeld.
Gelukkig hoef ik er niet ver voor van huis om daar te geraken, hooguit 10 minuutjes.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Je moet er van houden.zonnebloemetje schreef: ↑29 nov 2021, 19:03ja wij hebben een verwarmd bedje hoor als we gaan slapen en das echt aangenaam bij zo'n koud weer
Ooit, jaren jaren geleden, ook geprobeerd, toen tot de ontdekking gekomen (na nog geen week) dat zoiets helemaal niks voor ons was.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, wat is die Sinterklaastijd toch leuk voor de knutselkinderen en dan tentoonstellen op school en erlangs lopen.
Wij zijn ook niet van verwarmde dekens, allemaal puur natuur, bv. mijn voetjes zijn zo warm, die van mijn man doen er wat langer over. En als de voeten op temperatuur zijn, komt de rest vanzelf.
Ik ga ook graag "werken" op school (zolang dit nog mag), voor de kinderen én om bij te praten daar.
Wij zijn ook niet van verwarmde dekens, allemaal puur natuur, bv. mijn voetjes zijn zo warm, die van mijn man doen er wat langer over. En als de voeten op temperatuur zijn, komt de rest vanzelf.
Ik ga ook graag "werken" op school (zolang dit nog mag), voor de kinderen én om bij te praten daar.
-
Bert

even gestart met de mooie munt van Sita
Niet veel nieuws. Voor het ogenblik droog maar bewolkt. Het blijft precies donker.
Deze voormiddag wat nodige boodschappen doen en dat is dan ook weer gedaan.
Vooraf nog even mijn compressorke laten draaien om mijn bandjes op te pompen. >Is een gewoonte geworden om dit om de twee weken eens te doen.
In de namiddag???? Voorlopig nog geen plannen. Zal mijn nieuwe tablet eens leren gebruiken, kan ik meteen ook op wacht zitten als er iets geplaatst word. Maar zo ver zijn we nog niet hoor want ik heb er helemaal geen idee van wat men daar mee kan doen. Is in een gekke bui aangekocht en nu zit ik ermee.
Maar 't zal wel lukken.
Allé, tot latersss...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Sita ik zie jou mooie munt nu pas ( door Bert
) , die houden we er in hoor . Top ! 
Haha Bert , bij ons in de bibliotheek geven ze daar gratis cursus voor . Senioren met hun laptop en tablet
Ha Ineke en Remie , ik doe dat werken in de winkel ook alleen maar omdat ik het super leuk vind en inderdaad ook voor de sociale contacten ( ik heb zulke leuke collega's
) en niet omdat het 'moet' hihi .
Ik hou van vintage 'pre-loved' spulletjes , prulletjes en kleding . Ik ga ook vaak een dagje vintage winkeltjes shoppen in onze provinvie samen met mijn oudste dochter , die daar ook van houdt .
Vanmiddag komt mijn vriendin thee leuten en wij gaan zo even naar de bouwmarkt om een nieuw slot voor onze tuinpoort te kopen . De oude is wat gammel en aan vervanging toe , dan heeft mijn man ook wat te doen
Fijne dinsdag allemaal en toedeloe .

Sita ik zie jou mooie munt nu pas ( door Bert

Haha Bert , bij ons in de bibliotheek geven ze daar gratis cursus voor . Senioren met hun laptop en tablet
Ha Ineke en Remie , ik doe dat werken in de winkel ook alleen maar omdat ik het super leuk vind en inderdaad ook voor de sociale contacten ( ik heb zulke leuke collega's
Ik hou van vintage 'pre-loved' spulletjes , prulletjes en kleding . Ik ga ook vaak een dagje vintage winkeltjes shoppen in onze provinvie samen met mijn oudste dochter , die daar ook van houdt .
Vanmiddag komt mijn vriendin thee leuten en wij gaan zo even naar de bouwmarkt om een nieuw slot voor onze tuinpoort te kopen . De oude is wat gammel en aan vervanging toe , dan heeft mijn man ook wat te doen
Fijne dinsdag allemaal en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen
En de regen nemen we er bij.
Eens zal het wel stoppen.
Hopelijk zo vlug mogelijk, want de Westhoek geraakt in de problemen.
Meer weet ik niet meer te schrijven.
Zal maar patatjes schillen zekers, dat is dan ook gedaan.
Aan iedereen een fijne dag hé
toedeloe
menu: hamburger voor ventje en ikke een biefstuk. . met gestoofd witloof.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

stukje... klaar zeker..?