In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9
-
Bobijntje - Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Manlief en ik wensen jullie allen een fantastisch,
voorspoedig maar vooral gezond 2018!!
't Was hier een heel fijne avond met vrienden,
lekker eten en een gezellige babbel en meer
moet dat niet zijn
Vandaag een luie dag ingelast en morgen....
och we zien wel wat morgen komt!!
Fijne avond voor iedereen en voor straks.....
een verkwikkende nachtrust!!
Geniet nu... niet morgen
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Hallo dames,
Iedereen hier wens ik een heel GELUKKIG NIEUW JAAR toe ! Dat al jullie wensen die jullie nog zouden mogen hebben, mogen uitkomen. Van ganser harte.
Hier ook al druk geweest. Gisteren het laatste, oudejaarsavond met de kids
Alles is goed verlopen maar manlief is na de jaarwensen gaan slapen, hij was stik-kapot. Ik heb trouwens niet goed geslapen, tegenover anders. Had eerst, toen de kids naar huis waren, eerst nog alles zoveel mogelijk opgeruimd en dan ook mijn bedje in.
En nu TV kijken, de kampioenenfilm .
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk. Moet nog veel bijlezen ....., sorry.
Tot ... de volgende .
Iedereen hier wens ik een heel GELUKKIG NIEUW JAAR toe ! Dat al jullie wensen die jullie nog zouden mogen hebben, mogen uitkomen. Van ganser harte.
Hier ook al druk geweest. Gisteren het laatste, oudejaarsavond met de kids
Alles is goed verlopen maar manlief is na de jaarwensen gaan slapen, hij was stik-kapot. Ik heb trouwens niet goed geslapen, tegenover anders. Had eerst, toen de kids naar huis waren, eerst nog alles zoveel mogelijk opgeruimd en dan ook mijn bedje in.
En nu TV kijken, de kampioenenfilm .
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk. Moet nog veel bijlezen ....., sorry.
Tot ... de volgende .
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
AAN IEDEREEN EEN GELUKKIG EN VOORAL GEZOND 2018.
Wij hebben het hier ook rustig gehouden, enkel de kinderen kwamen.Mijn menu was gemakkelijk, met weinig werk.Ukkepuk was één en al energie, die rende hier nog rond na middernacht met spaanse woef achter zich, wat hij heel plezant vond.Het vuurwerk knalde hier ook van alle kanten, en ik die dacht dat het verboden was, niks van gemerkt.
Vandaag bij de ouders en schoonouders geweest.
Vanaf morgen terug normaal, dat houden we nog het langste vol
.
Die dagen zijn wel plezant, maar ben toch altijd blij als ze achter de rug zijn.
Manlief heeft hier de laatste 2 dagen al veel gepoetst, eerst gisteren vooraleer het bezoek kwam, en nu deze morgend na het feest.Ukkepuk liep hier rond met zijn "champagne"(kidibul), en natuurlijk gemorst.Van etensresten geen spoor, maar daar heeft spaanse woef wel voor gezorgd
.
Dames, tot morgen.
AAN IEDEREEN EEN GELUKKIG EN VOORAL GEZOND 2018.
Wij hebben het hier ook rustig gehouden, enkel de kinderen kwamen.Mijn menu was gemakkelijk, met weinig werk.Ukkepuk was één en al energie, die rende hier nog rond na middernacht met spaanse woef achter zich, wat hij heel plezant vond.Het vuurwerk knalde hier ook van alle kanten, en ik die dacht dat het verboden was, niks van gemerkt.
Vandaag bij de ouders en schoonouders geweest.
Vanaf morgen terug normaal, dat houden we nog het langste vol
Die dagen zijn wel plezant, maar ben toch altijd blij als ze achter de rug zijn.
Manlief heeft hier de laatste 2 dagen al veel gepoetst, eerst gisteren vooraleer het bezoek kwam, en nu deze morgend na het feest.Ukkepuk liep hier rond met zijn "champagne"(kidibul), en natuurlijk gemorst.Van etensresten geen spoor, maar daar heeft spaanse woef wel voor gezorgd
Dames, tot morgen.
-
marita2 - Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:35
Goedenavond aan iedereen. Kom jullie allen een goed en zo gezond mogelijk 2018 wensen .
Hier is ook de rust weergekeerd en is ook het meeste weer opgeruimd. De kinderen waren van s'middags hier met kleine ukkeman en grote broer met zijn nieuwjaarsbrief die hij fier heeft opgezegd. Had op aanvraag van zonen weer rundstong in een lekkere tomatensaus met champignons en balletjes gemaakt dat eten ze hier graag. Het was heel gezellig maar ben net als jij Anjelierke blij dat het morgen een heel rustig dagje wordt en de drukte weer voorbij is. Veel groetjes en tot schrijfs!
Hier is ook de rust weergekeerd en is ook het meeste weer opgeruimd. De kinderen waren van s'middags hier met kleine ukkeman en grote broer met zijn nieuwjaarsbrief die hij fier heeft opgezegd. Had op aanvraag van zonen weer rundstong in een lekkere tomatensaus met champignons en balletjes gemaakt dat eten ze hier graag. Het was heel gezellig maar ben net als jij Anjelierke blij dat het morgen een heel rustig dagje wordt en de drukte weer voorbij is. Veel groetjes en tot schrijfs!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
wij hebben gisteren eend gegeten en nog over. ook mijn potje kaviaar van de lidl opgegeten. en nu alles normaal van eten. morgen naar de kine en donderdag naar de dokter. ventje zei gisteren Gimly is wel heel knuffelachtig en ineens: bweuk. 't was gedaan met knuffelen.
naar moeder gebeld en later naar vader. die heeft veel pijn. hij is 30 cm darm kwijt. hij was bang dat het een stoma ging worden. hij moet nog steeds pampers dragen omdat zijn blaasgevoel weg is. maar het komt terug zei hij. zo veel te beter. ik denk dat onze verwarming stuk is. ha, neen, het zijn de batterijen van de thermostaat. gelukkig heb ik altijd een voorraad batterijen in huis. ook lampen en kaarsen.
je weet maar nooit want het is zondag, de brico is toe en je heb een kapotte lamp.
daar sta je dan in het donker.
vandaag leesvoerdag. maar als het weer 7 euro is voor 3 boekjes kunnen ze het vergeten. dan alleen de herhalingsgids.
het is hier weer franchorschamp. ze trekken op als gekken om 50 meter verder te moeten stoppen aan het kruispunt.want het is voorrang van rechts. cezar is vandaag weer open; ja, als hij met zijn annie wil trouwen kost dat centjes. dus niet op reis.
ga effe loeren of er nog after new years party's zijn geweest.
Fijne dag, groetjes en een knuffel
wij hebben gisteren eend gegeten en nog over. ook mijn potje kaviaar van de lidl opgegeten. en nu alles normaal van eten. morgen naar de kine en donderdag naar de dokter. ventje zei gisteren Gimly is wel heel knuffelachtig en ineens: bweuk. 't was gedaan met knuffelen.
naar moeder gebeld en later naar vader. die heeft veel pijn. hij is 30 cm darm kwijt. hij was bang dat het een stoma ging worden. hij moet nog steeds pampers dragen omdat zijn blaasgevoel weg is. maar het komt terug zei hij. zo veel te beter. ik denk dat onze verwarming stuk is. ha, neen, het zijn de batterijen van de thermostaat. gelukkig heb ik altijd een voorraad batterijen in huis. ook lampen en kaarsen.
je weet maar nooit want het is zondag, de brico is toe en je heb een kapotte lamp.
daar sta je dan in het donker.
vandaag leesvoerdag. maar als het weer 7 euro is voor 3 boekjes kunnen ze het vergeten. dan alleen de herhalingsgids.
het is hier weer franchorschamp. ze trekken op als gekken om 50 meter verder te moeten stoppen aan het kruispunt.want het is voorrang van rechts. cezar is vandaag weer open; ja, als hij met zijn annie wil trouwen kost dat centjes. dus niet op reis.
ga effe loeren of er nog after new years party's zijn geweest.
Fijne dag, groetjes en een knuffel
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Heb jullie allemaal gelezen, iedereen heeft gisteren gevierd op zijn manier of er gewoon een rustige dag van gemaakt. Maar wat wel elk van ons zegt, pff, het is voorbij, vandaag terug in het normale ritme met de gewone taken van elke dag. Zelf ben ik ook blij dat de drukte voorbij is. Behalve Niels misschien die bij deze dagen super verwend is geweest. Gisteren heef hij een bever gekregen van een heel sterk stofje, heeft er na degelijk onderzoek, besloten ermee te spelen.
Vandaag licht HH en de was en de strijk doen. Het feesttafellaken mag weg , de rest is gisteren al allemaal al opgeruimd, ook de keuken.
Moet overmorgen al naar de pneumoloog voor een onderzoek. Ga met de tram naar het ziekenhuis, dan ben ik daar dadelijk , die stopt net voor het ziekenhuis waar ik moet zijn. Dat is gemakkelijk want dan moet manlief geen verlof nemen. En met de fiets ga ik daar niet naar toe, want daar is veel diefstal van fietsen op welke manier je hem ook vastmaakt, dus de tram is een prettig alternatief.
Zo, ik ga plaats ruimen voor Muddy Maddy en Oma-C. Ik wens iedereen een rustige dag. Liefs en een knuffel voor hen, die er eentje kunnen gebruiken.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Zo deze grappige maar goeie wens mag er nog bij..
Ik wens iedereen een fijne dinsdag... hier schijnt weer de zon
maar dat was gisteren ook zo....
en nadien regende het pijpenstelen de rest van de dag
Iedereen zo te zien blij dat al die drukte weer voorbij is...
't is goed maar veel te dicht bij elkaar... al die feesten
Gelukkig heeft iedereen het goed overleefd...
en kunnen we weer gewoon verder...dat houden we inderdaad het langste vol
Hier een gewone dag met een beetje vooruitwerk voor morgen
want zal de hele voormiddag kwijt zijn bij de kinesist
Dank je Mira voor de fijne wensen... voor jou ook het allerbeste
en vooral een goede gezondheid...!!
Fijn dat alle zieken de goede weg opgaan... ik wens ze allemaal veel sterkte..
Nog een aangename dag verder.... Groetjes en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dank je wel Mira voor de wensen en hartelijke wederwensen.
Gisteren was super druk en super vermoeiend. Uit schrik niet genoeg te hebben voor dessert nog rap rap de cake gebakken die ik de avond tevoren vergeten te bakken was. Oeps de boter niet op tijd uitgezet. Die moest mals zijn. Och even in de oven, die aan het voorverwarmen was. Jawel, natuurlijk was een stuk boter al aan het smelten, want er was even iets tussen gekomen. Ach ik pak ze zo wel met het papier, aheum, alle boter op de grond gelekt en op het vuur en op het aanrecht. Nog wat extra kuis erbij: alles plakte en schoof...Enfin, ik hoop dat het gezellig geweest is. Maar ik was wel uitgeteld tegen 's avonds.
Nu in de komende dagen de oven uit kuisen na al het geplak en gedoe.
Gelukkig is K. er vandaag. Ondertussen is praktisch alles opgeruimd. De avond zelf zoals vroeger dat lukte echt niet meer. Volgen jaar is het aan mijn zus.
Bij dezen is het dus al de tweede dag van het nieuwe jaar.
Hopelijk brengt het niet teveel zorgen mee of zorgen die opgelost geraken.
Mensenlief is dat een gerief iemand die zelfstandig kan werken en die niet om de vijf minuten komt vragen waar alles staat en ligt en wat ze nu moet doen...
De beneden is oké binnen een vijf minuutjes.
Logeetje is terug in huis tot morgenavond. Ik hoop date e haar leerstof erin gestampt krijgt, want ze is misselijk. Er is haar een nootje misvallen vrees ik. Ik hoop dat er niet teveel van gegeten is en er niemand anders last van heeft. Ik had al een vermoeden, maar niet geproefd zoals ik altijd van alles eens proef voor ik het op tafel zet, kwestie van niet in affronten te vallen.
Amuseer jullie de rest van de dag.
Gisteren was super druk en super vermoeiend. Uit schrik niet genoeg te hebben voor dessert nog rap rap de cake gebakken die ik de avond tevoren vergeten te bakken was. Oeps de boter niet op tijd uitgezet. Die moest mals zijn. Och even in de oven, die aan het voorverwarmen was. Jawel, natuurlijk was een stuk boter al aan het smelten, want er was even iets tussen gekomen. Ach ik pak ze zo wel met het papier, aheum, alle boter op de grond gelekt en op het vuur en op het aanrecht. Nog wat extra kuis erbij: alles plakte en schoof...Enfin, ik hoop dat het gezellig geweest is. Maar ik was wel uitgeteld tegen 's avonds.
Nu in de komende dagen de oven uit kuisen na al het geplak en gedoe.
Gelukkig is K. er vandaag. Ondertussen is praktisch alles opgeruimd. De avond zelf zoals vroeger dat lukte echt niet meer. Volgen jaar is het aan mijn zus.
Bij dezen is het dus al de tweede dag van het nieuwe jaar.
Hopelijk brengt het niet teveel zorgen mee of zorgen die opgelost geraken.
Mensenlief is dat een gerief iemand die zelfstandig kan werken en die niet om de vijf minuten komt vragen waar alles staat en ligt en wat ze nu moet doen...
De beneden is oké binnen een vijf minuutjes.
Logeetje is terug in huis tot morgenavond. Ik hoop date e haar leerstof erin gestampt krijgt, want ze is misselijk. Er is haar een nootje misvallen vrees ik. Ik hoop dat er niet teveel van gegeten is en er niemand anders last van heeft. Ik had al een vermoeden, maar niet geproefd zoals ik altijd van alles eens proef voor ik het op tafel zet, kwestie van niet in affronten te vallen.
Amuseer jullie de rest van de dag.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Bedankt voor het kaartje dat een lief vier-seizoentje heeft gestuurd.
Straks gaan we een bezoek brengen aan het hondenhotel.Omdat het de eerste keer is, moeten we eens gaan kennismaken.
Houd jullie maar vast aan de takken van de bomen, want ze voorspellen heel veel wind en regen.
Heb mijn kalender al ingevuld voor dit jaar: wanneer het huisvuilophaling is, kleding, papier, verjaardagen, enz.Een jaarlijks terugkerend werkje.
Ik denk dat het dit jaar het eerste jaar is dat ze Sissi niet hebben uitgezonden.Normaal jaarlijks in de eindejaarsperiode is het die film.Home Alone is ook zoiets dat jaarlijks weerkeert.Dit jaar terug.
Dames, tot morgen.
Bedankt voor het kaartje dat een lief vier-seizoentje heeft gestuurd.
Straks gaan we een bezoek brengen aan het hondenhotel.Omdat het de eerste keer is, moeten we eens gaan kennismaken.
Houd jullie maar vast aan de takken van de bomen, want ze voorspellen heel veel wind en regen.
Heb mijn kalender al ingevuld voor dit jaar: wanneer het huisvuilophaling is, kleding, papier, verjaardagen, enz.Een jaarlijks terugkerend werkje.
Ik denk dat het dit jaar het eerste jaar is dat ze Sissi niet hebben uitgezonden.Normaal jaarlijks in de eindejaarsperiode is het die film.Home Alone is ook zoiets dat jaarlijks weerkeert.Dit jaar terug.
Dames, tot morgen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Fijne 2 januari allen
Hier is alles (behalve de kaartjes) weer aan de kant...
Ik vind het fijn dat alles weer z'n plaatsje heeft...
Ben vandaag nog even naar de winkel gegaan want ik moest fruit halen
morgen kan ik niet naar de markt want moet bij de kinesist zijn...
Het is niks koud alleen is de wind niet aangenaam
en volgende nacht zal het helemaal stormen...rukwinden tot 110-120 per uur
dat is niet aangenaam om te slapen...zet geen auto's onder bomen
en hang vast wat kan wegwaaien...
Dank aan allen van wie ik een kaartje kreeg via de post...
ik had al naar iedereen van wie ik het adres had een kaart gestuurd
Wie het adres nog niet doorgaf...kan het nog altijd via PB doorsturen
maar niks moet.... alles mag
Ik wens jullie een fijne avond en een goede nacht...
jullie zien me wel als ik er ben morgen....na de kine... groetjes...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ..
Anjelierken: op de Duitse ARD hebben ze twee films van Sissi uitgezonden , een week geleden of zo . ik heb er met veel nostalgie nog maar eens naar gekeken ... Die films zijn ongeveer even oud als ik
hier ook blij dat die "speciale dagen " voorbij zijn .
Nu met volle moed vooruit ....

Aftellen naar de lente .... elke dag een paar minuten méér licht .... Hoop doet leven hé ...
Sterkte aan iedereen ...
Anjelierken: op de Duitse ARD hebben ze twee films van Sissi uitgezonden , een week geleden of zo . ik heb er met veel nostalgie nog maar eens naar gekeken ... Die films zijn ongeveer even oud als ik
hier ook blij dat die "speciale dagen " voorbij zijn .
Nu met volle moed vooruit ....

Aftellen naar de lente .... elke dag een paar minuten méér licht .... Hoop doet leven hé ...
Sterkte aan iedereen ...
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Ania - Lid geworden op: 30 okt 2015, 13:55
Goeieavond ,
Een gelukkig 2018 van ons allemaal!
Vandaag nog dagje thuis, lekker lui geweest..
morgen en donderdag werken en dan weer een verlengd weekend tot dinsdag..
vandaag wel alles opgeruimd , weg gezet verzwaard wat kan gaan vliegen..
waar ik nu woon hoog en open is het altijd akelig qua wind, maar tja meer dan dit kunnen we niet doen. Hopelijk vallen de rukwinden toch nog wat mee..
Ventje is dochter wegdoen nr schoonouders moet ze morgen niet vroeg op en ook niet door het rotweer. Ik zal maar voorzichtig zijn als ik nr het werk rij..
Een gelukkig 2018 van ons allemaal!
Vandaag nog dagje thuis, lekker lui geweest..
morgen en donderdag werken en dan weer een verlengd weekend tot dinsdag..
vandaag wel alles opgeruimd , weg gezet verzwaard wat kan gaan vliegen..
waar ik nu woon hoog en open is het altijd akelig qua wind, maar tja meer dan dit kunnen we niet doen. Hopelijk vallen de rukwinden toch nog wat mee..
Ventje is dochter wegdoen nr schoonouders moet ze morgen niet vroeg op en ook niet door het rotweer. Ik zal maar voorzichtig zijn als ik nr het werk rij..
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hallo iedereen,
voor de zoveelste keer nog eens de beste wensen voor 2018

De hapjesdag van gisteren is prima verlopen, er was meer dan genoeg maar ja dat is moeilijk in te schatten met zijn twaalven. Schoondochter was er niet bij want moest alweer werken.
De baby was weer superschattig
Zoals verwacht heel wat schitterende beloften in de vele nieuwjaarsbrieven...we zullen zien.
Nu logeren er hier nog twee exemplaren, morgen worden die weer opgepikt. Ze zitten hier zo wat te kibbelen, hebben vandaag wat geknutseld maar mamie wordt dat beu !
Groetjes aan allemaal.
voor de zoveelste keer nog eens de beste wensen voor 2018
De hapjesdag van gisteren is prima verlopen, er was meer dan genoeg maar ja dat is moeilijk in te schatten met zijn twaalven. Schoondochter was er niet bij want moest alweer werken.
De baby was weer superschattig
Zoals verwacht heel wat schitterende beloften in de vele nieuwjaarsbrieven...we zullen zien.
Nu logeren er hier nog twee exemplaren, morgen worden die weer opgepikt. Ze zitten hier zo wat te kibbelen, hebben vandaag wat geknutseld maar mamie wordt dat beu !
Groetjes aan allemaal.