In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dat is niet fijn Zwanenmeer.
Die prijs lijkt mij in de tegenwoordige tijd normaal.
Ik heb bij jongste, die normaal alles zelf in orde brengt, ook zoiets horen ronken voor iets met de waterpomp en een gaatje in een leiding. Was ook onvoorziene kosten...
De vervangwagen was ook maar basic, basic.
Net nu ze de nieuwe tweedehandse zo gewoon waren...
Ze hadden ook de mijne kunnen gebruiken, maar de vervangwagen was onderdeel van de service, dus...
Verder is het kast in de blauwe slaapkamer uitruimen en volledig uitwassen geworden.
Eindelijk is alles terug op dezelfde manier opgeplooid en nu ligt het heel netjes alle reserve bedlinnen.
In een keer dan ook maar de hangkast een beurt gegeven.
Ingemaakte kasten heel praktisch, maar om de zoveel tijd veel werk...
Maar gelijk oma-C doet: als je het werken onderweg tegenkomt dan maar ineens doen.
Hier stond toch maar een nijdige wind hoor deze namiddag.
Wou buien bezig zijn, mar ben van gedacht veranderd.
Slaap wel allemaal
Die prijs lijkt mij in de tegenwoordige tijd normaal.
Ik heb bij jongste, die normaal alles zelf in orde brengt, ook zoiets horen ronken voor iets met de waterpomp en een gaatje in een leiding. Was ook onvoorziene kosten...
De vervangwagen was ook maar basic, basic.
Net nu ze de nieuwe tweedehandse zo gewoon waren...
Ze hadden ook de mijne kunnen gebruiken, maar de vervangwagen was onderdeel van de service, dus...
Verder is het kast in de blauwe slaapkamer uitruimen en volledig uitwassen geworden.
Eindelijk is alles terug op dezelfde manier opgeplooid en nu ligt het heel netjes alle reserve bedlinnen.
In een keer dan ook maar de hangkast een beurt gegeven.
Ingemaakte kasten heel praktisch, maar om de zoveel tijd veel werk...
Maar gelijk oma-C doet: als je het werken onderweg tegenkomt dan maar ineens doen.
Hier stond toch maar een nijdige wind hoor deze namiddag.
Wou buien bezig zijn, mar ben van gedacht veranderd.
Slaap wel allemaal
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
Gkoede morgen , ,woensdag vandaag
,dus wandeling , ,naar saint momelin
Is een dorp bij st Omer, , dus op ongeveer 50 km, ,zal weer laat worden, ,kan de papy weer
Een smoel maken omdat 'het laat is , , hij heeft een kort geheugen
Fijne dag
Is een dorp bij st Omer, , dus op ongeveer 50 km, ,zal weer laat worden, ,kan de papy weer
Een smoel maken omdat 'het laat is , , hij heeft een kort geheugen
Fijne dag
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C en HVT, dank je wel voor de tip voor mijn jasje. Zal het eerst op een onzichtbaar stukje van de jas doen.
Zwanenmeer, ik heb echt medelijden met jou. Zoveel onvoorziene kosten en dan vooral nog dat lawaai van de verbouwingen naast jou. Je zou denken dat dat nu toch voorbij zou zijn. Zo te horen heb je geen minuutje rust en dat veroorzaakt stress natuurlijk. Vind dat echt erg voor jou, vooral omdat ik denk dat jij veel behoefte hebt aan stilte en rust. Wou dat ik jou kon helpen, maar dat gaat natuurlijk niet. We kunnen enkel naar jou luisteren. Schrijf al jouw grieven maar van je af als je dat wat helpt. Ik wens jou erg veel sterkte.
Gisteren alles gedaan wat op mijn planning stond. Vandaag een wat rustiger dag, vooral wassen en de strijk. Ga mijn was nog proberen buiten te drogen want volgens mijn GSM gaat het pas tegen de avond regenen. Regen is welkom, want mijn gazon staat wel erg droog.
Muddy Maddy , wanneer doet Suus haar intrede ? En ventje slecht gezind ? Gelukkig is Gimly weer wat beter.
Gisteren Matice zijn gegevens moeten doormailen aan de fokster ( die helaas K. heeft), voor zijn stamboom te kunnen ontvangen. Hij heeft een heel boekje mee gekregen met al zijn gegevens in, maar dat gaat vooral over zijn ouders, onderzoeken die hij heeft ondergaan, zoals zijn heupen enz.
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs en een dikke knuffel voor elk die het nodig heeft.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik wordt wakker, hoor de 8 uur klok, ga naar de badkamer en wie ligt er op het matje voor de deur? Gimly. Vroeg dan nadien of hij mee naar beneden wilde en hij liet zo'n grote langgerekte klagende miauw horen. Gisteren heb ik niet veel gedaan, ben zelfs niet mee geweest om boodschappen, had geen zin! vanmiddag naar de kapster. moet het geld nog halen. ventje is gisteren bovenop bezig geweest in de logeerkamer. met dat we geen loden hitte meer hebben, gaat Suus gewoon een verdiep hoger slapen, zal beter zijn voor haar rug, hoop ik, want buiten een hond heeft nog niemand gebruik gemaakt van het logeerbed. Morgen inrichten, er is daar geen stopcontact, alleen een peertje.dus alles is met batterijen. het nachtlampje enz. zal een slinger hangen met fairylights ( ook op batt) en wss twee schilderijen van cesar die we van de muur gehaald hebben toen onze ingekaderde poster van de Balrogg of Morgoth klaar was.
Clive: Suus doet haar blije intrede op vrijdag omstreeks 12 u 30. hebben we dan meteen Hans, d'r echtgenoot gezien. ze vertrekt op zondag nadat ze met Hans en wij gbbqd hebben. ze brengt enkele typisch holandse artikelen mee. en haar eigen wijn, want zij drinkt zoete witte wijn en ik niet.
als ze komt, eten we belegde broodjes, moet nog een message sturen naar de broodjeszaak dat die niet dicht is als ze komen. Daarna vertrekt Hans terug naar Dordrecht.
Ze heeft ook een kat en dus Hans is thuis om poes van natjes en droogjes te voorzien. en hij gaat toch niet graag op uitstap langer dan 1 dag.
't zal wel vreemd doen iemand anders in huis. maar ik zal ten minste aanspraak hebben.
krijg weer een dvd van dvd post. zal op een post-it aan de computer moeten hangen dat ventje liefst in zijn congè dat spul opzegt. want dat komt er niet van. hij is in congè maar er zijn nog steeds grote probs met Brussel. ja, zeg seffens mogen ze de mensen gaan opsporen op reis en aanmanen hun reis af te breken om te komen tekenen voor een stom experiment.
Vera krijgt het nu al op d'r nek en volgende week Nancy.
dat brussel het maar niet waagt ventje uit congè te roepen.
Zwanemeer, ik heb te doen met jou. eerst al dat lawaai en nu panne. wij hebben dat lek in de badkamer en ik voorzie nu al van ventje "tempertantrums" de buren van 2 huizen ver aan elke kant gaan het gehoord hebben. de badkmer is amper 4 maanden geleden gedaan.
Gisteren is de dvd waar we al lang om zochten toegekomen. volledig spaanse kaft maar gelukkig verstaan we engels. want die is ook gedubd en er zijn spaanse ondertitels in te stellen. hebben nu een heel helder beeld want onze versie was een kopie van een video. er vielen me zelfs dingen op, die ik vergeten was.
Hier is het zwaar bewolkt en 17°. Benieuwd of de nu geplante lavendel erdoor gaat geraken.
we gaan handschoenen aantrekken en de wekende plaat uit de wasbak halen. en dan wachten op ventje die al of niet aangekleed naar beneden komt.
Fijne dag allen!
ik wordt wakker, hoor de 8 uur klok, ga naar de badkamer en wie ligt er op het matje voor de deur? Gimly. Vroeg dan nadien of hij mee naar beneden wilde en hij liet zo'n grote langgerekte klagende miauw horen. Gisteren heb ik niet veel gedaan, ben zelfs niet mee geweest om boodschappen, had geen zin! vanmiddag naar de kapster. moet het geld nog halen. ventje is gisteren bovenop bezig geweest in de logeerkamer. met dat we geen loden hitte meer hebben, gaat Suus gewoon een verdiep hoger slapen, zal beter zijn voor haar rug, hoop ik, want buiten een hond heeft nog niemand gebruik gemaakt van het logeerbed. Morgen inrichten, er is daar geen stopcontact, alleen een peertje.dus alles is met batterijen. het nachtlampje enz. zal een slinger hangen met fairylights ( ook op batt) en wss twee schilderijen van cesar die we van de muur gehaald hebben toen onze ingekaderde poster van de Balrogg of Morgoth klaar was.
Clive: Suus doet haar blije intrede op vrijdag omstreeks 12 u 30. hebben we dan meteen Hans, d'r echtgenoot gezien. ze vertrekt op zondag nadat ze met Hans en wij gbbqd hebben. ze brengt enkele typisch holandse artikelen mee. en haar eigen wijn, want zij drinkt zoete witte wijn en ik niet.
als ze komt, eten we belegde broodjes, moet nog een message sturen naar de broodjeszaak dat die niet dicht is als ze komen. Daarna vertrekt Hans terug naar Dordrecht.
Ze heeft ook een kat en dus Hans is thuis om poes van natjes en droogjes te voorzien. en hij gaat toch niet graag op uitstap langer dan 1 dag.
't zal wel vreemd doen iemand anders in huis. maar ik zal ten minste aanspraak hebben.
krijg weer een dvd van dvd post. zal op een post-it aan de computer moeten hangen dat ventje liefst in zijn congè dat spul opzegt. want dat komt er niet van. hij is in congè maar er zijn nog steeds grote probs met Brussel. ja, zeg seffens mogen ze de mensen gaan opsporen op reis en aanmanen hun reis af te breken om te komen tekenen voor een stom experiment.
dat brussel het maar niet waagt ventje uit congè te roepen.
Zwanemeer, ik heb te doen met jou. eerst al dat lawaai en nu panne. wij hebben dat lek in de badkamer en ik voorzie nu al van ventje "tempertantrums" de buren van 2 huizen ver aan elke kant gaan het gehoord hebben. de badkmer is amper 4 maanden geleden gedaan.
Gisteren is de dvd waar we al lang om zochten toegekomen. volledig spaanse kaft maar gelukkig verstaan we engels. want die is ook gedubd en er zijn spaanse ondertitels in te stellen. hebben nu een heel helder beeld want onze versie was een kopie van een video. er vielen me zelfs dingen op, die ik vergeten was.
Hier is het zwaar bewolkt en 17°. Benieuwd of de nu geplante lavendel erdoor gaat geraken.
we gaan handschoenen aantrekken en de wekende plaat uit de wasbak halen. en dan wachten op ventje die al of niet aangekleed naar beneden komt.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een goede morgen aan ALLE seizoentjes
De zon is er weeral, maak er het beste van...
zwanenmeer ik had je gisteren niet meer gezien,
je had kort voor mij geposte en het stond er nog niet
Wat vervelend allemaal, ja je moet tegenwoordig haar
op je tanden hebben en alles afdwingen
op voorhand een bestek mogen geven en jou dan de keuze laten
of je het toestaat, of naar een andere garage een 'second opinion'
gaat vragen... het is niet niks zo'n bedrag... ze denken dat ze een lieve
vriendelijke dame zomaar kunnen stropen, schandalig
En nog eens niet bij de buren gaan kijken? en langs je neus weg vragen
wat ze allemaal wel aan het doen zijn..
je kan dat op een gewone beleefde manier ook vragen hé
Ik kan je alleen veel sterkte wensen en een knuffeltje sturen...
M-M, nog even en je hebt babbel genoeg
clive, oei de dame waar Matice z'n nestje had heeft K, je hoort bijna
niets anders meer
onze vriend doet het goed, (zo goed mogelijk natuurlijk)
hij mag de kliniek maandag verlaten om naar
een revalidatiecentrum te gaan .... zien hoe het daar verloopt
en wanneer hij terug naar huis mag, de oefeningen zijn nog pijnlijk zegt hij
Helena, goed gewerkt, ja als je alles echt wil bijhouden aan werk
dan kom je amper rond...goed dat je toch wat vriendschap krijgt van poes
anjelier, fijn dat de confituur lekker is
mammyretro, ferme wandelingen die jullie maken
voorzichtig zijn voor het vallen
ik ga seffens nog eens naar de markt, dat was mede door de hitte
van de laatste weken er niet meer van gekomen...
Nu is het fris en goed buiten...
Aan alle seizoentjes een fijne woensdag
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Zwanenmeer: ik vind ook dat ze op voorhand hadden kunnen zeggen hoeveel het ging kosten.Zou ook schrikken van het kostprijs, da's niet niks hé.
Binnenkort zitten wij ook met lawaai van verbouwingen, na het bouwverlof starten de werken aan huis van buren, gaan bijna 1 jaar duren.Buren zijn tijdelijk elders gaan wonen.
Gisteren waren we beiden doodop.We hebben de haag gesnoeid bij zoonlief, en wat voor een haag.Heel lang en hoog.Manlief snoeide en ik deed het snoeisel weg met de kruiwagen zeker 100 meter verder( daar ligt de composthoop) in het uiterste hoekje ( kan niet verder!)We hebben onze sport gehad.Dachten dat we vandaag stijf zouden zijn, maar nee, nog niks gevoeld.
En nu het blijde nieuws: we worden terug oma en opa in januari.Nummer 3 is onderweg bij zoonlief en schoondochter.Ukkepuk zegt dat hij een broer wil, een zus heeft hij al
.
Ukkepuk ging vandaag naar zee(hij vertelt dit in geuren en kleuren)met de dagopvang , en ging naar grote en kleine vissen kijken ( waarschijnlijk gaan ze ook naar een aquarium).
Dames, tot morgen allemaal.
Zwanenmeer: ik vind ook dat ze op voorhand hadden kunnen zeggen hoeveel het ging kosten.Zou ook schrikken van het kostprijs, da's niet niks hé.
Binnenkort zitten wij ook met lawaai van verbouwingen, na het bouwverlof starten de werken aan huis van buren, gaan bijna 1 jaar duren.Buren zijn tijdelijk elders gaan wonen.
Gisteren waren we beiden doodop.We hebben de haag gesnoeid bij zoonlief, en wat voor een haag.Heel lang en hoog.Manlief snoeide en ik deed het snoeisel weg met de kruiwagen zeker 100 meter verder( daar ligt de composthoop) in het uiterste hoekje ( kan niet verder!)We hebben onze sport gehad.Dachten dat we vandaag stijf zouden zijn, maar nee, nog niks gevoeld.
En nu het blijde nieuws: we worden terug oma en opa in januari.Nummer 3 is onderweg bij zoonlief en schoondochter.Ukkepuk zegt dat hij een broer wil, een zus heeft hij al
Ukkepuk ging vandaag naar zee(hij vertelt dit in geuren en kleuren)met de dagopvang , en ging naar grote en kleine vissen kijken ( waarschijnlijk gaan ze ook naar een aquarium).
Dames, tot morgen allemaal.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dankje , lieve seizoentjes , voor de reacties en goede raad . Het helpt om tegenslag te verwerken als ik het eens kan neerschrijven hé ...... Er zijn veel erger dingen , dat weet ik , en ik zou kalmer moeten reageren op sommige dingen ... maar die zenuwen verergeren nog met ouder worden ....
Anjelierken : Proficiat dat jullie opnieuw oma en opa gaan worden .... veel geluk voor de hele familie
Clive : een vriendin van mij haar kleinzoontje heet Matice
, dus als ze erover vertelt , denk ik elke keer aan jou
Tot nu toe is het iets rustiger in de straat .. de kranen zijn weggehaald bij de bouwwerken ...... dus duimen maar dat het ergste voorbij is ....
/ Kben voormiddag eerst hier in het groen een wandeling gaan doen , stilte opzoeken ...... het is zo kostbaar ...
Bedankt aan iedereen voor het meeleven ......
en veel moed voor iedereen die het kan gebruiken ..
Anjelierken : Proficiat dat jullie opnieuw oma en opa gaan worden .... veel geluk voor de hele familie
Clive : een vriendin van mij haar kleinzoontje heet Matice
Tot nu toe is het iets rustiger in de straat .. de kranen zijn weggehaald bij de bouwwerken ...... dus duimen maar dat het ergste voorbij is ....
Bedankt aan iedereen voor het meeleven ......
en veel moed voor iedereen die het kan gebruiken ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goede avond iedereen,
alle plichtplegingen van vandaag zijn weer gedaan
geen tijd gehad om tennis en koers te kijken
Jammer maar niks aan te doen,
deze namiddag nog 7 druppels regen gehad
zwanenmeer, sterkte en hopen dat het eindelijk wat rustiger wordt
maar als ze alles zelf doen dan duurt het lang hé...
wij hebben indertijd ook ons huis zelf gebouwd en dat duurde ook lang,
voor en na de werkuren , in weekenden en in 't verlof
maar toen hadden we nog geen buren
anjelierken, proficiat, je zal nog werk bijkrijgen...
Ik wens iedereen een fijne avond en straks een goeie nacht
Tot morgen....
-

Goedenavond Seizoentjes,
Anjelier, van harte proficiat, ook natuurlijk voor zoonlief en schoondochter.
Mammyretro, sorry, had over jou heen gelezen deze ochtend. Maak maar mooie wandelingen en zoals Oma-C zegt: voorzichtig zijn met vallen.
Oma-C, hier zijn de plichtplegingen ook gedaan geraakt
Zwanenmeer, nog al wiedes dat we er voor jou zijn. Moest lachen met het kleinzoontje van jouw vriendin die ook Matice heet. Het is dan ook geen hondennaam. Op de plein en bij de dierenarts is er maar 1 Matice.
HVT, is Poes nog op logement ?
Muddy Maddy, jij kunt dus aftellen naar de komst van Suus.
Net voor de eerste keer sinds de operatie aan mijn arm, zelf gaan wandelen met Matice. Anders deed manlief dat ' s avonds laat nog. Had hem wel zijn looptuig aangedaan, dan maakt hij minder bruukse bewegingen. Het ging goed. Het begon net te druppelen toen we vertrokken, maar had toch een dun jasje aan, dus dat was niet erg.
Zo, manlief is net thuis gekomen, dat is vroeg voor hem.
Zo lieve Seizoentjes, ga er een eind aan breien. Ik wens iedereen nog een hele fijne avond en voor later een zachte welterusten. Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel voor wie hel kan gebruiken.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Iedereen een goede avond,
Hier daarstraks ook wat gedruppel gehad, de moeite niet, maar ja .... Ergens anders misschien wat meer.
Anjelierken, proficiat voor jullie alsook voor de toekomstige ouders !
Plezant vooruitzicht !
Clive, nog wat voorzichtig zijn met Matice, anders kan je weer in de problemen komen.
MM, bijna bezoek van Suus
. Dat zal 'kwebbelen' worden ! Geniet ervan, plezante dingen gaan vlug voorbij, de tijd zal weer te kort zijn !
Mammyretro, nog veel wandelplezier, zonder valpartijen. Ik weet het wel, je kan er niets aan doen en het is zo vlug gebeurd.
OmaC, plichtplegingen vandaag, ja, er zijn zo van die dagen dat de leuke dingen er over schieten, zoals de sport. Deze week is het hier ook heel druk geweest. Het laatste van de week is morgen, naar huisdokter voor de medicatie en ik weet niet of hij ook bloed gaat afnemen, we zullen zien. Het is het laatste bezoek voor hij op vakantie gaat, we hebben dus geluk.
Gisteravond de 2 hondjes van dochter op slaapbezoek gehad, vandaag moesten ze naar de Hondenkapster, we zijn 4 x weg en weer gereden omdat ze maar eentje per keer doet. Aan Boomer heeft ze 3 u gewerkt, met Rakker heeft ze met 2 u de klus geklaard. Dochter is nadien gekomen en dan hebben we eerst voor onze Sam , naar meubelwinkel om een bed uit te kiezen. We moesten naar het eerste verdiep, en, zoals jullie weten, de warmte kruipt naar boven ...... Wat was ik blij toen we weer buiten stonden...... Eind september gaat het geleverd worden, dus nog even geduld
. En kinderen en geduld 
, vergeet het maar !
Ook deze week bezoek gehad van vriendin met haar viervoeter ! Hij kent het hier goed bij ons, komt vlak voor mij mooi zitten en begint daar te blaffen, met zo een zware bas.
Je zou het niet zeggen als je hem ziet.! Hij houd vol tot er wat uit de kast komt gerold
! Naar zeggen van vriendin weet hij goed de weg naar ons, moest ze hem laten doen dan komt hij op zijn eentje naar ons, en trekken als baasje niet rap genoeg is ! Hem ook wat bijgehouden zodat ze wat boodschappen kon doen, maar hij maalde er niet om, ging lekker in het zonnetje liggen bakken ! Een zwarte hond en bakken ??? 
Hij liever dan ik ! Heb hem wel op andere gedachten gebracht met zo'n hondebeentje ! Mag er niet aan denken dat hij een zonneslag kan krijgen, hij is ook al bijna 14 j , heeft al een nieuwe knie gehad en verder ook nog wat gesukkeld met de tanden, waarvan er 7 ineens moesten getrokken worden.......
Wat wou ik nog vertellen ?
Kaas met gaten, voor de rest.
OH ja, MH, is je uitslag goed, van de onderzoeken? Heb ik het gemist?
OmaC, bij jou ook? Hopelijk valt alles terug wat in de plooi......
Hier hoop ik voor morgen ook het beste, al heeft manlief wat bijkomende klachten, waar we eens raad over vragen bij de dokter.
Het is altijd niet gemakkelijk, maar moeilijk gaat ook, zeggen ze dan, nietwaar?!
Iemand vergeten? Sorry dan, is niet mijn bedoeling hoor.
Ga jullie laten, ga nog wat tv kijken. Vroeg gaan we niet slapen, anders zijn we veel te vroeg wakker....
Dames, iedereen een goede avond nog, en tot .... de volgende !
Hier daarstraks ook wat gedruppel gehad, de moeite niet, maar ja .... Ergens anders misschien wat meer.
Anjelierken, proficiat voor jullie alsook voor de toekomstige ouders !
Clive, nog wat voorzichtig zijn met Matice, anders kan je weer in de problemen komen.
MM, bijna bezoek van Suus
Mammyretro, nog veel wandelplezier, zonder valpartijen. Ik weet het wel, je kan er niets aan doen en het is zo vlug gebeurd.
OmaC, plichtplegingen vandaag, ja, er zijn zo van die dagen dat de leuke dingen er over schieten, zoals de sport. Deze week is het hier ook heel druk geweest. Het laatste van de week is morgen, naar huisdokter voor de medicatie en ik weet niet of hij ook bloed gaat afnemen, we zullen zien. Het is het laatste bezoek voor hij op vakantie gaat, we hebben dus geluk.
Gisteravond de 2 hondjes van dochter op slaapbezoek gehad, vandaag moesten ze naar de Hondenkapster, we zijn 4 x weg en weer gereden omdat ze maar eentje per keer doet. Aan Boomer heeft ze 3 u gewerkt, met Rakker heeft ze met 2 u de klus geklaard. Dochter is nadien gekomen en dan hebben we eerst voor onze Sam , naar meubelwinkel om een bed uit te kiezen. We moesten naar het eerste verdiep, en, zoals jullie weten, de warmte kruipt naar boven ...... Wat was ik blij toen we weer buiten stonden...... Eind september gaat het geleverd worden, dus nog even geduld
Ook deze week bezoek gehad van vriendin met haar viervoeter ! Hij kent het hier goed bij ons, komt vlak voor mij mooi zitten en begint daar te blaffen, met zo een zware bas.
Wat wou ik nog vertellen ?
Kaas met gaten, voor de rest.
OH ja, MH, is je uitslag goed, van de onderzoeken? Heb ik het gemist?
OmaC, bij jou ook? Hopelijk valt alles terug wat in de plooi......
Hier hoop ik voor morgen ook het beste, al heeft manlief wat bijkomende klachten, waar we eens raad over vragen bij de dokter.
Het is altijd niet gemakkelijk, maar moeilijk gaat ook, zeggen ze dan, nietwaar?!
Iemand vergeten? Sorry dan, is niet mijn bedoeling hoor.
Ga jullie laten, ga nog wat tv kijken. Vroeg gaan we niet slapen, anders zijn we veel te vroeg wakker....
Dames, iedereen een goede avond nog, en tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
MJ de uitslag van de can van de sinussen heeft geen abnormaliteiten opgeleverd.
Dus wat betreft de NKO-arts hebben wij mekaar niet veel meer te vertellen. Gelukkig.
Vandaag nog wat verder geprutst in de blauwe kamer.
Regen heb ik hier niet gezien, dus morgenvroeg dan maar plantjes gieten.
Als ons kleindochter zo verder doet met overal alles te vergeten als ze gepasseerd is, zal ze rap geen kleren meer hebben. Hier staat nog shampoo en douchegel van haar, ergens anders was ze een pull vergeten die ze naar hier gebracht hebben, was voor die mensen het dichtste bij.
Ik hoop dat ik vannacht iets beter slaap dan de vorige nacht.
Poes is nog steeds op logement. Waarschijnlijk tot maandag of dinsdag.
Meestal mag ze nog een dagje langer blijven, zodat ze goed en wel geïnstalleerd zijn thuis als ze ze komen terug halen.Hangt ook een beetje van de avondschool af, maar die zal nu wel in vakantie zijn. Ze volgen allebei een cursus gebarentaal of heet dat? Ze hebben een kameraad die niet hoort en willen best wel op de manier met hem praten. Niet gemakkelijk naar het schijnt.
Leve messenger: ik word alle dagen gebrieft door de familie Klepkes in LDF war ze gisteren uitgeregend zijn en vandaag boven op d berg mooi weer hadden.
De oudste beleeft de tijd van zijn leven in Griekenland. Zeilen, zonnen, mooie streek...
We hadden in de tijd de mogelijkheden niet om met de vier ver op reis te gaan. Ze zijn echter goed aan het inhalen, me dunkt. Soms zou ik dat ook wel willen meemaken, maar zie je mij al in mijn eentje op reis gaan naar de Cycladen, op citytrip naar Barcelona, naar Berlijn?
Ach ja, het is dan maar zoals het is...
Dus wat betreft de NKO-arts hebben wij mekaar niet veel meer te vertellen. Gelukkig.
Vandaag nog wat verder geprutst in de blauwe kamer.
Regen heb ik hier niet gezien, dus morgenvroeg dan maar plantjes gieten.
Als ons kleindochter zo verder doet met overal alles te vergeten als ze gepasseerd is, zal ze rap geen kleren meer hebben. Hier staat nog shampoo en douchegel van haar, ergens anders was ze een pull vergeten die ze naar hier gebracht hebben, was voor die mensen het dichtste bij.
Ik hoop dat ik vannacht iets beter slaap dan de vorige nacht.
Poes is nog steeds op logement. Waarschijnlijk tot maandag of dinsdag.
Meestal mag ze nog een dagje langer blijven, zodat ze goed en wel geïnstalleerd zijn thuis als ze ze komen terug halen.Hangt ook een beetje van de avondschool af, maar die zal nu wel in vakantie zijn. Ze volgen allebei een cursus gebarentaal of heet dat? Ze hebben een kameraad die niet hoort en willen best wel op de manier met hem praten. Niet gemakkelijk naar het schijnt.
Leve messenger: ik word alle dagen gebrieft door de familie Klepkes in LDF war ze gisteren uitgeregend zijn en vandaag boven op d berg mooi weer hadden.
De oudste beleeft de tijd van zijn leven in Griekenland. Zeilen, zonnen, mooie streek...
We hadden in de tijd de mogelijkheden niet om met de vier ver op reis te gaan. Ze zijn echter goed aan het inhalen, me dunkt. Soms zou ik dat ook wel willen meemaken, maar zie je mij al in mijn eentje op reis gaan naar de Cycladen, op citytrip naar Barcelona, naar Berlijn?
Ach ja, het is dan maar zoals het is...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
voor u zit een kortgewiekt gekleurd kopke. moest nog 8 euro opleggen op de prijs van 80 euro. ventje wordt door mij gekapt, dus heeft hij het betaalt en ik de rest. de logeerkamer is proper, vandaag een onderlaken leggen en een dun fleecedekentje, ook tafeltje zetten, lampje op batterijen en de "fairylights". ( want ja daar hebben we geen stopcontact) ik had geen idee dat de logeerkamer een rommelkamer geworden was! ik was nauwelijks 10 min van de kapster thuis als de bui viel.
gelukkig was het spaghetti en niets voor te braden op de bbq. ventje wilde weer online boodschappen doen, maar het was uit mijn hoofd gegaan. we moeten ze vandaag maar zelf doen. 't is geen te vet weer en dus weinig toeristen.( hoop ik) de hondjes van de kapster lagen er als door het lam gods geslagen in hun bench want de temp. stond op laf. ( vandaar even later die bui) een klant vertelde dat haar dochter voor het werk in china zit en daar in het ziekenhuis ligt met een vermoedelijke appendicities. ze zal daar gopereerd moeten worden repatriëring was niet mogelijk zei de vrouw.
Anjelier: denk dat ukkepuk naar sealife is geweest. Ons zeeaqarium is stante pede gesloten: stond op instorten. Proficiat met kleinkind nr 3!
wij wilden ook eens naar sealife maar door de debacle met die politie daar, zetten we geen voet meer in die stad. wat zegt ik? geen teen! jammer dat ventje er soms moet doorrijden als hij naar zeebrugge moet. maar dan is hij op zijn hoede.
MJ: tetteren zal er zeker worden gedaan. je bent wel bezig op messenger maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. moeten nog gekleurde buitenlampjes ophangen ( op batterij) onder het afdakje want dat zal wel zo gezellig zijn. Buren V. waren gisteren pizza aan het eten. was pizzadag en dan aan 7 E 50 per pizza. Nu dat de pizzeria wat verder ligt zijn wij er nog niet geweest. Suus zei dat ze wel wilde gaan aangezien cezar een nederlandse turk is van koerdistan. En ze gaan raar opkijken ( de buren) want Suus heeft een donker velletje. ik heb het nog niet gevraagd maar denk dat ze van Suriname is. Onze buren gaan nu eens gepraat en gelach hebben tot weet ik niet hoe laat. suus zei: elk om beurt.
en nu maar hopen dat we mooi weer krijgen.
Jammer, 1 van onze lavendelpotten in de aarde heeft het niet gehaald. mss eens kijken in de brico of ze daar geen hebben. de klaver aan boedha is uitgebloeid voor dit jaar. hebben we met alle voorbereidingen toch geen boom op groei zeker? Hoogstwaarschijnlijk zaten die wortels te diep en is hij aan het uitkomen. dat wordt de sicateur nu het nog kan.
HVT: Poes nog dingen gedaan die ze niet mag? Gimly lag gisterenavond toen wij gingen slapen aan de badkamer. vanmorgen stond hij stokstijf aan zijn etensbord. was leeg. Nu buikje vol en effe een dutje doen tot pappie opstaat. pappie gaat zakken kleren in de kleercontainers gaan smijten. in de logeerkamer lagen nog vesten en broeken en strepen van toen ventje tweede meester was. nu is hij oppermeester. meegedaan voor examen oppermeester chef, maar vanaf hij hoorde dat je voor de studie een pasfoto moest inleveren heeft hij verzaakt. ( praatte ook over een bruine tong en soepele knieën als jullie begrijpen wat ik bedoel) en met heel dien bazaar daar van brussel? zodra ventje terug aan het werk is, zal het daar hard tegen onzacht gaan.
zo, ga mijn pillen nemen, eitje als ontbijt.
Fijne dag allen!
voor u zit een kortgewiekt gekleurd kopke. moest nog 8 euro opleggen op de prijs van 80 euro. ventje wordt door mij gekapt, dus heeft hij het betaalt en ik de rest. de logeerkamer is proper, vandaag een onderlaken leggen en een dun fleecedekentje, ook tafeltje zetten, lampje op batterijen en de "fairylights". ( want ja daar hebben we geen stopcontact) ik had geen idee dat de logeerkamer een rommelkamer geworden was! ik was nauwelijks 10 min van de kapster thuis als de bui viel.
gelukkig was het spaghetti en niets voor te braden op de bbq. ventje wilde weer online boodschappen doen, maar het was uit mijn hoofd gegaan. we moeten ze vandaag maar zelf doen. 't is geen te vet weer en dus weinig toeristen.( hoop ik) de hondjes van de kapster lagen er als door het lam gods geslagen in hun bench want de temp. stond op laf. ( vandaar even later die bui) een klant vertelde dat haar dochter voor het werk in china zit en daar in het ziekenhuis ligt met een vermoedelijke appendicities. ze zal daar gopereerd moeten worden repatriëring was niet mogelijk zei de vrouw.
Anjelier: denk dat ukkepuk naar sealife is geweest. Ons zeeaqarium is stante pede gesloten: stond op instorten. Proficiat met kleinkind nr 3!
wij wilden ook eens naar sealife maar door de debacle met die politie daar, zetten we geen voet meer in die stad. wat zegt ik? geen teen! jammer dat ventje er soms moet doorrijden als hij naar zeebrugge moet. maar dan is hij op zijn hoede.
MJ: tetteren zal er zeker worden gedaan. je bent wel bezig op messenger maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. moeten nog gekleurde buitenlampjes ophangen ( op batterij) onder het afdakje want dat zal wel zo gezellig zijn. Buren V. waren gisteren pizza aan het eten. was pizzadag en dan aan 7 E 50 per pizza. Nu dat de pizzeria wat verder ligt zijn wij er nog niet geweest. Suus zei dat ze wel wilde gaan aangezien cezar een nederlandse turk is van koerdistan. En ze gaan raar opkijken ( de buren) want Suus heeft een donker velletje. ik heb het nog niet gevraagd maar denk dat ze van Suriname is. Onze buren gaan nu eens gepraat en gelach hebben tot weet ik niet hoe laat. suus zei: elk om beurt.
en nu maar hopen dat we mooi weer krijgen.
Jammer, 1 van onze lavendelpotten in de aarde heeft het niet gehaald. mss eens kijken in de brico of ze daar geen hebben. de klaver aan boedha is uitgebloeid voor dit jaar. hebben we met alle voorbereidingen toch geen boom op groei zeker? Hoogstwaarschijnlijk zaten die wortels te diep en is hij aan het uitkomen. dat wordt de sicateur nu het nog kan.
HVT: Poes nog dingen gedaan die ze niet mag? Gimly lag gisterenavond toen wij gingen slapen aan de badkamer. vanmorgen stond hij stokstijf aan zijn etensbord. was leeg. Nu buikje vol en effe een dutje doen tot pappie opstaat. pappie gaat zakken kleren in de kleercontainers gaan smijten. in de logeerkamer lagen nog vesten en broeken en strepen van toen ventje tweede meester was. nu is hij oppermeester. meegedaan voor examen oppermeester chef, maar vanaf hij hoorde dat je voor de studie een pasfoto moest inleveren heeft hij verzaakt. ( praatte ook over een bruine tong en soepele knieën als jullie begrijpen wat ik bedoel) en met heel dien bazaar daar van brussel? zodra ventje terug aan het werk is, zal het daar hard tegen onzacht gaan.
zo, ga mijn pillen nemen, eitje als ontbijt.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
MH, leuk jou terug te lezen. Een hele bedoening de hondjes gaan laten trimmen. Matice is in augustus weer aan de beurt, alle 8 weken komt de trimster aan huis. Zijn krullen groeien snel.
HVT, dan nog Poes bij jou op vakantie.
Oma-C, geniet van de koers als je de tijd er voor hebt natuurlijk.
Muddy Maddy, en zo komt de logeerkamer tot stand, alles zal er wel piekfijn uizien. Hier zijn ook 4 zakken kleding richting containerpark gegaan. Je vindt gewoon geen ( Belgisch) goed doel meer om de kleren te schenken.
Moeten rond 14.00 H in Hasselt zijn. Ben deze ochtend extra vroeg opgestaan en heb de 2 benedenverdiepingen al gestofzuigd en alles met nat afgewassen, zodat die voor morgen dweilklaar zijn. Dan is dat niet zo vermoeiend voor mij morgen, moet ik enkel dweilen en de rest van de was doen. Gaat maar 1 machine zijn en een machine op zijdewas voor de tere spulletjes.
Zo, ga douchen, want heb in pyjama gepoest. Boven dan als ik gedaan heb, de slaapkamer nog opruimen en het bed opmaken + de badkamer opruimen en afvegen en daar vlug even stofzuigen.
Outfit ligt al klaar om aan te trekken, toch maar bijpassend jasje meenemen.
Ik wens iedereen een mooie donderdag. Liefs en een knuffel voor jullie allemaal.
-

Goede morgen iedereen, een fijne dag
hoewel de zon voorlopig nog verstek laat gaan
geniet van wat kan, en maak er het beste van...
Overal vanalles meegemaakt, gelukkig geen slecht nieuws
Hier gaat alles rustig z'n gangetje, de kalender staat nog wel vol met
afspraken bij dokters maar dat is nog 14 dagen ongeveer
Zieke vriend mag maandag naar revalidatiecentrum
dat vind ik al goed nieuws, en verder afwachten
Gisteravond nog telefoon gehad dat een schoonbroer ook
aan z'n laatste reis bezig is... zware operatie's gehad en
het ziet er niet goed uit... er zit geen moed meer in...
maar ja 83 al is het altijd te vroeg... afwachten maar
Nog allemaal de groetjes en tot...
-
Of ik er nu zo goed uitzie? In elk geval bedankt voor het compliment, oma-C.
Volgende week naar de kapper,dus mijn haar daar valt voor de moment niet veel mee aan te vangen.
Het staat 's morgens naar alle kanten.
Wat Poes nog heeft uitgespookt, MM? Voorlopig houdt ze zich gedeisd.
In de week was ze wel bijna van plan het ijsje uit mijn mond te halen.
Gisteren heeft ze netjes alle vleesjes uit de aardappelen met erwtjes en worteltjes gehaald.
Restje van mijn avondmaal, dat een restje was van een dag of wat tevoren.
In de garage heeft ze, naar gewoonte, de plantengieter met een restje water in, omver gegooid.
Voor de rest heeft ze gisteren "geholpen" met het uit wassen van het toiletkastje in de blauwe kamer.
Ze was zo vriendelijk op het kastje te springen, waar ik alles had opgezet.
Hoe ze erin slaagt daar dan nergens iets af te smijten, ik snap het niet.
Ze wou komen drinken aan het kraantje, maar zeepsop dat mocht niet van mij...
Clive tegenwoordig doe ik het ook op jouw manier: de ene dag alles afvegen en de volgende dag dweilen of schuren navenant waar. Scheelt in vermoeidheid inderdaad.
Nu nog leren niet alles ineens te willen afwerken bij grote maneuvers.
Anjelier nog vergeten proficiat te wensen met kleinkind nummer drie.
Je zal weten wat doen met drie!
Hopelijk is het wat minder druk bij jou, Zwanenmeer.
MJ en hopelijk <orden de probleempjes bij je hubbie opgelost bij de dokter.
Wie nog? Mammyretro mooie wandelingen gewenst en een goed gezinde pappy...
Het is hier grijs, maar van de beloofde regen heb ik nog niet veel gezien...
Volgende week naar de kapper,dus mijn haar daar valt voor de moment niet veel mee aan te vangen.
Het staat 's morgens naar alle kanten.
Wat Poes nog heeft uitgespookt, MM? Voorlopig houdt ze zich gedeisd.
In de week was ze wel bijna van plan het ijsje uit mijn mond te halen.
Gisteren heeft ze netjes alle vleesjes uit de aardappelen met erwtjes en worteltjes gehaald.
Restje van mijn avondmaal, dat een restje was van een dag of wat tevoren.
In de garage heeft ze, naar gewoonte, de plantengieter met een restje water in, omver gegooid.
Voor de rest heeft ze gisteren "geholpen" met het uit wassen van het toiletkastje in de blauwe kamer.
Ze was zo vriendelijk op het kastje te springen, waar ik alles had opgezet.
Hoe ze erin slaagt daar dan nergens iets af te smijten, ik snap het niet.
Ze wou komen drinken aan het kraantje, maar zeepsop dat mocht niet van mij...
Clive tegenwoordig doe ik het ook op jouw manier: de ene dag alles afvegen en de volgende dag dweilen of schuren navenant waar. Scheelt in vermoeidheid inderdaad.
Nu nog leren niet alles ineens te willen afwerken bij grote maneuvers.
Anjelier nog vergeten proficiat te wensen met kleinkind nummer drie.
Je zal weten wat doen met drie!
Hopelijk is het wat minder druk bij jou, Zwanenmeer.
MJ en hopelijk <orden de probleempjes bij je hubbie opgelost bij de dokter.
Wie nog? Mammyretro mooie wandelingen gewenst en een goed gezinde pappy...
Het is hier grijs, maar van de beloofde regen heb ik nog niet veel gezien...