In de Vier Seizoenen reeks 35 Zomer 2024
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Oei Wingerd dat is geen goed nieuws.
Rechts of links? Enfin, ambetant is het zeker.
Ik hoop met je mee dat ze een juiste beslissing nemen.
Voorspoedig herstel gewenst.
Spoedig is een andere vraag.
Maar geduld en boterhammen zeker?
Rechts of links? Enfin, ambetant is het zeker.
Ik hoop met je mee dat ze een juiste beslissing nemen.
Voorspoedig herstel gewenst.
Spoedig is een andere vraag.
Maar geduld en boterhammen zeker?
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Oei, Wingerd, dat is niet zo goed. Hopelijk kan het vlug geopereerd worden, zodat het rustig kan herstellen. Het zal inderdaad met tijd en boterhammen zijn.
Dat de medicatie maar vlug zijn werk doet.......
Veel courage.
Goede avond nog aan allen.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Dat de medicatie maar vlug zijn werk doet.......
Veel courage.
Goede avond nog aan allen.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
lekker weertje vandaag, wel wat wind maar het was aangenaam,
iedere dag is anders maar de werken zijn gewoon hetzelfde,
weinige mensen die hier voorbij gaan,
denk dat vele naar buitenland op vakantie zijn, naar zonnige oorden,
morgen warm maar het onweer is er weer bij,
grtjs van krakje,

iedere dag is anders maar de werken zijn gewoon hetzelfde,
weinige mensen die hier voorbij gaan,
denk dat vele naar buitenland op vakantie zijn, naar zonnige oorden,
morgen warm maar het onweer is er weer bij,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Opnieuw goed geslapen. Ik heb vanmorgen al een beetje kluswerk gedaan: wat opgeplooid.. En nu kom ik binnen in een salon waar de muren en het plafond geschilderd zijn. Ventje zegt dat hij het mooi vind. ( en dat hij dat goed gedaan heeft!
) Alleen jammer zei hij dat niemand van de familie het zal zien. Volgende klus? De plinten. Die zijn bruin en ten tijde van de vorige eigenaar ook soms hier en daar in het blauw meegeschilderd.
die had geen centen om verf te kopen en mocht de afgevoerde verf van de Marine gebruiken.
Die verf is ook geen topkwaliteit. wij hebben de verf gebruikt waarvan de reclame zegt dat ze zo op je muur springt als je naar de pot wijst.... jaja. ( gladde reclamejongens!)
Vandaag gaat ventje een paar uur naar het ouderlijk huis en ik ga pistolets eten met wat beleg. Dan geraken die ten minste op. Een heel brood kan ik niet alleen aan en ventje heeft er gisteren geen gegeten. Die was met al het schilderwerk ( en eerst de voorbereiding) vergeten te eten. Geen wonder dat hij rond een uur of 5 misselijk werd. Nadat hij gegeten had, was het over.( eitjes met friet)
Er komen vandaag ook nog pakjes toe. Alleszins eentje van Doemart. Gisteren die van P&T gekregen. het was onze vaste koerier van B-post ( die met de baard) en DPD kwam met de levering van Zoo+. dat werd ook correct afgeleverd. Bij het pak van P&T zat een flesje liefmans perzik. Ik heb dat dan als aperitief geproefd. niet slecht, wel lekker maar alleen als het ijs en ijskoud staat.
Tijdens mijn plooiklusje( werkte op mijn zenuwen) heb ik gezien dat sommige slipjes en midi-onderbroeken vlekken hebben die niet meer uitgaan. Tijd voor het grof geschut. Ik ga ze inwrijven met ossegalzeep. als dat niet lukt probeer ik iets anders en als laatste redmiddel: nieuwe kopen. Ik heb ooit ergens gelezen dat je je ondergoed om de 3 maanden moet vervangen! Dat zal wel een flinke hap zijn. Het zijn net de goedzittende midi's van de Wibr*. ik denk dat ik nu voor iets betere kwaliteit ga gaan en naar de Verita* ga gaan. Of online bestellen. de rest gaat in de zak(ken) voor de kledingcontainers.
@Wingerd, oei, nog een slachtoffer van een valpartij. een gebroken schouder zeg je, waaraan je geopereerd moet worden? dan zal het een breuk zijn die niet rap geneest denk ik. Alvast veel sterkte en veel beterschap!
@Clive: Ik heb nog gehoord dat er een voorschot moet worden gegeven. Je zou versteld staan hoeveel er reseveren en dan hun kat sturen. ( Ja, Gimly, je krijgt straks eten) Ventje wil vrijdag gaan eten naar Julia's. Daar moet je ook reseveren. maar ventje ging er eens over nadenken. We nemen alleszins geen zitje aan het raam want in die aanbouw wordt het behoorlijk heet als de zon erop schijnt! ( Misschien vandaar dat ik mijn paling niet opkreeg) Daarom zijn we ook vroeger weggegaan en heb ik de rest van de paling 'to go' meegenomen. Dat doe ik ook bij Carlito's met mijn pizza.
Ik ga moeten opletten met die nougatinetaarten van de avondmarkt.
Gelukkig zit ik nog op mijn gewicht van vorige maand. Ik heb wat recepten opgezocht en ze praten alsmaar over hazelnoten maar in die nougatine zitten er pistaches en cashewnoten. Ventje gaat een stuk pistache meedoen voor Margaux want die veggie is een echte zoetekauw volgens zijn zus. Ik zal dus mijn eigen recept moeten maken. De basis doen maar de hazelnoten vervangen door pistaches of cashew. We gaan vandaag verder onderzoek doen. En misschien een eigen recept uitdokteren. Ventje heeft de chocolade al opgegeten en is nu bezig aan de Tiramisu. En ik ben de framboos aan het soldaat maken net als de citroen. Er ligt hier ook een zak schepsnoep naast me en dat is ook heel gevaarlijk! Hetzelfde met chips. De volgende avondmarkt is op 3 augustus.Ventje denkt van er opnieuw naartoe te gaan.
Nu de grote schilderwerken gedaan zijn, worden zoals eerder geschreven de plinten gedaan, daarna besteld ventje de zwevende planken. En als laatste komen er nieuwe gordijnen. ( glas en overgordijn + een langere gordijnroede.) Er moet ook nog kurkvloer gelegd worden. We zijn het al eens over de kleur. Toen ventje de Tv kast had verzet en alles had losgekoppeld vond hij bewijsmateriaal in de vorm van pootjes op de muur! Ik denk dat het van Lilly is maar Vinny zat daar in de tijd soms ook achter. En er lag heel veel stof en vuil achter de Tv.
dat is normaal want dat tv-kastje staat niet op wielen en dus kan je er niet achter poetsen. Het geërfde Tv-kastje zal ook niet op wielen staan. Maar ventje wil dat kastje. De Tv zal dan iets hoger staan.
We zijn ook tevreden over onze NTSC speler. Het mag nu gelijk welke region zijn dat ze opsturen, alles is afspeelbaar. ( behalve Blue-Ray)
Ik heb nog een DVD op het oog en die heet "Venom." Ventje moet die nog bestellen. Venom is een held of in dit geval een antiheld. ik had de film gedeeltelijk gezien maar vond het wel leuk. Dus dat wordt mijn DVD van de maand.
Voor de moment is er hier wat zon. 16° zegt de meteo op de balk onderaan. Maar het gaat regenen. Pas in de late namiddag. We zien wel. Ik heb net een kopje koffie gezet met suikervrije caramelsiroop. Eens zien hoe dat smaakt. Als het krèk dezelfde smaak is als koffie met een geutje ammaretto dan is dat een blijver. Je kan die ook via de bol kopen. ( wat kan je niet op de bol kopen heb ik me al afgevraagd)
Ik heb te rap gesproken over de zon.
het wordt hier weer serieus donker. De staande lamp met leesarm is nog aan en het draadloze schemerlampje in de eetkamer. We zien dus wat we zeggen/schrijven.
Fijne dag seizoentjes, Beterschap voor wie ziek is en pijn heeft en een knuffel.
Opnieuw goed geslapen. Ik heb vanmorgen al een beetje kluswerk gedaan: wat opgeplooid.. En nu kom ik binnen in een salon waar de muren en het plafond geschilderd zijn. Ventje zegt dat hij het mooi vind. ( en dat hij dat goed gedaan heeft!
Vandaag gaat ventje een paar uur naar het ouderlijk huis en ik ga pistolets eten met wat beleg. Dan geraken die ten minste op. Een heel brood kan ik niet alleen aan en ventje heeft er gisteren geen gegeten. Die was met al het schilderwerk ( en eerst de voorbereiding) vergeten te eten. Geen wonder dat hij rond een uur of 5 misselijk werd. Nadat hij gegeten had, was het over.( eitjes met friet)
Er komen vandaag ook nog pakjes toe. Alleszins eentje van Doemart. Gisteren die van P&T gekregen. het was onze vaste koerier van B-post ( die met de baard) en DPD kwam met de levering van Zoo+. dat werd ook correct afgeleverd. Bij het pak van P&T zat een flesje liefmans perzik. Ik heb dat dan als aperitief geproefd. niet slecht, wel lekker maar alleen als het ijs en ijskoud staat.
Tijdens mijn plooiklusje( werkte op mijn zenuwen) heb ik gezien dat sommige slipjes en midi-onderbroeken vlekken hebben die niet meer uitgaan. Tijd voor het grof geschut. Ik ga ze inwrijven met ossegalzeep. als dat niet lukt probeer ik iets anders en als laatste redmiddel: nieuwe kopen. Ik heb ooit ergens gelezen dat je je ondergoed om de 3 maanden moet vervangen! Dat zal wel een flinke hap zijn. Het zijn net de goedzittende midi's van de Wibr*. ik denk dat ik nu voor iets betere kwaliteit ga gaan en naar de Verita* ga gaan. Of online bestellen. de rest gaat in de zak(ken) voor de kledingcontainers.
@Wingerd, oei, nog een slachtoffer van een valpartij. een gebroken schouder zeg je, waaraan je geopereerd moet worden? dan zal het een breuk zijn die niet rap geneest denk ik. Alvast veel sterkte en veel beterschap!
@Clive: Ik heb nog gehoord dat er een voorschot moet worden gegeven. Je zou versteld staan hoeveel er reseveren en dan hun kat sturen. ( Ja, Gimly, je krijgt straks eten) Ventje wil vrijdag gaan eten naar Julia's. Daar moet je ook reseveren. maar ventje ging er eens over nadenken. We nemen alleszins geen zitje aan het raam want in die aanbouw wordt het behoorlijk heet als de zon erop schijnt! ( Misschien vandaar dat ik mijn paling niet opkreeg) Daarom zijn we ook vroeger weggegaan en heb ik de rest van de paling 'to go' meegenomen. Dat doe ik ook bij Carlito's met mijn pizza.
Ik ga moeten opletten met die nougatinetaarten van de avondmarkt.
Nu de grote schilderwerken gedaan zijn, worden zoals eerder geschreven de plinten gedaan, daarna besteld ventje de zwevende planken. En als laatste komen er nieuwe gordijnen. ( glas en overgordijn + een langere gordijnroede.) Er moet ook nog kurkvloer gelegd worden. We zijn het al eens over de kleur. Toen ventje de Tv kast had verzet en alles had losgekoppeld vond hij bewijsmateriaal in de vorm van pootjes op de muur! Ik denk dat het van Lilly is maar Vinny zat daar in de tijd soms ook achter. En er lag heel veel stof en vuil achter de Tv.
We zijn ook tevreden over onze NTSC speler. Het mag nu gelijk welke region zijn dat ze opsturen, alles is afspeelbaar. ( behalve Blue-Ray)
Ik heb nog een DVD op het oog en die heet "Venom." Ventje moet die nog bestellen. Venom is een held of in dit geval een antiheld. ik had de film gedeeltelijk gezien maar vond het wel leuk. Dus dat wordt mijn DVD van de maand.
Voor de moment is er hier wat zon. 16° zegt de meteo op de balk onderaan. Maar het gaat regenen. Pas in de late namiddag. We zien wel. Ik heb net een kopje koffie gezet met suikervrije caramelsiroop. Eens zien hoe dat smaakt. Als het krèk dezelfde smaak is als koffie met een geutje ammaretto dan is dat een blijver. Je kan die ook via de bol kopen. ( wat kan je niet op de bol kopen heb ik me al afgevraagd)
Ik heb te rap gesproken over de zon.
Fijne dag seizoentjes, Beterschap voor wie ziek is en pijn heeft en een knuffel.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goedemorgen iedereen, zo vergeet ik niemand
Hier is het zonnig, maar als je de voorspelling hoort
dan komt er weer een serieus onweer op ons af
We zien het wel, en wachten af....
Een aangename dinsdag aan allen en veel sterkte
aan wie het kan gebruiken
Hier is het zonnig, maar als je de voorspelling hoort
dan komt er weer een serieus onweer op ons af
We zien het wel, en wachten af....
Een aangename dinsdag aan allen en veel sterkte
aan wie het kan gebruiken
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Daarnet een onweer gehad om u tegen te zeggen. Amai, zoiets hebben we hier nog niet veel meegemaakt. Het werd heel zwart , dan veel wind en hagelbollen en regen. Heeft niet lang geduurd.
In de veranda heeft het binnen geregend, normaal gebeurt dat niet, maar als er zoveel regenval is met veel wind erbij, kan het voorkomen.
Enkele planten op terras liggen ook op de grond, maar da's niet erg.
Ukjes zijn vandaag niet gekomen, ze komen morgen. Ook goed.
Dan staat er morgen spaghetti op de menu, eten ze graag en is vlug klaar.
Dames, tot morgen allemaal.
Daarnet een onweer gehad om u tegen te zeggen. Amai, zoiets hebben we hier nog niet veel meegemaakt. Het werd heel zwart , dan veel wind en hagelbollen en regen. Heeft niet lang geduurd.
In de veranda heeft het binnen geregend, normaal gebeurt dat niet, maar als er zoveel regenval is met veel wind erbij, kan het voorkomen.
Enkele planten op terras liggen ook op de grond, maar da's niet erg.
Ukjes zijn vandaag niet gekomen, ze komen morgen. Ook goed.
Dan staat er morgen spaghetti op de menu, eten ze graag en is vlug klaar.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Goeienavond allemaal, ik hou het kort want
er zit hier een groot onweer met alles erop en eraan
Ik ga afsluiten want het onweer komt dichterbij en het doet lelijk
tot morgen allemaal
er zit hier een groot onweer met alles erop en eraan
Ik ga afsluiten want het onweer komt dichterbij en het doet lelijk
tot morgen allemaal
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
En ik zat midden in die hagelbui te voet en zonder regenjas of paraplu!
Ik kan jullie verzekeren dat dat pijn doet op je hoofd die hagelbollen.
Het zag er allemaal normaal uit als ik de deur uitging bij de vriendin.
Die woont op nog geen twee minuten stappen van bij mij.
Ik was door en door en doornat.
Alles hangt overal uit te lekken.
Mijn schoenen sopten!
Ik kan jullie verzekeren dat dat pijn doet op je hoofd die hagelbollen.
Het zag er allemaal normaal uit als ik de deur uitging bij de vriendin.
Die woont op nog geen twee minuten stappen van bij mij.
Ik was door en door en doornat.
Alles hangt overal uit te lekken.
Mijn schoenen sopten!
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond ,kom even langs ,het weer is zoals bij jullie ,regen en nog eens regen
verleden week waren we met vakantie in de ardennen ,de woensdag was de slechtste
OMAc gelukkig niet erg ,het is rap gebeurd vallen
anders gaat het hier gewoon zijn gangetje
klein dochter Lesie is maandag bevallen van een meisje Elya
en dezelfde dag kreeg ik een bericht van een nicht dat haar moeder was overleden
leven en dood ,liggen zo dicht
fijne avond ,bisous
verleden week waren we met vakantie in de ardennen ,de woensdag was de slechtste
OMAc gelukkig niet erg ,het is rap gebeurd vallen
anders gaat het hier gewoon zijn gangetje
klein dochter Lesie is maandag bevallen van een meisje Elya
en dezelfde dag kreeg ik een bericht van een nicht dat haar moeder was overleden
leven en dood ,liggen zo dicht
fijne avond ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ben vannacht om 02 u opgestaan om een warmtepleister te leggen. deze die ik nu aanheb, werkt volgens de verpakking 12 u. Vanmorgen wel extra plakband moeten aanbrengen want die lijm kwam los. dan ook mijn gezicht gewassen en mijn liezen met gewoon water gewassen. verse slip aan en naar beneden want Lilly wilde naar buiten, waar het aan het regenen is. Die zou binnenkort ophouden. ( binnen 9 min. zegt die radar.)
Ventje is redelijk vroeg thuis gekomen en ik had nog 1 pistolet over. Die heeft hij dan verorberd. 's avonds een potje kant en klare carbonara gegeten en vandaag is het spaghetti. Aangezien ik geen zakje kant en klare meer vond dan het ingevroren kippengehakt uitgehaald. en een doos passata. ventje zal ze zelf moeten klaarmaken. er staat ook een sessie plooien met Lilly op zijn programma. Op de mijne staat er de badkamer en dan is dat een open doos vol met spullen die weg mogen. ( de kartonnen doos waarschijnlijk ook) ik moet ook nog mijn sokkenmandjes uitmesten.
Voordat het hier begon te onweren was het erg laf buiten. Ik heb me een beetje bezig gehouden met Lilly die op de koer zat. Geen kattenkammentje voor haar, ook geen borstel dus denk ik van een babyhaarborsteltje te gaan halen ergens. dat is een pak zachter en dat zal ze dan misschien graag hebben. dus op de ondergescheten tuintafel wat knuf-knuf gedaan en zij maar snorren. het is echt geen weer om buiten te eten. zelfs onze parasols staan er nog niet. op de achterkoer is het een jungle en mijn ooit mooi zenhoekje is totaal overwoekerd en de stenen liggen overal een beetje.
Pakket van Doemart toegekomen en we kregen gratis handdoeken. ( mijn vader zaliger zou gezegd hebben: die heb je ergens wel betaald) 1 was beige, de andere gebrand oranje. Deze mag Margaux hebben voor haar afrikaanse stage. Alles zit in de was maar die is nog niet gedraaid want er moeten eerst spullen bij. Mijn pakketje van de chinese wenswebwinkel is nog onderweg. Maar wanneer dat aankomt is soms koffiedik kijken. Het kan toch in de bus gepropt worden.
Dus kijken de postbodes er niet naar. volgens de app is het in voorbereiding.
Gisteren koffie siroop met karamelsmaak geproeft en is voor herhaling vatbaar. ik mag er allen geen 4 zoetjes indoen.
2 is dan de max. want de siroop is suikervrij. kan ook in de chocolademelk. Gisteren ook wat gedroogde vis gegeten. was niet Lilly's dada. Gimly had zin in eten maar er zat een piepklein gaatje in het potje met korrels en volgens zijn logica is dat leeg! heb dan wat kattesnoepjes gemengd onder de korrels en een schep gaan indoen dat zijn snoepjes voor heldere ogen en vacht en ook nog goed voor hun hart. de stof die erin zit is taurine. Lilly heeft er een paar apart van Gimly gekregen en ook die gingen vlotjes naar binnen. Zij duft nog een snoepje eten maar je moet ze alleen hebben want anders is er een jaloers. Als Gimly van ventje een aaitje krijgt en zij niet dan is zij jaloers en omgekeerd.
Overbuurman is met de hondjes gaan wandelen en komt net thuis. Buurvrouw zien we ook regelmatig wandelen (of buurman) maar wij hebben de indruk dat dochter buurvouw terug hier woont met hare lowie. het lief is dan niet meer in the picture. dus geen speeltje of snoepjes geven voor Cooper alleen want dan wordt Lowie vergeten. ( en ik moet nog naar de A. om chiliolie en dus ga ik na dit hier verzonden te hebben naar de reclame van de A.) De hond van Frank mogen we ook niet vergeten.
Popeye in de tijd was dol op zo'n rubberen kip. Noel speelt met alles. De laatste keer was die erg stil door een kauwbot. heb ik liever dan dat hij staat te kwijlen om geaait te worden of omdat hij wil dat ik met hem speel. Als Zus ventje met Noel gaat wandelen dan denk ik altijd dat hij met haar gaat wandelen.
Zus ventje is optimistisch en wil in september het huis op de markt zetten. Ventje ( en Frank) zeggen dat het nog lang niet leeg is! en ik denk het ook. enfin, we zien wel.
Donderdag komt de diepvries en er staan al 3 dingen genoteerd. ( bitterballen ,voorgegaarde varkenshammentjes en kippeborrelhapjes) die varkenshammentjes hebben we nog niet geprobeerd. kunnen in de oven of op de BBQ. en donderdag is het frituursnackdag. Vrijdag weet ik het nog niet ofwel vis uit onze vriezer ofwel naar Julia. Zaterdag hot de doggie zou de zweedse chef zeggen en Zondag is nog een
Gimly is korrels aan het eten. Hij krijgt dan later vlees. Lilly is waarschijnlijk boven. straks krijgt zij ook vlees maar dan buiten of in de gang. Gisteren bijna de gang afgebroken om die doos waarin de dozen shebazakjes zaten open te krijgen.
Ventje vroeg zich al af wat ik aan het uitspoken was! Ik was gisteren wel wat klunzig en heb ventjes flesje leffe van de tafel gekieperd. dan het gemorste bier opgekuist en er met een natte swiffer overgegaan. Vandaag droog swifferen. en hopelijk ben ik niet zo klunzig als gisteren.
Ik ga koffie zetten met karamelsiroop.
Fijne dag seizoentjes!
Ben vannacht om 02 u opgestaan om een warmtepleister te leggen. deze die ik nu aanheb, werkt volgens de verpakking 12 u. Vanmorgen wel extra plakband moeten aanbrengen want die lijm kwam los. dan ook mijn gezicht gewassen en mijn liezen met gewoon water gewassen. verse slip aan en naar beneden want Lilly wilde naar buiten, waar het aan het regenen is. Die zou binnenkort ophouden. ( binnen 9 min. zegt die radar.)
Ventje is redelijk vroeg thuis gekomen en ik had nog 1 pistolet over. Die heeft hij dan verorberd. 's avonds een potje kant en klare carbonara gegeten en vandaag is het spaghetti. Aangezien ik geen zakje kant en klare meer vond dan het ingevroren kippengehakt uitgehaald. en een doos passata. ventje zal ze zelf moeten klaarmaken. er staat ook een sessie plooien met Lilly op zijn programma. Op de mijne staat er de badkamer en dan is dat een open doos vol met spullen die weg mogen. ( de kartonnen doos waarschijnlijk ook) ik moet ook nog mijn sokkenmandjes uitmesten.
Voordat het hier begon te onweren was het erg laf buiten. Ik heb me een beetje bezig gehouden met Lilly die op de koer zat. Geen kattenkammentje voor haar, ook geen borstel dus denk ik van een babyhaarborsteltje te gaan halen ergens. dat is een pak zachter en dat zal ze dan misschien graag hebben. dus op de ondergescheten tuintafel wat knuf-knuf gedaan en zij maar snorren. het is echt geen weer om buiten te eten. zelfs onze parasols staan er nog niet. op de achterkoer is het een jungle en mijn ooit mooi zenhoekje is totaal overwoekerd en de stenen liggen overal een beetje.
Pakket van Doemart toegekomen en we kregen gratis handdoeken. ( mijn vader zaliger zou gezegd hebben: die heb je ergens wel betaald) 1 was beige, de andere gebrand oranje. Deze mag Margaux hebben voor haar afrikaanse stage. Alles zit in de was maar die is nog niet gedraaid want er moeten eerst spullen bij. Mijn pakketje van de chinese wenswebwinkel is nog onderweg. Maar wanneer dat aankomt is soms koffiedik kijken. Het kan toch in de bus gepropt worden.
Gisteren koffie siroop met karamelsmaak geproeft en is voor herhaling vatbaar. ik mag er allen geen 4 zoetjes indoen.
Overbuurman is met de hondjes gaan wandelen en komt net thuis. Buurvrouw zien we ook regelmatig wandelen (of buurman) maar wij hebben de indruk dat dochter buurvouw terug hier woont met hare lowie. het lief is dan niet meer in the picture. dus geen speeltje of snoepjes geven voor Cooper alleen want dan wordt Lowie vergeten. ( en ik moet nog naar de A. om chiliolie en dus ga ik na dit hier verzonden te hebben naar de reclame van de A.) De hond van Frank mogen we ook niet vergeten.
Zus ventje is optimistisch en wil in september het huis op de markt zetten. Ventje ( en Frank) zeggen dat het nog lang niet leeg is! en ik denk het ook. enfin, we zien wel.
Donderdag komt de diepvries en er staan al 3 dingen genoteerd. ( bitterballen ,voorgegaarde varkenshammentjes en kippeborrelhapjes) die varkenshammentjes hebben we nog niet geprobeerd. kunnen in de oven of op de BBQ. en donderdag is het frituursnackdag. Vrijdag weet ik het nog niet ofwel vis uit onze vriezer ofwel naar Julia. Zaterdag hot de doggie zou de zweedse chef zeggen en Zondag is nog een
Gimly is korrels aan het eten. Hij krijgt dan later vlees. Lilly is waarschijnlijk boven. straks krijgt zij ook vlees maar dan buiten of in de gang. Gisteren bijna de gang afgebroken om die doos waarin de dozen shebazakjes zaten open te krijgen.
Ik ga koffie zetten met karamelsiroop.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ja ik ben vroeg nu omdat na 8uur de boodschappen geleverd worden .Heb daarmee al gespaard .als de hulp komt ga ik nog wel meeom weg te zijn .Maar dan zie ik wat ik daar kan kopen .Afijn ja ik zie naar mijn geldbeugel of die tevreden is of niet .DE EERSTE KEREN VOEL HET RAAR AAN MAAR NU IS HET SIMPEL VOOR MIJ OMDAT IK HET KEN .Wil altijd iemand helpen als je er vragen over heb laat het dan maar weten .Zo een fijne dag en geniet groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
-
Goeiemorgen iedereen,... ben opgestaan met zon
maar nu is ze weggekropen, ik en al bij de toeristen geweest
om te zien of alles daar in orde was na het stormweer van gisteravond...
Alle was oké, alleen een grote bloempot die over gewaaid was
maar er was niks anders, dus geluk gehad
Helena, hopelijk geen schade want het heeft dar in jouw regio
lelijk gedaan zag ik op tv gisteravond....
Heel veel sterkte aan wingerd en een goed herstel gewenst...
nu ga ik bijlezen want dat heb ik al een paar dagen niet gedaan
maar nu is ze weggekropen, ik en al bij de toeristen geweest
om te zien of alles daar in orde was na het stormweer van gisteravond...
Alle was oké, alleen een grote bloempot die over gewaaid was
maar er was niks anders, dus geluk gehad
Helena, hopelijk geen schade want het heeft dar in jouw regio
lelijk gedaan zag ik op tv gisteravond....
Heel veel sterkte aan wingerd en een goed herstel gewenst...
nu ga ik bijlezen want dat heb ik al een paar dagen niet gedaan
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen, / bijna middag, ......
Hier, in zemst, was het ook serieus. Wij enkel ons vast muggenraam ' aan diggelen ' , wil zeggen vol gaten van de hagelbollen. Heb het al gaan melden . Ook 1 van de 2 liften gaat niet meer, de firma is ook verwittigd.......
De eerste keer dat we dat hier meemaken, zo'n storm, of wat moet ik zeggen?
Ik denk nu aan de mensen met een afgevlogen dak, enz. , ......
Een mens is er niet goed van, en eens goed over nadenken.....
Allemaal ' te denken ' aan de klimaat-wijziging ???.....
Enfin, ga wat voorbereidingen doen voor het middageten, alles gaat zijn gewone gang, willen of niet willen.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Hier, in zemst, was het ook serieus. Wij enkel ons vast muggenraam ' aan diggelen ' , wil zeggen vol gaten van de hagelbollen. Heb het al gaan melden . Ook 1 van de 2 liften gaat niet meer, de firma is ook verwittigd.......
De eerste keer dat we dat hier meemaken, zo'n storm, of wat moet ik zeggen?
Ik denk nu aan de mensen met een afgevlogen dak, enz. , ......
Een mens is er niet goed van, en eens goed over nadenken.....
Allemaal ' te denken ' aan de klimaat-wijziging ???.....
Enfin, ga wat voorbereidingen doen voor het middageten, alles gaat zijn gewone gang, willen of niet willen.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen