In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
voila de vuilzak staat klaar voor morgen
en ik had de laatste dagen vergeten te zeggen dat ik mijn kleine teen heb gebroken
doordat ik als ik recht sta of stap mijn evenwicht verlies als ik mij aan niks kan vasthouden ben ik woensdagavond toen ik mijn evenwicht verloor en daardoor rap mijn ene voet moest verzetten om niet om te vallen nogal hard tegen de kant van een poot van de zetel gestoten met mijn kleine teen waardoor het opeens zo veel pijn deed dat ik bijna niet meer recht kon blijven staan , en mijn teentje zit nu nog wat gezwollen en doet nog altijd pijn al sinds woensdagavond , maar als het een gewone breuk is dan geneest dat wel van zelf en zal ik nog een paar weken geduld moeten hebben zodat de pijn dan van zelf wegblijft
en nu nog eens de post doorkijken en sorteren
da daaaaaa en tot later

en ik had de laatste dagen vergeten te zeggen dat ik mijn kleine teen heb gebroken
doordat ik als ik recht sta of stap mijn evenwicht verlies als ik mij aan niks kan vasthouden ben ik woensdagavond toen ik mijn evenwicht verloor en daardoor rap mijn ene voet moest verzetten om niet om te vallen nogal hard tegen de kant van een poot van de zetel gestoten met mijn kleine teen waardoor het opeens zo veel pijn deed dat ik bijna niet meer recht kon blijven staan , en mijn teentje zit nu nog wat gezwollen en doet nog altijd pijn al sinds woensdagavond , maar als het een gewone breuk is dan geneest dat wel van zelf en zal ik nog een paar weken geduld moeten hebben zodat de pijn dan van zelf wegblijft
en nu nog eens de post doorkijken en sorteren
da daaaaaa en tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Oei Z-Bloemetje..! Sterkte en Beterschap met de kleine teen, daarom ook maar 'n klein fruitbakkiezonnebloemetje schreef: ↑06 mar 2023, 16:39ik had de laatste dagen vergeten te zeggen dat ik mijn kleine teen heb gebroken

Een mens kan gauw wat hebben hè.......
-
hallooootjes
Remie bedankt hoor voor jou " fruitbakkie " das heel attent van jou
en nu ist tijd om te gaan slapen sè
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

Remie bedankt hoor voor jou " fruitbakkie " das heel attent van jou
en nu ist tijd om te gaan slapen sè
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Z'bloemeke , beterschap voor je teen .
Inge , werk ze vanmiddag .
Vandaag oppasdag .
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .
Er wordt sneeuw verwacht vandaag . Maart roert zijn staart .

Z'bloemeke , beterschap voor je teen .
Inge , werk ze vanmiddag .
Vandaag oppasdag .
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .
Er wordt sneeuw verwacht vandaag . Maart roert zijn staart .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallooooo een goeie natte morgen allemaal
het word een natte dinsdag vandaag volgens de weersvoorspellingen
maar ja we zijn nog maar begin maart , dus
An bedankt voor de beterschapswensen en zo kan je goed je dagen vullen met de kleinkinderen , geniet er van
inge bedankt voor de bloemetjes en de beterschapswensen , en jullie hebben het ook altijd druk zie ik en wanneer komt jullie oudste hond terug naar huis ?????
Remie das een goed plan om je fiets op stal te laten want binnen in de warmte is het nu best
en ik zal dadelijk eens van jou koffie proeven sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina , Anne_marie en Adam2
nog een fijne dinsdag verder
da daaaaa

het word een natte dinsdag vandaag volgens de weersvoorspellingen
maar ja we zijn nog maar begin maart , dus
An bedankt voor de beterschapswensen en zo kan je goed je dagen vullen met de kleinkinderen , geniet er van
inge bedankt voor de bloemetjes en de beterschapswensen , en jullie hebben het ook altijd druk zie ik en wanneer komt jullie oudste hond terug naar huis ?????
Remie das een goed plan om je fiets op stal te laten want binnen in de warmte is het nu best
en ik zal dadelijk eens van jou koffie proeven sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina , Anne_marie en Adam2
nog een fijne dinsdag verder
da daaaaa

jadi van harte gefeliciteerd met je verjaardag
en nog veel gelukkige jaren samen met je ventje
groetjes , zonnebloemetje en Picasso*
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Dank voor de verjaardag wensen
Vandaag tel ik 37j
Ik verwacht nog bezoek deze namiddag.
Laat het jullie smaken
van ♥
menu: vispannetje ik met frietjes, en ventje met kroketjes. En ja het was op verplaatsing
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Wat betreft weer hebben we hier vanmorgen al van alles langs zien komen, regen, hagel, sneeuw maar ook net even het zonnetje erbij.
Inmiddels valt er weer natte sneeuw en het is niet echt aangenaam buiten.
Net toch maar even de jas en laarzen aan en een flinke wandeling gemaakt met de hond.
Zonnebloemetje, waarschijnlijk duurt het nog zo'n 3 weken voordat ons witje weer thuis komt.
Jadi, gefeliciteerd

Inmiddels valt er weer natte sneeuw en het is niet echt aangenaam buiten.
Net toch maar even de jas en laarzen aan en een flinke wandeling gemaakt met de hond.
Zonnebloemetje, waarschijnlijk duurt het nog zo'n 3 weken voordat ons witje weer thuis komt.
Jadi, gefeliciteerd

-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Jadi, gefeliciteerd met je verjaardag, de taartjes zien er lekker uit!
Allen een fijne dag.
De nootjes hier in de tuin gaan er in als koek....

Allen een fijne dag.
De nootjes hier in de tuin gaan er in als koek....

-
hallooooo een goeie natte namiddag iedereen
wij zijn aan de koffie bezig
jadi bedankt voor de traktatie want die taartjes van jou zien er toch zo lekker uit
en deze middag van een etentje genoten , awel groot gelijk hoor
en hopelijk komt er een goeie oplossing uit de bus voor je ventje , sterkte voor jullie beiden
inge oeps nog zo lang dat jullie witje weg blijft , wat zal die blij zijn om terug thuis te zijn
Anne-marie wat een mooie fotootjes van die Vlaamse gaai , en is dat in jou tuin ??????
deze voormiddag zijn we eens naar Oostende gereden naar VDB want ik wilde een kruimeldief en in de winkel in Brugge was die niet in stock en dat hadden we eerst online gecheckt , en we konden die ook online bestellen om in de winkel af te halen maar ik wilde die toch in het echt zien en als je online besteld kan dat niet kwestie van geen kat in een zak te kopen hé , en nu heb ik die direct
en ik had ook online gekeken bij mediamarkt maar daar hadden ze er geen ene die mij aanstond en tis niet mijn gewoonte om zomaar gelijk wat te kopen
da daaaaaa

wij zijn aan de koffie bezig
jadi bedankt voor de traktatie want die taartjes van jou zien er toch zo lekker uit
en deze middag van een etentje genoten , awel groot gelijk hoor
en hopelijk komt er een goeie oplossing uit de bus voor je ventje , sterkte voor jullie beiden
inge oeps nog zo lang dat jullie witje weg blijft , wat zal die blij zijn om terug thuis te zijn
Anne-marie wat een mooie fotootjes van die Vlaamse gaai , en is dat in jou tuin ??????
deze voormiddag zijn we eens naar Oostende gereden naar VDB want ik wilde een kruimeldief en in de winkel in Brugge was die niet in stock en dat hadden we eerst online gecheckt , en we konden die ook online bestellen om in de winkel af te halen maar ik wilde die toch in het echt zien en als je online besteld kan dat niet kwestie van geen kat in een zak te kopen hé , en nu heb ik die direct
en ik had ook online gekeken bij mediamarkt maar daar hadden ze er geen ene die mij aanstond en tis niet mijn gewoonte om zomaar gelijk wat te kopen
da daaaaaa

*** Zie het leven van de zonnige kant ***