In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Leuk dat je een bezoekje brengt frankje,
iedereen is van harte welkom.
hoe meer zielen hoe meer vreugd
iedereen is van harte welkom.
hoe meer zielen hoe meer vreugd
-
Bert
Dag Frankje,
leuk dat u ons eens komt verrassen met leuke plaatjes.
Kom gerust langs.
Ik bewonder altijd uw gimp werkjes in een ander hoekje waar ik af en toe eens kom piepen.
leuk dat u ons eens komt verrassen met leuke plaatjes.
Kom gerust langs.
Ik bewonder altijd uw gimp werkjes in een ander hoekje waar ik af en toe eens kom piepen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag allemaal
tis hier een beetje miezerig weer met al bijna gans de voormiddag wat nattigheid maar nu is het toch aan 't opklaren zie ik
wij zijn al enkele boodschappen gaan doen deze voormiddag en deze namiddag zien we wel
Lenk wat een leuke afbeelding die jij plaatste
Bertje ook voor jou een mooie dag vandaag
jadi mijn hoofd is nog niet echt in orde maar het betert toch wel langzaam , dus we leven op hoop
en mijn ventje zijn legermaat heeft ook al gebeld om eens af te komen maar wij zijn nog bij niemand geweest thuis en hebben ook nog geen bezoek ontvangen met die corona want we zijn nog zeer voorzichtig
puzzel al de mise en place gedaan voor vanavond , goed bezig hoor
en nog alles goed met de koetjes ?????
gerda ook een fijne woensdag voor jou
mama-inge mooie kiekjes in het verschiet op school
frankje welkom hoor en jij maakt altijd mooie bewerkingen heb ik al gezien , dus laat maar komen hoor al die kunstwerkjes van jou
thijli van dienst om op de kleindochter te passen , geniet er van
oeps we hebben Remie weer niet gezien deze morgen , nu begin ik mij toch zorgen te maken hoor
en nu ga ik aan 't middageten beginnen sè
spaghetty van het huis
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaag

tis hier een beetje miezerig weer met al bijna gans de voormiddag wat nattigheid maar nu is het toch aan 't opklaren zie ik
wij zijn al enkele boodschappen gaan doen deze voormiddag en deze namiddag zien we wel
Lenk wat een leuke afbeelding die jij plaatste
Bertje ook voor jou een mooie dag vandaag
jadi mijn hoofd is nog niet echt in orde maar het betert toch wel langzaam , dus we leven op hoop
en mijn ventje zijn legermaat heeft ook al gebeld om eens af te komen maar wij zijn nog bij niemand geweest thuis en hebben ook nog geen bezoek ontvangen met die corona want we zijn nog zeer voorzichtig
puzzel al de mise en place gedaan voor vanavond , goed bezig hoor
en nog alles goed met de koetjes ?????
gerda ook een fijne woensdag voor jou
mama-inge mooie kiekjes in het verschiet op school
frankje welkom hoor en jij maakt altijd mooie bewerkingen heb ik al gezien , dus laat maar komen hoor al die kunstwerkjes van jou
thijli van dienst om op de kleindochter te passen , geniet er van
oeps we hebben Remie weer niet gezien deze morgen , nu begin ik mij toch zorgen te maken hoor
en nu ga ik aan 't middageten beginnen sè
spaghetty van het huis
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Ik zie weer leuke en mooie dieren , planten , natuur en smakelijk eten foto's en bewerkingen voorbijkomen .
Ik hou er van .
ps. Sita , de ansichtkaart is erg leuk geworden hoor van mijn zonsondergang foto
Frankje , welkom hoor . Foto's bewerken enzo kan ik niet hoor , maar ik vind het heel erg knap.
Gisteren niet veel gedaan . Was een beetje overprikkeld door van alles .
Vanmorgen vriendin op de koffie gehad .
Straks even naar het centrum fietsen .
Wij eten vanavond kip kerrie met ananas , paprika , champignons en courgette uit eigen tuin.
Fijne herfstige middag , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos Joy en Frankje.

Ik zie weer leuke en mooie dieren , planten , natuur en smakelijk eten foto's en bewerkingen voorbijkomen .
Ik hou er van .
ps. Sita , de ansichtkaart is erg leuk geworden hoor van mijn zonsondergang foto
Frankje , welkom hoor . Foto's bewerken enzo kan ik niet hoor , maar ik vind het heel erg knap.
Gisteren niet veel gedaan . Was een beetje overprikkeld door van alles .
Vanmorgen vriendin op de koffie gehad .
Straks even naar het centrum fietsen .
Wij eten vanavond kip kerrie met ananas , paprika , champignons en courgette uit eigen tuin.
Fijne herfstige middag , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos Joy en Frankje.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Geduld moet je hebben met een draaierig hoofd hé..Maar er is al verbetering,en zoals je zelf zegt je leeft op hoopzonnebloemetje schreef: ↑30 sep 2020, 12:25
daaaaag
![]()
Om terug te keren op ons bezoek gisteren...We zaten elk op 1,5 m afstand in de salon. De venster stond open op een grote kier. De handgel stond kant en klaar..En in de auto zaten we met 4 met mondmasker aan (kleine ruimte)...We zijn ook wel voorzichtig. De schrik zit er in om in de kliniek te belanden aan zo'n beademingsmachine hoor
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Prachtig gedaan
-
Bert
Mooi gedaan frankje, nu nog een nageltje in de muur kloppen om het kadertje op te hangen
en zien dat er niet op de vingers of de duim getikt wordt. Anders zijn dat blauwe plekken hé,
of de vellen er af.

en zien dat er niet op de vingers of de duim getikt wordt. Anders zijn dat blauwe plekken hé,
of de vellen er af.

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
daarjuist een beetje geholpen bij ventje die op de ladder moest staan om een klein werkje te doen aan het dak van ons overdekt terras en gelukkig is het al van deze middag gestopt met regenen en schijnt het zonnetje nu al een tijdje
morgenvoormiddag heb ik dan een afspraak in het ziekenhuis voor een 3de inspuiting in mijn rug en gelukkig is mijn rugpijn al een stuk beter na de 2de inspuiting van 2 weken geleden
dus hopelijk is die pijn dan helemaal weg na die 3de inspuiting met cortisone
An-W , wat een mooie foto die jij geplaatst hebt
en frankje heeft daar echt wel weer een mooie bewerking van gemaakt , chapeau hoor
jadi ik zie dat ook niet zitten hoor om in het ziekenhuis aan de beademing te liggen in coma
dus zijn wij echt heel voorzichtig
gerda ook een goeie namiddag
wauw Bertje wat een mooie vlinder
allé en nu nog een beetje kuiswerk doen sè binnen
en daarna nog eens naar de Aldi
daaaaaag

daarjuist een beetje geholpen bij ventje die op de ladder moest staan om een klein werkje te doen aan het dak van ons overdekt terras en gelukkig is het al van deze middag gestopt met regenen en schijnt het zonnetje nu al een tijdje
morgenvoormiddag heb ik dan een afspraak in het ziekenhuis voor een 3de inspuiting in mijn rug en gelukkig is mijn rugpijn al een stuk beter na de 2de inspuiting van 2 weken geleden
dus hopelijk is die pijn dan helemaal weg na die 3de inspuiting met cortisone
An-W , wat een mooie foto die jij geplaatst hebt
en frankje heeft daar echt wel weer een mooie bewerking van gemaakt , chapeau hoor
jadi ik zie dat ook niet zitten hoor om in het ziekenhuis aan de beademing te liggen in coma
gerda ook een goeie namiddag
wauw Bertje wat een mooie vlinder
allé en nu nog een beetje kuiswerk doen sè binnen
en daarna nog eens naar de Aldi
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Bloemeke en Jadi, wij zijn hier ook zeer voorzichtig hoor. Eerlijk gezegd zijn we nog bijna niet buiten geweest.zonnebloemetje schreef: ↑30 sep 2020, 16:08
De nodige boodschappen en af en toe een koffie gaan drinken en dat is het dan.
Ga zelfs niet naar mijn broer.
Wij vervelen ons ook nooit thuis. Er is altijd wel iets waar we ons mee bezig houden.
Een klusje hier of daar, wat tokkelen, wat TV kijken en zo passeren de dagen ook.
Die Vlinder, mooi hé. Was op de juiste plaats op het juiste moment denk ik.
Ik heb mijn best gedaan om die er mooi op te zetten......
-
Bert
Hey leuterkes,
het word al vroeger donker. En we hebben ook al regen gehad.
Het knopje aan de muur een draai gegeven om de t° een beetje op peil te brengen.
En het begint al donkerder te worden ook.
Frankje, tof, mooi gedaan. Heb het al gepikt en in een mapje geplaatst.
Ik weet niet of ik nog langs kom vandaag, want er staat een film op het programma.
Dus voor allen, een fijne gezellige avond en voor later, slaapwel.
het word al vroeger donker. En we hebben ook al regen gehad.
Het knopje aan de muur een draai gegeven om de t° een beetje op peil te brengen.
En het begint al donkerder te worden ook.
Frankje, tof, mooi gedaan. Heb het al gepikt en in een mapje geplaatst.
Ik weet niet of ik nog langs kom vandaag, want er staat een film op het programma.
Dus voor allen, een fijne gezellige avond en voor later, slaapwel.