In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede namiddag , iedereen

oeps, écht frisjes vandaag .. .. effe op het ' gaspedaal ' drukken
Jadi, sterkte .. ook van mij .. hopelijk kan je je zinnen verzetten ..
marietteke ,
mijn man heeft vandaag Pfizer gekregen .. mijn broer Moderna... , weet zelf nog niet welk vaccin ik ga krijgen .. ben nog ni aan de beurt .. we zullen wel zien ... ben ook ni zo happig op het AZ vaccin, maar ja we hebben ni te kiezen hier zeker ... maar we willen onze vrijheid terug
....
en niet te vergeten, An is solidair !!
mooie foto van je drie schatten .... wat een prachtige hond is Sookie toch geworden !
Gerda, hoe gaat het nu met je kleindochter ?
Bloemeke, effe binnen en buiten ..... vergeet niet effe een pauze in te lassen !!
Straks puzzel maken, met dank aan Remie
Nog een fijne zaterdag allemaal !

oeps, écht frisjes vandaag .. .. effe op het ' gaspedaal ' drukken
Jadi, sterkte .. ook van mij .. hopelijk kan je je zinnen verzetten ..
marietteke ,
mijn man heeft vandaag Pfizer gekregen .. mijn broer Moderna... , weet zelf nog niet welk vaccin ik ga krijgen .. ben nog ni aan de beurt .. we zullen wel zien ... ben ook ni zo happig op het AZ vaccin, maar ja we hebben ni te kiezen hier zeker ... maar we willen onze vrijheid terug
en niet te vergeten, An is solidair !!
mooie foto van je drie schatten .... wat een prachtige hond is Sookie toch geworden !
Gerda, hoe gaat het nu met je kleindochter ?
Bloemeke, effe binnen en buiten ..... vergeet niet effe een pauze in te lassen !!
Straks puzzel maken, met dank aan Remie
Nog een fijne zaterdag allemaal !
-
Bert
Marietteke , dat wist ik hoor , dat jij ook AZ krijgt net als ik.
Zullen we samen bang zijn , dan zijn we niet alleen ?
ik ben in blijde verwachting voor mijn printer. Mag die maandag retour brengen en de nieuwe isBertje , en hoe zit het nu met uwe printer ?
nu ook binnen. Dus ééntje inleveren en ééntje terug meenemen.
Da AZ prik?? Zal ik dan ook maar samen met jullie bang zijn? Heb mail gekregen en de 2e prik is 3 maanden later. Dus ook AZ!
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bertje, puzzeltje van Remie maken. Muziekje op de achtergrond
Op die site staan er heel veel en heel mooie ook. De tijd vliegt.
Net eentje van de Dom in Keulen gemaakt. Konden we daar maar terug vrij naar toe denk ik dan. Maar ik heb er toch van genoten
Op die site staan er heel veel en heel mooie ook. De tijd vliegt.
Net eentje van de Dom in Keulen gemaakt. Konden we daar maar terug vrij naar toe denk ik dan. Maar ik heb er toch van genoten
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
vandaag dus een druk dagje , wasjes doen , broodje bakken , grote pot verse soep gekookt waar er nogal wat werk aan was , middageten klaargemaakt , versgewassen lakentjes weer op ons bed gelegd , efkes uitgeblazen in de zetel na de middag en naar een film gekeken , daarna onze koffie gedronken , tussenin verder aan de wasjes bezig geweest en opgeplooid , een tijdje aan de telefoon gehangen en nu zit mijn laatste machine was in de droogkast
mijn ventje heeft zijn uitnodiging gekregen om zijn vaccin te halen en tis toch wel een Astrazenica zeker waar wij absoluut geen fan van zijn omwille van de bijwerkingen ( bloedklonters )
en volgende week verwacht ik ook mijn uitnodiging en ik zit er al over te piekeren welk vaccin ik zal krijgen want ik heb al eens een trombose gehad in mijn been , en ik voel mij daar nu echt niet goed bij dat wij niet bij die gelukkigen zijn die het Pfizer vaccin krijgen , das echt klote
maar we hebben in de loop van de week nog een afspraak bij de huisarts en ik zal er toch eens goed over spreken met hem al zal dat waarschijnlijk toch de situatie niet veranderen
en weigeren om dan later een ander vaccin te krijgen heeft ook geen zin want dan is jou beurt voorbij en is het niet zeker of je dan achteraf nog een vaccin zal kunnen krijgen en wij willen ons zeker laten inenten want corona krijgen willen we ook niet
en nu dat mijn hoofd er niet op staat om nog veel meer te schrijven zal ik dan maar stoppen , sorry daarvoor
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een fijne zaterdagavond verder
daaaaag

vandaag dus een druk dagje , wasjes doen , broodje bakken , grote pot verse soep gekookt waar er nogal wat werk aan was , middageten klaargemaakt , versgewassen lakentjes weer op ons bed gelegd , efkes uitgeblazen in de zetel na de middag en naar een film gekeken , daarna onze koffie gedronken , tussenin verder aan de wasjes bezig geweest en opgeplooid , een tijdje aan de telefoon gehangen en nu zit mijn laatste machine was in de droogkast
mijn ventje heeft zijn uitnodiging gekregen om zijn vaccin te halen en tis toch wel een Astrazenica zeker waar wij absoluut geen fan van zijn omwille van de bijwerkingen ( bloedklonters )
en volgende week verwacht ik ook mijn uitnodiging en ik zit er al over te piekeren welk vaccin ik zal krijgen want ik heb al eens een trombose gehad in mijn been , en ik voel mij daar nu echt niet goed bij dat wij niet bij die gelukkigen zijn die het Pfizer vaccin krijgen , das echt klote
maar we hebben in de loop van de week nog een afspraak bij de huisarts en ik zal er toch eens goed over spreken met hem al zal dat waarschijnlijk toch de situatie niet veranderen
en weigeren om dan later een ander vaccin te krijgen heeft ook geen zin want dan is jou beurt voorbij en is het niet zeker of je dan achteraf nog een vaccin zal kunnen krijgen en wij willen ons zeker laten inenten want corona krijgen willen we ook niet
en nu dat mijn hoofd er niet op staat om nog veel meer te schrijven zal ik dan maar stoppen , sorry daarvoor
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een fijne zaterdagavond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Ja bloemeke, we zitten met z'n allen ongeveer in deze leeftijdscategorie hé.
Sommigen vaccinatie centra krijgen een voorraad AZ, andere een voorraad Pfizer......
En we mogen niet kiezen hé. En de afspraak verplaatsen kan wel maar er is een zeer grote kans dat er niets veranderd aan het soort vaccin.
Sommigen vaccinatie centra krijgen een voorraad AZ, andere een voorraad Pfizer......
En we mogen niet kiezen hé. En de afspraak verplaatsen kan wel maar er is een zeer grote kans dat er niets veranderd aan het soort vaccin.
-
Bert
Zo, de boterhammetjes zijn naar binnen gewerkt. Seffens naar de regenkamer
en dan volgt nog een luie TV avond.
Mogelijk zal ik nog af en toe eens komen loeren.
Fijne avond alvast
en dan volgt nog een luie TV avond.
Mogelijk zal ik nog af en toe eens komen loeren.
Fijne avond alvast
-
Sita

Goede avond iedereen,
Alles bijgelezen (sinds donderdag), puzzels gemaakt, broedend meesje bekeken, Remie gelukkig met zijn bestelling en Bert nog in blijde verwachting, en alle bezorgdheden gelezen over het AstraZenica-vaccin en andere zorgen..
Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen.
Omdat ik tot de risicogroep behoor heb ik toch al een uitnodiging gekregen, eerste prik op 24 april en tweede op 29 mei. Vijf weken verschil dus is het ook het BioNTech/Pfizer-vaccin.
De vaccinatieplanning lijkt nu toch wel op gang te komen zowel in Nederland als in België.
Ondertussen heeft in België bijna 20 procent van de volwassen bevolking minstens 1 prik gehad.
Net gehoord op het journaal.
Ik hoop dat het bij iedereen goed verloopt met welk vaccin dan ook.
Marietteke, Bert, omadina, Bloemeke, Lenk, Miesje, Jadi, Ghyra, Bekske, Remie, Flowers, grootjegerda,
An-Wildfower, mama-inge, Tontoos, puzzel, thijli en frankje,
nog een gezellige avond gewenst en voor straks een deugdoende nachtrust.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge,Ton , Bekske , granny-M , Frankje , oma-Dina en flowers , hallloooooo .....
Mijn ( bubbel ) vriendin had " de brief " ook vandaag en gaat vrijdag de AZ laten prikken vertelde ze vanmiddag ( zij is net zo oud als ik ) en heeft een morbide gevoel voor humor . Ze zei : ik kom woensdag wel alvast afscheid nemen van je
Wel fijn dat we hier in het huisje allemaal met elkaar meeleven , wat Marietteke ook zegt : Gedeelde smart is halve smart . En ook :
Allemaal een hele fijne avond .

Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge,Ton , Bekske , granny-M , Frankje , oma-Dina en flowers , hallloooooo .....
Mijn ( bubbel ) vriendin had " de brief " ook vandaag en gaat vrijdag de AZ laten prikken vertelde ze vanmiddag ( zij is net zo oud als ik ) en heeft een morbide gevoel voor humor . Ze zei : ik kom woensdag wel alvast afscheid nemen van je
Wel fijn dat we hier in het huisje allemaal met elkaar meeleven , wat Marietteke ook zegt : Gedeelde smart is halve smart . En ook :

Allemaal een hele fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
marietteke, miesje, An-W, thijli, mama-inge, Tontoos, granny M, puzzel, gerda,
Remie, Lenk, Sita, Bloemeke, jadi, Bekske, frankje en ghyra .
Kom jullie nog even slaapwel zeggen.
Ben van mijn woord hé

Remie, Lenk, Sita, Bloemeke, jadi, Bekske, frankje en ghyra .
Kom jullie nog even slaapwel zeggen.
Ben van mijn woord hé

en