In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Sita
grootjegerda schreef: ↑01 okt 2020, 11:52
Sita aan de varkenswangen, had er nog nooit van gehoord
kan best lekker zijn.
Dat is zeker lekker, Gerda.
Hier is het recept van Jeroen Meus.
Varkenswangen met Rodenbach
Veel te veel voor mij alleen. Ik steek het in kleinere porties in de diepvries.
Vandaag heb ik het makkelijk, heb een portie ontdooid
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Sita schreef: ↑01 okt 2020, 12:10
Dat is zeker lekker, Gerda.
Hier is het recept van Jeroen Meus.[/color]
Varkenswangen met Rodenbach
Dankjewel voor het recept, gaan we zeker eens proberen
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vandaag 'n beetje 'n speciale dag ,
onze huwelijksverjaardag , 49 jaar getrouwd ,
waar is de tijd toch gebleven ,
Remie , ...

opsporing verzocht ...man mét baard ,
met of zonder boot , gelieve hem door te sturen naar k&t
mooie fotoos gezien ,
en Frankje kan er ook wat van , zo te zien ,
voor iedereen nog 'n fijne dag
geluk vind je onverwacht
-

Ja, waar blijft de tijd.
een fijne dag verder
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hadden niets te doen op deze regenachtige dag , dus hebben we onze 5 jaar oude auto maar ingeruild voor een iets jonger model . De kleur is : Frozen Blue . We kunnen ze volgende week omruilen

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Wat een mooie auto An, veel plezier ermee
-
Bert
Amai Jadi, maar dat lust ik graag hoor.jadi schreef: ↑01 okt 2020, 10:58An-Wildflower schreef: ↑01 okt 2020, 10:25
Jadi , goesting op een doos cassoulet (bwueek) . Geen idee waar je het over hebt ?![]()
Leg je het uit ?
Heb het veel moeten eten op oefening uit het overlevingspakket bij den ABL.
Koud dan nog, zo uit de doos. Dus eet ik dit nog altijd koud nu, de doos uitkippen in een bord, een boterham en smakelijk.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
ja jullie zien het goed , het zonnetje is hier ondertussen al aangekomen nadat het eerst tot deze middag geregend heeft , dus meer moet da nie zijn hé voor de tijd van 't jaar
dus deze voormiddag mijn 3de inspuiting gekregen en nu maar hopen dat die ook helpt want ik mag er niet meer dan 3 krijgen na elkaar voor de komende 6 maanden
en eerst efkes ons marietteke feliciteren sè
marietteke van harte proficiat met jullie huwelijksverjaardag
nog veel jaren gelukkig samen
en een dikke knuffel van mijzelf en ook van mijn ventje ( picasso*)

iedereen bedankt voor de beterschapswensen en hopelijk voelt mijn rug nu beter aan en zonder veel pijn na die inspuiting
Bertje oei jou digicorder heeft kuren zie ik , awel wij hebben in augustus de onze ingeruild omdat hij kuren had en nu hebben we een andere gekregen die ook wel in een doos verpakt zat maar blijkbaar geven ze nu bij telenet herstelde digicorders en dat wisten wij niet en deze heeft nog meer kuren dan onze vorige en we hebben die nog maar een goeie maand en hij staat alweer voor 50% vol , dus zullen we proberen die zo rap mogelijk leeg te kijken en dan zullen we er zelf één kopen ( een nieuwe dus) en we moeten geen huurtoestel meer hebben
gerda ook een gezellige donderdag voor jou
en nog veel plezier met jou pakje
jadi mijn ventje eet dat ook graag cassoulet want dat heeft hij leren eten toen hij zijn legerdienst deed
An-W , mooie fotootjes van die zwerm spreeuwen
en een knappe auto hoor die je gekocht hebt , proficiat met jullie aankoop
Sita ik zal proberen het wat rustig aan te doen maar ik heb voor vandaag toch nog wat kuiswerkjes boven , maar op 't gemakske hoor want ik heb graag dat alles proper is en dat alles op tijd gedaan word en voor het ogenblik ben ik boven bezig kamer per kamer eens goed onderhanden te nemen en eens goed in de kasten er van alles uit te doen die ik niet meer nodig heb en in de kringwinkel zullen ze mij graag zien komen denk ik
marietteke gelukkig heb jij een goed opsporingsbericht geplaatst voor Remie met de juiste beschrijving
thijli ik begin ook al ongerust te worden over Remie
allé nu nog een beetje werken hé want tis al vroeg avond de laatste weken
maar eerst nog een lekker koekebroodje bakken sè
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder
daaaaag

ja jullie zien het goed , het zonnetje is hier ondertussen al aangekomen nadat het eerst tot deze middag geregend heeft , dus meer moet da nie zijn hé voor de tijd van 't jaar
dus deze voormiddag mijn 3de inspuiting gekregen en nu maar hopen dat die ook helpt want ik mag er niet meer dan 3 krijgen na elkaar voor de komende 6 maanden
en eerst efkes ons marietteke feliciteren sè
marietteke van harte proficiat met jullie huwelijksverjaardag
nog veel jaren gelukkig samen
en een dikke knuffel van mijzelf en ook van mijn ventje ( picasso*)

iedereen bedankt voor de beterschapswensen en hopelijk voelt mijn rug nu beter aan en zonder veel pijn na die inspuiting
Bertje oei jou digicorder heeft kuren zie ik , awel wij hebben in augustus de onze ingeruild omdat hij kuren had en nu hebben we een andere gekregen die ook wel in een doos verpakt zat maar blijkbaar geven ze nu bij telenet herstelde digicorders en dat wisten wij niet en deze heeft nog meer kuren dan onze vorige en we hebben die nog maar een goeie maand en hij staat alweer voor 50% vol , dus zullen we proberen die zo rap mogelijk leeg te kijken en dan zullen we er zelf één kopen ( een nieuwe dus) en we moeten geen huurtoestel meer hebben
gerda ook een gezellige donderdag voor jou
en nog veel plezier met jou pakje
jadi mijn ventje eet dat ook graag cassoulet want dat heeft hij leren eten toen hij zijn legerdienst deed
An-W , mooie fotootjes van die zwerm spreeuwen
en een knappe auto hoor die je gekocht hebt , proficiat met jullie aankoop
Sita ik zal proberen het wat rustig aan te doen maar ik heb voor vandaag toch nog wat kuiswerkjes boven , maar op 't gemakske hoor want ik heb graag dat alles proper is en dat alles op tijd gedaan word en voor het ogenblik ben ik boven bezig kamer per kamer eens goed onderhanden te nemen en eens goed in de kasten er van alles uit te doen die ik niet meer nodig heb en in de kringwinkel zullen ze mij graag zien komen denk ik
marietteke gelukkig heb jij een goed opsporingsbericht geplaatst voor Remie met de juiste beschrijving
thijli ik begin ook al ongerust te worden over Remie
allé nu nog een beetje werken hé want tis al vroeg avond de laatste weken
maar eerst nog een lekker koekebroodje bakken sè
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Hey leuterkes,
na regen komt zonneschijn

Ik heb zo veel gelezen dat ik al de helft vergeten ben. Tja, die grijze cellen hé.
3e week van oktober kunnen we ons golfke inruilen. Is ook nog maar een goede 5 jaar jong.
Maar ach, we zullen er geen meedoen, dus af en toe eens laten rollen.
Is deze geworden, in parelmoer wit. Ik kan bijna niet wachten. Duurt nu al lang genoeg.

Allé, tot latersss....
na regen komt zonneschijn
Ik heb zo veel gelezen dat ik al de helft vergeten ben. Tja, die grijze cellen hé.
3e week van oktober kunnen we ons golfke inruilen. Is ook nog maar een goede 5 jaar jong.
Maar ach, we zullen er geen meedoen, dus af en toe eens laten rollen.
Is deze geworden, in parelmoer wit. Ik kan bijna niet wachten. Duurt nu al lang genoeg.

Allé, tot latersss....
Laatst gewijzigd door Bert op 01 okt 2020, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sita

Marietteke, Proficiat met jullie huwelijksverjaardag.
Op naar goud nu
Mijn broer is vandaag 32 jaar getrouwd.
An, mooie wagen. Veel succes ermee.
Bloemeke