In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
we starten met de laatste week van het jaar en het is gelukkig eens droog buiten en geen zuchtje wind
het zal weer een rare week zijn met oudejaarsdag en nieuwjaar op het einde van de week en dan beginnen we weer al aan een nieuw jaar en zo worden we alsmaar ouder
puzzel ook een goeie morgen
mama-inge de nieuwe school gaan verkennen
Remie al aan 't aftellen en ik zie daar bij jou al lekkere dingen voor bij de koffie
frankje ook een goeie morgen voor jou
voor alle leutertjes nog een aangename laatste maandag van het jaar
daaaaaaag

we starten met de laatste week van het jaar en het is gelukkig eens droog buiten en geen zuchtje wind
het zal weer een rare week zijn met oudejaarsdag en nieuwjaar op het einde van de week en dan beginnen we weer al aan een nieuw jaar en zo worden we alsmaar ouder
puzzel ook een goeie morgen
mama-inge de nieuwe school gaan verkennen
Remie al aan 't aftellen en ik zie daar bij jou al lekkere dingen voor bij de koffie
frankje ook een goeie morgen voor jou
voor alle leutertjes nog een aangename laatste maandag van het jaar
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

goedemorgend allemaal
het weer ziet er toch al wat beter uit dan gisteren ,
dus seffens nog efkens boodschappen doen ,
bloemeke , ja 't gaat vooruit he ,
met 'n jaartje seffens , en worden we zeker ouder
Remie ja we tellen af ,
..op naar een hopelijk beter jaar dan nu
mamaingne , ja dat komt er ook nog bij ,
een andere school voor de kids , succes voor je kinderen hoor
Bertje , haha leuke mop ,
zit hier al te lachen van 's morgens vroeg
lenk puzzel ghyra frankje
sita en iedereen een fijne dag gewenst
geluk vind je onverwacht
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo
we zijn wel een beetje laat maar onze koffie van in de voormiddag smaakt toch goed hoor
marietteke vandaag boodschappen doen , awel wij moeten deze namiddag ook nog naar den Aldi zodat we weer een week of twee verder kunnen en verder in de week zal het dan weer drukker zijn en dus gaan we dan maar vandaag
gerda voor jou ook een fijne nieuwe week
allé nu vlug weer verder doen sè want tis al bijna middag
daaaaaag

we zijn wel een beetje laat maar onze koffie van in de voormiddag smaakt toch goed hoor
marietteke vandaag boodschappen doen , awel wij moeten deze namiddag ook nog naar den Aldi zodat we weer een week of twee verder kunnen en verder in de week zal het dan weer drukker zijn en dus gaan we dan maar vandaag
gerda voor jou ook een fijne nieuwe week
allé nu vlug weer verder doen sè want tis al bijna middag
daaaaaag

thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
zo de wekelijkse boodschappen weer binnen.
Een rondje gelopen met Chica,dus nu even tijd om hier te kijken.
Gelukkig de laatste rare week van het jaar.
Schoonzoon zal Donderdag oliebollen bakken,dus alleen wat appelflappen halen.
wens allen een fijne dag.

zo de wekelijkse boodschappen weer binnen.
Een rondje gelopen met Chica,dus nu even tijd om hier te kijken.
Gelukkig de laatste rare week van het jaar.
Schoonzoon zal Donderdag oliebollen bakken,dus alleen wat appelflappen halen.
wens allen een fijne dag.

Iedere dag een lach
-
halloooo een goeie middag allemaal
wij beginnen dadelijk aan een kom heerlijke zelfgemaakte erwtensoep
en daarna koninginnesnitzels met puree en sla en tomaten
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag

wij beginnen dadelijk aan een kom heerlijke zelfgemaakte erwtensoep
en daarna koninginnesnitzels met puree en sla en tomaten
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag

Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Goedemiddag
De laatste week is begonnen, straks even naar de stalling kijken of alles op zijn plaatst ligt na de storm.
We halen elk jaar oliebollen van de kerk naast maar die hebben net als vele andere verenigingen
de oliebollen actie geannuleerd, we bakken al jaren niet meer, we zoeken wel wat bij een kraam.
De kerstdagen zijn we goed doorgekomen en heb vanmorgen er al wat calorieën van af gerend.
Mvg. Antjo
De laatste week is begonnen, straks even naar de stalling kijken of alles op zijn plaatst ligt na de storm.
We halen elk jaar oliebollen van de kerk naast maar die hebben net als vele andere verenigingen
de oliebollen actie geannuleerd, we bakken al jaren niet meer, we zoeken wel wat bij een kraam.
De kerstdagen zijn we goed doorgekomen en heb vanmorgen er al wat calorieën van af gerend.
Mvg. Antjo
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

We tellen af naar 2021
Eigenlijk lijken op het ogenblik de dagen veel op elkaar, Opstaan, Forum K&T, Douche, Ontbijt, of die laatste twee andersom… net hoe mijn pet staat, Dan vaak 'n poos(je) ander werk met dit
geitending, Lunch, Middag
, Koffie met wat lekker, Forum K&T, wat TV kijken misschien, en dan is het zowat weer tijd voor het Diner, en daarna wat van de avond zien te maken, Rond de klok van 23:00u komt klaas langs om onze ogen te doen sluiten.Eigenlijk heb ik in deze maanden maar ’n saai leventje, zeker met dat coronavirus wat er dan nu ook nog bijkomt verdorie..!
Maar goed.. morgen worden we weer ff gelucht voor hooguit ‘n ¾ uurtje..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog ‘n fraaie dag en avond verder toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Hey leuterkes,
vlug even binnen wippen.

Vandaag weer lekker lang geslapen, tot 9 uur nog wel.

Jaja, 't moest daar maar zo goed niet zijn in mijn bedje.
Dan waren we natuurlijk wat laat met vanalles. En geen tijd gehad om even langs te komen.
An, smakelijk eten aan de pannenkoeken.
Kan jullie allemaal nog enkel een fijne avond wensen .....
Tot latersss...
Een bejaarde man gaat samen met zijn vrouw naar de dokter voor zijn jaarlijks onderzoek.
De dokter zegt tegen de man : ‘Voor het onderzoek heb ik het volgende nodig :
– een staaltje van je urine, – een staaltje van je stoelgang en – een staaltje van je sperma.
Aangezien de man nogal hardhorend is, draait hij zich om naar zijn vrouw en roept:
‘Wat heeft hij nodig ??’
Waarop de vrouw zegt: ‘Je onderbroek.’
vlug even binnen wippen.
Wel Remie, de dagen hier bij ons zien er bijna exact hetzelfde uit.Remie schreef: ↑28 dec 2020, 15:35
Eigenlijk lijken op het ogenblik de dagen veel op elkaar, Opstaan, Forum K&T, Douche, Ontbijt, of die laatste twee andersom… net hoe mijn pet staat, Dan vaak 'n poos(je) ander werk met ditgeitending, Lunch, Middag
, Koffie met wat lekker, Forum K&T, wat TV kijken misschien, en dan is het zowat weer tijd voor het Diner
Vandaag weer lekker lang geslapen, tot 9 uur nog wel.
Jaja, 't moest daar maar zo goed niet zijn in mijn bedje.
Dan waren we natuurlijk wat laat met vanalles. En geen tijd gehad om even langs te komen.
An, smakelijk eten aan de pannenkoeken.
Kan jullie allemaal nog enkel een fijne avond wensen .....
Tot latersss...
Een bejaarde man gaat samen met zijn vrouw naar de dokter voor zijn jaarlijks onderzoek.
De dokter zegt tegen de man : ‘Voor het onderzoek heb ik het volgende nodig :
– een staaltje van je urine, – een staaltje van je stoelgang en – een staaltje van je sperma.
Aangezien de man nogal hardhorend is, draait hij zich om naar zijn vrouw en roept:
‘Wat heeft hij nodig ??’
Waarop de vrouw zegt: ‘Je onderbroek.’
-
hallooo een goeie avond allemaal
bbbrrrrr wat is het koud buiten vind ik maar tis gelukkig droog gebleven vandaag
en juist voor het donker werd heb ik mij gewapend met mijn borstel en het tuinpad nog eens proper afgeveegd want er lag van alles rond gewaaid door de storm van gisteren
Bertje zo lang geslapen
awel groot gelijk want nu het 's morgens lang donker blijft durven wij ook al eens lang slapen
en das een goeie mop hoor
An-W mjammie pannenkoeken , ik lust dat ook graag
laat het jullie smaken hé
Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor , smakelijk
Tontoos alweer jou kilometertjes gelopen vandaag , goed bezig zou ik zeggen
thijli oliebollenbak bij jullie donderdag awel op oudejaarsavond bak ik altijd pannenkoeken
en laat de oliebollen maar smaken hoor
allé ik ga dadelijk mijn koekebroodje uit de oven halen en daarna nog een duik in mijn badje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos en Flowers
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

bbbrrrrr wat is het koud buiten vind ik maar tis gelukkig droog gebleven vandaag
en juist voor het donker werd heb ik mij gewapend met mijn borstel en het tuinpad nog eens proper afgeveegd want er lag van alles rond gewaaid door de storm van gisteren
Bertje zo lang geslapen
en das een goeie mop hoor
An-W mjammie pannenkoeken , ik lust dat ook graag
laat het jullie smaken hé
Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor , smakelijk
Tontoos alweer jou kilometertjes gelopen vandaag , goed bezig zou ik zeggen
thijli oliebollenbak bij jullie donderdag awel op oudejaarsavond bak ik altijd pannenkoeken
en laat de oliebollen maar smaken hoor
allé ik ga dadelijk mijn koekebroodje uit de oven halen en daarna nog een duik in mijn badje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos en Flowers
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik was vandaag een vlijtig Liesje. Ik heb gepoetst en gewassen, geplooid en de broeken door de droogkast laten strijken. Heerlijk functie is dit.
Ha ja, Zonnebloempje, tja Lenka is een kleine bruine beer. Ze heeft een vacht en een ondervacht waardoor ze het nooit koud heeft en nooit doornat tot op haar huid is.
Menu deze avond, bijna klaar, zoet stoofvlees (voor de NLers draadjesvlees) met warme witte bonen en aardappelen.
Zo nu stoppen de microgolf roept me.
Ha ja, Zonnebloempje, tja Lenka is een kleine bruine beer. Ze heeft een vacht en een ondervacht waardoor ze het nooit koud heeft en nooit doornat tot op haar huid is.
Menu deze avond, bijna klaar, zoet stoofvlees (voor de NLers draadjesvlees) met warme witte bonen en aardappelen.
Zo nu stoppen de microgolf roept me.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zelf begin daar niet aan hoor Bert en Z-Bloemetje!zonnebloemetje schreef: ↑28 dec 2020, 19:09
Bertje zo lang geslapen![]()
awel groot gelijk want nu het 's morgens lang donker blijft durven wij ook al eens lang slapen
Wisten jullie wel dat de meeste mensen dood gaan op bed..? 
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...