Goede middag,
Hier is de zon al terug weg en meteen is het ook een pak frisser...
Rietjes, natuurlijk ben je zenuwachtig voor de operatie van je dochter - je zal pas gerust zijn als alles achter de rug is. Duim!
Veve, bewonder je dat je nog zoveel kan en doet. Notenleer, zangles - niet gemakkelijk maar als je talent hebt en je doet dat allemaal graag is dat ook heel mooi. Ik hou ook wel van muziek maar kan absoluut geen toon houden. Maar dat houdt me niet tegen mee te zingen met de radio als niemand het hoort
Memerietje boodschappen gedaan en een triestig (spaar)boek gelezen... heb net als Robert datzelfde boek gelezen...
Gisteren heb ik ook boodschappen gedaan - was broodnodig. Ben dan ook nog naar een tuincentrum gereden om wat kruiden, sla- en tomatenplantjes te kopen. Omdat ik de meeste in potten plant had ik ook potgrond meegebracht. Aan de kassa was mijn bankkaart "weg" - een beetje in paniek betaalde ik met mijn kredietkaart. Buiten in de regen mijn portemonnee doorzocht en gelukkig zat hij er nog maar in het verkeerde vakje, oef... De mensen hadden mij wel raar in het oog. En toen ik deze morgen de plantjes wilde potten bleek dat ik meststof gekocht ipv potgrond - vond het al zo duur
Omadina, knap dat je zo sportief blijft. Als alles hier geregeld is ga ik ook terug meer bewegen - dat zal wandelen worden want voor de rest is mijn fysiek niet meer goed genoeg.
Erika, heb ook (onverwacht) een extra gekregen! De 2de pensioenpijler - dacht dat ik die al gekregen had maar dat was slechts een deel - en nu wordt de rest uitbetaald. Natuurlijk heeft vadertje staat daar zijn deel al van afgehouden.
Voor de erfenis van ons moeder moeten we ook de hele paperassenwinkel doorlopen. Namiddag moet ik "ergens" het attest erfopvolging gaan halen. Gelukkig ben ik met pensioen en heb ik tijd genoeg want mijn zussen werken nog allebei. Wij gaan toch proberen vadertje staat zo weinig mogelijk te geven - het wringt ergens hé. Toen ons vader stierf heeft de staat zijn deel toch al gehad hé...
Ondertussen klaart het buiten een beetje op - de plantjes hebben al een beetje regenwater gekregen. Maar inderdaad niet genoeg om een regenput te vullen Ivette.
Nog een fijne dag aan iedereen
Viv