Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hierzo, 'k ben er weer
tja 'k moest eerst bekomen van een druk geslaagd WE
en dan gisteren een jarige in huis met burendrink
Voor alles wat ik gemist heb, sorry als er iets is wat ik moest weten of beantwoorden maar 'k scrol niet meer terug; wat geweest is is geweest !
Indyke die weet waar het goed vertoeven is en ik kan het weten hé
Voor zij die meer willen zien over mijn WE ga maar eens naar mijn fbpagina daar staan wat foto's op en voor diegenen die geen fb hebben, hier een kleine selectie.
Wind en regen, storm en springtij... niets hield ons tegen om op stap te gaan en te genieten
Room with a vieuw :

WImereux :

Genieten van het gezelschap :

tja 'k moest eerst bekomen van een druk geslaagd WE
en dan gisteren een jarige in huis met burendrink
Voor alles wat ik gemist heb, sorry als er iets is wat ik moest weten of beantwoorden maar 'k scrol niet meer terug; wat geweest is is geweest !
Indyke die weet waar het goed vertoeven is en ik kan het weten hé
Voor zij die meer willen zien over mijn WE ga maar eens naar mijn fbpagina daar staan wat foto's op en voor diegenen die geen fb hebben, hier een kleine selectie.
Wind en regen, storm en springtij... niets hield ons tegen om op stap te gaan en te genieten
Room with a vieuw :

WImereux :

Genieten van het gezelschap :

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie dinsdag iedereen
eindelijk is mijn dak gedaan
de zonnepanelen staan er weer op
de dakwerker was er ook en mijn koepels zijn afgewerkt
de lift voor mijn venster is weg
en het is nu weer klaar in de slaapkamer
den hovenier is ook geweest
en alles is uitgebroken om klinkers te leggen
doordat de planchetten die tot tegen mijn tuinhuis lagen rot warren
is daar de onderkant ook rot
ik zei "ik ben toch niet van pan om een nieuw tuinhuis te zetten
er staat bijna niks in en wegdoen gaat ook niet dan heb ik een lege plek
en hij zal wat rot is vermaken, ikke blij
hij spreekt van vrijdag te komen of maandag
we zullen zien
deze morgen gaan ontbijten naar Elckerlyk
en me al ingeschreven voor het Sint Niklaas ontbijt op 6december
deze avond naar een voordraagt over het klimaat en Antarctica
mooie foto's

eindelijk is mijn dak gedaan
de zonnepanelen staan er weer op
de dakwerker was er ook en mijn koepels zijn afgewerkt
de lift voor mijn venster is weg
en het is nu weer klaar in de slaapkamer
den hovenier is ook geweest
en alles is uitgebroken om klinkers te leggen
doordat de planchetten die tot tegen mijn tuinhuis lagen rot warren
is daar de onderkant ook rot
ik zei "ik ben toch niet van pan om een nieuw tuinhuis te zetten
er staat bijna niks in en wegdoen gaat ook niet dan heb ik een lege plek
en hij zal wat rot is vermaken, ikke blij
hij spreekt van vrijdag te komen of maandag
we zullen zien
deze morgen gaan ontbijten naar Elckerlyk
en me al ingeschreven voor het Sint Niklaas ontbijt op 6december
deze avond naar een voordraagt over het klimaat en Antarctica
mooie foto's

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Hier schijnt de zon na de zondvloed die we over ons kregen.
Rietjes, prachtige foto’s van omgeving maar vooral samen met je gezin. De formatie wolken maakt het geheel bijzonder, fb bezocht SUPER
verjaardag van W. gevierd zoals al vele jaren.
Veveke, je maakt veel herinneringen in me los, soms met spijt dat alles zo snel gaat. Geniet ervan !
Probeer te leven met wat me blij maken kan, de achtergrond van verdriet te beperken. Er is nog veel om gelukkig te zijn als ik om me heen kijk.
Groetjes en misschien straks een boswandeling doen op mijn eentje, word het onderhand gewoon.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen iedereen
woensdag, marktdag

woensdag, marktdag

-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen,
De was kookwas met poetsmaterialen staat op, die was ik steeds appart dat wil ik niet tussen mijne was hé
Had vorige week gas besteld, gisteren geleverd met een opmerking ( Gevuld tot 38% gas is op van de camion )
Gisteren was ik niet echt op mijn gemak in de zaal, was om 10u begonnen om 10u30 stond er al een auto met 3 gasten in, deze plaats staat bekend voor …… waar ze niets aan doen. Had al eens een nummerplaat opgeschreven en het doorgegeven toen zei men mij dat ik er niet moet op reageren. Nu ja gisteren iets na de middag stonden er al 4 auto's met jongeren, ze doen gelukkig niets maar je ruimt de parking op van hun rotzooi die ze achterlaten en je draait je om en er liggen alweer blikjes, briquettes, kleine plastiekzakjes waar ….. inzit. Plezant is anders hé, en dan stel ik mij de vraag ze hebben een auto drank en drugs, op een dinsdag van voormiddag tot 18u00 toen ik weg ging, wanneer werken die????
De was kookwas met poetsmaterialen staat op, die was ik steeds appart dat wil ik niet tussen mijne was hé
Had vorige week gas besteld, gisteren geleverd met een opmerking ( Gevuld tot 38% gas is op van de camion )
Gisteren was ik niet echt op mijn gemak in de zaal, was om 10u begonnen om 10u30 stond er al een auto met 3 gasten in, deze plaats staat bekend voor …… waar ze niets aan doen. Had al eens een nummerplaat opgeschreven en het doorgegeven toen zei men mij dat ik er niet moet op reageren. Nu ja gisteren iets na de middag stonden er al 4 auto's met jongeren, ze doen gelukkig niets maar je ruimt de parking op van hun rotzooi die ze achterlaten en je draait je om en er liggen alweer blikjes, briquettes, kleine plastiekzakjes waar ….. inzit. Plezant is anders hé, en dan stel ik mij de vraag ze hebben een auto drank en drugs, op een dinsdag van voormiddag tot 18u00 toen ik weg ging, wanneer werken die????
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hier ook de hele dag afwisseling nat/droog
maar
net als de school uit was, we waren nl bij Maurice, stortregen en 't is toch een kwartiertje stappen tot thuis
Een lekkere warme maaltijd van oma hielp wel vlug om het leed te verteren : Orloff, gestoofde prei, natuuraardappelen en gezonde fruitsla.
Deze namiddag dan nog de wasmand leeggestreken daar terwijl opa de werkplaats opruimde en ze hebben weer wat tijd gewonnen en wij ons zeker niet verveeld
maar
net als de school uit was, we waren nl bij Maurice, stortregen en 't is toch een kwartiertje stappen tot thuis
Een lekkere warme maaltijd van oma hielp wel vlug om het leed te verteren : Orloff, gestoofde prei, natuuraardappelen en gezonde fruitsla.
Deze namiddag dan nog de wasmand leeggestreken daar terwijl opa de werkplaats opruimde en ze hebben weer wat tijd gewonnen en wij ons zeker niet verveeld
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
naar de kapster vandaag
en dan zijn we weer proper
hulpje komt ook
oma Dina een grote proficiat

naar de kapster vandaag
en dan zijn we weer proper
hulpje komt ook
oma Dina een grote proficiat

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rita wat hebben uw kinderen en kleinkinderen toch chance met zulke gezonde, bedrijvige ouders, oma en opa!
Nog een late proficiat aan W. ook weer een jaartje erbij dus, ik hoop er volgen er nog vele!
Erika ik kan het geloven dat ge u ergert aan die hangjongeren, ik moet vaak in het station in Roeselare op een bus wachten en daar is het ook zo!
Deze namiddag geen Rote Rosen noch Sturm der Liebe: het is de dag van de Duitse eenmaking.
Om 12u ga ik een film opnemen op één, Christa komt mossels eten!
Viv ik ben benieuwd of je gisteren de match gezien hebt? Content zeker, toch een succes dat die van Napoli geen goal konden maken in Genk!
Nog een late proficiat aan W. ook weer een jaartje erbij dus, ik hoop er volgen er nog vele!
Erika ik kan het geloven dat ge u ergert aan die hangjongeren, ik moet vaak in het station in Roeselare op een bus wachten en daar is het ook zo!
Deze namiddag geen Rote Rosen noch Sturm der Liebe: het is de dag van de Duitse eenmaking.
Om 12u ga ik een film opnemen op één, Christa komt mossels eten!
Viv ik ben benieuwd of je gisteren de match gezien hebt? Content zeker, toch een succes dat die van Napoli geen goal konden maken in Genk!
Ivette