welkom iedereen in een knus hoekje(2)
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

goede avond iedereen en een rustige nacht voor straks .Ben deze voormiddag een uurtje weggeweest en daarna nog een blokje rond .Waar de zon was het goed in de schaduw frisjes maar ja zolang het droog is .Kan ik een blokje rond gaan met de viervoeters .Dat is toch een 45 minuten ongeveer .Moet me bezig houden want stil kan ik niet zitten door de pijn .ZAL wel eens beteren zeker met nog veel geduld groetje
-

goede avond iedereen een rustige nacht groetje .Morgen op tijd opstaan wat ik wel altijd doe .Maar de juffers viervoeters worden mooi gemaakt hun kapper komt morgenvroeg.Tegen dat het kouder is het toch al iets gegroeid .Vandaag gewoon me bezig gehouden met van alles en nog wat .Ben juist maar even in de tuin geweest .Om eten te zetten voor de poezen die hier achter rondlopen .Ze weten het heel goed staan want het is telkens op .Zo nog een beetje tv kijken en genieten van mijn kamillethee groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-

hallo iedereen een fijne avond en rustige nacht groetje .Vanmorgen geen tijd gehad om iets te plaatsen.Want de hondenkapper kwam en als hij weg was .Was mijn pijp leeg bij manier van spreken .Daarjuist ook eens goed geduveld op mijn eigen .Weet dat ik met die arm waar de schouder van pijn doe niks kan vast nemen .Ik had een brusselse wafel uit de vriezer genomen om in de microgolfoven op de warmen .Ik neem het zakje bloemsuiker toch wel niet met die slechte arm .Met resultaat dat een deel op de grond en stoel lag .Dat opkuisen was iets anders maar ja het gebeurd en opgekuist .Zo nu verhuizen naar de tv groetje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hallo bekske dit kan gebeuren als je iets onverwacht met die arm iets vast neemt,
je hebt daar eigenlijk geen macht in vanwege die pijn, dus oppassen voor iets warm of heet,
zo zou je kunnen verbranden, je viervoeters geknipt, wij hebben er eentje,
die is ook geknipt, doen we zelf, heeft er koud mee, dus is zij ondergedekt,
nu kan ze de hele winter verder, anders te koud voor haar,
dus geniet maar van iets warm want regen weer brengt toch kilte mee
eindelijk wat tijd om iets te schrijven, gisteren een halve dag weg geweest,
en vandaag het zelfde, hier was het beukenbeurs van Davidsfond,
samen met vrienden afgesproken om te gaan zien,
iets drinken en hapje eten, ook vandaag waren we daar,
en mijn schoolvriendin kwam daar ook toevallig binnen,
zo hebben we veel bijgepraat en gelachen,
hier regen en wind, echt niet om buiten te komen,
en morgen eindelijk wat rust, de kids weer naar school en naar de mama,
zal tijd worden, een hele week hier, je moet ze wel bezig houden,
wens je nog een fijne avond bij de warmte binnen,
groetjes van krakje

je hebt daar eigenlijk geen macht in vanwege die pijn, dus oppassen voor iets warm of heet,
zo zou je kunnen verbranden, je viervoeters geknipt, wij hebben er eentje,
die is ook geknipt, doen we zelf, heeft er koud mee, dus is zij ondergedekt,
nu kan ze de hele winter verder, anders te koud voor haar,
dus geniet maar van iets warm want regen weer brengt toch kilte mee
eindelijk wat tijd om iets te schrijven, gisteren een halve dag weg geweest,
en vandaag het zelfde, hier was het beukenbeurs van Davidsfond,
samen met vrienden afgesproken om te gaan zien,
iets drinken en hapje eten, ook vandaag waren we daar,
en mijn schoolvriendin kwam daar ook toevallig binnen,
zo hebben we veel bijgepraat en gelachen,
hier regen en wind, echt niet om buiten te komen,
en morgen eindelijk wat rust, de kids weer naar school en naar de mama,
zal tijd worden, een hele week hier, je moet ze wel bezig houden,
wens je nog een fijne avond bij de warmte binnen,
groetjes van krakje

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
vandaag geen rustdag, de was en strijk gedaan, kamer in orde gebracht,
zo ging de dag over in de avond, jij de nachtwaker gespeeld,
maar dan doe je toch een dutje in de dag, want zonder slaap is niet te houden,
geniet maar van je viervoeters, doe ik ook,
wens je toch een fijne nachtrust groetjes van krakje,

zo ging de dag over in de avond, jij de nachtwaker gespeeld,
maar dan doe je toch een dutje in de dag, want zonder slaap is niet te houden,
geniet maar van je viervoeters, doe ik ook,
wens je toch een fijne nachtrust groetjes van krakje,

-

hallo iedereen ja ik ben weer vroeg dank zij de pijnen .Heb weer amper geslapen .Gisteren nog een mail gestuurd naar huisarts .Dat is de enige manier dat ik hem kan verwittigen om langs te komen .Maar pas na 12 uur dat hij zal langs komen want de hulp voor boodschappen komt tussen 10 en 12 uur .De pijn waar ik nu last van heb is van als ze de scan genomen hebben .Toen is er een contrast stof ingespoten .Dacht dat deze pijn snel voorbij zo gaan .Maar helaas is deze pijn nu al 9 dagen veranderd in een felle venijnige pijn .De pijnstillers die ik neem hebben er geen vat op dus komt hij vandaag normaal gezien was het voor vrijdag dat hij kwam .In de dag probeer ik wel even een uiltje te vangen maar dat lukt ook amper .Kortom het word me teveel kan het niet blijven verdragen die pijnen en het is nog meer dan 5 weken dat die operatie gepland is .Nu nog even proberen een uurtje de oogluiken te sluiten .Hopelijk lukt het me want ik heb weer een pijnstiller genomen groetje geniet jullie maar van jullie dag
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Dag Bekske , kom even rondneuzen in je mooie plaatjes.Ik ben echt jaloers hoe jullie dat doen. Ik kan het maken hoor ,ge hebt het mij geleerd ,maar ik ben niet creatief om dat te doen.Ik zal moeten een nieuwe pc kopen deze gaat niet goed meer; jaja oud beestje . Ik ben vandaag ook niet erg bewegelijk.
Het zal ook weer leren zijn met die nieuwe .
Heb al wandeling gemaakt met hondje.Maar ze loopt niet graag aan de lijn.Er zal nog een beetje werk aan zijn.
Hoe gaat het met u ,is de pijn nog draaglijk ?.Ik ben vergeten wanneer ge naar het ziekenhuis moet .En daar hopelijk de oplossing hebt en van uw pijn af.
Groetjes en tot volgend bezoek. Gerarda
Het zal ook weer leren zijn met die nieuwe .
Heb al wandeling gemaakt met hondje.Maar ze loopt niet graag aan de lijn.Er zal nog een beetje werk aan zijn.
Hoe gaat het met u ,is de pijn nog draaglijk ?.Ik ben vergeten wanneer ge naar het ziekenhuis moet .En daar hopelijk de oplossing hebt en van uw pijn af.
Groetjes en tot volgend bezoek. Gerarda
-
tegenwoordig zijn de dagen zo kort, of is dit maar het gevoel,
deze voormiddag schoonzus gaan bezoeken, is thuis van zware operatie,
na de noen naar parochiezaal, gaan kienen van okra, paar prijsjes gewonnen,
vlees voor morgen dus moet dan geen gaan halen,
nu is schoonbroer naar ziekenhuis, ook voor zware operatie aan het hart,
bekske van die contrast inspuiting hebben ze toen geen spier geraakt,
want anders is dit moeilijk te begrijpen, ik had er geen last van
hoop dat ze het snel kunnen oplossen, zodat je eindelijk eens gewoon kunt leven,
geniet van je viervoeters en fijne avond van krakje,
deze voormiddag schoonzus gaan bezoeken, is thuis van zware operatie,
na de noen naar parochiezaal, gaan kienen van okra, paar prijsjes gewonnen,
vlees voor morgen dus moet dan geen gaan halen,
nu is schoonbroer naar ziekenhuis, ook voor zware operatie aan het hart,
bekske van die contrast inspuiting hebben ze toen geen spier geraakt,
want anders is dit moeilijk te begrijpen, ik had er geen last van
hoop dat ze het snel kunnen oplossen, zodat je eindelijk eens gewoon kunt leven,
geniet van je viervoeters en fijne avond van krakje,
-

gisteren de huisarts is geweest komt vrijdag terug nu een pilletje meer innemen .Geniet als het mogelijk is iedereen .Ik tracht ook te genieten in de mogelijkheid van .De huisarts zegde er zijn mensen die slecht reageren op contraststoffen .Maar hij denk nu dat de onsteking in slijmbeurs een hoger versnelling daar door genomen heeft .Er zijn allerlei zaken inmijn schouder dat pijn veroorzaak maar als de onsteking toe neemt zoals nu is het een miserie .Afijn afwachten voor vrijdag groetje
-

goede avond iedereen vandaag gewoon me rustig gehouden .Wel als de zon er door kwam een blokske rond gegaan .Dan nog iets verder dan hier iets daar in de bus gaan steken .Hier stak iets in de bus dat voor daar bestemd was .Ondanks het duidelijk vermeld stond op dat pakje hadden ze het hier maar in de bus gedaan .Kunnen ze niet lezen ofwat of was het om er van af te zijn .zo nu een stukje eten en dan tv kijken groetje