In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede middag seizoentjes,
De trein naar 'de herfst' was al vertrokken, kom dus op eigen houtje af !
Al veel werk verzet, maar het blijft in het oog springen. De goesting zakt wel.......
Ga rap een betaling doen, een tas koffie ook nog, en dan zie ik wel......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
De trein naar 'de herfst' was al vertrokken, kom dus op eigen houtje af !
Al veel werk verzet, maar het blijft in het oog springen. De goesting zakt wel.......
Ga rap een betaling doen, een tas koffie ook nog, en dan zie ik wel......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Vanmorgen heel mistig toen we de auto naar de garage brachten.
Nu schijnt de zon al een tijdje, alhoewel het toch lang heeft geduurd eer ze erdoor kwam.
Heb in de voormiddag de boven gedaan, was ook nodig.
We hebben nog geen nieuws gekregen wanneer ze de vloer komen leggen, normaal gezien eind deze maand, begin oktober.Dan zullen we 1 weekje boven moeten wonen.
Als avondmaal rode kool en chipolata, is vlug klaar.De rode kool komt uit de diepvries.Dus is enkel aardappelen koken , vlees bakken en rode kool opwarmen.Vanaf volgende week moet ik terug aardappelen kopen, onze eigen aardappelen zijn bijna op.
Oma-C: je hebt sportieve kinderen, 83 km is al een serieuze afstand.
Dames, tot morgen allemaal.
Vanmorgen heel mistig toen we de auto naar de garage brachten.
Nu schijnt de zon al een tijdje, alhoewel het toch lang heeft geduurd eer ze erdoor kwam.
Heb in de voormiddag de boven gedaan, was ook nodig.
We hebben nog geen nieuws gekregen wanneer ze de vloer komen leggen, normaal gezien eind deze maand, begin oktober.Dan zullen we 1 weekje boven moeten wonen.
Als avondmaal rode kool en chipolata, is vlug klaar.De rode kool komt uit de diepvries.Dus is enkel aardappelen koken , vlees bakken en rode kool opwarmen.Vanaf volgende week moet ik terug aardappelen kopen, onze eigen aardappelen zijn bijna op.
Oma-C: je hebt sportieve kinderen, 83 km is al een serieuze afstand.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag
ik ga nu proberen enkele bloemen te redden ,die ik kreeg van sch dochter
ze zien er al trieste uit
en ben vergeten water te geven, stom toch hé,ik zal ze planten
waar papy zijn tuintje heeft,op de vraag deze middag of hij nog groenten zal planten was het neen,dus plant ik daar mijn bloemen, en mag dan stoppen want geen plaats meer in onze tuin
ik ga nu proberen enkele bloemen te redden ,die ik kreeg van sch dochter
ze zien er al trieste uit
en ben vergeten water te geven, stom toch hé,ik zal ze planten
waar papy zijn tuintje heeft,op de vraag deze middag of hij nog groenten zal planten was het neen,dus plant ik daar mijn bloemen, en mag dan stoppen want geen plaats meer in onze tuin
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@Alle seizoentjes
kom ik een
fijne avond wensen
het was een mooie dag vandaag
waarschijnlijk een van de laatste zomerse dagen
we zien wel wat er morgen komt
Helena, ik dacht al zoiets, fijn dat de topics
nu echt afgesloten zijn, 't is misleidend als
je ze telkens tegenkomt, fijne avond en dank
Anjelierken, ja de kinderen hebben al 14 dagen
al elke dag een fijne tocht gefietst, telkens
tussen de 50 en 65km maar gisteren was het
een echte verre rit
Goes ligt een eind weg
normaal zouden ze terug naar Duitsland en
Oostenrijk zijn gaan rijden, maar dat mag niet van corona
dus blijven ze hier in de regio
Hun reis naar Amerika ging ook al niet door dit jaar
Alle seizoentjes een aangename avond , een rustige nacht
en tot morgen..... slaapwel
fijne avond wensen
waarschijnlijk een van de laatste zomerse dagen
we zien wel wat er morgen komt
Helena, ik dacht al zoiets, fijn dat de topics
nu echt afgesloten zijn, 't is misleidend als
je ze telkens tegenkomt, fijne avond en dank
Anjelierken, ja de kinderen hebben al 14 dagen
al elke dag een fijne tocht gefietst, telkens
tussen de 50 en 65km maar gisteren was het
een echte verre rit
normaal zouden ze terug naar Duitsland en
Oostenrijk zijn gaan rijden, maar dat mag niet van corona
dus blijven ze hier in de regio
Hun reis naar Amerika ging ook al niet door dit jaar
Alle seizoentjes een aangename avond , een rustige nacht
en tot morgen..... slaapwel
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal :
Bij de ***gebuur zijn op dit uur in het donker nog graafwerken aan de gang , aan zijn kant van de scheidingsmuur
/// Nog één maand en we zijn hier weg ....... Dat geeft me toch een ander perspectief ...
Gisteren is een firma die handelt in 2dehands goederen de piano komen ophalen en de oude , zware TV is ook weg .....Vandaag heb ik geprobeerd enkele losse (goedkope ) keukenkasten uit elkaar te halen want die moeten naar het containerpark ..... Dus nog werk genoeg .... Maar ik doe vol goede moed verder ..... DANK allemaal voor jullie steun !!
Anjelierken : ik hoop dat met jouw vader alles goed gaat en dat je hem overmorgen mag gaan bezoeken.
Aan alle seizoentjes : wens ik een goede nachtrust , zonder pijn en ongemakken .....
Bij de ***gebuur zijn op dit uur in het donker nog graafwerken aan de gang , aan zijn kant van de scheidingsmuur
Gisteren is een firma die handelt in 2dehands goederen de piano komen ophalen en de oude , zware TV is ook weg .....Vandaag heb ik geprobeerd enkele losse (goedkope ) keukenkasten uit elkaar te halen want die moeten naar het containerpark ..... Dus nog werk genoeg .... Maar ik doe vol goede moed verder ..... DANK allemaal voor jullie steun !!
Anjelierken : ik hoop dat met jouw vader alles goed gaat en dat je hem overmorgen mag gaan bezoeken.
Aan alle seizoentjes : wens ik een goede nachtrust , zonder pijn en ongemakken .....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
We supporteren van aan de zijlijn Wilde Eend voor het uiteen halen van de Ikea kast.
Ons dochter is het gras komen inzaaien daarnet.Zij had een grote zak zaad bij.
Ik had alles voorbereid: geverticuteerd en gemaaid en was zelf al naar de Brico om zaad gereden, maar ik zou niet ver gelopen hebben met mijn twee doosjes...De regentonnen zijn ineens ook leeg.
Maar ik vrees dat ik morgen toch de fut niet ga hebben om die uit te kuisen....
Eindelijk de jongste van dat huishouden terug gezien!
Het was van met Nieuwjaar geleden!
Hij is enorm gegroeid en zijn stem is helemaal omgelegd.
School gaat straks een misnoegd mailtje krijgen van de dochter.
M. is risicopatiënt en de corona maatregelen worden absoluut niet goed opgevolgd op school.
Klas kan niet verlucht worden, op de speelplaats is geen plaats....
Ik hield die gewoon thuis tot er een oplossing zou komen.
Ze zijn ook niet binnen geweest en we hebben maskers gedragen.
De sleutel van het tuinhuis moest ontsmet van hem voor ik hem overnam...
Rest er nog alleen de dahlia's uit te doen eind oktober en de tulpen bollen te planten en de voorjaarsbloeiers.
Ons dochter is het gras komen inzaaien daarnet.Zij had een grote zak zaad bij.
Ik had alles voorbereid: geverticuteerd en gemaaid en was zelf al naar de Brico om zaad gereden, maar ik zou niet ver gelopen hebben met mijn twee doosjes...De regentonnen zijn ineens ook leeg.
Maar ik vrees dat ik morgen toch de fut niet ga hebben om die uit te kuisen....
Eindelijk de jongste van dat huishouden terug gezien!
Het was van met Nieuwjaar geleden!
Hij is enorm gegroeid en zijn stem is helemaal omgelegd.
School gaat straks een misnoegd mailtje krijgen van de dochter.
M. is risicopatiënt en de corona maatregelen worden absoluut niet goed opgevolgd op school.
Klas kan niet verlucht worden, op de speelplaats is geen plaats....
Ik hield die gewoon thuis tot er een oplossing zou komen.
Ze zijn ook niet binnen geweest en we hebben maskers gedragen.
De sleutel van het tuinhuis moest ontsmet van hem voor ik hem overnam...
Rest er nog alleen de dahlia's uit te doen eind oktober en de tulpen bollen te planten en de voorjaarsbloeiers.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wat een leuke overzichtjes zijn er gemaakt, dat vind ik altijd leuk.
Gisteren de badkamer niet af gekregen, daar ga ik na de douche meteen aan doordoen en dan daar ook dweilen, nieuwe dekbedovertrekken liggen er van gisterenavond al op.
Dat gebeurt wel eens, dat ik vol goede moed begin, maar dan plots forfait moet geven en gisteren was het zo'n dag. Manlief zag zelfs niet dat ik niet de ganse badkamer had gedaan.
Maar heb het druk vandaag. Moet om 10.30H terug bij de kapster zijn om mijn frou wat te laten bijknippen, die heeft ze de laatste keer wat te lang gelaten en die hangt nu in mijn ogen en dat vind ik echt vervelend. En daar zelf aan beginnen doe ik niet, want dat heb ik ooit eens gedaan en had toen bijna geen frou meer.
Nu, dat is maar 5 minuten werk, ben daar dadelijk van terug en ik ga met de fiets.
Als ik daarvan terugkom, doe ik door aan het HH en ga dan rond 14.00H wandelen met Matice.
Dan de strijk nog doen en een machine bonte was, zal veel binnen moeten drogen vandaag, denk ik.
Als ik dat allemaal gedaan heb, rust ik me een beetje.
Moet dan tegen 18.00h onder de douche want moet vanavond naar de kine. Als ik daarvan thuiskom is het al donker, kom dus meteen naar huis en maak geen ommetje niet meer.
Dan terug even onder de douche en me klaarmaken voor de nacht en dat zou dan het einde van een drukke dag moeten zijn. Manlief zal wel thuis zijn als ik deze avond van de kine kom.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie dag. Liefs en een dikke knuffel voor elk die er eentje nodig heeft.
-

Goede morgen alle seizoentjes
ja er zijn zo van die dagen dat het
niet gaat zoals je zou willen
't zal aan het weer liggen
Geen zon voorlopig, dus denken we dat
clive een drukke dag voor jou
loop jezelf niet voorbij
M-M nog onderweg, ze komt wel
een aangename dag ook...
Helena, ja die corona zet iedereen strop hé
mijn dochter die in Nederland woont heb ik
ook nog niet gezien sedert Januari
zij zit volop in de rode zone... dan heb ik
ook liever dat ze ginder blijft, hoe jammer ook
Onze dokter ontsmet zelfs de centen die
hij aanneemt of teruggeeft
wilde eend, zware werken... maar mooie
vooruitzichten maken veel goed hé
ik wou dat we meer konden doen dan alleen
maar luisterlezen, echte hulp zou fijn zijn denk ik
Alle seizoentjes een aangename dag, ik ga
ook nog eens wat doen, schoondochter brengt
straks de groenten en fruit van de markt
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
De herfst heeft aan de kust duidelijk haar intrede gedaan want gisteren was het mistig, zelfs toen ik naar de dokter ging zag je de naweeën van de mist. Ze hadden een brief gekregen van het Parket, dat ze alle patiënten met eigen vervoer moesten afzeggen in de mate van het mogelijke want vandaag is die straat mede afgesloten voor de reconstructie van de moord op Emmy een jaar geleden.
Zal waarschijnlijk voor altijd een mysterie zijn waarom die kukkel het heeft gedaan. Hij was alleszins gekend om zijn druggebruik. Zij stond bekend als een koekegoe mens. Hij heeft nadat hij haar vermoord had, haar lichaam in het bad in stukken gesneden en in de "pit" gaan smijten. ( Kukkel: onozelaar. Koekegoe: Goed mens, te braaf. De pit: De spuikom- natuur en wandelgebied die eindigd in de haven waar een aanlegplaats is voor de plezierbootjes a.k.a de jachthaven.)
Ventje is niet al te goed gezind. ( slecht geslapen) Had nochthans gisteren mijn calemares mee en krabbenpoten.
Zal wel beteren zeker? Vandaag ir. en die mag 3 hemden strijken, de badkamer opfrissen, de trap doen en samen met mij de kleerkast herinrichten. T-shirts die ik regelmatig gebruik staan in een grote plastic bak met deksel. Ook Gimly is vies gezind. ( die krijgt zijn goesting niet)
Dokter vroeg me nog een kaartje te maken om haar prikbord nog wat op te vrolijken. Vond het geboortekaartje ( klein is 5 mnd!) heel mooi. Zal er dan ook een maken voor de wachtzaal want ze zei dat het allemaal doom en gloom is de laatste tijd met al die slachtoffers van het virus. Geef haar gelijk. Dus dat gaan we vandaag doen, samen met het uitlezen van de libelle. Dan kan ik het volgende week afgeven als ik ga voor de bespreking van mijn bloedresultaten.
heb gisteren dan de gang gemopt. de meeste vlekken zijn verdwenen. ook de reuzenafwas was gedaan en die van de spaghetti heb ik 's avonds ook nog gedaan. vandaag zijn het vanavond gemarineerde varkenslapjes. aangezien ik geen aardappelen heb zal het met fruit zijn.
Een pot perzikken of mandazijnpartjes. heb gisteren een hammetje bij de beenhouwer gekocht die woest was op zijn banccontact. weer een klant die weg was zonder op de piep te wachten omdat ze draadloos betaald had. ( niet dus) ik wacht altijd op de piep. Johan zei dat het hier gauw gedaan ging zijn met Banccontact! hij heeft al verlies geleden van mensen die ook niet wachten op de piep en Johan die naar het atelier moet of naar boven.
heb weer last van pellen aan mijn lippen. zal weer balsam moeten gebruiken.
hè, het lijkt of de zon erdoor wil komen. misschien kunnen mijn ramen dan toch gedaan worden! dat ipv de kleerkast.
Ventje gaat een poging wagen om tot aan de ldl te geraken. hoop dat die kant niet afgesloten is want de wagens van de reporters zullen daar ook weer staan + de wetsdokter(s) en advocaten + Psychiaters en de jury? de nabestaanden? je hebt ook de ramptoerist. die hebben heel de dag niets te doen. Tijdens de tijd dat de rode tent er stond, stond de gebuur ook aan de deur.
Fijne dag seizoentjes, en Keep Safe!
De herfst heeft aan de kust duidelijk haar intrede gedaan want gisteren was het mistig, zelfs toen ik naar de dokter ging zag je de naweeën van de mist. Ze hadden een brief gekregen van het Parket, dat ze alle patiënten met eigen vervoer moesten afzeggen in de mate van het mogelijke want vandaag is die straat mede afgesloten voor de reconstructie van de moord op Emmy een jaar geleden.
Zal waarschijnlijk voor altijd een mysterie zijn waarom die kukkel het heeft gedaan. Hij was alleszins gekend om zijn druggebruik. Zij stond bekend als een koekegoe mens. Hij heeft nadat hij haar vermoord had, haar lichaam in het bad in stukken gesneden en in de "pit" gaan smijten. ( Kukkel: onozelaar. Koekegoe: Goed mens, te braaf. De pit: De spuikom- natuur en wandelgebied die eindigd in de haven waar een aanlegplaats is voor de plezierbootjes a.k.a de jachthaven.)
Ventje is niet al te goed gezind. ( slecht geslapen) Had nochthans gisteren mijn calemares mee en krabbenpoten.
Zal wel beteren zeker? Vandaag ir. en die mag 3 hemden strijken, de badkamer opfrissen, de trap doen en samen met mij de kleerkast herinrichten. T-shirts die ik regelmatig gebruik staan in een grote plastic bak met deksel. Ook Gimly is vies gezind. ( die krijgt zijn goesting niet)
Dokter vroeg me nog een kaartje te maken om haar prikbord nog wat op te vrolijken. Vond het geboortekaartje ( klein is 5 mnd!) heel mooi. Zal er dan ook een maken voor de wachtzaal want ze zei dat het allemaal doom en gloom is de laatste tijd met al die slachtoffers van het virus. Geef haar gelijk. Dus dat gaan we vandaag doen, samen met het uitlezen van de libelle. Dan kan ik het volgende week afgeven als ik ga voor de bespreking van mijn bloedresultaten.
heb gisteren dan de gang gemopt. de meeste vlekken zijn verdwenen. ook de reuzenafwas was gedaan en die van de spaghetti heb ik 's avonds ook nog gedaan. vandaag zijn het vanavond gemarineerde varkenslapjes. aangezien ik geen aardappelen heb zal het met fruit zijn.
Een pot perzikken of mandazijnpartjes. heb gisteren een hammetje bij de beenhouwer gekocht die woest was op zijn banccontact. weer een klant die weg was zonder op de piep te wachten omdat ze draadloos betaald had. ( niet dus) ik wacht altijd op de piep. Johan zei dat het hier gauw gedaan ging zijn met Banccontact! hij heeft al verlies geleden van mensen die ook niet wachten op de piep en Johan die naar het atelier moet of naar boven.
heb weer last van pellen aan mijn lippen. zal weer balsam moeten gebruiken.
hè, het lijkt of de zon erdoor wil komen. misschien kunnen mijn ramen dan toch gedaan worden! dat ipv de kleerkast.
Ventje gaat een poging wagen om tot aan de ldl te geraken. hoop dat die kant niet afgesloten is want de wagens van de reporters zullen daar ook weer staan + de wetsdokter(s) en advocaten + Psychiaters en de jury? de nabestaanden? je hebt ook de ramptoerist. die hebben heel de dag niets te doen. Tijdens de tijd dat de rode tent er stond, stond de gebuur ook aan de deur.
Fijne dag seizoentjes, en Keep Safe!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Oma-C: ja, corona legt iedereen en gans de wereld plat hé,plannen worden uitgesteld enz.Maar hier in eigen land zijn er ook mooie plaatsjes.
Wilde eend2: nog 1 maandje en je bent riebedebie(weg), het zal er vlugger zijn dan je denkt
.Nu natuurlijk is er veel werk met het opruimen enz.Hopelijk bevalt de nieuwe woning en heb je fijne buren.
HVT: nu is het inderdaad tijd voor gras te zaaien, door de vochtigheid s'morgens groeit het.Wij hebben ook hier en daar kale plekken veroorzaakt door een mol.Die krijgen we niet weg uit de tuin.
Ik denk dat er op de meeste scholen problemen zijn met afstand houden, vooral op de speelplaats.Kinderen vergeten dat nogal.Zoals je zei, zou thuisonderwijs ingeval van je kleinzoon een goed idee zijn, indien mogelijk.
Was van plan deze namiddag naar vader te gaan, maar de maatregelen zijn verstrengd.Terug 2 dagen per week bezoek.Er zijn meer besmettingen , nu ook op de verdieping waar vader verblijft.Ja, we houden ons hart vast, het wordt erger.
Oma-C: ja, corona legt iedereen en gans de wereld plat hé,plannen worden uitgesteld enz.Maar hier in eigen land zijn er ook mooie plaatsjes.
Wilde eend2: nog 1 maandje en je bent riebedebie(weg), het zal er vlugger zijn dan je denkt
HVT: nu is het inderdaad tijd voor gras te zaaien, door de vochtigheid s'morgens groeit het.Wij hebben ook hier en daar kale plekken veroorzaakt door een mol.Die krijgen we niet weg uit de tuin.
Ik denk dat er op de meeste scholen problemen zijn met afstand houden, vooral op de speelplaats.Kinderen vergeten dat nogal.Zoals je zei, zou thuisonderwijs ingeval van je kleinzoon een goed idee zijn, indien mogelijk.
Was van plan deze namiddag naar vader te gaan, maar de maatregelen zijn verstrengd.Terug 2 dagen per week bezoek.Er zijn meer besmettingen , nu ook op de verdieping waar vader verblijft.Ja, we houden ons hart vast, het wordt erger.
-
Hallo iedereen,
Dat doet onze dokter ook de centen ontsmetten.( de spellingcontrole had er "docenten" van gemaakt.)
De muntjes gaan in een potje met alcohol.
De papieren centjes gaan in een omslag apart en blijven daar een ganse tijd onaangeroerd.
Heel goed geslapen, ik denk omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen.
Vandaag een beetje rustig aan.
Nu ben ik eens benieuwd of die verwarring uiteindelijk gaat aanslaan.
Ik moet het met de radiatoren doen tot ik de moed en de kracht terug gevonden heb om eerst te schuren overal.
En neen dat mag J. van mij niet doen, want je moet veel water gebruiken voor dat soort steen.
En water is gerantsoeneerd denk ik...
Ofwel hebben die geleerd dat je zuinig moet zijn op water.
Ik wil wel dat het afgespoeld is.
De strijk houdt zich voorlopig in stilte bezig op de strijkkamer, daar heb ik dus geen last van.
Het zonnetje schijnt, maar ik ga toch een jasje bij aandoen denk ik.
Dat doet onze dokter ook de centen ontsmetten.( de spellingcontrole had er "docenten" van gemaakt.)
De muntjes gaan in een potje met alcohol.
De papieren centjes gaan in een omslag apart en blijven daar een ganse tijd onaangeroerd.
Heel goed geslapen, ik denk omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen.
Vandaag een beetje rustig aan.
Nu ben ik eens benieuwd of die verwarring uiteindelijk gaat aanslaan.
Ik moet het met de radiatoren doen tot ik de moed en de kracht terug gevonden heb om eerst te schuren overal.
En neen dat mag J. van mij niet doen, want je moet veel water gebruiken voor dat soort steen.
En water is gerantsoeneerd denk ik...
Ofwel hebben die geleerd dat je zuinig moet zijn op water.
Ik wil wel dat het afgespoeld is.
De strijk houdt zich voorlopig in stilte bezig op de strijkkamer, daar heb ik dus geen last van.
Het zonnetje schijnt, maar ik ga toch een jasje bij aandoen denk ik.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede morgen/middag,
Vanuit mijn zonnige dorpje even een schrijfseltje. Ik zit hier weer tevreden alle meldingen te lezen af en toe met medelijden ( bejaardenhuizen etc. ) en dan weer met een big smile (over schoonmaken/strijken e.d. )
Ik heb gisteren grote controle gehad in het ziekenhuis, was natuurlijk veel te vroeg (ben liever te vroeg dan te laat) maar dankzij vriendelijke mensen ( die zijn er gelukkig nog meer dan ik denk ) was ik al terug thuis op het uur dat ik eigenlijk pas aan de beurt was
dat is me nog nooit overkomen. En meer nog met vlag en wimpel (dat is wel heel lang geleden) er door. Er waren 2 stage-dokters bij. Jong, vriendelijk, knap kon ik niet zien door het mondkapje helaas , dus dat was elke keer 3 maal knijpen, trekken, duwen , loopjes vooruit en achteruit want de specialist deed alles voor. Ik hoef dit jaar niet meer terug te komen, of ik moest nog last of pijn krijgen.
Mijn dag kon dus niet meer stuk, want toen ik thuiskwam was de "snoei-man" weer ijverig bezig voor en achter. Het is wel kaal / beetje vertrappeld nu, maar dat komt allemaal wel weer in orde. Als de gazon weer afgereden en er een buitje regen over gaat, zal het er al heel anders uitzien. Had ik al geschreven, dat er planten/struiken zijn die ik al heel lang niet meer zag ? Nu (nog) niet helemaal in top-vorm maar hoop toch vlg lente weer buiten zelf te kunnen rommelen !
Nog even profiteren van het mooie weer allemaal aub ?
En groetjes voor iedereen !
Vanuit mijn zonnige dorpje even een schrijfseltje. Ik zit hier weer tevreden alle meldingen te lezen af en toe met medelijden ( bejaardenhuizen etc. ) en dan weer met een big smile (over schoonmaken/strijken e.d. )
Ik heb gisteren grote controle gehad in het ziekenhuis, was natuurlijk veel te vroeg (ben liever te vroeg dan te laat) maar dankzij vriendelijke mensen ( die zijn er gelukkig nog meer dan ik denk ) was ik al terug thuis op het uur dat ik eigenlijk pas aan de beurt was
Mijn dag kon dus niet meer stuk, want toen ik thuiskwam was de "snoei-man" weer ijverig bezig voor en achter. Het is wel kaal / beetje vertrappeld nu, maar dat komt allemaal wel weer in orde. Als de gazon weer afgereden en er een buitje regen over gaat, zal het er al heel anders uitzien. Had ik al geschreven, dat er planten/struiken zijn die ik al heel lang niet meer zag ? Nu (nog) niet helemaal in top-vorm maar hoop toch vlg lente weer buiten zelf te kunnen rommelen !
Nog even profiteren van het mooie weer allemaal aub ?
En groetjes voor iedereen !
-

Goede middag alle seizoentjes,
zopas een echte plensbui gehad,
lang geleden en dan ruik je de regen
Vanmorgen mist ... in de voormiddag zon
en nu na de middag een regenbui...
Vanmiddag de hele uitleg gehoord van
premier Wilmés amaai wat een uitleg,
3 kwartier heeft ze staan preken
en er is niks veranderd... we zijn zelf
verantwoordelijk voor onze gezondheid
alsof we dag nog niet wisten
we zullen het vanavond nog wel eens
horen in het nieuws
anjelierken, hopelijk wordt het niet nog slechter
met die besmettingen, jammer voor je vader..
Helena, nog schuurwerk, een zware karwei
M-M een fijne dag met alle drukte
Granny, fijn dat je goedgekeurd bent
toch nog wel voorzichtig zijn hoor
Ik was net nog iets aan 't opzoeken met
een kopje thee.... en nu nog wat verderprutsen
aan de kaartjes...
Net nog even een pc-opkuis gedaan met Ccleaner
en een scan, dus moest ik weer even inloggen
Als ik vandaag niet meer langskom wens
ik jullie allen een fijne dag verder
en een gezellige avond
-
Net voor ik hier je berichtje las oma-C had ik die "nieuwe" regels gelezen en juist hetzelfde gedacht als jij.
Dat doe ik nu al zes maand zelf voor mijn gezondheid zorgen.
Dat schuren is maar twee keer per jaar: na de winter en voor de winter.
Ik heb graag dat het stookseizoen van de vloerverwarming begint met een kraakheldere vloer.
Dat doe ik nu al zes maand zelf voor mijn gezondheid zorgen.
Dat schuren is maar twee keer per jaar: na de winter en voor de winter.
Ik heb graag dat het stookseizoen van de vloerverwarming begint met een kraakheldere vloer.
Laatst gewijzigd door Helena van Troje op 23 sep 2020, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Zo jammer dat ik niet kan "abonneren " op de herfsttopic .... dan vergeet ik minder om te lezen en te antwoorden .
@BOBIJNTJE : dank u voor het mooie kaartje
het is vandaag aangekomen .
Ik stuur jullie in PB zeker nog het nieuwe adres zodra ik daar woon ...
Ik vind het fijn dat jullie zo meeleven en steunen .... al is het dan op afstand ... het doet goed
Heb vandaag verder de zolder proberen leeg te maken .... en nog een hoop rommel naar het containerpark gebracht .......
Nu maar hopen op een goede nachtrust ... zeker ook voor jullie ... Zonder pijn en ongemakken .. en liefst ook die piekermolen uitzetten .... Groetjes aan iedereen !!
Zo jammer dat ik niet kan "abonneren " op de herfsttopic .... dan vergeet ik minder om te lezen en te antwoorden .
@BOBIJNTJE : dank u voor het mooie kaartje
Ik stuur jullie in PB zeker nog het nieuwe adres zodra ik daar woon ...
Ik vind het fijn dat jullie zo meeleven en steunen .... al is het dan op afstand ... het doet goed
Heb vandaag verder de zolder proberen leeg te maken .... en nog een hoop rommel naar het containerpark gebracht .......
Nu maar hopen op een goede nachtrust ... zeker ook voor jullie ... Zonder pijn en ongemakken .. en liefst ook die piekermolen uitzetten .... Groetjes aan iedereen !!