Goede middag,
De nieuwsberichten worden er niet beter op
Vrees dat er opnieuw een lockdown zit aan te komen... en eigenlijk zie ik dat niet meer zitten.
Maar we zullen het moeten nemen zoals het komt. Ik mis dat echt om iets te betekenen voor anderen, om te kunnen zorgen. Een mens leeft niet voor zichzelf alleen.
Natuurlijk mag je die tekst kopiëren Veve. Heb dat ook gedaan.
Als ik wist van wie de originele tekst was had ik de naam erbij gezet.
In de zorg voor je make moet je doen waar je jezelf goed bij voelt. Je doet dat goed!
Als je merkt dat ze niet meer alleen zou kunnen blijven dan kan je natuurlijk
wel hulp inschakelen.
Praat er met haar over, ook al wil ze er niet van horen, zodat ze aan het idee kan wennen.
Er zullen ongetwijfeld momenten komen (of zijn) waar je in haar plaats moet beslissen.
Het is moeilijk, ik weet het.
Gisteren waaide het ontzettend hard tijdens mijn wekelijkse wandeling met mijn zus. Het was wel warm!
We moeten nu dichter bij huis blijven omdat we geen sanitaire stop kunnen maken. We hebben dat allebei nodig na een wandeling van enkele uren...

Gelukkig zijn er veel mooie wandelingen mogelijk in de omgeving van Lummen waar mijn zus woont. Gisteren hebben we gewandeld in de bocht van Laren in de Vallei van de Zwarte beek. Natuurpunt heeft daar verbeteringswerken gedaan en opgeruimd. Gelukkig véél beter dan wat ze aan het Schulens Meer gedaan hebben.
Seffens ga ik nog boodschappen moeten doen. De voorraad is op

Nog een fijne dag voor iedereen!
Het water van de Zwarte Beek is niet zwart, maar roestbruin. In de ondergrond zit er veel ijzer en dat geeft kleur aan het water. Het is geen teken van vervuiling. Integendeel.
Het wordt al vroeg donker.