Morgenavond, zat. 27 nov. is er op ARD om 20u15 de Adventsshow voor de opening van de Duitse Kersttijd gepresenteerd door Florian Silbereisen . Veel kijkplezier!
Ik mocht gisteren mijn 3e prik halen Christa heeft me gevoerd en het ging rap. Het is er veel kleiner dan vroeger in de Hallen maar alles loopt er op wieltjes met dank aan de vele vrijwilligers die zich toch ook riskeren tussen het volk want ook besmetten kunnen een covid pas tonen!
Veel beterschap voor Rietjes rug, Staf en Corry en allen die het nodig hebben dikke knuf.
Alweer een heeeeeel mooie foto van Elise!
Vera-Maria, iedereen in mijn omgeving weet al dat ze donderdag "moeten" kijken, dat gij meedoet!
Gelukkig in deze barre, onzekere tijd is het programma al opgenomen!
Ik heb gisteren wortels en erwten en veel hamburgers zelf gemaakt, Sander kwam eten, was op tijd want hij is veel te bang dat ik hem weer zou afzeggen, hij heeft nog eten mee voor vandaag heeft wel verloren in ons kaartspel maar is toch gelukkig vertrokken!
Als ik dinsdag naar de markt kan koop ik vis, eet hij alleen maar bij Christa waar hij ook qua eten verwend wordt. Jammer dat Club Brugge zo slecht gespeeld heeft, er was nochtans wat volk in zijn café naar de voetbal komen kijken maar van zo'n flauw spel raken ze niet goedgezind hé!