In de Vier Seizoenen reeks 30 Lente 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

23 mar 2023, 10:31

Goede voormiddag.
MM ik gebruik voor alles de schaar.
Zakken van de diepvries, verpakkingen van charcuterie...
Ik krijg bijna niets meer open, dus knip ik alles open.
En soms moet ik naar de buurman om een pot open te krijgen.
Plan trekken.

Zoon doet dat ook hoor met kleine porties eten geven aan de poezen.
Daar eet de ene poes het dure eten van de andere poes op.
Ze zijn aan het overwegen om zo een bakje met elektronisch signaaltje te kopen.
Maar de "niet Poes poes" is zo schrikachtig dat dat niet goed gaat komen.
Die wil niet op een bakje gaan met een deurtje.
Getraumatiseerd katje dat veel te vroeg bij de moeder poes is weggenomen.
Het is ook weer maar een vakantieganger die gebleven is, gelijk Poes zelf.
Dat is zoals de planten die ze hier in vakantie geven, die blijven ook staan...

Jawadde is dat een vergissing of wat? Helder blauwe lucht en zon!!!!!!!
Ze mag blijven.
ik moet dringend in de tuin beginnen.
ik ben al te laat voor het snoeien van een paar struiken.
Dan maar na de bloei.
Ik moet ook dringend de gazon onder handen nemen.
Of toch maar de achtertuin laten her aan leggen??????
Ten slotte neem ik ze niet mee naar Sint-Pieter.

Dames geniet van de streepjes zon als ze schijnt.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

23 mar 2023, 12:19

Afbeelding

Hallo iedereen,

De lente is er , maar je merkt er nog niet veel van.
Alhoewel het dorpsplein staat vol narcissen ( naar jaarlijkse gewoonte). Is prachtig om te zien.
Zijn allemaal witte narcissen , met hier en daar een gele tussen.
Zondag plantenmarkt , maar de weersvoorspellingen zijn niet goed.

HVT: om een glazen bokaal met deksel te openen, sla ik die zachtjes met de zijkant van het deksel op de grond . 3 à 4 keer rondom het deksel. Dan komt er lucht tussen en gaat die open. Zelfs de hardnekkigste deksels krijg je daarmee open.

MM: het boek heet Moord in de marterstoel. Gaat over een tandarts die vermoord is. Zijn cliënteel bestond vooral uit rijke , belangrijke mensen.
Dat boek over die 10 kleine zwarte mensjes heb ik vroeger gelezen in het Engels. Dat moesten we doen voor school. Ik dacht dat ik dat boek hier ergens liggen had, maar vind het niet meer terug. Waarschijnlijk zal ik het eens aan de kinderen gegeven hebben, en dan krijg je dat niet meer terug.

Beterschap aan de zieken.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

24 mar 2023, 07:00

Goede morgen seizoentje en ja 't is een vroege.


Schoonzus heeft groen licht gekregen van de chirurg. das al 1. nu moet ze nog naar de oncoloog en een baxter hebben. en ze heeft gezegd om welke soort BK het ging. een hele geniepige. en ze moet om de 6 maand terug op controle. en dat voor 5 jaar.
gisteren kreeg ik dus de mail dat de Bistro overgenomen is. In de namiddag ( ik was toch aangekleed) ben ik met een boek en mijn superleesbril naar ginder getrokken. wij gingen Scampi Tom eten. maar dat was niet ingecalculeerd voor deze maand. maar 't is de laatste kans en dus heb ik hem gaan vragen of ik ze ook Take-away kon krijgen. ja, dat kon. dat was geen probleem. ik moet er dus morgenavond om en dan is het tevens zijn afscheidsfeestje. Ge gaat toch blijven hè zei die. wel ja natuurlijk. ondertussen de roddeldames afgeluisterd en te weten gekomen dat je beter in de post in Bredene geld gaat gaan afhalen. die zijn neutraal. 's avonds belt ventje naar zijn zus. schoonmoeder was 's morgens gevallen op 't appartement. tijdens het aandoen van haar schoenen. 'n grote schaafwonde ( redelijk diep ook) op haar kaak. in de namiddag struikeld ze over het tapijt en lag bijna met haar kop tegen de stenen salontafel. 8O gelukkig heeft ventje haar op tijd kunnen tegenhouden. want dat ging andere cirque geweest zijn. ambulance, politie enz.
zegt schoonzus tegen ventje: zondag komen de kleinkinderen en vieren we dan ook meteen ons moeder haar verjaardag. het is dus taart. en aangezien ik de kleinkinderen wil zien ( vooral de tweeling) heb ik gezegd dat we afkomen. ventje keek me aan alsof ik zot was geworden. neen, maar ik heb mijn redenen. kan ik dan ook ineens dat kaartje afgeven. taart eet ik niet. ( sta weer een beetje te hoog want er is weer candida opgedoken) de dag erop moet ik in de namiddag bij schoonbroer zijn. 's morgens gaan we naar de buurtgemeente de boodschappen in de ldl ginder doen en ventje gaat naar de bank. dan moeten we niet naar die van moeder want daar is bijna niets van reclame of promo's. kunnen we dan eerst rustig onze hamburger gaan opeten.
vandaag kip maar niet van de markt. van de carref. ventje vind die beter. was normaal voor zondag maar dan hebben we die scampi Tom.
ventje vroeg zich af waarom ik dat in joostnaam gedaan had. gewoon. ik heb zondag zin in scampi die normaal vandaag op de menu staat maar het is diabolique en dus diepvries. kan dan dienen voor volgende week. kateten hebben we genoeg. er hin :roll: :roll: g 3 +2 gratis maar aan de kassa was het niet voor de dozen. neen, het was voor de snoepjes. ja, een grotere hap uit het budget, maar dan moet ventje volgende week donderdag geen kateten meebrengen. ik had al aangegeven in een enquete dat hun affichering van de prijzen soms niet klopt.
enfin. het is hier weer teljorendans. :roll: Gimly eet Lilly haar teljoor leeg. maar ik zie dat zij toch een paar hapjes uit de zijne gegeten heeft. nu is ze weer naar boven. zij is toch geen natvoer liefhebster. vannacht zo rond 2 uur was er hier een drash national en Lilly was van 't bed. geschrokken. toen ze kwam knuffelen heeft ventje niets gezegd. we zijn vroeg naar bed gegaan. en binnen een uur mag ventje weer opstaan. voor de vuilniszak. en ik verwacht een pakje van post Nl van het kruidende vat. de reiningingswatten waren in promo en mijn parfum dat ik in de zomer graag draag. was - 58% Daviddoff cool water woman. mijn flesje die boven staan daarvan is de spuitknop verstopt. het is een frisse geur. voor mij geen bloemenparfum. normaal gebruik ik quartz van mollineux maar die is moeilijk te krijgen. zelfs de grote ketens moeten hem bestellen. ik draag ook chevrefeuille van YR. toen ik op de bus zat was er een meisje die we af en toe meehadden en die rook dat graag. ze comuniceerde met haar handen maar ze was niet doof. wel een downsyndroom meisje maar in combinatie met autisme. zoon & dochter van overbuurvrouw hebben ook autisme. de zoon heel erg. de dochter kan er mee door. die heeft een lichte vorm. is nog geen 16 maar rookt en drinkt al. :roll: enfin, we vinden dat erg maar er bestaat geen handleiding "opvoeden". schoonmoeder zei gisteren tegen ventje dat het zoontje van de generaal een raren is. en dat hij niet komt terwijl ze zoveel voor hem gedaan heeft. ten koste van ventje. M. zit in de kast en nogal redelijk diep. van zodra de generaal zijn kop neerlegd ga je hem zien komen pronken met zijn vriend. ik had het al lang door. niet alleen door zijn manier van OCD. maar aan de kleren die dan doorgegeven werden aan ventje. nu van een hawaiï hemd kan je dat niet zeggen maar wel van een trui. en dan heb ik die een tijdje gedragen. geen haar op mijn hoofd die er aan dacht dat ventje te laten aandoen. de boel is dan na een tijdje in de kledingzak terecht gekomen.
Dus wij gaan een zwaar weekend tegemoet. ventje kloeg weer over de benzine. zondag naar Brugge, maandag naar Brugge. woensdag naar Brugge. de verkoopster in de beehouwerij is van Bilzen. ik dacht eerst Nederland. het was hun wens om na hun pensioen naar hier te komen maar het is wat eerder dan gepland. nu pas begint ze plat oostends te kennen. en ik kan niet wegsteken dat ik van Brugge kom. ventje past zich rapper aan. in engeland sprak hij na 2 jaar al plat boerkes van High Wycombe. David die met Cilla was en mij les kwam geven in grasmaaien kwam bijna niet bij van het lachen. en dan te zeggen dat ik hier een woordenboekje heb: oostends voor aangespoelden. niet door te komen. links staat de tekst zoals die in AN is en rechts hoe een oostendenaar het uitspreekt. dat is gelijk iemand van Liverpool. versta je ook weinig van. Vicky, de ex-vrouw van de vermoorde Thierry die hier zogezegd "mede-eigenaar" was, sprak plat liverpudlian. die zit waarschijnlijk nog altijd in schotland met haar online melkboer uit leeds. de zoon die ze met Thierry had heeft Cerebal Palsy. en dus de zware vorm van hersenverlamming. gebeurd tijdens de bevalling. geloof dat het navelstreng rond de nek was.
Natalie, die op mijn bus zat, had ook CP maar een heel lichte vorm. dat was mijn tweede in command. en ik had ook nog een derde. verdeel en heers.
ik ga koffie gaan zetten. dan nieuws lezen hier en dan zie ik wel. er moet toch iemand thuis zijn voor dat pakje. dus we eten vandaag kip aan het spit in een zak. die van de markt zijn te flets. maar ik heb aan ventje gezegd dat hij die al gebraden kip van de carref. terug in de oven moet steken voor een kwartier tot een half uur.
Fijne dag verder en beterschap voor de zieken. Clive als ik u niet meer lees: Fijne vakantie!
Bye
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 mar 2023, 09:24

Afbeelding
als ik een glazen bokaal wil open maken zet ik die met deksel op tafel en klopt twee keer op de onderkant en kan ik het opendraaien .hier weer staking van de bus op 2 weken tijd weer juist als er markt is .verder bijft de hoofdpijn meester groetje ps geniet om het even hoe sterkte en moed met veel geduld

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

24 mar 2023, 09:27

Afbeelding

Goede dag allemaal, vrijdag weeral
de dagen vliegen vooruit :roll:
Straks zitten we weerom in het weekend
en dochter komt, heel haar verhaal van
de ziekenhuizen en onderzoeken vertellen :oops:

Alle zieken veel sterkte en moed....

Fijne vrijdag allen en een fijn weekend :)

Ik gebruik voor bokaals en zo dit toestelletje
heel handig in gebruik, het licht het deksel
zodat er lucht onder komt, en je het zo kan
opendraaien...
(te koop bij H&C en in keukenwinkels)
succes ermee!

Afbeelding
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

24 mar 2023, 10:10

Ik denk dat ik weet hoe het komt dat
alle post zo laat geleverd wordt :)
Zie maar.....................
Afbeelding
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

24 mar 2023, 10:42

Oma C: ik lig hier plat van het lachen. :D van waar haal je het? :D en misschien is het nog waar ook, wie weet. zit hier nog te wachten op post nl. ventje is om de kip en de koolsla.
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

24 mar 2023, 12:45

Afbeelding

Hallo iedereen,

Oma-C: ja, dat is een goeie :D . Stel je voor. Aansluitend plaatje van postbode. Hier is Spaanse woef dol op de postbode. Als hij hem ziet, begint hij al te kwispelen. Denk niet dat veel postbodes dat meemaken, het zal eerder het omgekeerde zijn , zoals op het plaatje.
Doet me denken aal heel lang geleden bij de buren van mijn ouders. Die mensen waren hoog bejaard en hadden een Duitse Herder. Die was razend op de postbode. Op een keer was hij zo kwaad dat hij tegen het raam sprong ( enkel glas), en met zijn beide voorpoten door het glas. Buurvrouw kwam mijn vader roepen , om de hond kalm te houden als de DA kwam. Naar mijn vader luisterde die wel. Dat is gelukkig allemaal goed afgelopen, maar op die momenten zelf was dat toch een gans gedoe.

Hier is het regen en zonneschijn en veel wind. Dus een beetje van alles :D
Heb de serre maar op een klein kiertje open gezet. Heb gezien dat 1 van de brocoli plantjes aangevreten is , enkel het steeltje staat er nog 8O .

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

24 mar 2023, 13:31

Onze Baron (scheper) indertijd had een pik op de postbode.
Ons moeder moest altijd maken dat ze de krant wegritste voordat de hond er mee aan de haal ging.
Als de hond de kans zag was het ook gelijk op het plaatje van Anjelier.
En de grijze kat van de buren was ook zijn vriendinnetje niet.

Vanmorgen de laatste les latijn in de reeks van de lente.
Volgende reeks in de herfst.
Volgende week gaan ze dus naar Antwerpen.
Die Odyssee doe ik niet mee.
Bus, trein, tram, tram, tram, trein, bus, neen laat maar...
Spijtig maar het is nu eenmaal zo.
Wat niet meer kan, kan niet meer...

Het heeft hier net een serieuze geut gedaan en ze zijn nog een schip aan het laden me dunkt.
Clive geniet op Texel.
Ik zou graag eens naar Vlieland willen gaan hebben, maar dat zal dus voor een ander leven zijn.
Ik heb ooit als ik jong was de reeks boeken gelezen van Marjoleintje van het pleintje.
Die spaarden met de hele klas voor een verblijf op Vlieland, wat een hele belevenis was in die tijd.

Dames amuseer jullie de rest van de dag.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

25 mar 2023, 08:14

Goede morgen seizoentjes,

Meestal zonnig zegt het meteobalkje onderaan de pc. aheum. niets van waar. ik hoor de wind door de stoof en het is bewolkt.
gisteren nog zelf naar het postpunt van post nl moeten lopen. ipv aan de deur hadden ze waarschijnlijk alles in dat postpunt gaan dumpen omdat het vrijdag was en ramadam. een anders gekleurden vroeg dan mijn ID-kaart. ik had veel goesting om te zeggen: jongen, ik weet best wel wie ik ben. maar hij had al aan mijn gezicht gezien dat ik op dat moment geen contente mens was. dan een bezoekje gebracht aan Peter. zijn kratten waarin de bananen op lagen waren een ideaal zitbankje. want er waren nog 2 klanten voor ons. verhaal verteld en Peter wist niet dat het ramadam is. vandaag gaat ventje om bockworsten in bokaal en sandwishes. en dan natuurlijk nog de kranten en ventjes win for life dat eigenlijk not win for life had mogen heten. vanavond dan naar de Tom. de scampi's gaan halen en een beetje bijven voor zijn afscheidsfeestje.
Belde gisteren ook naar schoonzus die ineens riep aan de telefoon (nummerherkenning) dat ze nog niet naar mijn kinè blaadje had gekeken want het is waarschijnlijk een verkeerde term voor waar schonbroer mag duwen.. ja, maar daar voor bel ik niet zeg ik tegen haar. je bent vergeten te zeggen hoe laat het feestje begint. ze was opgelucht dat ik dus niet belde voor dat blaadje. ik zei dat justine eerder ging vertrekken omdat ze nog moet gaan werken in Ronse. ja, dat was juist. maar ik hoorde dan aan haar stem dat ze verbaasd was dat ik dat wist. de tweeling kan ook niet lang blijven en wij ook niet. er is dus taart en ik zei dat ik geen ging eten. ja, maar ik ga daar niet staan koken hoor lacht ze. liever niet want koken is ook je fortè niet. en als de nood hoog is kan iemand nog altijd naar de kleine carref. op de baan waar mijn moeder woont een kleine pizza gaan halen. ik ben niet taartachtig. zeker niet omdat de bakker in de tijd daar uitgelekte krieken in zijn buiscuitbeslag stak. kon ie nog een paar franken meer aanrekenen. :? daar heeft hij een kast van een villa gezet in zedelgem. hijnwas gescheiden van yvette, waar ik beter mee omkon dan met zijn zuster die dan de toog deed toen Yvettte er van door is gegaan. zijn zuster is gestorven aan de gevolgen van meellong terwijl hij dat normaal zou krijgen. zuster was bevriend met ons moeder maar op het laatst boterde dat niet meer zo goed. ( te veel beloftes van ik ga komen gedaan) haar man was douanier in de tijd dat ze de geconfisceerde drank zelf uitdronken. hij had de typische rode neus die je ziet bij hevige drinkers. het was vooral whiskey. maar goed. we wijken weer af. ventje zei me dat in mei als de vogeltjes een ei leggen we om bloempotten kunnen gaan naar de brico. dat is een reuzefiliaal. mijn hortensia moet een grotere pot. hij wilde zo'n bak zetten met een klimrek maar.... das een beetje te gevaarlijk met ons Lilly. wat we wel kunnen doen is die aan de muur van buurman zetten want die heeft een verlengd balkon bovenop een hogere scheidingsmuur en ik denk niet dat ze zoo hoog komt. maar je weet nooit met ons springmarie. ze zat vanmorgen alweer in de vuilnisbak. ze heeft daar niets te zoeken. behalve de rode afval ( wax) van de babybelkaasjes waar ze dol op is. en gisteren dan ook kip! ze heeft er meer van gegeten dan Gimly. die heeft uit baldadigheid weer naast de bak gepoept. wij zijn weg geweest en dus dat staat hem niet aan. en Lilly heeft een haarbal in bed achtergelaten. dus het was haar dat ik hoorde vannacht. ze was verrassend braaf en kwam niet midden in de nacht knuffelen. en als ze het gedaan heeft heb ik het niet gehoord. ik was na het hernemen van een passage in mijn boek in een diepe slaap gevallen. en zij lag toen op mijn voeten. dan heb ik pas tegen de morgen mijn thermolactyl sokken nodig. ik doe ze eerst 's avonds af want ze zijn wak van mijn zweetvoeten. :oops: en tegen de ochtend zijn die hun vocht kwijt. Buren V hadden gisteren ruzie. S moet ook geen gemakkelijke zijn en ik denk dat ze in de menopauze is. dan heb je wel moodswings. maar daar had ik weinig last van. wel van opvliegers. maar die heb ik nu af en toe. als post nl een mail gaat sturen over mijn tevredenheid dan krijgen ze een 0. normaal zijn ze hier rond 9 à 10 uur. en onze postbode(s) rijden met hun ecologisch wagentje in de straat, parkeren hem en doen dan de brievenbussen te voet. en de te verdelen pakjes uiteraard. maar het is al meer dan een maand geleden dat ze bij mij aangebeld hebben. vermoedelijk laat buurmanV ze nu bij Erik leveren nu die thuis is met ziekteverlof. die zijn goed bevriend. ja, zo lang het gaat duren. buurman V is als de dood dat wij hier zouden vertrekken. want die wil geen mohamed of achmed naast zijn deur. en je mag niet discrimineren de dag van vandaag. als je dat tegen de immo zegt dan kijken ze er niet eens van op. er staan in de amè liebeatstraat ook enkele te koop. + de th. van loo straat. en dat zijn meestal fixer-uppers. geen dubbel glas en de isolatie is ook niet in orde. en dat allemaal voor de staatskast te vullen die toch een bodemloze put is. want ge krijgt een boete.
ik ga afsluiten. ik wil nog een beetje simmen en mijn boerderij doen. ik moet 4 boten wegsturen vollidig gevuld.
Fijne dag verder
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

25 mar 2023, 08:39

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Wingerd, van harte bedankt voor het mooie kaartje. En ik hoop samen met jullie dat het heel vlug begin mei wordt. Heerlijk nieuws is dat.

Oma-C, hoop dat dochter niets ernstigs heeft en dat haar onderzoeken meegevallen zijn. Kaarsje brandt.

Wilde eend, hoop dat het met jou ook wat beter gaat. Het weer wilt ook niet meewerken.

Muddy Maddy, als je sprayknop van een bus haarlak of een flesje parfum vast zit, of net andersom blijft sprayen, dan moet je de knop proper maken met een watje gedrenkt in lauw water met een heel klein beetje zeep erop. En dan zo de knop inwrijven. Ik weet dat zelf maar van vorige dinsdag van de kapster. Ik koop al mijn haarproducten bij de kapster zelf, dus ook mijn haarlak en de sprayknop daarvan bleef vaak hangen en dit bood ze dus als oplossing aan.

Zo, ik ga badje in, eerst mijn haren wassen en dan overal mooi opruimen en alles stofzuigen.
De strijk zal voor namiddag zijn, want om 12:00H moet ik bij de manicure / pedicure zijn en mijn lip laten waxen en ook mijn wenkbrauwen laten doen. Dan ben ik netjes als we naar TEXEL gaan :D .
Heb al een lijst gemaakt van alles wat mee moet. Ga ook een deel tekengerief en een gezelschapsspel meenemen, zodat we ' s avonds na het restaurantbezoek, op de kamer een slaapmutsje kunnen drinken en we iets om handen hebben. Daar gaat Matice nog eens rond 23:00H pipi doen . En dan zeer zeker zijn slaapknuffels niet vergeten en wat speelgoed van hem.

IK wens zonder namen iedereen een prettig weekend en stuur jullie allen een dikke knuffel.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

25 mar 2023, 09:37

Fijne zaterdag allemaal :)
Hier fijne regen en veel wind ...niet tegen te houden
dus nemen wat komt, het gaat wel eens over :wink:
liever nu dan in de meimaand :wink:

Ik vond het (post) plaatje op internet en zo toepasselijk
dat ik het gekopieerd heb om hier te plaatsen :lol:
Eens lachen kan deugd doen :)

clive, geniet van de uitstap naar Texel, hopelijk
hebben jullie mooi weer, wind is er altijd :roll:

Veel beterschap aan ieder die het kan gebruiken
en goede moed.... tot later........... :?

En niet vergeten volgende nacht:
de klok een uur vooruit te zetten!! 2u wordt 3u


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Oma-C op 25 mar 2023, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

25 mar 2023, 09:45

Afbeelding
ik wens iedereen het beste toe en ga terug me neer leggen want mijn hoofs staat op springen gggggrrr

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

25 mar 2023, 11:49

Afbeelding

Hallo iedereen,

Bekske: beterschap.

Heb al op een papiertje geschreven dat het vannacht zomeruur is, anders vergeet ik het. Ligt op de salontafel, goed zichtbaar.

Boven een beetje zitten rommelen in mijn bloemschikgerief en alles gevonden wat ik nodig heb voor volgende week. Is al lang geleden dat ik daar naartoe ben geweest. Het plastieken tafelkleed dat ik gebruik om de tafel te beschermen , heb ik weggegooid, dat plakte ( zal wel van ouderdom zijn). Maar heb een ander gevonden dat ik ook kan gebruiken.

Hier afwisselend zon en regen met veel wind erbij.

Clive: een fijne vakantie op Texel.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

25 mar 2023, 12:35

Goede middag,

Vandaag zou "grootvake" 77 geworden zijn.

Amai, chance dat ik geen was heb buiten hangen.
Dat is nu echt wel op de minuut juist dat weerbericht.
Het zal de linnendroger worden voor de badhanddoeken.
Energiebesparing ten spijt....
Het giet hier!
Kunnen ze beginnen zagen dat het te nat is voor het veld...
En de prijzen opdrijven, waarom niet?

We zullen al eens gaan eten een half uurtje vroeger dan anders.
Het gaat weer plezant worden met maagpijn en dies meer.
Een week of twee miserie tot oktober.
Ik las ergens dat he tuur veranderen even slecht is als alle dagen fastfood eten.
En dat zegde een dokter slaapexperte.

Ach ja zolang er geen mensen met hersenen in plaats van zagemeel in hun hoofd aan het beleid staan...

Voor de rest een fijne dag aan allen.