NACHTUILTJES(6) 2021
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Ik met beentjes omhoog, Babette op schoot , weg van de wereld.
Dag Bekske, bedankt voor de mooie omkadering.
Staf heeft nieuw bloed, geen ademnood meer, ook het hoesten is minder.
Het was warm aan zee, de zon pikte, zonder smeren zal het bij vele deze nacht ook pikken. Heb veel rode kreeften gezien.
We zijn niet verder geweest dan onze tuin, in de voormiddag onverwachts bezoek, ouders van overbuurman, we kennen hen al meer dan 30 jaar, hun zoon jeugdvriend van papa van onze kindjes, veel herinneringen opgehaald.
Stout buurtje heeft een plant kortbij onze gezamenlijke afsluiting met azijn begoten, rook het na inspectie dat hij er verkommerd uitzag.
Waarom ze het heeft gedaan, geen gedacht, De veelvuldige regenbuien even geleden hebben hem gered.
Ook kortbij moesten bloemen eraan geloven, wat doe je eraan. Haar katten hebben jaren onze plantjes besproeid , aarde van kakskes voorzien. Dikwijls gevloekt maar ondergaan, wat doe daaraan ?
Nog een mooie avond voor mij zonder TV gelukkig veel leesvoer.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
vandaag strijkdag
en verder een beetje rotekoten rond het huis

vandaag strijkdag
en verder een beetje rotekoten rond het huis

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Juist telefoon van Yorkske,
Ze kan ons niet bereiken, haar computer wordt onderhanden genomen.
Morgen gaat Yorkske met dochter en gezin een dagje naar zee, De Haan maakt zich klaar om hen te ontvangen.

Vele groeten moest ik doen en tot zo snel mogelijk.
Ook van mij de groetjes
Corry
Ze kan ons niet bereiken, haar computer wordt onderhanden genomen.
Morgen gaat Yorkske met dochter en gezin een dagje naar zee, De Haan maakt zich klaar om hen te ontvangen.
Vele groeten moest ik doen en tot zo snel mogelijk.
Ook van mij de groetjes
Corry
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Als ik ga wachten tot ik het beter zie zitten ...... kan ik nog lang wachten om dag te komen zeggen .
Echte eenzaten zijn we geworden . Gaan nergens heen . D...... kan niet ver meer stappen en alleen vind ik er ook niks aan .Buiten ne keer om boodschappen en ik 2 keer fitness in de week is het zo wat .
Dinsdag zijn mijn 2 dochters ne keer langs geweest en dat was wel leuk .
Volgende week gaan zus en ik toch ne keer naar gent als het niet te warm is ten minste .Ze kan er niet goed tegen .
De groetjes nog aan allen aanwezig hier :)oeps is weekend plaatje
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Een bloementuil dat je dichtbij kunt gaan plukken op een weide mits een klein prijsje.
Deze avond met zoon alleen een restaurantje doen,dat is lang geleden
Vrouwtje zit aan zee en de kinderen op chirokamp dus mag hij nu met "de mama" op schok
Mag ook nog een paar schilderijtjes of etsen gaan kiezen voor aan mijn blote muren,ze zijn geweldig
Heb een lieveling ets van een uil achter een raam,maar deze krijg ik niet!
Yorkske geniet aan zee samen met Corry, heb de zee nog niet gezien dit jaar.
Groetjes allemaal
Greetie
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen aan de vroege vogels (Greetie) en langslapers.
Laatste zomerse dag
beweert men, we gaan dus nog maar eens genieten buiten
Greetie, zo'n bloementuil wil ik ook wel.
Gisteren eens een dagje gewerkt
't was nodig om het niet te ontwennen
Laatste zomerse dag
Greetie, zo'n bloementuil wil ik ook wel.
Gisteren eens een dagje gewerkt
't was nodig om het niet te ontwennen
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal

-
Goedemorgen
Samen uit gaan eten ter gelegenheid van Bianca haar 35 verjaardag.
Bompa op moderne toer gsm in aanslag, Rhune moest erom lachen.

Ringske de eenzaamheid loopt hier ook binnen, gelukkig nu en dan aanspraak met jaarlijks terugkomende toeristen.
Greetie, bij de hartoperatie van Staf is onze zoon ook tot hier geweest. Hebben samen op restaurant geweest, had mijn zoon zoals hij was, beloofde meer langs te komen, wie weet komt hij nog
Wens je nog heel veel mooie jaren samen met je familie.
Gisteren weer iets voorgehad met Staf.
Bespaar het jullie, in oase mijn ei gelegd.
Nog een fijne dag en tot in de, draai die van mij word korter en korter, wandeling met Babette is ook niet meer dan hoekje om.
Groetjes
Corry
Samen uit gaan eten ter gelegenheid van Bianca haar 35 verjaardag.
Bompa op moderne toer gsm in aanslag, Rhune moest erom lachen.

Ringske de eenzaamheid loopt hier ook binnen, gelukkig nu en dan aanspraak met jaarlijks terugkomende toeristen.
Greetie, bij de hartoperatie van Staf is onze zoon ook tot hier geweest. Hebben samen op restaurant geweest, had mijn zoon zoals hij was, beloofde meer langs te komen, wie weet komt hij nog
Wens je nog heel veel mooie jaren samen met je familie.
Gisteren weer iets voorgehad met Staf.
Bespaar het jullie, in oase mijn ei gelegd.
Nog een fijne dag en tot in de, draai die van mij word korter en korter, wandeling met Babette is ook niet meer dan hoekje om.
Groetjes
Corry
Laatst gewijzigd door corry op 24 jul 2021, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
goeie morgen allemaal
het weer is omgekeerd

het weer is omgekeerd

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ja Corry, je hebt makkelijke en moeilijke patiënten, ik wens u sterkte, het is voor u allemaal niet makkelijk!
Ik heb veel miserie gehad donderdag en vrijdag om mijn Krantje samen stellen met die nieuwe PC, hij is absoluut nog mijn maat niet. Ik kon het ook niet opsturen zoals vroeger omdat het oude verzendprogramma niet meer werkt en nu kunnen sommigen het niet openen! Dus de verkoper moet zeker nog eens langs komen als hij thuiskomt van zijn reis
Vanmorgen mocht ik mijn nieuw gebit afhalen is heel schoon, zit heel vast, nu nog wennen en vanmiddag de eerste keer ermee eten.(wordt dus vervolgd)
Ik moest ook nog naar de begrafenis van de partner van onze Okra voorzitter, schone dienst met Bart Verhelle die prachtig zong. Raar zo weinig volk in de kerk door Corona.
Het gaat redelijk met het weer, zalig in mijn veranda het mag zo blijven zonder regen ze hebben in Wallonië en in Duitsland al waterschade genoeg!
Ik heb veel miserie gehad donderdag en vrijdag om mijn Krantje samen stellen met die nieuwe PC, hij is absoluut nog mijn maat niet. Ik kon het ook niet opsturen zoals vroeger omdat het oude verzendprogramma niet meer werkt en nu kunnen sommigen het niet openen! Dus de verkoper moet zeker nog eens langs komen als hij thuiskomt van zijn reis
Vanmorgen mocht ik mijn nieuw gebit afhalen is heel schoon, zit heel vast, nu nog wennen en vanmiddag de eerste keer ermee eten.(wordt dus vervolgd)
Ik moest ook nog naar de begrafenis van de partner van onze Okra voorzitter, schone dienst met Bart Verhelle die prachtig zong. Raar zo weinig volk in de kerk door Corona.
Het gaat redelijk met het weer, zalig in mijn veranda het mag zo blijven zonder regen ze hebben in Wallonië en in Duitsland al waterschade genoeg!
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe, sorry maar heb ik het heel druk gehad.
Euch.... ventje jarig geweest, en het is de eerste keer dat het hier zo druk was op zijn verjaardag.. Eerst bezoek van de kleinkinderen, dan telefoon van schoonzus uit Frankrijk.Dan dochter op bezoek, dan zoon en zo was de dag om. Paters in Westvleteren ook gaan bezoeken. Chinees gaan eten O ja ook nicht op bezoek gehad weer gaan eten
De tijd vliegt zo voorbij..
Ik heb jullie allen gelezen,
Gelukkig is Angelke terug thuis bij Riekske. Morgen is Hoshi er niet feestje bouwen (wanneer moeten we er zijn woeha
Bij oma-c ook geen regen, hier wel af en toe een muggenpieske
Pattje ik duim met je mee voor een droge zondag
Oesje Therie dat lees echt niet goed..Ik wens je heel veel sterkte
Billyken hoe is het met klein Billyken.. Het moet zalig zijn om in het bos te wandelen nu..
Ik wens iedereen een super fijne avond toe
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
goeie morgen allemaal